Leuke kaartjes, net iets anders!

Leuke website met originele designs en een eenvoudige tool om zelf je kaartjes te ontwerpen. Snelle en verzorgde levering! Wij hebben de geboortekaartjes + enveloppen + stickertjes besteld voor de geboorte van onze dochter en kregen er een leuke attentie bij! Julie

Ik ben heel, heel erg tevreden en blij!

Mooi ook is makkelijk in gebruik als je zelf een kaartje wil samenstellen. Daarnaast ben ik erg goed geholpen en kreeg ik tot mijn verrassing een mailtje na mijn bestelling over het kaartje. Ik had iets niet goed gedaan en ze hebben dat voor me aangepast. Superfijn natuurlijk! De kaartjes zijn zeer snel bezorgd in een mooi verzorgd pakketje. Zeker een aanrader dus!

Origineel design en prettig in contact

Mooi design, medewerkers vriendelijk en denken goed mee. Echter vij prijzig en afhandeling order mag iets sneller.

Geweldig en super snel geholpen!

Persoonlijke, originele en duurzame kaarten en een betrokken afhandeling

Origineel aanbod van kaarten, met ook de mogelijkheid zelf je kaart te ontwerpen. De medewerkers van mooi ook zijn betrokken en zorgen ervoor dat je kaart precies wordt zoals je wenst. Ook wordt de bestelling zeer snel afgehandeld. Conclusie: twijfel niet en bestel je kaarten hier!

De geboortekaartjes zijn snel, goed en leuk verpakt geleverd.

De geboortekaartjes zijn snel, goed en leuk verpakt geleverd.

Kaartje en service was erg goed. Ook leuke feestelijke verpakking

Goede service met mooie kwaliteit kaartjes naar eigen wens te ontwerpen

Ontzettend veel complimenten gekregen over de zelf ontworpen geboortekaartjes. De ontwerptool is makkelijk in gebruik, waardoor je eenvoudig het kaartje naar wens maakt en kan aanpassen na het ontvangen van een gratis proefversie. Bij vragen werd direct hulp en ondersteuning geboden. Het speciale materiaal van de kaartjes (en de enorme keuze hierin) maakt het net wat unieker dan andere geboortekaartjes. Daarbij kan door onze keuze voor groeipapier een tweede leven worden gegeven aan het kaartje in plaats van dat het bij het oud papier verdwijnt. De naamslinger bij de bestelling maakte het helemaal af, die hangt mooi aan de box van onze zoon! Dik tevreden!

Mooi!

Hele mooie geboortekaartjes zijn het geworden en snel in huis en mooi verpakt. Er is aandacht aan besteed kun je zien.

Prachtige kaarten!

Erg blij met onze kaarten. Duurde helaas eventjes voordat we onze proefdruk binnen kregen.. maar zo ontzettend blij met het resultaat. En wat een service!!!! Echt top! We hadden ons van te voren niet bedacht dat geboortekaartjes (waar dan ook) zo duur zijn hahah

Super tevreden

Heel blij met de mooie uitnodigingen en een snelle levering. Heel fijn dat je ook een (gratis) proefuitnodiging kon aanvragen!

Super goede service, bedankt voor het meedenken!

Persoonlijk contact en fijne communicatie. Wij zijn heel blij met het geboortekaartje!

Mooi doet z'n naam eer aan. Mooie producten en top service.

Precies zoals verwacht

Duidelijke website, mooie opties en goede service! Het resultaat is precies zoals we hadden gehoopt, net als bij het kaartje van onze dochter 3 jaar geleden.

Fantastische service en mooi, goed product

Heb goede ondersteuning gekregen bij ontwerp aanpassingen van een standaard geboortekaartje. Zeer tevreden over snelheid en reactie, vriendelijkheid en behulpzaamheid (helpen afronden kaartje en meedenken bij opmaak) van meerdere medewerkers. De kaartjes zijn zelfs bij ons thuisgebracht, lag op route van een medewerker. Echt top, dank je wel, mochten we een tweede verwachten dan weten we jullie te vinden!

Super service!

Mooie kaartjes en een super service. De medewerkers van mooiook denken met je mee en leveren maatwerk als dat nodig is. Heel erg blij met het resultaat en de prachtige kaartjes. Dank!

Goede service, mooie kwaliteit

Fijne website en makkelijk om een design aan te passen. Goede service waarbij je de definitieve oplage kan laten dubbel checken. Bedankt!

Prachtige kaartjes en fijne service

We maakten gebruik van de site voor onze gevoortekaartjes. We kozen voor het groei papier in weidemix. We maakten het ontwerp makkelijk zelf in de ontwerptool en werden altijd snel geholpen bij vragen of problemen. Heel fijn ook dat we meerdere proef-versies konden bestellen, want in real life ziet dat er toch anders uit dan op de pc. Ook bij de uiteindelijke bestelling werd even dubbel gechecked of alles naar wens was en werden we geassisteerd door het team waar nodig. Wij zijn dan ook super tevreden en zouden de site zeker aan anderen aanbevelen! We zijn benieuwd of er bij velen ook effectief bloemen gaan uitkomen!

Super mooie producten, fijne service

Ons eigen geboortekaartje ontworpen en besteld. Erg veel opties en keuze uit veel mooie lettertypes! Ook de kwaliteit van het karton was bijzonder goed en voelde luxe aan. We zijn echt mega blij met het resultaat en krijgen veel complimenten van de ontvangers. Bedankt!

Aandacht voor de klant

Na de proefdruk plaatsten wij een bestelling met een andere papiersoort. Dit was een bewuste keuze, maar heel fijn dat er nog even contact werd opgenomen met de vraag of dit juist was. Uiteindelijk toch onze keuze weer aangepast, zodat het beter paste bij de uitvoering. Bij de bestelling vonden we een handgeschreven kaartje en een naamslinger, heel attent!

Fijn contact, mooie kaartjes.. en het wordt als een cadeau verstuurd, om blij van te worden!

Goede service, het wordt prachtig verpakt. Werkelijk een cadeautje om te ontvangen! Levertijd heeft ervoor gezorgd dat we ipv een 10 een 9 gegeven hebben. Dat had sneller gekund.

Prachtige kaartjes, goede service

We bestelden onze geboortekaartjes bij Mooi Ook. De designs zijn origineel en wij vielen gelijk voor de groeipapier optie. Service was perfect en ze kijken graag mee of alles goed staat. Ook werd ik gelijk geholpen toen ik mn adressen niet online kreeg. Kortom, dit wil je!

Veel variatie en mogelijkheden, vriendelijke en professionele hulp

Voor het geboortekaartje van onze zoon hebben we een kaartje bij mooiook.nl laten maken. We konden het kaartje helemaal aanpassen naar onze wens en we zijn daarbij telefonisch erg goed geholpen met aanpassingen in het design. Ze dachten met ons mee en gaven suggesties waardoor we nu enorm blij zijn met het resultaat (en het designtechnisch klopt).

Geweldige top service met kwaliteit

Paar week geleden een proef kaartje besteld en deze was snel geleverd. Hij was zelfs boven verwachting goed en mooi gelukt. Dus na de geboorte van onze zoon de bestelling gedaan en we kregen zelfs bij de bestelling nog een naam slinger gratis bij geleverd. Wat een top service en we zullen in de toekomst ook hier andere kaarten gaan bestellen.

Mooie ontwerpen en snel/stipt geleverd

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer op mooiook.nl en kaartjeophout.nl Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.