Kapot product ontvangen, goed gecompenseerd door klantenservice!

Ik had in eerste instantie een jurkje met half afgebroken knoop ontvangen. De klantenservice kwam met een duidelijke uitleg en goede compensatie!

Tweede keer besteld, hele snelle service en de items zijn ook perfect (zoals op de foto) Klantenservice is ook erg vriendelijk.

Van de week voor de 2e keer hier een broek besteld, broek zat met passen perfect. Met de 1e dag aantrekken kwam ik erachter dat het stiksel een beetje losliet, na dit gemeld te hebben hebben ze dit helemaal top opgelost! Ook allebei de bestellingen een snelle service, met andere woorden jullie gaan nog vaker een bestelling van mij krijgen!

Goede klantenservice

Één product kwam niet overeen met de foto. Na contact via whatsapp werd dit verholpen en kreeg ik een retourlabel op de kosten van raved musthaves. Overige producten heel blij mee!

Ruk

Had jurkje besteld, die paste niet, dus wou hem terug sturen. Al 3,- verzending betaalt, dus je verwacht dat de retouring gratis zou zijn, nou nee moest gewoon nog rustig 7,- betalen. Kleding kwaliteit voor de rest gewoon mooi

Hi C, Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Als dat wel zo is, dan denk ik dat er een miscommunicatie is ontstaan, excuses hiervoor. Zou je een berichtje willen sturen naar onze WhatsApp service: 0610581529. Dan kunnen we het alsnog voor je oplossen! Met vriendelijke groeten, Romy

Goede aankoop

Ik vind vaak niet fijn om bij een kleine winkel te bestellen in verband met verzend- en retourkosten als het niet naar zin is. Toch maar een leuk jurkje gekocht en die was goed! Wel aan de onderkant wat wijder dan verwacht, maar dat geeft niet zoveel, een leuk riempje erbij en klaar! Verder een snelle levering, daar was ik echt blij mee!

Goede service en mooie kleding

De kleding is super leuk en echt zoals op de foto’s. De levering is mega snel! Ook de klantenservice is bij ‘problemen’ zeer vriendelijk en attent. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Hi Rhode, Bedankt voor je leuke review, fijn om te horen dat je onze kleding leuk vindt en zoals op de foto's! We voorzien je in de toekomst graag van nieuwe, toffe items! Met vriendelijke groeten, Romy

Ben erg blij en tevreden met mijn aankopen bij Raved. Ze zijn snel en netjes geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hi Lasinda, Bedankt voor je hoge beoordeling! Wij wensen je veel plezier van je aankopen en goed om te horen dat het snel en netjes is geleverd. We voorzien je dan ook in de toekomst graag van nieuwe, toffe items! Met vriendelijke groeten, Lotte

Goede ervaring gehad

Leuke spullen, snelle levering, goeie service PERFECT!!! Ik zal zeker blijven bestellen :) !

Had de spullen snel in huis. Maat goed Goede kwaliteit!

Goede ervaring

Goede kwaliteit spijkerbroeken, ik had niet de juiste maat, dus alle drie de spijkerbroeken teruggestuurd, ik had mijn pakbon niet meegestuurd omdat daar op stond dat ik deze goed moest bewaren. 20 dagen later had ik mijn geld nog niet terug en hoorde ik ook niks van Raved Musthave, daarom zelf contact opgenomen. Raved Musthave gaf toen aan dat zij de pakbon niet hadden en daardoor niet wisten van wie het pakket was. Het retour word dan naamloos opgedragen. Daarna is mijn geld binnen twee dagen netjes teruggestort op mijn rekening:-) Dus alles is netjes afgehandeld en ben ik een tevreden klant die in de toekomst nogmaals terugkomt.

Super tevreden

leuke kleding voor een mooie prijs

zeker vaker bestellen hier!

Na mijn bestelling te hebben geplaatst al heel snel een mail met bevestiging èn de datum+tijd wanneer het pakketje geleverd was; netjes de volgende dag. Heel fijn zo snel! Het item wat ik heb gekocht zit top. Ga hier zeker vaker bestellen :-)

Redelijk goed

Ik had geen bevestigingsmail gekregen van Raved Musthaves zelf, waardoor ik verder geen informatie had. Het pakketje kwam later dan gezegd en er was een knoopje van de jurk af. Mijn pakketje heb ik teruggestuurd, dit was niet helemaal goed gegaan. Ik had verwacht dat ik daardoor mijn geld niet terug zou krijgen, wat gelukkig wel zo was. Dat vind ik erg netjes hoe dat afgehandeld is!!

Snelle bezorging en mooie kwaliteit

Onwijs mooie kleding!

Snelle levering.

Info over verzending heel netjes. Klantvriendelijkheid ook goed. Oplossings gerichtheid kon iets beter. Prijzen zijn fors. De verzendkosten moeten in mijn beleving op €0,- staan. Klanten betalen al genoeg.

Erg goede service

Items snel ontvangen, ben er heel erg blij mee!

Snel en goede kwaliteit

Ik kreeg jurk snel. Hij zit zoals gedacht. Heel mooi, zo blij mee. Top!

Hi Monique, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat de jurk snel is bezorgd en naar wens is. Heel veel plezier ervan en we staan in de toekomst graag voor je klaar om je van nieuwe items te voorzien! Met vriendelijke groeten, Romy, team Raved

Top collectie

Iedere week nieuwe en leuke items!

Hi Lieneke, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat je onze items leuk vindt. Daar doen we graag ons best voor! Met vriendelijke groeten, Lotte, team Raved

Top service!

goede service, mooie broeken.

Hi Romee, Bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn om te lezen dat je onze service goed vindt. Hopelijk heb je veel plezier van onze broeken! Met vriendelijke groeten, Romy, team Raved

Ik probeerde een bestelling te plaatsen maar ik kreeg de hele tijd een foutmelding. Toen via whatsapp vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Ik probeerde het in de middag weer en toen deed die het gelukkig wel. De items kreeg ik super snel thuis gestuurd. En alles past en staat leuk! Ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Hi Anne, Bedankt voor je hoge beoordeling! Vervelend om te lezen dat het even niet lukte om te bestellen. Fijn dat je vriendelijk te woord bent gestaan en het uiteindelijk was gelukt en de bestelling snel is bezorgd! Veel plezier van je items. We voorzien je in de toekomst graag van nieuwe, toffe items! Met vriendelijke groeten, Lotte, team Raved

Super leuke kleding!

Kleding is kei leuk, maten kloppen en er wordt super snel geleverd. Echt top!

Hi Krissie, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de kleding leuk vindt, de maten kloppen en het snel bij je geleverd is. Daar doen we graag in de toekomst nog vaker ons best voor om je van de nieuwste items te kunnen voorzien! Met vriendelijke groeten, Lotte, team Raved

Ik bestel daar nooit meer

ik heb een broek besteld en zelf verzendkosten betaald. De broek lijkt voor geen meter op de foto van de website. Bovendien leek het of iemand de broek al 10x had gedragen en kwam zonder prijskaartje. Om hem te retourneren heb ik ook zelf de retourkosten moeten betalen. En als je contact met hun opneemt helpen ze je niet. Echt geen service

Hi Sara, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt. De foto's van de website worden niet gefotoshopt of iets dergelijks. Ik hoor graag wat er mis is met de foto zodat we dit na kunnen gaan! Er zijn berichten uitgegaan dat het in de desbetreffende periode, het extreem druk was i.v.m. corona en de overgang van de webshop. Je kon dus binnen 48 een antwoord verwachten in plaats van 24 uur zoals je van ons gewend bent. Excuses en hopend op je begrip. Ik had graag foto's gezien, zodat ik de retourkosten had kunnen vergoeden als je levering niet naar behoren is geweest. Nogmaals excuses dat dit niet verlopen is zoals normaal. Zou je een berichtje naar onze WhatsApp service kunnen sturen? Je mag daarbij vermelden dat je met Romy hebt gesproken) Dan maak ik het graag alsnog met je goed. We doen ons uiterste best om in deze tijd, iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hopend op je begrip en hopelijk kunnen we je in de toekomst voorzien van leuke items en een betere service. Met vriendelijke groeten, Romy, Team Raved

Tevreden over de kleding en service van Raved Musthaves!

Ze reageren snel op je berichtje(s) en denken met je mee voor een oplossing. Erg klantvriendelijk!

Hi Ramone, Bedankt dat je ons beoordeelt hebt en dat je ons klantvriendelijk vindt. Dat waarderen wij enorm, we hopen dat we je in de toekomst vaker voor je klaar kunnen staan en je van nieuwe toffe items kunnen voorzien! Met vriendelijke groeten, Romy

Goede service en te gekke spullen

je krijgt je spullen snel in huis en elke bestelling is prima en past goed.

Hi Monique, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat de items snel in huis zijn en goed passen. We hopen dat we je in de toekomst vaker voor je klaar kunnen staan en je van nieuwe toffe items kunnen voorzien online of in de winkel in Nistelrode! Met vriendelijke groeten, Romy