Het product wat niet op voorraad was werdt het bedrag terug gestort prima geregeld

Sorry naar reserveren zijn te hard en te dun

Had servetjes verwacht geen hard papier.

Mooie duidelijke website

Het is gemakkelijk om jouw product te bestellen. De vele voorbeelden (keuzes) zijn duidelijk in zowel beschrijving als illustratie, De levering is snel en goed verzorgt.

Snel en goed.

Erg snelle bezorging en mooi product.

Vlotte levering van mooi tafelkleed

Positieve ervaring, grote keuze, goede prijs.

Alles in orde

Persoonlijk contact is ook prima verlopen.

retour netjes afgehandeld

Omdat de kleur niet goed was moest ik het artikel retourneren. Is netjes afgehandeld

alles snel en netjes besteld en geleverd

Mooi rond tafelkleed,voldoet aan de verwachting.

Kwaliteit

Afspraak goed en snel nagekomen.

Heel mooi kwaliteitsvol tafelkleed en vlotte levering,zeker zijn geld waard.

Heel prettig!

Keurig en snelle levering.

Denken goed mee met je.

Mooi tafelkleed en heel snel bezorgd..

Geweldige site! Je wordt gehoord!

Heerlijk om gehoord, begrepen en ook nog een tevrede klant eraan over te houden.

Snelle service maar kwaliteit is minder

Er staat dia 140 cm maar op de tafel van het kleed 137 cm aan alle kanten dus het ziet er een beetje raar uit... Tafelkleed is te kort! Erg zonde!!

MixMamas doen wat ze zeggen

MixMamas doet wat ze zeggen. Heel snelle levering. 's avonds om ca 22.00 uur besteld en keurig verpakt de volgende dag geleverd. Je wordt heel netjes op de hoogte gehouden wanneer het gekochte is verstuurd. Inclusief track en tracé. De volgende keer koop ik zeker weer bij MixMamas.

super product!

mijn bestelling was volledig naar wens.

Product niet naar verwachting

Ik kocht een gecoat tafellaken dat beschreven stond alsof je het amper merkte dat het coating had, dat het aanvoelt en eruit ziet als een echt stoffen tafellaken. Jammer genoeg is dit niet het geval en was ik zeer teleurgesteld toen ik de verpakking openmaakte. Het voelt plastiekerig aan. Op de foto's leek het ook modern lichtgrijs van kleur, helaas was het spierwit en oogde het klassiek. Ik heb het niet teruggestuurd omdat dit op eigen kosten en verantwoordelijkheid was en ik het gevoel had dat je geluk moest hebben als je je geld zou terug krijgen. Het blijft dus in de kast liggen...

Maat klopt niet

Tafelkleed rond ø120 besteld Kwam snel binnen maar helaas is het Tafelkleed ø115.

Heel Mooi tafel zeil

Snel levering en mooi afgewerkt tafel zeil

te laat

niet goed

TOP

Gemakkelijk bestellen, goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering; TOP

Prima website, top product

Fijne website in bestelproces. Tafelkleden zijn erg mooi.

Over MixMamas

MixMamas is een eigenzinnige webshop in vrolijke producten voor in huis & tuin & vooral voor op de tafel. : wij willen je prikkelen en inspireren met vernieuwende en verrassende artikelen. Kleurrijk, om vrolijk van te worden. Daarom noemen we onszelf MixMamas el sol en tu casa: de zon in jouw huis!"