Snelle reactie en levering, leuk om pakketje uit te pakken!

Eerst had ik een vraag over een artikel. Deze vraag werd heel snel beantwoord! Het pakketje werd vervolgens snel verzonden. Het uitpakken was een feestje, met zelfs een cadeautje erbij!

Alles was met zorg verpakt, leuke attentie erbij. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer de levering is voorzien.

Product zoals op foto, super snel ontvangen, leuk en goed verpakt.

Metalen wandhaak is mooi gesmeed, lekker stoer. Plezierige website, attent, snel geleverd, leuk kaartje in de doos, goed verpakt. Ben benieuwd naar de nieuwsbrief.

Top service.

Je wordt netjes op de hoogte gehouden met betrekking tot de levering. Uiteindelijk snel ontvangen en netjes verpakt.

Top service.

Super behulpzaam, snelle service. Zeer tevreden!

Goede service en het pakket ontvangen voelde als een cadeautje!

nvt

Uitstekende service,ben superblij met het product.

In eerste instantie was ik wat teleurgesteld, omdat ik niets hoorde van deel 2 van mijn bestelling. Na een mailtje ging het supersnel!! Heel blij met de bestelling!!

Snelle levering, overzichtelijke site, spullen zoals verwacht: erg leuk!

Super !

Makkelijke bestellen, snelle levering en persoonlijke touch. Love it!

Netjes geleverd en verpakt!

Leuk dat zakje toegevoegd met die leuke kaartjes! Dank je wel!

Prachtige producten, uitmuntende service!

Supermooie hippe producten en een geweldige service.

Top ervaring, fijne webshop. Een echte aanrader

Top ervaring, fijne webshop. Een echte aanrader

Prachtig

Ik bestelde 2 klokken en die waren tot mijn verbazing keurig ingepakt in cadeaupapier, en uiteraard ook in karton. Een prachtige kwaliteit. Mijn kleinkinderen zijn er super blij mee. De klokken voldoen zeker aan de verwachting.

Fijne website en snelle levering!

Duidelijke site die makkelijk werkt, snelle levering en leuk ingepakt.

Snelle en vrolijke levering!

Super snelle service en de bestelde producten zijn top verpakt. Enige opmerking is dat de hoeveelheid e-mails na een bestelling wel wat veel zijn. Altijd beter dan geen communicatie, maar dat kan iets minder en overzichtelijker. Verder top, ik raad de webshop zeker aan!

Mooi product

Mooie cirkel Netjes geleverd Erg blij mee.

Gewoon goed

Hele leuke trendy spullen.

Geweldig geregeld

Naambordje besteld. Snel de bevestiging ontvangen wat een goed gevoel geeft. Naambordje volledig naar tevredenheid en snelle levering. Binnenkort ga ik er nog een bestellen.

Mooie overzichtelijke webshop! Snelle levering en super tevreden met de gekocht producten. Een echte aanrader

Leuk naambordje

Perfection!!!

I took a risk by choosing "By Noth" for creating the name board for our beautiful new home, cos I didnt know the company personally. But WOW!!. The black marble finish, perfect font size and delivery within 3 days was amazing. <3

Snelle levering.

Blij met mijn product en snelle levering.

Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik een bericht dat de bestelling was binnengekomen en dan men aan de slag ermee ging. Omdat ik nog een vraag had heb ik op de mail gereageerd en kreeg ik heel netjes en snel een fijn en duidelijk antwoord terug! Ook het bestelde is heel erg mooi geworden! Helemaal zoals we ons hadden voorgesteld!

Top service!

Zeer tevreden, snelle verzending, volgende dag bestelling al in huis.

Over By Noth

Stoer Scandinavisch wonen & lifestyle. Bij bynoth.nl shop je online de leukste woonaccessoires, lifestyle en gifts. Met zorg samengesteld assortiment van eigentijdse en trendy merken. Let's get inspired!