Goed geïnformeerd over mijn bestelling, en snelle levering

Mooi product

Het product is zeer mooi alleen de levering liep niet zo soepel waren nl problemen bij DHL het pakketje was eerst onjuist gesorteerd vervolgens duurde het erg lang toen we weer iets hoorden van DHL maar het product is uiteindelijk toch geleverd

Snel en netjes geleverd

Het tafeltje dat wij hebben besteld is van marmer. Het zat erg goed verpakt.

Goede en snelle levering

Duidelijke website waarbij het bestellen van artikelen snel en eenvoudig gaat. Goede en snelle levering waarbij je goed op de hoogte gehouden word wanneer jouw pakketje gaat komen.

Niets op aan te merken!

Top product, snel geleverd, goeie prijs!

Top klok

Leuke klok voor mijn zoontje van 6. Duidelijk af te lezen en je hoort de klok echt niet! Heel fijn! Snel geleverd.

Prima service en product

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Ontzettend blij met het naambordje.

Goede communicatie en snelle levering

Zelfs hef gepersonaliseerde pakketje kwam ruim op tijd binnen, en dat rond vaderdag. Helemaal top

Vriendelijke persoonlijk contact.

Snelle reactie. En ook persoonlijk. Goede levering. Mooi product.

Leuke producten en super service!

Super tevreden! Kijk uit naar mijn volgende bestelling!

Geweldige service

Gewoon weg een geweldige service, vriendelijk, meedenkend en vooral een echte aanrader.

Er wordt snel geregeerd en het werd pakket direct verzonden met veel zorg en een klein presentje.

Service 10+

Goed geholpen door Thea. Nogmaals bedankt!

Snelle levering.

Snelle levering, goede communicatie

Niks om aan te merken

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooie muurcirkel ontvangen die ook vrij snel geleverd werd. Het formaat paste in de brievenbus, hoefde dus niet thuis te blijven. De muurcirkel is ook van een goede, stevige kwaliteit. Kleuren zijn prachtig. Ben er heel tevreden mee.

tijdige levering, goede kwaliteit, goed verpakt

aanrader in alle opzichten

Super! Mooie kussens en thuis bezorgd

Leuke webshops met uitgerust assortiment. Werd snel op mail gereageerd. Top!!

Leuke producten

Mooi aanbod! Had een vraag over een artikel en kreeg heel snel reactie van de klantenservice, dat is altijd fijn!

Snelle en goede levering.

Gewoon prima!

Goede en snelle service

We hebben er 1 persoonlijk laten maken hier was goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden!

Goede informatie. Snelle verzending. Keurig verzorgd. Kortom alleen maar lof

Mooi bord en snelle levering

Het bord is erg mooi, snel geleverd en mooi verpakt. Super tevreden!

Snelle levering en goede berichtgeving orderstatus

Voor herhaling vatbaar!

Over By Noth

Stoer Scandinavisch wonen & lifestyle. Bij bynoth.nl shop je online de leukste woonaccessoires, lifestyle en gifts. Met zorg samengesteld assortiment van eigentijdse en trendy merken. Let's get inspired!