Super fijne en snelle communicatie

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij Mooi Ook! Er is gelijk meegedacht over het ontwerp en per mail uitleg gegeven over de aanpassingen. Ook kon een spelfout nog snel voor de druk worden aangepast. We zijn superblij met het resultaat en de communicatie rondom het ontwerp.

Mooie kaartjes, super service

Mooi ook heeft veel mogelijkheden voor het zelf ontwerpen van (geboorte)kaartjes. De persoonlijke service die daarnaast geboden wordt is ook erg waardevol.

kaartjes probleemloos en snel gemaakt, besteld en geleverd

We hebben meermaals kaartjes ontworpen en besteld bij/via Mooi Ook en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de dienstverlening. De laatste keer een e-mail ontvangen met de vraag om even te bevestigen of echt alles klopte, dat gaf ons wel het gevoel dat onze bestelling in goede handen was. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen benoemen is een "bug" in de Editor waarin de kaartjes ontworpen zijn. Soms was het zo dat specifieke elementen na aanpassing en opslaan van het kaartje weer terugsprongen naar een eerdere configuratie, bijvoorbeeld een eerder geselecteerde kleur en/of het formaat of de positionering die weer terug ging naar een eerder formaat of positie. Het element verwijderen en opnieuw plaatsen lost het probleem op, maar dat is meer een workaround dan een oplossing. Dit is een klein probleem in de Editor en heeft verder geen inpact op de dienstverlening!

Zeer snelle levering van een prachtig kaartje

Wij kozen na een behoorlijke speurtocht voor een geboortekaartje via mooi ook. Zowel het ontwerp, de prijs, de proefdruk met papier waaier als het prettige ontwerp programma spraken ons aan. Uiteindelijk konden we daar de snelle, persoonlijke en zorgvuldige levering aan toe voegen! We hadden een relatief grote bestelling geplaatst en ontvingen een kleine extra persoonlijke attentie, erg leuk! Ook kregen we veel complimenten over ons kaartje dat we trots hebben verzonden! Veel dank!

Snel en fijn contact. Snelle levering, hoge kwaliteit. Voor beide kids hier het geboortekaartje besteld.

Super snelle service en heel mooi kaartje!

We hebben gekozen voor een houten geboortekaartje. Zelf ‘ontworpen’ op de website ging heel gemakkelijk, proefdruk was gratis en binnen 1 á 2 dagen in huis. Hele mooie kwaliteit en zag er precies zo uit als op de website. De geboortekaartjes zelf lagen binnen 1 dag in onze brievenbus; heel mooi ‘ingepakt’ met een kleinigheidje erbij. We kunnen geen minpunt bedenken eigenlijk..

Prachtige kaarten, superfijne service!

Wij hebben onze trouwkaarten besteld en we zijn uitermate tevreden over de kwaliteit en het design van de kaarten, het hout is echt heel mooi en chique! We zijn er heel erg blij mee en we zullen de kaarten vol trots gaan versturen. Daarnaast hadden een afwijkend aantal nodig, na een mailtje te hebben gestuurd werd er supergoed meegedacht en is er een oplossing gekomen zodat we niet veel te veel kaarten zouden hebben! Echt perfect geregeld!

Prachtige geboortekaartjes

De geboortekaartjes die we hebben laten drukken zijn prachtig! We hebben een bestaand ontwerp gebruikt en enkel de kleuren laten aanpassen. Iris reageert zeer snel en is heel vriendelijk. Wij raden ‘mooi ook’ aan!

Mooie geboortekaartjes, snelle service

Heel tevreden met mijn geboortekaartjes. Proefkaartje was gratis, mooie papiersamples, en hele leuke voorbeeldkaartjes die je als inspiratie kunt gebruiken. Na bestelling heel snel geleverd en goede kwaliteit. Heel veel complimenten gekregen over het mooie kaartje.

Super! Denken mee en reageren snel

Heb zelf mijn geboortekaartje ontworpen via Mooi Ook. Bij vragen supersnelle reactie en ze denken helemaal met je mee. Top service en hele snelle levering van de kaartjes!

Klantvriendelijk, snelle service en prachtige kaartjes!

Zeer klantvriendelijk, makkelijk om zelf je eigen ontwerp te maken via de website. Mooie papiersoorten. Mijn visitekaartjes waren netjes en leuk verpakt en binnen 2 dagen in huis. Fijn dat je een proefdruk kan laten maken. Heel tevreden over dit bedrijf!

Uitstekende klantenservice en geweldig mooie kaarten

Ik heb de geboortekaartjes van onze zoon via Mooi Ook besteld. Hierbij gekozen voor kaarten op groeipapier. Ontwerpen aanpassen kan erg eenvoudig via de website. Af en toe waren er toch wat aanpassingen nodig en Iris stond altijd klaar om mij hierbij te helpen. De kaartjes zelf zijn van hoge kwaliteit en de verpakking bevatte een leuke kleine verrassing. Ik kan Mooi Ook van harte aanbevelen!

Behulpzaam en snelle service

Al 3 babykaartjes bij Mooi ook besteld. Nu voor de 3e heeft Iris geholpen met het ontwerp van de kaart door een afbeelding toe te voegen aan de beeldbank die ik graag wilde gebruiken.

Mooie kaartjes, sluitstickers en geboortebord! Snel geleverd. Helemaal blij mee!

Super service!

Het ontwerpen van onze kaartjes ging wat lastig door een bugje in het programma, maar we zijn daar fantastisch mee geholpen door Iris van Mooiook. Top service, heel vriendelijk en snel.

Twee keer fantastische geboortekaartjes besteld

Hele fijn tool om mee te werken. Veel keuzes in papier (zoals groeipapier en handgeschept papier) en bijpassende opties zoals adreslabels, sluitstickers, labels, etc. Snelle levering, mooie kwaliteit en fijne communicatie. Twee keer geboortekaartje voor onze dochters ontworpen bij MOOI OOK en veel complimenten op ontvangen!

Mooie kaartjes en fijn contact

Na onze trouwkaart hebben Iris en Geert ook de geboortekaartjes van onze drie kinderen gemaakt. In de online editor hebben we de opzet gemaakt en Iris heeft hier op meegekeken en de nodige aanpassing gedaan/adviezen gegeven. Het resultaat is naar volle tevredenheid!!

Mooie kwaliteit kaartjes

Voor de geboorte van onze tweeling hebben wij via Mooi Ook kaartjes ontworpen en besteld. De kwaliteit van de kaartjes en de enveloppen is erg mooi. Ook is het zeer attent en super dat je bij de bestelling er nog een kleine verassing bij krijgt.

Wij hebben onze trouwkaartjes bij Mooi Ook ontworpen. Ruime keuze aan papiersoorten en ontwerpen. Het werkprogramma was even zoeken hoe dit werkt bij het ontwerpen van meerdere kaartjes, maar hier uiteindelijk wel uitgekomen. Toen er een fout zat in een geleverd item werd dit super snel hersteld en kregen we het de volgende dag dit herstelde item thuisgestuurd. Al met al een goeie ervaring met Mooi Ook.

Goede kwaliteit en topservice!

- Fijne ontwerp tool, ook bij gebruik van eigen afbeelding. - Grote keus uit verschillende, mooie en eco, papiersoorten. - snelle en nette reactie per mail. - snelle levering proef kaartje(s) en definitieve bestelling. - pakket is mooi en zorgvuldig ingepakt en een feestje om open te maken. - leuke (gratis) verrassing: naamslinger!

Een bedrijf dat hun werk doet met veel passie

Ik ben vooral tevreden over de communicatie, ze zijn hands on, vriendelijk, denken mee en gaan snel over tot de actie. We hadden onze prachtige kaartjes voor papa zijn begrafenis (met vergeet-me-nietjes) na 1 dag al. Iedereen was onder de indruk van de uniekheid van zo'n kaartje. Papa leeft voort in iedereen zijn tuin dankzij hen.

Prachtige kaartjes

Wij hebben geboortekaartjes laten drukken bij Mooi ook. Kwaliteit van de kaartjes is super. De ontwerpen van alle kaartjes zijn prachtig, ook veel keuze. De levering was snel en netjes. Erg blij mee!

Voor de tweede keer geboortekaartjes besteld en opnieuw erg tevreden. Goede communicatie, denken goed mee in mogelijkheden. En een prachtig resultaat!

Uitstekende service en communicatie!

Tijdens het ontwerpen van geboortekaartjes goed geholpen. Uiteindelijk de kaartjes heel netjes ontvangen.

Jeverweg 2-1

9723JE Groningen

06-20988112

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een bestaand template. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij unieke duurzame geboortekaartjes, trouwkaarten en veel meer mooiook.nl. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.