Prettig geholpen en zeer tevreden!

Op de website een kaartje gezien dat naar wens was. Met de ontwerptool heb ik het kaartje volledig kunnen aanpassen. Na een aantal proefdrukken, gebeld om te vragen of het kaartje een slag groter zou kunnen. Ik ben hierbij geholpen en kreeg ook nog advies over wat dit zou doen met het kalkpapier. Kaartjes werden snel bezorgd en netjes verpakt. Zeer tevreden!

Fijne service met het proefkaartje. En de definitieve geboorte kaartjes waren snel klaar. Zeker aan te raden

Super snelle bezorging van hele mooie kaartjes !

De houten geboorte kaartjes waren eerder dan verwacht al bezorgd. We hebben heel veel positieve reacties gekregen op het mooie kaartje. Heel erg blij mee!

Blij met de kaartjes!!

Super tevreden met de kaartjes. Tip! Zou wel bij de omschrijving neerzetten dat door het zwarte drukwerk het een dag langer levertijd kan zijn.

Wij kwamen via Google op mooi ook voor een mooi geboorte kaartje. Makkelijk en duidelijk op hun website kaartje kan je opslaan en allertijden aanpassen, top! Mooi ook checkt als nog het kaartje voor dat het gedrukt word! Wij zijn super tevreden en beveel mooi ook zeker aan! Wij hebben een mooi geboorte kaartje ontworpen voor onze lieve dochter Anna. Met vriendelijke groet Jelle Jantina en Anna.

Mooie, hippe kaartjes en superservice.

Via mijn schoonzusje kwam ik op de site van mooiook. Wat een keus in leuke, hippe en stoere kaartjes. Ik heb wel wat lopen zoeken met het programma, maar dat had ik snel onder de knie. Elk pakketje van mooiook is feestje om uit te pakken. Uiteindelijk paar keer gebeld voor advies en hulp. Goed bereikbaar, helpen snel en de (proef)kaartjes waren snel geleverd.

Mooie kaartjes, onhandige editor

Leuke ontwerpen voor geboortekaartjes, en het groeipapier is super. Wel jammer dat we geen keuze hadden (alleen papaver was beschikbaar, weidemix niet), De editor vonden we erg onhandig werken. Vergroten en verkleinen ging lastig en we vonden het vooral vervelend dat je niet alle losse onderdelen op de kaart in 1 keer evenveel kunt vergroten, of onderdelen vast kunt zetten qua positie ten opzichte van elkaar. Dat had ons veel gevloek gescheeld.

Snelle reactie

Fijn dat mijn vragen en wensen snel werden opgepikt. Dit heeft tot een mooi geboortekaartje geleid.

Snelle service en mooi prodcut

Vanwege een snel geplande trouwerij heeft het team geholpen een eerste opzet te maken voor onze trouwkaart. Een proefdruk was snel verstuurd en de definitieve kaart daarna ook. Veel complimenten gehad op de prachtige kaart!

Goede service en prachtig ontwerp

We hebben de geboortekaartjes voor de geboorte van onze dochter bij Mooiook besteld. Ook al was het op hout gedrukt onze bestelling was er binnen twee dagen. Daarnaast kregen we ook nog een naamslinger en een attent kaartje. We zijn er superblij mee en krijgen van iedereen complimenten voor het kaartje.

Voor de tweede keer een zeer goede ervaring met Mooi Ook. Na trouwkaarten nu voor geboortekaartjes op echte hout. Snelle service, goede kwaliteit en alles netjes verzorgd.

Super service en top kwaliteit. Dankjewel! Sander & Esther

Goede service, snel, prachtig kaartje!

Zeer goed!

Het perfecte geboortekaartje!

Met dank aan Sylvia hét perfect geboortekaartje kunnen maken. Het design stond al op de website maar wij wilden graag een ander formaat. Zo is ons kaartje helemaal geworden zoals wij in gedachten hadden. Bedankt voor de fijne, makkelijke & snelle communicatie.

Geweldig en super kwaliteit!

Geboortekaartjes besteld van hout, super kwaliteit en snelle levering. Heel erg blij met het eindresultaat!

Top kwaliteit en snel geleverd!

De kaartjes waren van uitstekende kwaliteit en de levering was nog sneller dan verwacht :-)

Prachtige kaartjes en fijne service.

Wij hebben voor de geboorte van onze dochter prachtige geboortekaartjes laten maken. Deze zijn echt ontzettend mooi geworden. Ze zijn snel verstuurd na bestellen en fijn verpakt.

Gewoon mooi!

Hier een kaartje gevonden dat we mooi vonden. Het aanpassen ging gemakkelijk. We hebben gekozen voor papier met klaprooszaadjes. Zijn erg tevreden met het eindproduct! Super netjes verpakt door Mooi Ook, echt een cadeautje voor onszelf! Dikke aanrader!

Originele kaartjes van goede kwaliteit

Ruime keuze en voldoende aanpassingsmogelijkheden. Mooie kwaliteit en prima service.

Super mooi kaartje op hout en goede service!

Heel lief dat er een handgeschreven kaartje en een slinger met de naam van onze zoon bij de levering zat, wij zullen Mooi Ook zeker aanbevelen!

Super mooie kaartjes en topservice!

Prachtige kaartjes, super mooi en feestelijk verpakt... zeker een aanrader als op zoek bent naar mooie unieke geboortekaartjes!

Fantastisch!

Ik ben enorm blij met MOOI OOK. De kaartjes waren perfect en er was een goeie communicatie tussen klant en bedrijf waardoor de kaartjes nóg mooier werden. En dan krijg je ook nog een leuk presentje mee! Echt meer dan tevreden en zou het iedereen aanbevelen.

Prachtige kaarten en prettig contact

Mooi hoeveel opties er zijn om je kaartje naar eigen smaak aan te passen. Ik kreeg veel positieve reacties op het geboortekaartje. Medewerkers denken goed met je mee en reageren snel op vragen. Een klein foutje in de levering werd gelijk rechtgezet en kreeg een leuke attentie voor het ongemak.

Mooi, origineel en super service!

Na veel gezoek uiteindelijk bij Mooi Ook terecht gekomen. Super leuke en originele geboortekaartjes. De website is gebruikersvriendelijk en het is zeer eenvoudig om zelf een kaartje naar wens aan te passen. Verder super service, snelle levering en goede kwaliteit. Al met al helemaal niets op aan te merken.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.