Competent en behulpzaam

Aardige gasten, weten waar ze het over hebben en bovendien niet te beroerd om je verder te helpen. Nemen de tijd voor je.

Fantastische printer, alles lukt

De printer uit doos gepakt en binnen 15min aan het printen. Vooral de auto-kalibratie is super, de snelheid verbluffend. Als die aan het printen is zie je wel dat de optimalisatie van het print-pad soms beter kan.

• Kennis & Vakmanschap

Received everything as shown.

Printer was delivered in original box. Works fine and prints and prints and prints. They also have a lot of acceszfor BambuLab and other printers. Good shop.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Deskundige webwinkel

Ik heb contact gehad met deze winkel over een nozzle voor de UMO+. De levering was erg snel

Doen wat ze zeggen.

Het bestelde stond op de wachtlijst maar ik werd wel regelmatig op de hoogte gehouden van de status.

top service!

service en snelheid zijn top. mij direct kunnen helpen met spoed onderdelen 3d printen leveren. Ook advies voor een eigen printer opgedaan en perfect geholpen.

Deskundige hulp bij 3D printen

De mensen bij Lay3rs hebben mij goed geholpen met het 3D model. De communicatie was goed. Ook de 3D print is van goede kwaliteit. Ik kon het ontzettend snel ophalen

Heel tevreden

Ik bestelde op maandag een printer en filament. Op dinsdag mocht ik mijn filament al ontvangen. Even wat verwarring omdat ik een verzendbevestiging van de volledige bestelling had gekregen, maar de printer volgde vlot op donderdag. Zeer snel en vlot!

Top! Professioneel

Vlotte, vriendelijke service! Voor mij is reactie tijd belangrijk en dat begrijpt men bij Lay3rs.

Fijne zaak, prima geholpen

Ondanks dat ze midden in de behuizing zaten ben ik prima geholpen. Ze nemen alle tijd voor je

• Kennis & Vakmanschap

Ordered, got confirmation, but nothing delivered

Ordering went smooth, I received the confirmation but then it stopped. I do not understand that you ask me to write a review. Is this automatically after my complaint? On that complaint I also got no response

• Would you recommend us? No
  • Knowledge & Craftsmanship

Response from the business owner

Beste Frank, excuses voor de vertraging. We zijn afgelopen week verhuisd en daardoor is ons logistieke proces een beetje vastgelopen. Vandaag zijn alle vertraagde pakketten de deur uit gegaan en verwacht dat je morgen je bestelling binnen zult hebben. Groeten, Albert Falck

Hele nette service

Kwam onverwacht op locatie en werd keuring netjes tewoord gestaan. Wat ik nodig had was helaas al verhuist naar nieuwe locatie van Lay3ers. Mijn bestelling werd keuring netjes daar klaar gelegd en mocht het op de nieuwe locatie ophalen.

• Kennis & Vakmanschap

Snelle service en denkt met je mee

Meerdere malen zaken mee gedaan, goed bevallen.

• Kennis & Vakmanschap

In ‘hoge nood’ en binnen 48 uur afgeleverd.

Uitstekende service!

Uitstekende service en zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Great service fast shipping

Goede support

Probleem aangekaart via email en telefoon, vrij snelle responds en nuttige input

Snelle, correcte levering

Ik heb een Bambu Lab gekocht en was zeer tevreden met de snelle levering en duidelijke communicatie!

• Kennis & Vakmanschap

Jammer dat er geen service afdeling is die zou kunnen assisteren bij evt problemen

Snel

Snel en goede producten

Vriendelijk tel kontakt en snelle levering

Vriendelijk tel kontakt en snelle levering

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goed advies en snelle levering

Prima ervaring

voldoende

Waarom een voldoende reden factuur al een week binnen en geen goederen.

• Kennis & Vakmanschap

Super service met product volgens beschrijving

Super service, tot laat in de avond nog reactie. Printer was zoals geleverd en heb vertrouwen erin dat als er iets is dat ik goed terecht kan

Zeer snelle levering

Prima communicatie, zeer snelle levering.

51 Meerenakkerplein Eindhoven 5652 BJ

040 845 1927