Mooie lamp en redelijk snel bezorgd.

Prijs / kwaliteit is prima. We zijn er blij mee.

Super geholpen

Balon was stuk door mijzelf maar kreeg hem helemaal tegoed moest alleen verzendkosten betalen

Zeer positief en prettig

Zeer professioneel geholpen!

Mooi product

Mooi product en snelle levering

Zeer tevreden van geleverde lampen

Oké

Goede ervaring

Mooie wandlamp goed verpakt en heel gauw gekregen

Wilde een lamp die niet op de webshop stond, maar kon m toch bestellen, en werkt goed!

Blij met onze, op maat gemaakte, lamp met segula lampen en spots

Heel fijn te woord gestaan via mail en telefoon. En goede uitleg. Ik zag een lamp die ik heel mooi vond, maar te groot ( iets van 9 lichtbronnen of zo) .Heb nu diezelfde lamp maar dan een wat kleinere balk en maar 5 lichtbronnen. Precies goed boven onze nietxal te grote tafel.

Meer dan uitstekende keuze, hulp en service

Veel keuze voor elk wat wils, Uitstekende hulp en voorlichting. Goed meedenken en prima suggesties. Na de keuze een uitstekende service.

Uitstekende service en verzending

Heel fijn!

Prima bedrijf

Mooi materiaal, goede communicatie, prima service.

Hele mooie lampen

Heel mooi produckt staan schiteternt in mijn kamer

Goede communicatie en snelle verzending

Leverancier kan wat later pas leveren. Ik ben keurig gevraagd of ik wilde wachten of geld terug. Uiteindelijk ruim binnen de beoogde levertijd geleverd. Klasse!

Geleverd zoals afgesproken.

Prima ervaring met dit bedrijf. Eerst telefonisch contact gehad over een item wat niet op voorraad was en daarna online de bestelling geplaatst. Op verzoek werd deze compleet geleverd en niet eerst het ene en daarna het andere product (wat tijdelijk niet op voorraad was). Ook handig dat je kan betalen na levering. Zo weet je zeker dat alles goed zit en je met een vertrouwd bedrijf te maken hebt. Al met al dus zeer tevreden.

levering perfekt

100% tevreden

Behulpzaam bedrijf

Er wordt goed gecommuniceerd over te leveren producten

Uitstekende communicatie

Bestelling geplaatst, ging allemaal duidelijk en snel. Helaas was het artikel niet voorradig maar daar werd meteen op geattendeerd. Daarna snel geleverd met wederom perfecte communicatie. Kortom fijne shop!

Goede service!

Pas geleden heb ik hier online een lamp besteld. Ik ontving snel reactie op vragen (in het weekend!)en de lamp werd snel geleverd! Fijn persoonlijk contact en goede service!

Prima levering

Moet nog opgahangen worden door een zoon, komt spoedig

Mooie leeslamp

Mijn verwachting was dat het licht gedimd een warmer licht zou zijn. Dan had je hem naast leeslamp ook kunnen gebruiken als sfeerlamp. Jammer!

Lamp van goede kwaliteit gekocht.

Ik heb een mooie lamp besteld bij Berman Verlichting waar ik erg blij mee ben. Er waren een paar problemen met DPD tijdens de bezorging, maar de winkel was zeer behulpzaam om het probleem op te lossen.

Heel makkelijk op te hangen en zeer mooie uitstraling

Zeer mooie uitstraling en ook nog eens makkelijk te bevestigen

Showroom model voor nieuw verkocht

Lamp die ik besteld had bleek bij navraag een showroom model te zijn. Dit was mij niet van te voren verteld. Ik kreeg ook geen korting; ook niet na navraag.

prima service na telefonisch contact, goed geholpen.

prima service na telefonisch contact, goed geholpen.

Heel erg goed

Snelle levering en goede service