Goede service, en denken graag met je mee.

Super service, klantenservice denkt graag met je mee en staat je vriendelijk en snel te woord!

Goede service!

Super goede service!

Slechte kwaliteit

Leuke trui gekocht maar deze bleek kapot. Terug sturen was enkel mogelijk op eigen kosten.... Erg klantonvriendelijk.

Snelle levering en retour. Sommige artikelen vallen wel kleiner uit dan normaal.

Niet tevreden over hoe een besteld setje was gemaakt, wilde wel graag een nieuwe. Dit gekregen en nog een klein cadeautje erbij met excuses. Heel tof van ze!

Toffe laarsjes voor een leuk prijsje!

De laarsjes zijn precies wat ik zocht. Nog even contact gehad over de maat, omdat maat 37 toch wel erg klein klinkt, maar ze hadden gelijk. Ze passen perfect! Daarnaast erg snel geleverd. Heel tevreden, zoals altijd!

Goed en snel geleverd

Snel geleverd en top product voor weinig.

Super tevreden!

Super leuke kleding, snelle levering en goede klantvriendelijke service. Word ook snel gereageerd via whatsapp.

Super goed

Heb een leer jasje besteld. Goeie maat valt zo als het hoort. Was snel binnen ondanks de Corona.

Top service!

Pakket was kwijtgeraakt bij het depot, Raved stuurde mij een berichtje dat het pakket als of zsm werd verstuurd. Helaas was er één artikel niet meer op voorraad, dus werd mij €5,00 aangeboden om een ander artikel uit toe zoeken. Dit gedaan, pakket is dezelfde avond nog verstuurd en de dag erna ontvangen! Kleren zitten ook nog eens harstikke fijn, precies op de maat passend. Blij met deze site! Ga hier zeker vaker bestellen.

Nadat ik mijn bestelling had gedaan was er iets misgelopen met de koeriersdienst. Er werd gelijk telefonisch contact opgenomen om mij van deze informatie te voorzien. Gezien mijn bestelling wat vertraging zou oplopen en omdat één item niet op voorraad was, kreeg ik een korting van 5,00 euro. Dat noem ik goede service! Bedankt.

Waardeloos!!!

Leuke kleding maar ik bestel hetzelfde liever ergens anders... dames.. denk na voordat je hier besteld! Ik heb onlangs twee kappotte vestjes ontvangen.. tot overmaat van ramp ook nog zelf de retourkosten moeten hier van moeten betalen!!! nog nooit meegemaakt dit... gewoon meer dan 7,00 euro aan retourkosten voor iets wat kapot is en ik dus niets aan kan doen. Nu wacht ik al twee weken op de afhandeling van deze retour en dus ook mijn geld! de enige reactie die je krijgt is steeds een standaard opmerking dat ik de 14 dagen moet afwachten. Nou die zijn ondertussen wel verstreken! Waardeloos dit, een keer en NOOIT meer!!! Dus dames, ik zou echt nog twee keer nadenken voordat je hier besteld.. er zijn adresjes genoeg met dezelfde kleding en waar de service wel goed is!

Fijne 1e ervaring!

Ik zag na mijn bestelling te hebben gedaan pas dat er een kortingscode was. Deze is achteraf nog netjes verrekend. Goede, fijne en snelle service !

Goede service en een snelle reactie via de Whatsapp

Er was iets fout gegaan in het systeem, waardoor mijn bestelling niet kon worden verwerkt, na een berichtje via Whatsapp is het de zelfde dag opgelost en kon ik mijn pakketje de volgende dag ontvangen.

Leuke kleding te koop

Super leuke kleding en hele snelle verzending. Ook totaal niet duur vergeleken met andere kledingsites. Heel erg blij mee!

Laatst een biker jack gekocht bij Raved Musthaves en zat helemaal geweldig! Ik verwachtte niet dat er schoudervulling in zat maar dat maakte de look wel helemaal af.

Mooie kleding voor een goede prijs

Al meerderen keren kleding besteld, prijs kwaliteiten is goed en alles zit super! Snelle levering!

Snelle levering!

Onlangs een jurk besteld. De jurk is precies zoals op de foto en zelfs in deze corona tijd een hele snelle levering. Ook de prijs kwaliteit is erg goed! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Een setje kleding besteld en zit prima! Goede kwaliteit en de kleur komt overeen als op de foto en snelle levering (Setje Jog summer suit Paars)

Goed en fijn

Ik heb een shirtje online besteld. Deze kwam erg snel binnen. Het shirt valt naar maat en zit fijn.

Ik ben tevreden

Snelle levering en kwaliteit!

Super snel geleverd! Goede kwaliteit kleding.

Vriendelijk personeel, goede service en leuke kleding!

Top service!

Leuke items en top service!