Goede kwaliteit mooie artikelen

Ik heb een tafelkleed besteld. Zeer mooie kwaliteit. Staat heel mooi op de tafel. Ben er erg blij mee.

uitstekend

snelle levering en goed verpakt

De dag erop geleverd en prima verpakt

Correct geleverd

Mooie prijs en kwaliteit

Mooi tafelkleed voor een zeer mooie prijs. En zeer snelle levering. Ga zeker nog eens bestellen.

Snelle levering, netjes verpakt, mooi tafelkleed!!

Heel leuk, assortiment. Echt een hip tafelzeil gevonden. Ik had het de volgende dag al in huis en het was goed ingepakt. Blij met mijn aankoop!!

Mooi tafelkleed

Goede omschrijving en afbeeldingen op de website. Mooie kwaliteit van kleden.

snel en correct

De site ziet er goed uit en de levering is prima en kwaliteit

Elke keer weer, uitstekende service!

Ik heb deze week weer een nieuw tafelzeil besteld. Producten zijn makkelijk te vinden op de website. De filter functie werkt prima en de bestelling was binnen een minuut ingevuld - en de volgende dag al thuis. Super service. Zoals het hoort te zijn. ☺️

Prima artikel prompt geleverd.

Had snel een grote tas nodig. Gezien. Besteld. Volgende dag in huis. Top.

Supergoedkoop savonds besteld, volgende

, 's avonds besteld, volgende morgen op toegezegde tijd In huis

Goed service,snelle levering

Ik had een tafelkleed besteld. Snel geleverd, goed en zuinig verpakt. Product zelf is van goede kwaliteit

Gewoon prima

Besteld, geïnformeerd, bestelling bezorgd, gewoon zoals het hoort

snel geleverd

snel geleverd. netjes verpakt. ziet er goed uit

Heel snel!

Ik bestelde het tafelkleed ‘s avonds laat en we konden er de volgende dag al op lunchen! Wat snelle service! Het kleed voelt heel fijn en is van goede kwaliteit. Bedankt!

Tafelkleed besteld kleur kwam exact overeen met foto op site. Super snelle verzending en leuke Verpakking waarin het verstuurd was. Het zijn de kleine dingen die het doen maar maken het verschil : )

Dik in orde

Super service!

Prima bedrijf

Goeie eerste ervaring. Foto’s duidelijk. Online bestellen gaat makkelijk en bezorging zonder problemen.

Hele goede eerste kennismaking met dit bedrijf!

Ontvangen tafelkleed is van prachtige kwaliteit en werd keurig op tijd geleverd. Heel tevreden over MixMamas!

Zeer goede kwaliteit voor de prijs

Ziet mooi uit, kan gewassen worden.

Snel

Ze leveren zeer snel!

Tegenvaller

Slechte kwaliteit kleed. Zéker voor bijna 50 euro. Onvriendelijke klantenservice maar gelukkig wel aankoopbedrag + retourkosten teruggekregen.

Snelle levering Mooie kwaliteit Mooi dessin! Precies wat ik wilde...

In een woord mooi en tevreden

Tevreden over mijn bestelling, positieve reacties over het bestelde tafelzeil, Correcte en vlugge afhandeling, zeker een aanrader

Super handig en snel

Gemakkelijk, snel en handig!

Super !!!

Habe vor zwei Tagen Wachstuch bestellt ( aus Deutschland ) und heute ist das Paket schon angekommen ! Vielen Dank für die schnelle Bearbeitung . Ich werde wieder bestellen ! LG , Anja

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted