Prachtige uitvoering

Snelle en goede service

Topservice

Altijd een goede en super snelle bezorging, goed en een aangenaam persoonlijk contact. Een groot en orgineel assortiment

Heel mooi en snel geleverd

Zó blij met mijn muurcirkel. Echt heel mooi! Netjes thuis geleverd.

Snelle levering, prima communicatie via email over bestelling

Snelle bezorging, top service en ook nog een presentje!

Alleen maar lof! Ik had 2 bestellingen geplaatst waarbij ik er voor eentje bezorgkosten moest betalen, ik kreeg de bezorgkosten terug gestort en alles was netjes in een pakket verzonden! In het netjes verpakte pakket zat ook nog een leuke attentie! Super bedankt, en tot een volgende keer!

Correct, top, meedenkend

Een hele vlotte en correcte, dus geen stressvolle, ervaring.

Heel mooi

Prachtig naambordje, er waren 2 ontwerpen gemaakt, deze werden met mij gedeeld. Of ik het mooi vond en of ik er iets aan toe wilde voegen Heel tevreden en erg blij mee.

Goede service had verkeerde kleur gekregen maar na een mailtje super opgelost en alsnog de goede kleur gekregen !! Top gedaan .

Fijne snelle superleuke service

Snelle en keurige levering

Fijne website, pakketje werd snel verzonden. Keurig verpakt. Niets op aan te merken

Very satisfied

Very nice plate! And customer service was so nice to add a little paw next to our dog names

Goed gelukt

Het pakket werd keurig op tijd op het gevraagde andere adres afgeleverd.

Snelle reactie en levering, leuk om pakketje uit te pakken!

Eerst had ik een vraag over een artikel. Deze vraag werd heel snel beantwoord! Het pakketje werd vervolgens snel verzonden. Het uitpakken was een feestje, met zelfs een cadeautje erbij!

Alles was met zorg verpakt, leuke attentie erbij. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer de levering is voorzien.

Product zoals op foto, super snel ontvangen, leuk en goed verpakt.

Metalen wandhaak is mooi gesmeed, lekker stoer. Plezierige website, attent, snel geleverd, leuk kaartje in de doos, goed verpakt. Ben benieuwd naar de nieuwsbrief.

Top service.

Je wordt netjes op de hoogte gehouden met betrekking tot de levering. Uiteindelijk snel ontvangen en netjes verpakt.

Top service.

Super behulpzaam, snelle service. Zeer tevreden!

Goede service en het pakket ontvangen voelde als een cadeautje!

nvt

Uitstekende service,ben superblij met het product.

In eerste instantie was ik wat teleurgesteld, omdat ik niets hoorde van deel 2 van mijn bestelling. Na een mailtje ging het supersnel!! Heel blij met de bestelling!!

Snelle levering, overzichtelijke site, spullen zoals verwacht: erg leuk!

Super !

Makkelijke bestellen, snelle levering en persoonlijke touch. Love it!

Netjes geleverd en verpakt!

Leuk dat zakje toegevoegd met die leuke kaartjes! Dank je wel!

Prachtige producten, uitmuntende service!

Supermooie hippe producten en een geweldige service.

Top ervaring, fijne webshop. Een echte aanrader

Top ervaring, fijne webshop. Een echte aanrader

Over By Noth

Stoer Scandinavisch wonen & lifestyle. Bij bynoth.nl shop je online de leukste woonaccessoires, lifestyle en gifts. Met zorg samengesteld assortiment van eigentijdse en trendy merken. Let's get inspired!