Prachtig

Ik bestelde 2 klokken en die waren tot mijn verbazing keurig ingepakt in cadeaupapier, en uiteraard ook in karton. Een prachtige kwaliteit. Mijn kleinkinderen zijn er super blij mee. De klokken voldoen zeker aan de verwachting.

Fijne website en snelle levering!

Duidelijke site die makkelijk werkt, snelle levering en leuk ingepakt.

Snelle en vrolijke levering!

Super snelle service en de bestelde producten zijn top verpakt. Enige opmerking is dat de hoeveelheid e-mails na een bestelling wel wat veel zijn. Altijd beter dan geen communicatie, maar dat kan iets minder en overzichtelijker. Verder top, ik raad de webshop zeker aan!

Mooi product

Mooie cirkel Netjes geleverd Erg blij mee.

Gewoon goed

Hele leuke trendy spullen.

Geweldig geregeld

Naambordje besteld. Snel de bevestiging ontvangen wat een goed gevoel geeft. Naambordje volledig naar tevredenheid en snelle levering. Binnenkort ga ik er nog een bestellen.

Mooie overzichtelijke webshop! Snelle levering en super tevreden met de gekocht producten. Een echte aanrader

Leuk naambordje

Perfection!!!

I took a risk by choosing "By Noth" for creating the name board for our beautiful new home, cos I didnt know the company personally. But WOW!!. The black marble finish, perfect font size and delivery within 3 days was amazing. <3

Snelle levering.

Blij met mijn product en snelle levering.

Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik een bericht dat de bestelling was binnengekomen en dan men aan de slag ermee ging. Omdat ik nog een vraag had heb ik op de mail gereageerd en kreeg ik heel netjes en snel een fijn en duidelijk antwoord terug! Ook het bestelde is heel erg mooi geworden! Helemaal zoals we ons hadden voorgesteld!

Top service!

Zeer tevreden, snelle verzending, volgende dag bestelling al in huis.

Geweldig en zeer snel thuis ontvangen.

Geweldig assortiment en goede service

In mijn bestelling 1 verkeerd item (door mijn schuld!), maar probleemloos opgelost dmv ruilen. Vriendelijke eigenaresse, zeer tevreden!

Snel, mooi, verrassend!

Mijn pakje werd erg snel geleverd. Degelijk en mooi materiaal! Een extraatje in de doos deed veel plezier! Dankjewel!

Mooie producten en snelle levering

Ben tevreden over de bestelde artikelen, goede kwaliteit.

Blij met ons nieuwe naambord.

Ik had de betaling niet juist gedaan. Netjes een mail met een link en na 2 dagen mijn bestelling netjes verpakt binnen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wel netjes een e-mail ontvangen dat de bestelling verlaat

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik heb wrl netjes een mail gekregen waarin staat dat bestellung vertraagdis. Ook van Pist.nl

Uitstekend!

Prachtige producten, snel opgestuurd. Er waren wat leveringsproblemen bij post.nl maar dat werd meteen heel goed opgelost door ByNoth. Top!

Geweldig!!

Vlotte service, snel en duidelijk contact.

super tevreden ! Kan niet beter .

Hele leuke webwinkel met gave artikelen . Ik heb nu een paar keer besteld en kan niet anders zeggen dan dat ik er heel blij van wordt . Snelle levering , goed ingepakt met een klein presentje erbij , wat je een glimlach bezorgd . Kortom ik ga hier vaker shoppen .

Fijn, super mooi product!

Voor mijn moeder een prachtig wandbord met droogbloemen gekocht als verjaardagscadeau. Wat een mooie kwaliteit, mijn moeder is er blij mee! communicatie ook goed wat betreft verzending en levering. Het bord was heel leuk ingepakt en er zaten zelfs extra kleine bordjes bij. Super leuke ervaring en ik vind dat er een prettige sfeer rondom By Noth hangt.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk contact

Perfecte levering

Het product is op tijd geleverd en alles is picobello

Kleefkruid 6

3297WK Puttershoek

06 23509989

Over By Noth

Stoer Scandinavisch wonen & lifestyle. Bij bynoth.nl shop je online de leukste woonaccessoires, lifestyle en gifts. Met zorg samengesteld assortiment van eigentijdse en trendy merken. Let's get inspired!