Prima service en artikelen maar trage verzending

Prima service en artikelen alleen de vandaag besteld, morgen in huis lukt vaak niet. Meestal duurt het een week.

super service

Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en je een juiste keuze te laten maken. Ook hebben ze bijna alle onderdelen op stock moest er later iets stuk gaan

• Kennis & Vakmanschap

Onvoldoende info op de website

De webshop biedt een mooi assortiment maar geeft maar minimale info over de producten. Zo kun je bij onderdelen wel zien voor welk merk ze zijn maar niet voor welk type. Het zou een grote verbetering zijn wanneer je ook kan selecteren op model machine zodat je alleen de juiste onderdelen in beeld krijgt.

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Voorlopig goed en met kennis

Behulpzaam en capabel.

Vriendelijke mensen die niet alleen verstand hebben van 3D-printen, maar deze kennis ook op enthousiaste manier delen met de klanten.

• Kennis & Vakmanschap

Goed geholpen met deskundig advies

Ik had een defecte 3d printer, die ergens anders gekocht was. Deze is door Lay3rs deskundig onderzocht, en de oorzaak van het probleem is vastgesteld.

Goed maar weinig communicatie

De ervaring qua expertise met de Bambu LAb zit goed. Moet telkens wel bellen om iets van antwoorden te krijgen op mijn vragen via Mail. De opvolging van de bestelling verllopt vrij moeizaam vooral voor fillamenten en attributen. De communicatie rond de printer zelf was goed en de vragen worden telefonisch professioneel aangepakt.

• Kennis & Vakmanschap

Goede snelle levering prima product

Goede snelle levering prima product , goede uitleg bij bezoek aan de firma

goede service

Gebeld voor advies, duidelijke uitleg gehad en gelijk alles besteld wat ik nodig had. Dezelfde dag verzonden, volgende dag in huis,

Service is good!

Good Service!

• Communication
  • Reliability
  • Knowledge & Craftsmanship

Betrouwbare info en leveringen

Er is tijdens de bestelling en aanvraag daarvan een goed contact mogelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering.

fijne club, behulpzaam houding

Professioneel

• Kennis & Vakmanschap

Uitgebreid assortiment, goede voorraad.

Ondanks leverproblemen door de fabrikant (Bambu Lab), slaagt Lay3rs er toch nog in om een deelassortiment op voorraad te hebben van zowel verbruiksartikelen als reserveonderdelen. Ik maak ook dankbaar gebruik van de mogelijkheid om mijn bestelling af te halen (in Best) wat met name een voordeel is als er haast is...

geweldig apparaat!

ik heb hem pas net, maar hij doet het geweldig! razend snel en keurig netjes (maar dat mag ook wel voor die prijs!) op yourtube filmpjes gezien waarin je nog verdere ongekende mogelijkheden krijgt te zien. dat zijn mogelijkheden voor de toekomst. rest nog één vraagje: wat is het verschil tussen bambulab X1 en X1c? groeten, Dré

Good

Good prices and fast service!

• Communication
  • Reliability
  • Knowledge & Craftsmanship

Uitstekend geholpen en prima prijs

In het weekend on-line een Bambu Lab P1S combo bestelt, maandag ochtend gelijk een telefoontje ontvangen dat deze klaar staat en opgehaald kon worden. Vervolgens opgehaald met een aantal Bambu Lab filamenten. Alles aangesloten, geüpdate en binnen een uur alles draaiende.

Snelle levering.....na belletje

Echter moest wel zelf contact opnemen, omdat onze order niet was doorgezet. Na het belletje alles perfect geregeld.

• Kennis & Vakmanschap

Zeer goed geholpen door vriendelijke mensen,nemen de tijd voor je,erg duidelijk in de uitleg,en lekkere koffie.

Zeer tevreden over lay3ers

Van offerte tot en met de levering en installatie was prima geregeld en binnen korte tijd. Denken met de klant mee. Bij een volgende bestelling zal ik zeer zeker hier weer gaan doen. Bedankt G..!

Snelle professionele hulp.

Goed geholpen bij de product keuze en prettige uitleg gekregen in de training aan huis over de 3d printer.

Competent en behulpzaam

Aardige gasten, weten waar ze het over hebben en bovendien niet te beroerd om je verder te helpen. Nemen de tijd voor je.

Fantastische printer, alles lukt

De printer uit doos gepakt en binnen 15min aan het printen. Vooral de auto-kalibratie is super, de snelheid verbluffend. Als die aan het printen is zie je wel dat de optimalisatie van het print-pad soms beter kan.

• Kennis & Vakmanschap

Received everything as shown.

Printer was delivered in original box. Works fine and prints and prints and prints. They also have a lot of acceszfor BambuLab and other printers. Good shop.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Deskundige webwinkel

Ik heb contact gehad met deze winkel over een nozzle voor de UMO+. De levering was erg snel

Doen wat ze zeggen.

Het bestelde stond op de wachtlijst maar ik werd wel regelmatig op de hoogte gehouden van de status.