super snelle en keurige bezorging

super snelle en keurige bezorging

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Snel geleverd en precies zoals op de site getoond wordt

Goede service, snel en netjes geleverd. Kwaliteit van het tafelkleed goed.

Mooie kwaliteit tafelkleden

Ik heb 2 ronde afneembare tafelkleden besteld en was blij verrast. Mooie kleuren en netjes afgewerkt aan de rand. Alleen maar goede ervaringen dus.

Is gewoon goed

Er zijn verschillende bubbles in plastiek tafelkleed. Ik heb foto genomen zodat U dit even kan bekijken. Zouden deze bubbels er eventueel nog uitgaan , of is plastieken beschadigd ? Graag uw advies en raad ! Dank bij voorbaat. Marlene

Mijn dochter en ik zijn met de tassen op kamp geweest! We sliepen in een tent! Ik heb de grote tassen besteld! Super handig , kan veel in……stevig en overzichtelijk !

prima snel in huis

snel geleverd en goed produkt

Snel en naar wens

Snel en naar wens

Duur en slecht

Grote plastic tas gekocht..€13... ..ingepakt met kleding, til hem op uit de auto en scheurt gewoon boven/zij kant open

Snelle service. Goed stevig papier

Helemaal goed!

Snelle reactie en oplossing voor kapot product

Nadat ik 2 big shoppers had gekocht waren deze binnen 1 week al kapot. Een mailtje gestuurd en meteen reactie, allemaal heel erg vervelend en het aankoopbedrag is meteen terug gestort. Super reactie !!

Vlotte website, correcte levering. Gekozen artikel zoals voorgesteld

Top kwaliteit voor een goede prijs

Fijn tafelkleed, mooi materiaal.

Helemaal naar wens!

Mijn moeder was blij op Moederdag met het mooie ronde tafelkleed. De bezorging was vlot en het kleed zag er uit zoals de foto's het laten zien. Fijn!

Het lijkt op n goedkoop tafelzeil

Vorige x een mooi ronde keienkleed gekocht waar ik zeer tevreden over was. Het zag er chique uit en het bleef mooi. Nu weer een duur kleed gekocht maar helaas ziet dit eruit als een goedkoop tafelzeil waar de kreukels van het opvouwen dus niet uitgaan. Ik ben zeer teleurgesteld over dit laatste tafelkleed dat volgens de beschrijving precies dezelfde kwaliteit zou zijn als het grijze keien kleed.

Jammer dat de beloofde bezorgtijd niet klopte.

Kocht tassen die mee moesten op vakantie. Maar ze kwamen een dag later. Te laat dus…

Prima produkt

Goed verpakt. Artikel naar wens

Zoals gezegd voor 22 uur besteld volgende dag geleverd .Top!

is goed

het was mooi op tijd binnen

Goede service snelle levering

Mooi product ziet er goed uit en is geurloos mooie kwaliteit ben er blij mee.

Bezorgt niet conform melding op website

Volgens de website worden alle bestellingen van voor 22:00 uur de volgende dag bezorgd. Helaas kunnen ze dit niet waar maken. Mijn bestelling was een dagje later. Op zich is dit prima, maar dan moet je ook niet lopen adverteren dat de levering de volgende dag plaatsvindt.

Beste Harry Raghoe Je had ons dit al via de e-mail laten weten en ik heb je hiervoor al mijn excuses gemaakt en erbij gezegd dat één dag te laat bezorgen in deze Coronatijden nog een heel nette bezorging is. Je bestelde om 21.45u 14 april en het werd bezorgd op 16 april 12.46u. Wij staan bekend om onze razendsnelle bezorging: dat is goed terug te zien in de reviews. Nu met corona lijkt alles wel voorbij maar bedrijven kampen nog steeds met onderbezetting doordat medewerkers ziek thuis zitten of in quarantaine moeten. Als wij een dag te laat bezorgen snap ik dat we geen 10 krijgen, dat dat een minpuntje is. Maar vervolgens de eindbeoordeling samenvatten met het cijfer 1 dat zegt mijns inziens niets meer over MixMamas of over onze service. Het team van MixMamas

Snelle levering van een prima tafelkleed.

uitstekend

zeer degelijk, zeer goed, zeer kwaliteitsvol zeer mooi en zeer vlotte levering

Over MixMamas

MixMamas is een eigenzinnige webshop in vrolijke producten voor in huis & tuin & vooral voor op de tafel. : wij willen je prikkelen en inspireren met vernieuwende en verrassende artikelen. Kleurrijk, om vrolijk van te worden. Daarom noemen we onszelf MixMamas el sol en tu casa: de zon in jouw huis!"