Erg blij met de vloerlamp.

Snel en goed verpakt geleverd. Ben zo blij met de vloerlamp. Ga binnenkort nog voor een lamp kijken. Erg tevreden!!

Ruim assortiment, snelle en correcte levering

Wij hebben gebruik gemaakt van de onlinewebshop van Breman en zijn super tevreden. Zelfs toen een van de lampen kapot is gegaan, zijn we erg goed geholpen en leverde Breman Verlichting uitstekende service.

Bestelling zoals omschreven

Bestelling gedaan en ben heel tevreden, snel bezorgd

Precies wat ik.had verwacht, een mooie lamp netjes afgeleverd

Wat ik er van verwacht had, product is prima en ook de levering was precies volgens planning.

Mooie kapstok

Snelle levering.

prima bedrijf komt de afspraken na

product voldoet aan de verwachting

Snel ,goed verpakt

Àlles oké

Foutenzending heel snel opgelost en zonder kosten

Snel gehandeld bij foute levering en zonder kosten

Prima geregeld.

Na het telefoontje prettig geholpen en na zending was oké.

Heel erg goed

Fantastische service, hoge kwaliteit van de artikelen.

Komt afspraken na.

Ondanks dat de zaak gesloten was hebben ze de tijd genomen om mijn email te beantwoorden. Aan het daarop antwoord hebben ze gehouden.

Snelle reactie

Mooie lamp en makkelijk zelf te hangen.

Snelle levering .

Zeer tevreden.

Mooie keuze aan lampen

Correcte en snelle levering

Werd snel geleverd, heel goed ingepakt en de lampen zien er super mooi uit. We hebben ze nog niet kunnen ophangen c. q. plaatsen, omdat de kamer nog niet klaar is, maar ziet er zo al heel goed uit.

Super service!!

Goede kwaliteit en goede prijs! Snelle service!

Andere kleur dan omschreven

Lampen staan aangegeven als zwart smoke glas . Maar zijn zilver. Als je dan terug wil sturen moet je verzendkosten zelf betealen. Niet netjes als product niet is als omschreven.

Wij vinden het vervelend dat de kleur niet overeenkomen met de verwachtingen, terwijl op foto's ook duidelijk te zien is om welke glazen het gaat. Dit soort smoke "rook" glas wordt nooit omschreven als zilver glazen, maar kunnen soms in meer of mindere mate wat spiegelen. Wij hebben deze klacht noch niet eerder gehoord over deze smoke glazen. Het nadeel van online kopen is dat je niet alles zien op foto's. Misschien is het dan beter om eens een keer in onze winkel in Genemuiden langs te komen om het in het echt te zien, dan kom je niet voor verrassingen te staan. En op onze "Retourneren" pagina staat ook duidelijk dat het product binnen 14 dagen geretourneerd mag worden en dat deze kosten voor jezelf zijn. Groeten Team Breman-Verlichting

Goede (web)winkel

Goede website, veel keus en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Snel en correct geleverd. Communicatie (mail) verloopt prima.

Geweldige service

Lamp in de late ochtend besteld, lamp geleverd in de vooravond door medewerker die toch in de buurt moes zijn. Hulde!

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Ik had een paar vragen voordat ik mijn keus voor de lampen kon maken en daar ben ik goed mee geholpen. Snelle en persoonlijke service, ook nadat we de lampen hadden ontvangen. Zeer aan te bevelen!

Mooie lamp en redelijk snel bezorgd.

Prijs / kwaliteit is prima. We zijn er blij mee.

Super geholpen

Balon was stuk door mijzelf maar kreeg hem helemaal tegoed moest alleen verzendkosten betalen