top service!

service en snelheid zijn top. mij direct kunnen helpen met spoed onderdelen 3d printen leveren. Ook advies voor een eigen printer opgedaan en perfect geholpen.

Deskundige hulp bij 3D printen

De mensen bij Lay3rs hebben mij goed geholpen met het 3D model. De communicatie was goed. Ook de 3D print is van goede kwaliteit. Ik kon het ontzettend snel ophalen

Heel tevreden

Ik bestelde op maandag een printer en filament. Op dinsdag mocht ik mijn filament al ontvangen. Even wat verwarring omdat ik een verzendbevestiging van de volledige bestelling had gekregen, maar de printer volgde vlot op donderdag. Zeer snel en vlot!

Top! Professioneel

Vlotte, vriendelijke service! Voor mij is reactie tijd belangrijk en dat begrijpt men bij Lay3rs.

Fijne zaak, prima geholpen

Ondanks dat ze midden in de behuizing zaten ben ik prima geholpen. Ze nemen alle tijd voor je

• Kennis & Vakmanschap

Ordered, got confirmation, but nothing delivered

Ordering went smooth, I received the confirmation but then it stopped. I do not understand that you ask me to write a review. Is this automatically after my complaint? On that complaint I also got no response

• Would you recommend us? No
  • Knowledge & Craftsmanship

Beste Frank, excuses voor de vertraging. We zijn afgelopen week verhuisd en daardoor is ons logistieke proces een beetje vastgelopen. Vandaag zijn alle vertraagde pakketten de deur uit gegaan en verwacht dat je morgen je bestelling binnen zult hebben. Groeten, Albert Falck

Hele nette service

Kwam onverwacht op locatie en werd keuring netjes tewoord gestaan. Wat ik nodig had was helaas al verhuist naar nieuwe locatie van Lay3ers. Mijn bestelling werd keuring netjes daar klaar gelegd en mocht het op de nieuwe locatie ophalen.

• Kennis & Vakmanschap

Snelle service en denkt met je mee

Meerdere malen zaken mee gedaan, goed bevallen.

• Kennis & Vakmanschap

In ‘hoge nood’ en binnen 48 uur afgeleverd.

Uitstekende service!

Uitstekende service en zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Great service fast shipping

Goede support

Probleem aangekaart via email en telefoon, vrij snelle responds en nuttige input

Snelle, correcte levering

Ik heb een Bambu Lab gekocht en was zeer tevreden met de snelle levering en duidelijke communicatie!

• Kennis & Vakmanschap

Jammer dat er geen service afdeling is die zou kunnen assisteren bij evt problemen

Snel

Snel en goede producten

Vriendelijk tel kontakt en snelle levering

Vriendelijk tel kontakt en snelle levering

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goed advies en snelle levering

Prima ervaring

voldoende

Waarom een voldoende reden factuur al een week binnen en geen goederen.

• Kennis & Vakmanschap

Super service met product volgens beschrijving

Super service, tot laat in de avond nog reactie. Printer was zoals geleverd en heb vertrouwen erin dat als er iets is dat ik goed terecht kan

Zeer snelle levering

Prima communicatie, zeer snelle levering.

• Kennis & Vakmanschap

Super snelle levering van mijn pla En locatie Apeldoorn staat me na aankoop van een 3D printer altijd ter wille aan de telefoon! Niets anders dan lof

• Kennis & Vakmanschap

The overall experience was great

Communication was more than ok and the knowledge of my contact person was good.

• Knowledge & Craftsmanship

Goede communicatie en prima service.

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Uitstekende service, denkt mee met de klant

Dit bedrijf is telefonisch bereikbaar, iets wat ik zeer weet te waarderen. Ik doe namelijk het liefste zaken met mensen en niet met computers, of bedrijven die zich liever verstoppen achter allerlei vraagbaken op de website. Op 4 september telefonisch contact gehad over een Bambu Lab P1S Combo. Levertijd was nog niet helemaal duidelijk maar de printer kon elk moment arriveren. Diezelfde dag nog bericht gehad dat ze waren binnen gekomen. Door omstandigheden kon ik die pas een dag later bestellen. Wederom telefonisch contact gehad, was geen probleem, ze reserveerde hem zonder problemen voor me. Dinsdag besteld, woensdag opgehaald en in bedrijf gesteld. Ik ben erg tevreden over de contact momenten. Ondanks het feit dat de prijzen marginaal hoger zijn heb je wel de mogelijkheid om rechtstreeks met de leverancier, die verstand van zaken heeft, contact te hebben.

Snel en helder

Werd netjes ontvangen en geholpen. Alles stond klaar zoals besproken