Vlotte website, correcte levering. Gekozen artikel zoals voorgesteld

Top kwaliteit voor een goede prijs

Fijn tafelkleed, mooi materiaal.

Helemaal naar wens!

Mijn moeder was blij op Moederdag met het mooie ronde tafelkleed. De bezorging was vlot en het kleed zag er uit zoals de foto's het laten zien. Fijn!

Het lijkt op n goedkoop tafelzeil

Vorige x een mooi ronde keienkleed gekocht waar ik zeer tevreden over was. Het zag er chique uit en het bleef mooi. Nu weer een duur kleed gekocht maar helaas ziet dit eruit als een goedkoop tafelzeil waar de kreukels van het opvouwen dus niet uitgaan. Ik ben zeer teleurgesteld over dit laatste tafelkleed dat volgens de beschrijving precies dezelfde kwaliteit zou zijn als het grijze keien kleed.

Jammer dat de beloofde bezorgtijd niet klopte.

Kocht tassen die mee moesten op vakantie. Maar ze kwamen een dag later. Te laat dus…

Prima produkt

Goed verpakt. Artikel naar wens

Zoals gezegd voor 22 uur besteld volgende dag geleverd .Top!

is goed

het was mooi op tijd binnen

Goede service snelle levering

Mooi product ziet er goed uit en is geurloos mooie kwaliteit ben er blij mee.

Bezorgt niet conform melding op website

Volgens de website worden alle bestellingen van voor 22:00 uur de volgende dag bezorgd. Helaas kunnen ze dit niet waar maken. Mijn bestelling was een dagje later. Op zich is dit prima, maar dan moet je ook niet lopen adverteren dat de levering de volgende dag plaatsvindt.

Beste Harry Raghoe Je had ons dit al via de e-mail laten weten en ik heb je hiervoor al mijn excuses gemaakt en erbij gezegd dat één dag te laat bezorgen in deze Coronatijden nog een heel nette bezorging is. Je bestelde om 21.45u 14 april en het werd bezorgd op 16 april 12.46u. Wij staan bekend om onze razendsnelle bezorging: dat is goed terug te zien in de reviews. Nu met corona lijkt alles wel voorbij maar bedrijven kampen nog steeds met onderbezetting doordat medewerkers ziek thuis zitten of in quarantaine moeten. Als wij een dag te laat bezorgen snap ik dat we geen 10 krijgen, dat dat een minpuntje is. Maar vervolgens de eindbeoordeling samenvatten met het cijfer 1 dat zegt mijns inziens niets meer over MixMamas of over onze service. Het team van MixMamas

Snelle levering van een prima tafelkleed.

uitstekend

zeer degelijk, zeer goed, zeer kwaliteitsvol zeer mooi en zeer vlotte levering

Het product wat niet op voorraad was werdt het bedrag terug gestort prima geregeld

Sorry naar reserveren zijn te hard en te dun

Had servetjes verwacht geen hard papier.

Mooie duidelijke website

Het is gemakkelijk om jouw product te bestellen. De vele voorbeelden (keuzes) zijn duidelijk in zowel beschrijving als illustratie, De levering is snel en goed verzorgt.

Snel en goed.

Erg snelle bezorging en mooi product.

Vlotte levering van mooi tafelkleed

Positieve ervaring, grote keuze, goede prijs.

Alles in orde

Persoonlijk contact is ook prima verlopen.

retour netjes afgehandeld

Omdat de kleur niet goed was moest ik het artikel retourneren. Is netjes afgehandeld

alles snel en netjes besteld en geleverd

Mooi rond tafelkleed,voldoet aan de verwachting.

Kwaliteit

Afspraak goed en snel nagekomen.

Heel mooi kwaliteitsvol tafelkleed en vlotte levering,zeker zijn geld waard.

Heel prettig!

Keurig en snelle levering.

Over MixMamas

MixMamas is een eigenzinnige webshop in vrolijke producten voor in huis & tuin & vooral voor op de tafel. : wij willen je prikkelen en inspireren met vernieuwende en verrassende artikelen. Kleurrijk, om vrolijk van te worden. Daarom noemen we onszelf MixMamas el sol en tu casa: de zon in jouw huis!"