Snelle levering.

Snelle levering, goede communicatie

Niks om aan te merken

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooie muurcirkel ontvangen die ook vrij snel geleverd werd. Het formaat paste in de brievenbus, hoefde dus niet thuis te blijven. De muurcirkel is ook van een goede, stevige kwaliteit. Kleuren zijn prachtig. Ben er heel tevreden mee.

tijdige levering, goede kwaliteit, goed verpakt

aanrader in alle opzichten

Super! Mooie kussens en thuis bezorgd

Leuke webshops met uitgerust assortiment. Werd snel op mail gereageerd. Top!!

Leuke producten

Mooi aanbod! Had een vraag over een artikel en kreeg heel snel reactie van de klantenservice, dat is altijd fijn!

Snelle en goede levering.

Gewoon prima!

Goede en snelle service

We hebben er 1 persoonlijk laten maken hier was goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden!

Goede informatie. Snelle verzending. Keurig verzorgd. Kortom alleen maar lof

Mooi bord en snelle levering

Het bord is erg mooi, snel geleverd en mooi verpakt. Super tevreden!

Snelle levering en goede berichtgeving orderstatus

Voor herhaling vatbaar!

Snel, zorgvuldig en accuraat.

Bovendien verrassend door de gewonnen prijs

Meedenkend en adviserend

Voor de eigen ontwerp muurcirkel had ik een foto ingestuurd, die niet helemaal voldeed. Over en weer contact gehad, meedenkend in het proces. Wat uiteindelijk heeft geleid tot een heel mooi resultaat!

Tijdens de feestdagen drukte had ik het pakket een dag later al in huis. Heel persoonlijk met een kaartje erbij omdat een breekbaar item tussen het andere bestelde zat. Echt super top!

Fantastische service!!

Wij hebben onze order geretourneerd. Ondanks dat post nl niet met duidelijkheid kan zeggen waar onze retour is gebleven heeft BYNOTH onze order al gecrediteerd. BYNOTH kan hier ook niks aan doen maar heeft toch besloten onze retour order terug te betalen. Dit vind ik een fantastische service!! Een deel van de bestelling hebben wij wel gehouden. De reden van retour was omdat onze ruimte kleiner was dan wij dachten. De producten zagen er allemaal prachtig uit dus daar lag het niet aan!!!!

Contact was goed

Jammer van mijn bestelling was dat we zelf de plakkers (ophang systeem) moesten bevestigen. Dit is gewoon een rot werk, komt op nauwkeurig aan.

Beste Tilly, Bedankt voor je feedback. We betreuren het dat je het zelf monteren van het ophangplaatje als een moeilijke klus hebt ervaren. De reden van het los erbij leveren van een montageplaatje is dat men zo de keuze heeft om een gaatje te boren of de muurcirkel via dubbelzijdig plakband op te hangen. Wel fijn dat je het contact met ons goed hebt bevonden, uiteraard vinden we het wel jammer dat je ons niet aanbeveelt, terwijl de ervaring van het ophangen van de muurcirkel buiten de macht van de webshop ligt. We hopen dat je, ondanks het moeizaam ophangen, je een mooie eyecatcher op je wand hebt. Mvgr team BY NOTH

Had snel een cadeautje nodig even gemaild en kon het de volgende dag al ophalen. Gewoon super goed geregeld.

Top! Goed service!

Ik ga nog wel kijken op de site voor leuke dingen!

Snel geleverd, en mooi ingepakt! Er wordt duidelijk aandacht aan gegeven.

Prachtige muur cirkel!

Prachtig product, snelle levering, met nog 2 lieve kaarten erbij. Heel blij mee!

Fantastish.

Ik ben blij deze website te leren kennen. Ruime keuze. Goed verzorgd verpakt en prima verzending. Levering zonder p

Product komt overeen met beschrijving

Mooi stoer vaasje gekocht. Levering duurde wat langer dan verwacht maar dat lag aan post.nl die het erg druk had in deze decembermaand

Prachtige uitvoering

Snelle en goede service

Topservice

Altijd een goede en super snelle bezorging, goed en een aangenaam persoonlijk contact. Een groot en orgineel assortiment

Heel mooi en snel geleverd

Zó blij met mijn muurcirkel. Echt heel mooi! Netjes thuis geleverd.

Over By Noth

Stoer Scandinavisch wonen & lifestyle. Bij bynoth.nl shop je online de leukste woonaccessoires, lifestyle en gifts. Met zorg samengesteld assortiment van eigentijdse en trendy merken. Let's get inspired!