Erg leuke kleding, duidelijke foto’s ervan en mooie prijzen

Altijd snelle levering, nette prijzen en een goede kwaliteit. Reageren altijd erg snel en meedenkend. Ik koop er met plezier.

Niet klantvriendelijk

De service was snel want binnen 24 uur lag het pakketje op de deurmat. Echter was niet de goede kleur geleverd. Dit aangegeven via WhatsApp en na meerdere appjes heen en weer weet ik nu nog niet wat ik moet doen... Het zal er wel op neer komen dat ik het terug kan sturen op eigen kosten!! Laatste keer voor mij in ieder geval :(

Hi Eveliene, Goed om te vernemen dat je bestelling snel geleverd is. Wij kunnen aan de hand van de foto's die je hebt gestuurd, inderdaad niet zien dat het een foute levering betreft. Vandaar dat we vroegen of je een filmpje kon maken zodat wij het konden beoordelen. Dit heb je niet gestuurd en je hebt echter zelf aangeboden om langs de winkel te komen om het te laten zien. Uiteraard denken wij mee in een oplossing als het verkeerd is opgestuurd, maar dan moet het wel een foute levering betreffen en dit hebben wij, vooralsnog, niet kunnen concluderen. Nogmaals, als het verkeerd is opgestuurd komen wij uiteraard met een oplossing zodat jij geen kosten hebt. Ik zie het filmpje graag tegemoet, of je bent welkom in onze winkel! Met vriendelijke groeten, Lotte

Mooie kleding!

Mooie en leuke kleding! Leuke prijs en prima service. Online shoppen is hier danook een aanrader!!! Maria, Maastricht

Hi Maria, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te vernemen dat je onze kleding leuk en mooi vindt en je het online shoppen bij ons aanraadt. We voorzien je in de toekomst graag van nieuwe items! ^Lotte

Werkt perfect bij Raved.

Voor mij de eerste keer dat ik hier besteld heb. Snelle levering en supergoede goed kwaliteit. Erg blij mee !

Hi Anastasia, Bedankt voor je hoge beoordeling! Super om te lezen dat je eerste bestelling meteen naar wens was. Veel plezier van je aankoop en hopelijk kunnen we je in de toekomst vaker voorzien van nieuwe items! ^Romy

Goede hulp!

Hi Lisa, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent. Daar doen we graag ons best voor! ^Lotte

Kindercollectie is zo leuk en stoer! Ben heel erg blij met mijn items. Hier kom ik zeker terug.

Hi Esmee, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat onze kindercollectie naar wens is! We voorzien je in de toekomst graag van nieuwe, stoere items! ^Lotte

Leuke uitgebreide collectie.

Zeer leuke uitgebreide collectie. Ik heb hier nu een aantal keer iets besteld en altijd tevreden geweest. De pasvorm klopte in mijn geval altijd. Tot nu toe dus gewoon tevreden zoals het hoort.

Hi Janneke, Bedankt voor je beoordeling! Leuk dat onze collectie naar wens is en je tevreden bent met je bestellingen en de pasvorm. Daar doen we graag ons best voor! ^Lotte

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Ze hebben super leuke kleding bij Raved! En voor een fijn prijsje. Ik kom zeker nog eens terug!!

Hi Silke, Bedankt voor je hoge beoordeling! Super dat je onze kleding leuk vindt en blij bent met onze prijzen. Wij zien jou ook graag terug! ^Romy

Super leuk!

Het is een nette en overzichtelijke winkel, super fijn om daar te shoppen. Ik kom er altijd graag en slaag altijd. Het leukste is dat er altijd nieuwe items zijn. Ook is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Hi Angel, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat je onze winkel netjes en overzichtelijk vind en fijn vindt om bij ons te shoppen. We hebben inderdaad wekelijks nieuwe items. Ons personeel helpt je de volgende keer graag weer om je te helpen slagen! Tot snel. ^Romy

Fijne winkel, leuk assortiment. Ik shop er veel en graag, altijd naar tevredenheid.

Hi Lydian, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te vernemen dat je onze winkel en assortiment fijn vindt. We hopen dat we je in de toekomst naar tevredenheid kunnen blijven voorzien van nieuwe items! ^Lotte

Al jaren trouwe klant. Laatst kreeg perongeluk een verkeerde maat. Kwamen ze netjes thuis ophalel van de post en volgende dag had ik de juiste maat. Top service. Jammer dat mensen zeiken over kosten. Als je naar de stad gaat betaal je benzine en parkeerkosten. Nu wordt het vanaf 50 eur zelfs gratis geleverd. Ik en mijn vriendinnen zijn fan en kijken wekelijks naar de nieuwe items.

Hi Chantal, Bedankt voor je hoge beoordeling! Super om te vernemen dat je onze service top vindt en al jaren een trouwe klant bent. Daar doen we het voor. :) Hopelijk kunnen we jou en je vriendinnen wekelijks van nieuwe, toffe items voorzien! ^Romy

Top producten

Leuke baby kleertjes voor een betaalbare prijs. De service is erg goed kleren waren dag na het bestellen geleverd.

Hi Dilara, Bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn om te lezen dat onze kindercollectie naar wens is, je onze prijzen betaalbaar vindt en de items snel waren geleverd. We voorzien je in de toekomst graag vaker van nieuwe kleertjes! ^Romy

Broek was oké, jasje paste niet

Via de site een biker jasje in XL besteld, terwijl ik normaal L draag, maar deze zat alsnog te krap. Bij het terugsturen kwam ik er alleen achter dat ik ook de verzendkosten voor het retourneren moest betalen van een product wat je dus eigenlijk verder niet koopt. Flared Broek was verder oké, voelt wel dun aan. Materiaal overall vond ik beetje goedkoop voelen versus wat je er voor betaald.

Hi Simone, Vervelend om te lezen dat de maat niet naar wens is. Bij het desbetreffende item staat inderdaad dat deze klein valt. Dit is gebaseerd op de mening van 100 klanten in de winkel en online en daarop is onze keuze gevallen om dit er dus op deze manier bij te vermelden. Jammer te vernemen dat het bij jou niet klopt. Mocht je twijfelen tussen bepaalde maten, mag je uiteraard ook altijd van tevoren contact met ons opnemen. Mijn collega's en ik staan graag voor je klaar om je hierin te adviseren en eventueel items voor je op te meten. Wat betreft het retour sturen op eigen kosten, wij hebben inderdaad boven de 50,- gratis verzending en dan is enkel retourneren op eigen kosten. Je kan uiteraard ook in onze winkel komen shoppen als je uit de buurt komt, dan heb je niet het risico op eventuele retourkosten. Fijn dat de flared broek oke was, het klopt inderdaad dat deze dun aan voelt want het is van polyester en elastaan. Dit stond ook bij de productbeschrijving. We hebben eventueel ook flared broeken die dikker zijn in de collectie! Hopelijk kunnen we je in de toekomst voorzien van nieuwe, toffe items en als je vragen hebt hoor ik dat uiteraard graag! ^Romy

Kleding valt heeel klein

Het ligt er aan wat je besteld, maar jurkjes en rokjes vallen heel smal en klein, ook al is het een maat groter dan je normaal hebt. Ik kon het ook niet retourneren, omdat het in de sale was. Heel erg jammer als je verwacht dat je wel gewoon past dat je gewoon niet aan krijgt.

Hi N, Vervelend dat je een slechte ervaring hebt. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Je benoemt dat onze items heel smal en klein vallen, bij alle items staat of het eventueel klein valt en of we een maat groter of kleiner adviseren. Dit is gebaseerd op de mening van 100 klanten in de winkel en online en wordt dan bij het product benoemt. Het is natuurlijk vervelend dat het bij jou niet klopt. Mocht je informatie willen over items, mag je uiteraard ook altijd van tevoren contact met ons opnemen. Mijn collega's en ik staan graag voor je klaar om je hierin te adviseren en eventueel items voor je op te meten. Wat betreft het retourneren uit de sale, dat is bij ons wel mogelijk online en dan ontvang je ook gewoon het aankoopbedrag terug! Behalve als het in de winkel in Nistelrode in de sale is gekocht (omdat je het dan ook hebt kunnen passen). Mocht je nog vragen hebben, dan help ik je graag verder! ^Lotte

Redelijk

Helaas doordat ik de verkeerde maat besteld had moest ik 3x verzendkosten betalen voor 1 jasje beetje zonde geld dat had beter gekund.

Hi Jose, Je had contact met ons opgenomen omdat je de verkeerde maat had aangeklikt. Echter was het pakketje al onderweg waardoor wij het niet meer terug konden halen. We snappen dat je het vervelend vindt maar wij konden er helaas ook niets aan doen dat je per ongeluk de verkeerde maat besteld. Hopend op je begrip. In de toekomst mag je dat uiteraard meteen vermelden zodat we het pakketje nog kunnen annuleren, dat doen wij uiteraard ook het liefst als het verkeerd is gegaan! Hopelijk gaat het in de toekomst meteen goed met bestellen. :) ^Lotte

Snelle en goede service

Snelle levering van de bestelling. Goede kwaliteit van het product. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Hi Shelley, Bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn om te lezen dat onze levering snel was en je de kwaliteit van het item goed vindt. Leuk te vernemen dat je vaker gaat bestellen! We hebben wekelijks nieuwe items dus hopelijk zit er in de toekomst weer wat leuks voor je bij! ^Romy

Prima, maar kan beter

Vorige week donderdag een bestelling geplaatst, deze helaas pas afgelopen maandag binnengekregen.... Had dit anders verwacht vooral omdat dit ook op de website beschreven staat: 'voor half 12 besteld, is vandaag verzonden'. De bestelling zelf is wel in orde. Tip: Pas de bezorgtijd aan als jullie deze om wat voor reden dan ook niet kunnen waarmaken, of stuur een vertraging mail.

Hi Judith, Wat vervelend dat je bestelling later binnen is gekomen dan dat je gehoopt had. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als je op werkdagen voor 23.30 besteld, wordt het die zelfde dag nog verzonden. Zo staat het op de site vermeld en wij verzenden het dus ook op die dag. Er staat ook expres dezelfde dag verzonden en niet ''de volgende dag geleverd'' omdat wij afhankelijk zijn van de post in deze en niet 100% zeker kunnen garanderen dat het dan ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd wordt omdat wij hierin afhankelijk zijn van de pakketdienst. Het kan namelijk zijn dat de postbode in jouw beurt om wat voor reden dan ook vertraging op loopt waardoor het bijvoorbeeld een dag later wordt bezorgd. Het kan ook zijn dat de postbode langs is geweest, maar er niemand thuis was. Dan komen ze op een ander tijdstip of dag terug waardoor het dus later wordt geleverd. Dit kan je zien en aanpassen in je t&t mail. Wat betreft jouw tip om een vertragingsmail te versturen, via de t&t code die je per mail ontvangt, kan je jouw pakketje volgen en zien of dat er vertraging optreed. Had je deze bekeken? Gelukkig gaat het bij de meeste bestellingen goed en wordt het de volgende dag bezorgd. Excuses dat dit bij jou helaas niet het geval was. Hopelijk is het nu wat duidelijker voor je en mocht je nog vragen hebben, dan help ik je uiteraard graag verder! ^Romy

Wauw!

Iets na 22.00 besteld en de volgende dag rond 17.30 in huis!! Netjes verpakt, en zoals op de foto! De trui en het topje zitten heerlijk!

Hi Emma, Wat leuk dat je een hoge beoordeling hebt geplaatst! Bedankt hiervoor. Fijn om te vernemen dat je pakketje snel geleverd is, het netjes was verpakt en was zoals op de foto. Daar doen we graag ons best voor. Veel plezier van de trui en het topje. We voorzien je in de toekomst graag van nieuwe, toffe items! ^Lotte

Slechte service!!

Een blouse besteld waar white bij stond. Dit was echt geen white maar crème. Dit besproken met de klantenservice. Krijg je als antwoord : Volgens het merk is dit wit en dat houden wij dan ook aan. Helaas kan ik dan ook geen retourkosten voor je vergoeden. Als je de volgende keer vragen/of specifieke eisen hebt over een item, helpen we je graag meteen verder. Achteraf is dit voor ons lastig. Met andere woorden, als je iets wilt bestellen dat wit is, moet je hier altijd eerst contact voor opnemen om te vragen of het wel echt wit is. Ik vind dit een slechte zaak!!

Hi Anne, Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat je het er niet mee eens was dat de blouse niet als crème werd benoemd. De leverancier zet op de kaartjes de kleurcodes (in dit geval wit en niet crème) en vervolgens wordt het hier beoordeeld of dit ook de juiste kleur is. De foto van de blouse die jij hebt ontvangen en naar ons hebt doorgestuurd, was qua kleur precies hetzelfde als de foto op onze site. Daar was je het mee eens, maar alsnog vond je dat de retourkosten vergoed moesten worden. Helaas konden wij daar niet mee akkoord gaan omdat de foto en kleur niet afwijken van de werkelijkheid. We hadden inderdaad gevraagd om vooraf contact op te nemen als je bepaalde eisen hebt en hoopt dat het er anders uit ziet dan op onze foto. Hopend op je begrip. ^Lotte

Prima levering

Prima en snelle levering.

Hi Dorien, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat onze levering snel is verlopen. We voorzien je in de toekomst graag van nieuwe, toffe items! ^Romy

Kapot product ontvangen, goed gecompenseerd door klantenservice!

Ik had in eerste instantie een jurkje met half afgebroken knoop ontvangen. De klantenservice kwam met een duidelijke uitleg en goede compensatie!

Hi Melanie, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat je klacht goed is opgelost met een goede compensatie! Daar doen we graag ons best voor. ^Romy

Tweede keer besteld, hele snelle service en de items zijn ook perfect (zoals op de foto) Klantenservice is ook erg vriendelijk.

Hi Charlotte, Bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn om te vernemen dat onze items hetzelfde zijn als op de foto en je onze klantenservice vriendelijk vindt. Hopelijk kunnen we je in de toekomst voorzien van nieuwe, toffe items! ^Romy

Van de week voor de 2e keer hier een broek besteld, broek zat met passen perfect. Met de 1e dag aantrekken kwam ik erachter dat het stiksel een beetje losliet, na dit gemeld te hebben hebben ze dit helemaal top opgelost! Ook allebei de bestellingen een snelle service, met andere woorden jullie gaan nog vaker een bestelling van mij krijgen!

Hi Elice, Bedankt voor je beoordeling! Gelukkig is het goed opgelost met jouw broek en zitten de broeken perfect. Leuk dat je vaker bij ons wil bestellen!! ^Lotte

Goede klantenservice

Één product kwam niet overeen met de foto. Na contact via whatsapp werd dit verholpen en kreeg ik een retourlabel op de kosten van raved musthaves. Overige producten heel blij mee!

Hi Noortje, Bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn dat het naar wens is opgelost voor je wat betreft het ene item. Goed om te lezen dat je blij bent met de andere producten. Ik wens je er dan ook heel veel plezier mee! ^Lotte

Ruk

Had jurkje besteld, die paste niet, dus wou hem terug sturen. Al 3,- verzending betaalt, dus je verwacht dat de retouring gratis zou zijn, nou nee moest gewoon nog rustig 7,- betalen. Kleding kwaliteit voor de rest gewoon mooi

Hi C, Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Als dat wel zo is, dan denk ik dat er een miscommunicatie is ontstaan, excuses hiervoor. Zou je een berichtje willen sturen naar onze WhatsApp service: 0610581529. Dan kunnen we het alsnog voor je oplossen! Met vriendelijke groeten, Romy