Showroom model voor nieuw verkocht

Lamp die ik besteld had bleek bij navraag een showroom model te zijn. Dit was mij niet van te voren verteld. Ik kreeg ook geen korting; ook niet na navraag.

prima service na telefonisch contact, goed geholpen.

prima service na telefonisch contact, goed geholpen.

Heel erg goed

Snelle levering en goede service

Mooie lamp

Snel geleverd. Goed verpakt. 14 dagen mogen uitproberen is ook heel fijn. Wij zijn er blij mee. Mooie lamp.

Prima op tijd geleverd en het ziet er keurig uit.

Wel een beetje dom om 1 doos vergeten met de koerier mee te geven maar verder keurig Mooie lampen.

De 2 door ons bestelde verlichting is keurig afgeleverd. Het verbaasd ons wel dat er geen 2 bijbehorende elektrodraad is meegeleverd. Dat hadden we wel verwacht.

Heel fijn geholpen

Deed er alles aan, lampen uit te proberen wat de effecten zijn in diverse lampen

Mooie lampen en snel geleverd

Alleen na het terug sturen van 1 lamp duurde het lang voor dat het geld terug werd gestort moest er nog over bellen.

Uitstekende ervaring, ook met after service!

Goede service en bereikbaarheid. Ook naderhand!

Snelle afhandeling en goede service

Goed advies

Goed advies en vlotte levering

Goed advies en vlotte levering! Erg blij met onze nieuwe aanwinsten!

Klant staat centraal

Positieve ervaring met bedrijf. Goed bereikbaar en denken met je mee. Snelle levering en mooie producten.

Supergoed

Heel erg goed en supersnelle levering

Vlug en correct

Bestellen was makkelijk. Het werd snel geleverd! Ik was zelf vergeten er lampen bij te bestellen en via mailcontact vernam ik wel ik moest bestellen met een verwijzing er bij! Fantastisch! Ook deze werden snel geleverd

Uitstekende service voor een prima prijsje

Ze denken echt met je mee en bieden prima service

Wat een keuze

Ongelofelijk veel keuze bij Breman. Vakkundig en plezierig geholpen. En de door ons gekozen verlichting was ook nog uit voorraad leverbaar. Dat was een plezierige verrassing. Absoluut een aanrader.

Snelle, goede service

De bestelde lamp kwam helaas aan met een kapot glaasje, er werd direct een vervangend glaasje opgestuurd en had dat al de andere dag!

Mooie lamp besteld, snel geleverd en uitstekende service!

Het bestellen van de tafellamp ging makkelijk. Binnen een dag afgeleverd. Ik had een fout in mijn mailadres geschreven en kreeg keurig een nieuw bericht met de track @ trace code. Uitstekende service, kwalitief mooie lamp en alles verlief uitstekend. Prettig bedrijf en zeker een aanrader. Service zoals je mag verwachten!

SUPER SERVICE & VOORDELIGSTE OP DE MARKT

Ik was op het internet op zoek naar een bepaalde soort hanglampen voor zoal mijn eetkamer als de living de https://www.breman-verlichting.nl/shop/hanglamp/stoerlights-hanglamp-5l-open-oog-getrapt/ en de https://www.breman-verlichting.nl/shop/hanglamp/stoerlights-hanglamp-7x-open-oog-dubbel/ Deze waren allemaal pas binnen de 2 à 3 maanden leverbaar, wij moesten het binnen de week hebben ;-) Ik heb een aantal sites gevonden die ze in voorraad hebben maar de prijs was te hoog. Toen kwam ik op de site van Bennie Breman terecht, en heb meteen contact opgenomen. Meteen opgenomen, de lampen waren meteen leverbaar en lag de prijs ver onder de algemene prijs op andere sites!! Ben super tevreden over de service en de lampen ;-)! Ik weet bij wie ik de volgende keer mijn lampen ga bestellen.

Betrouwbaar bedrijf met fantastische service.

Een van de drie lampen die ik had besteld kon niet worden geleverd. Ik kreeg van Breman een voorstel van alternatieven en heb een andere lamp uitgekozen. Het verschil werd direct teruggeboekt op mijn rekening en de lampen snel geleverd. Top service!

Snelle reactie telefonische correct en levering binnen 1 dag! top

had op internet een mooie hang tafel lamp gezien bij een ander bedrijf. Duurde bijna week voordat kenbaar werd gemaakt dat dit bedrijf niet kon leveren. Breman gebeld en reageerde correct en direkt dat zij de lamp op voorraad hadden. Konden niet garanderen dat de lamp binnen 24 uur geleverd kon worden vanwege omvang van het pakket. Zeer correct. Maar tot mijn verbazing, dag later keurig werd de goedverpakte lamp geleverd! Top service en snelle afwikkeling! een aanrader

Geweldige service

Hanglamp besteld met uiteraard lampjes. We vonden dat deze te weinig licht gaven. Even gebeld gelijk goed advies en Bennie van Breman stuurde gelijk dezelfde dag nieuwe lampjes op. De volgende dag de oude geretourneerd en gelijk geld terug op de rekening. Prima service is een aanrader!

Super gave lampen besteld, deze waren erg goed verpakt en verstuurd. In een woord een goede service

zeer goede service

Ik had een bestelling geplaatst maar deze lamp bleek uitverkocht te zijn en daardoor had ik mijn bestelling geannuleerd. Er werd mij een andere lamp aangeboden maar ik dacht toen dat deze niet zou voldoen aan mijn wensen. Enige weken later was er een andere lamp binnengekomen bij Breman verlichting en Dhr. Breman was attent om mij hierover een e-mail te sturen. Ik had inmiddels ergens anders deze zelfde lamp al in backorder laten plaatsen en zou bericht krijgen wanneer deze lamp daar beschikbaar zou komen. Kreeg echter hiervan geen bericht en heb toen Dhr. Breman benaderd met nog wat vragen over 2 lampen om te bekijken welke van de 2 aan mijn wensen zou voldoen. Dhr Breman heeft toen foto´s gemaakt om verschillen van afmetingen aan te tonen en toen heb ik een lamp besteld die Dhr. Breman mij eerder ook geadviseerd had. Ik ben zeer tevreden met deze mooie vloerlamp van Steinhauer en daarom heel veel dank aan de Firma Breman voor deze uitstekende service.

Ik ben heel goed geholpen door de firma Breman Verlichting. Prachtige lamp, hele goede kwaliteit. Volgende keer kom ik hier zeker terug.