Goede klantenservice

Één product kwam niet overeen met de foto. Na contact via whatsapp werd dit verholpen en kreeg ik een retourlabel op de kosten van raved musthaves. Overige producten heel blij mee!

Hi Noortje, Bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn dat het naar wens is opgelost voor je wat betreft het ene item. Goed om te lezen dat je blij bent met de andere producten. Ik wens je er dan ook heel veel plezier mee! ^Lotte

Ruk

Had jurkje besteld, die paste niet, dus wou hem terug sturen. Al 3,- verzending betaalt, dus je verwacht dat de retouring gratis zou zijn, nou nee moest gewoon nog rustig 7,- betalen. Kleding kwaliteit voor de rest gewoon mooi

Hi C, Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Als dat wel zo is, dan denk ik dat er een miscommunicatie is ontstaan, excuses hiervoor. Zou je een berichtje willen sturen naar onze WhatsApp service: 0610581529. Dan kunnen we het alsnog voor je oplossen! Met vriendelijke groeten, Romy

Goede aankoop

Ik vind vaak niet fijn om bij een kleine winkel te bestellen in verband met verzend- en retourkosten als het niet naar zin is. Toch maar een leuk jurkje gekocht en die was goed! Wel aan de onderkant wat wijder dan verwacht, maar dat geeft niet zoveel, een leuk riempje erbij en klaar! Verder een snelle levering, daar was ik echt blij mee!

Hi Mirthe, Bedankt voor je beoordeling! Wist je dat je bij ons vanaf 50,- gratis verzending hebt? Of eventueel kan shoppen in onze winkel in Nistelrode. Fijn om te vernemen dat het jurkje meteen naar wens en je blij bent met onze levering! Mocht je ooit vragen hebben voordat je besteld, kan je deze altijd stellen via onze WhatsApp service: 0610581529, dan staan mijn collega's en ik je graag te woord om je van eventuele extra informatie te voorzien of om items op te meten! Hopelijk kunnen we je in de toekomst vaker voorzien van nieuwe, toffe items! ^Romy

Goede service en mooie kleding

De kleding is super leuk en echt zoals op de foto’s. De levering is mega snel! Ook de klantenservice is bij ‘problemen’ zeer vriendelijk en attent. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Hi Rhode, Bedankt voor je leuke review, fijn om te horen dat je onze kleding leuk vindt en zoals op de foto's! We voorzien je in de toekomst graag van nieuwe, toffe items! Met vriendelijke groeten, Romy

Ben erg blij en tevreden met mijn aankopen bij Raved. Ze zijn snel en netjes geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hi Lasinda, Bedankt voor je hoge beoordeling! Wij wensen je veel plezier van je aankopen en goed om te horen dat het snel en netjes is geleverd. We voorzien je dan ook in de toekomst graag van nieuwe, toffe items! Met vriendelijke groeten, Lotte

Goede ervaring gehad

Leuke spullen, snelle levering, goeie service PERFECT!!! Ik zal zeker blijven bestellen :) !

Hi Krystel, Bedankt voor je hoge beoordeling! Super om te lezen dat je onze spullen leuk vindt, de levering snel en onze service goed vindt. Daar doen we graag ons best voor en staan in de toekomst graag voor je klaar om je van nieuwe items te voorzien! ^Romy

Had de spullen snel in huis. Maat goed Goede kwaliteit!

Hi Nathalie, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat je de spullen snel in huis had, de maten goed vielen en de kwaliteit naar wens is. Daar doen we graag ons best voor! ^Lotte

Goede ervaring

Goede kwaliteit spijkerbroeken, ik had niet de juiste maat, dus alle drie de spijkerbroeken teruggestuurd, ik had mijn pakbon niet meegestuurd omdat daar op stond dat ik deze goed moest bewaren. 20 dagen later had ik mijn geld nog niet terug en hoorde ik ook niks van Raved Musthave, daarom zelf contact opgenomen. Raved Musthave gaf toen aan dat zij de pakbon niet hadden en daardoor niet wisten van wie het pakket was. Het retour word dan naamloos opgedragen. Daarna is mijn geld binnen twee dagen netjes teruggestort op mijn rekening:-) Dus alles is netjes afgehandeld en ben ik een tevreden klant die in de toekomst nogmaals terugkomt.

Hi Joyce, Super dat je ons zo hoog beoordeelt! Bedankt hiervoor. Fijn om te lezen dat je retour terecht is. Wij bewaren deze inderdaad altijd omdat het natuurlijk kan gebeuren dat je de pakbon vergeet mee te sturen. Mocht je in de toekomst ooit vragen hebben mag je ons altijd benaderen voor extra informatie, of als we eventueel een item voor je moeten opmeten. Dat kan via onze WhatsApp service: 0610581529. Hopelijk kunnen we je in de toekomst vaker voorzien van nieuwe items! ^Romy

Super tevreden

leuke kleding voor een mooie prijs

Hi Esther, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te horen dat je super tevreden bent en onze kleding en prijzen mooi en leuk vindt. Daar doen wij het voor! ^Lotte

zeker vaker bestellen hier!

Na mijn bestelling te hebben geplaatst al heel snel een mail met bevestiging èn de datum+tijd wanneer het pakketje geleverd was; netjes de volgende dag. Heel fijn zo snel! Het item wat ik heb gekocht zit top. Ga hier zeker vaker bestellen :-)

Hi Sanne, Super dat je ons zo hoog beoordeelt! Bedankt hiervoor. Fijn dat de levering snel was en het item top zit. Veel plezier ervan en leuk dat je vaker gaat bestellen! We staan dan ook graag voor je klaar om wekelijks nieuwe items online te zetten! ^Romy

Redelijk goed

Ik had geen bevestigingsmail gekregen van Raved Musthaves zelf, waardoor ik verder geen informatie had. Het pakketje kwam later dan gezegd en er was een knoopje van de jurk af. Mijn pakketje heb ik teruggestuurd, dit was niet helemaal goed gegaan. Ik had verwacht dat ik daardoor mijn geld niet terug zou krijgen, wat gelukkig wel zo was. Dat vind ik erg netjes hoe dat afgehandeld is!!

Hi Kimber, Het klopt dat je geen bevestigingsmail had gekregen zie ik in het eerdere contact tussen ons. Je had een typfout ingevoerd namelijk, .con ingevuld in plaats van .com waardoor het mailtje nooit is aangekomen. Dit hadden we ook aan je doorgegeven. Uiteraard hadden we er rekening mee gehouden dat het retourzenden niet helemaal goed was gegaan en hebben we het bedrag voor je teruggestort. Fijn om te vernemen dat de afhandeling naar wens was! Hopelijk kunnen we je in de toekomst voorzien van nieuwe, toffe items! ^Romy

Snelle bezorging en mooie kwaliteit

Onwijs mooie kleding!

Hi Esther, Bedankt voor je beoordeling. Fijn te vernemen dat je onze bezorging snel vindt, en onze kleding en kwaliteit mooi vindt! ^Romy

Snelle levering.

Info over verzending heel netjes. Klantvriendelijkheid ook goed. Oplossings gerichtheid kon iets beter. Prijzen zijn fors. De verzendkosten moeten in mijn beleving op €0,- staan. Klanten betalen al genoeg.

Hi Lianne, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je de informatie over de verzending heel netjes vindt en de klantvriendelijkheid goed vindt. Wat bedoel je precies met oplossingsgerichtheid en dat de prijzen fors zijn? Ik kan geen eerder contact met ons terugvinden. Wat betreft dat je vindt dat de klanten genoeg betalen en de verzending 0,00 moet zijn, wist je dat je bij ons boven de 50,- gratis verzending hebt online? Of je bent van harte welkom om onze winkel te bezoeken in Nistelrode! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag en sta ik voor je klaar om je vragen te beantwoorden! ^Romy

Erg goede service

Items snel ontvangen, ben er heel erg blij mee!

Hi Anne, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te horen dat je jouw items snel had ontvangen, veel plezier ervan! ^Romy

Snel en goede kwaliteit

Ik kreeg jurk snel. Hij zit zoals gedacht. Heel mooi, zo blij mee. Top!

Hi Monique, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat de jurk snel is bezorgd en naar wens is. Heel veel plezier ervan en we staan in de toekomst graag voor je klaar om je van nieuwe items te voorzien! Met vriendelijke groeten, Romy, team Raved

Top collectie

Iedere week nieuwe en leuke items!

Hi Lieneke, Bedankt voor je hoge beoordeling! Goed om te lezen dat je onze items leuk vindt. Daar doen we graag ons best voor! Met vriendelijke groeten, Lotte, team Raved

Top service!

goede service, mooie broeken.

Hi Romee, Bedankt voor je hoge beoordeling! Fijn om te lezen dat je onze service goed vindt. Hopelijk heb je veel plezier van onze broeken! Met vriendelijke groeten, Romy, team Raved

Ik probeerde een bestelling te plaatsen maar ik kreeg de hele tijd een foutmelding. Toen via whatsapp vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Ik probeerde het in de middag weer en toen deed die het gelukkig wel. De items kreeg ik super snel thuis gestuurd. En alles past en staat leuk! Ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Hi Anne, Bedankt voor je hoge beoordeling! Vervelend om te lezen dat het even niet lukte om te bestellen. Fijn dat je vriendelijk te woord bent gestaan en het uiteindelijk was gelukt en de bestelling snel is bezorgd! Veel plezier van je items. We voorzien je in de toekomst graag van nieuwe, toffe items! Met vriendelijke groeten, Lotte, team Raved

Super leuke kleding!

Kleding is kei leuk, maten kloppen en er wordt super snel geleverd. Echt top!

Hi Krissie, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de kleding leuk vindt, de maten kloppen en het snel bij je geleverd is. Daar doen we graag in de toekomst nog vaker ons best voor om je van de nieuwste items te kunnen voorzien! Met vriendelijke groeten, Lotte, team Raved

Ik bestel daar nooit meer

ik heb een broek besteld en zelf verzendkosten betaald. De broek lijkt voor geen meter op de foto van de website. Bovendien leek het of iemand de broek al 10x had gedragen en kwam zonder prijskaartje. Om hem te retourneren heb ik ook zelf de retourkosten moeten betalen. En als je contact met hun opneemt helpen ze je niet. Echt geen service

Hi Sara, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt. De foto's van de website worden niet gefotoshopt of iets dergelijks. Ik hoor graag wat er mis is met de foto zodat we dit na kunnen gaan! Er zijn berichten uitgegaan dat het in de desbetreffende periode, het extreem druk was i.v.m. corona en de overgang van de webshop. Je kon dus binnen 48 een antwoord verwachten in plaats van 24 uur zoals je van ons gewend bent. Excuses en hopend op je begrip. Ik had graag foto's gezien, zodat ik de retourkosten had kunnen vergoeden als je levering niet naar behoren is geweest. Nogmaals excuses dat dit niet verlopen is zoals normaal. Zou je een berichtje naar onze WhatsApp service kunnen sturen? Je mag daarbij vermelden dat je met Romy hebt gesproken) Dan maak ik het graag alsnog met je goed. We doen ons uiterste best om in deze tijd, iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hopend op je begrip en hopelijk kunnen we je in de toekomst voorzien van leuke items en een betere service. Met vriendelijke groeten, Romy, Team Raved

Tevreden over de kleding en service van Raved Musthaves!

Ze reageren snel op je berichtje(s) en denken met je mee voor een oplossing. Erg klantvriendelijk!

Hi Ramone, Bedankt dat je ons beoordeelt hebt en dat je ons klantvriendelijk vindt. Dat waarderen wij enorm, we hopen dat we je in de toekomst vaker voor je klaar kunnen staan en je van nieuwe toffe items kunnen voorzien! Met vriendelijke groeten, Romy

Goede service en te gekke spullen

je krijgt je spullen snel in huis en elke bestelling is prima en past goed.

Hi Monique, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat de items snel in huis zijn en goed passen. We hopen dat we je in de toekomst vaker voor je klaar kunnen staan en je van nieuwe toffe items kunnen voorzien online of in de winkel in Nistelrode! Met vriendelijke groeten, Romy

Top product, snelle levering

Goede kwaliteit van het product, binnen 24u geleverd na bestelling.

Slecht

Bestelling geplaatst bij Raved Musthaves. Een jurkje en een shirt. Het jurkje was veel slechtere kwaliteit dan ik verwacht had, hij schijnt enorm door en het is een hele dunne rare stof. Het jurkje was een jurkje dat je bij iedere willekeurige webshop kan kopen, echter had ik hem nodig voor mijn vakantie en had ik geen tijd en zin meer om hem ergens anders te bestellen dus heb ik het jurkje maar gehouden. Het shirt binnen gekregen met een vlek erin en rare drukplekken in het shirt, van ik verwacht een kledinghanger waarvan ik betwijfel of de dit eruit zouden gaan met strijken. Ik heb Raved Musthaves meteen een bericht gestuurd op Facebook dat ik het shirt wilde retourneren omdat er een vlek in zat. Ik moest foto's van het shirt sturen. De klantenservice reageerde super sloom en negeert je gewoon een aantal dagen. Het enige dat ik wilde horen was dat ik het shirt zonder problemen kon terug sturen, aangezien je hier ook zelf voor moet betalen. Er zat daarnaast ook enige haast achter omdat ik dus op vakantie ging. Uiteindelijk heeft het bijna een week geduurd voor ik reactie kreeg op de foto's, je berichten worden wel gelezen maar er wordt gewoon niet op gereageerd. 20 dagen nadat ik het shirt retour heb gestuurd, had ik nog mijn geld niet ontvangen of iets gehoord van Raved. Ik heb weer een bericht op Facebook gestuurd, waarin ik aangeef dat het al 20 dagen geleden is dat ik het pakket terug heb gestuurd. Hierop wordt gereageerd dat een retour binnen 14 dagen wordt behandeld maar ze hun best doen dat het sneller gaat. Volgens mij is 20 dagen geleden al buiten de 14 dagen? Inmiddels bijna een maand verder sinds ik het shirt retour heb gestuurd en nog mijn geld niet terug of iets gehoord. Gelukkig gaat het niet om een groot bedrag maar ik vind dit wel erg jammer. Zoals ik hierboven al aangaf kan je bij bijna iedere willekeurige webshop / boetiek hetzelfde kopen, zorg dan dat je als webshop / boetiek boven de rest uitsteekt, en dat is hier niet het geval.

Hi M, Bedankt voor je feedback. Wat betreft het jurkje wat je hebt gehouden maar niet was zoals je hoopte, heb je hierover contact gehad? Ik kan dit namelijk niet terug vinden. Dan had ik je graag verder willen helpen. Dat is achteraf natuurlijk lastig om met een oplossing te komen als je zelf besloten hebt om het te houden. Je had het jurkje uiteraard ook mee kunnen sturen als retour, dan had je uiteraard het bedrag terug ontvangen. Op het moment dat je de foto's door hebt gestuurd, is het hier enorm druk geweest. I.v.m. corona en onze webshop die op dat moment overging. Er is daarom ook een bericht uitgegaan dat de klantenservice en het verwerken van je retour langer kon duren dan je van ons gewend bent. Excuses hiervoor en hopend op je begrip. Het bedrag wordt uiteraard altijd teruggestort, en gelukkig is dit nu weer binnen 2 à 3 dagen zo bij de retouren die binnen komen. Excuses voor de samenloop van omstandigheden, wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Hopend op je begrip en mocht je vragen hebben, dan mag je deze altijd stellen. P.s. Dan zorg ik hoogstpersoonlijk dat je eerder een antwoord hebt. :) Met vriendelijke groeten, Romy, Team Raved

De levering niet helemaal goed gegaan, kreeg een verkeerd jurkje maar ze losten het snel op.

Hi Sharon, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal goed was gegaan, gelukkig is het snel opgelost. Hopelijk kunnen we je in de toekomst van nieuwe, toffe items voorzien! Met vriendelijke groeten, Lotte