Snelle levering met leuk kaartje gekregen. Niets op aan te merken

Goed verpakt, snelle levering

Goede opvolging

Ons pakje liet wat op zich wachten, maar na een melding hiervan door ons heeft de firma dit goed opgevolgd tot de levering.

Vlot geleverd, leuke korting

Vlot geleverd leuke korting

Goed verpakt, snel geleverd en prima communicatie.

Je wordt middels e-mail op de hoogte gehouden van de status van je pakketje. De bestelling wordt snel verzonden. Ik had items die konden beschadigen tijdens vervoer. Alles was keurig ingepakt in bubbelfolie. De grootte van de doos paste bij mijn bestelling; alles zat stevig in de doos. Er zat een kleine attentie bij. Heel aardig.

Keurig in orde

Snel verzonden, netjes en leuk verpakt, helemaal prima!

Snel besteld en snel geleverd!

Duidelijke website, makkelijk bestellen en een snelle levering!

Doen wat ze beloven

Blij verrast

Pro-actief en snelle reactie op mijn vragen

In drukke periode van 5 december heeft Both extra inspanning geleverd om mijn product op tijd te ontvangen. Super!

Goeie aanbieding

Goeie aanbieding

Leuk bedrijf!!

Goede en mooie levering.

Hele fijne snelle service. Vriendelijk en bestelling goed ontvangen. Aanrader!

Snel en uistekend service.

Bestelling heel netjes ingepakt en goed kwaliteit. Mooi engeltjes.

Goed geïnformeerd over mijn bestelling, en snelle levering

Mooi product

Het product is zeer mooi alleen de levering liep niet zo soepel waren nl problemen bij DHL het pakketje was eerst onjuist gesorteerd vervolgens duurde het erg lang toen we weer iets hoorden van DHL maar het product is uiteindelijk toch geleverd

Snel en netjes geleverd

Het tafeltje dat wij hebben besteld is van marmer. Het zat erg goed verpakt.

Goede en snelle levering

Duidelijke website waarbij het bestellen van artikelen snel en eenvoudig gaat. Goede en snelle levering waarbij je goed op de hoogte gehouden word wanneer jouw pakketje gaat komen.

Niets op aan te merken!

Top product, snel geleverd, goeie prijs!

Top klok

Leuke klok voor mijn zoontje van 6. Duidelijk af te lezen en je hoort de klok echt niet! Heel fijn! Snel geleverd.

Prima service en product

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Ontzettend blij met het naambordje.

Goede communicatie en snelle levering

Zelfs hef gepersonaliseerde pakketje kwam ruim op tijd binnen, en dat rond vaderdag. Helemaal top

Vriendelijke persoonlijk contact.

Snelle reactie. En ook persoonlijk. Goede levering. Mooi product.

Leuke producten en super service!

Super tevreden! Kijk uit naar mijn volgende bestelling!

Over By Noth

Stoer Scandinavisch wonen & lifestyle. Bij bynoth.nl shop je online de leukste woonaccessoires, lifestyle en gifts. Met zorg samengesteld assortiment van eigentijdse en trendy merken. Let's get inspired!