Perfecte service, originele kaartjes en goede en snelle verzending naar het buitenland (Londen,UK). Tweemaal een proefdruk aanvragen was geen probleem en wijzigingen werden snel via email afgehandeld. Het uitpakken was een cadeautje. Leuk team.

Vanaf het begin tot het eind zo mega betrokken bij het ontwikkelen van ons geboorte kaartje en als klapper met het ontvangen nog een leuke naam slinger als verrassing ook. Ik ben zo benieuwd naar de groei van de bloemen uit de kaartjes maar verwacht er het beste van

Fijne en persoonlijke benadering bij het vormgeven van het geboortekaartje. Snelle reactie terug op de mail.

Geweldige service!

Wij hebben onze geboorte kaartjes besteld bij MOOIOOK . In eerste instantie ging er wat mis met de betaling maar gelukkig was dat met een telefoontje heel snel opgelost. Op ons kaartje en onze enveloppen zat een levertijd van 3 tot 5 dagen, daar hadden we rekening mee gehouden. We waren dus ook goed verast toen onze kaartjes de volgende dag al geleverd werden! Het pakketje was mooi en zorgvuldig ingepakt ze hadden er zelfs een mooie naamslinger bij gedaan die we aan de box hebben gehangen. Wij zijn dus echt heel erg tevreden en zullen in de toekomst zeker weer terug komen voor een volgend geboorte kaartje!

Top service!

Snelle, complete en kloppende levering van alle door mij bestelde artikelen :-)

Snelle levering en prachtige kaartjes!

We zijn ontzettend blij met de snelle service van Mooiook, de kaartjes zijn precies geworden zoals we ze bedoeld hadden en de schattige kleine naamslinger die we erbij cadeau kregen was een geweldige verrassing!

Erg tevreden over de kwaliteit en goeie service

Mooie kaart en goed geholpen en geïnformeerd door het enthousiaste team. Levering was snel en met een leuke kleine verrassing.

Mooie ontwerpen en fijne klantenservice

Super mooie kwaliteit kaartjes en mooie ontwerpen. Zelf een kaartje aangepast met behulp van een medewerker. Kaartje is heel mooi en origineel geworden. We krijgen veel complimenten.

Prachtig resultaat, uitstekende service, snel geleverd

Ook voor ons tweede kindje hebben we geboortekaartjes bij Mooiook laten drukken. Ook als je zelf het ontwerp maakt kun je hier goed terecht. Ik vind de keuze aan papiersoorten en bijpassende enveloppen eigentijds en divers. In combinatie met etiketten en sluitstickers is het echt een mooi geheel geworden, wat elke moeder wil! Bij vragen kun je makkelijk contact opnemen en krijg je snel reactie en hulp. Aanrader!

Zeer klantvriendelijk en goede dienstverlening

Snelle reacties via de mail. Ze denken met je mee. Goede service en snelle dienstverlening. Goede en makkelijke site om zelf je kaartje te personaliseren.

Fijne services & mooie kaartjes

Een geboortekaartje uitzoeken, wat een zoektocht. Wij hebben meerdere keren proefkaartjes besteld en uiteindelijk een keuze gemaakt. De pakketjes worden ontzettend leuk ingepakt! Ook had ik zelf een foutje gemaakt met het formaat van de enveloppen, dit had ik zelf niet door. Ik kreeg een mailtje met of het klopte en zo heb ik de bestelling kunnen wijzigen, omdat zij mij hier op gewezen hebben. Een hele fijne site, winkel en team! We krijgen positieve reacties op het kaartje van mensen!

Snelle, fijne en goede service en natuurlijk prachtige kaartjes!

We werden erg goed geholpen en begeleid bij het maken van de geboorte kaartjes. De kwaliteit was prima en zeker in tegenstelling met de prijs. Wij waren blij verrast en het pakketje was mooi ingepakt. Ook kregen we nog een naam slinger er bij als cadeautje. Super tevreden!

Handige ontwerpmodule, mooie papierkwaliteit en uitstekende, snelle service!

Ontwerpen verliep zeer soepel, en het verdere proces idem dito. Ook een uitstekende afhandeling van mijn bestelling. En kaartje nog mooi ook. ;-)

Zeer tevreden!

Wat ben ik blij met onze geboortekaartjes die we bij MOOI OOK hebben besteld. Super kwaliteit en snelle levering! Verwachtingen overtroffen!

Ontzettend mooie kaartje en top service

Na een goede ervaring met onze eerste dochter, weer een aantal geboortekaartjes besteld voor de geboorte van onze tweede dochter. Mooie kaartjes en alles wordt netjes verzonden. Super bedrijf!

Alles wordt keurig ingepakt en de lieve extraatjes maken het eigenlijk 6 sterren.

Uitstekende ervaring gehad met het bestellen van eigen ontworpen geboortekaartjes. Bestellingen worden zo snel mogelijk geleverd en mede dankzij jullie werk krijgen we veel complimenten over ons geboortekaartje.

Goed verzorgd!

Helemaal top! Zeer mooie kaartjes.

Perfect!

Mooi ook heeft een ruime keuze aan verschillende kaartjes. De website is een stuk diverser dan andere sites die ik heb bezocht. Het programma om zelf een kaart te ontwerpen, werkt ook heel gemakkelijk. Tijdens het maken en opvragen van proefkaartjes, kreeg ik ook nog een mail van Mooi ook. Ze vroegen of alles naar wens was en of ik nog vragen had. Kortom, heel klantvriendelijk en een super mooie kwaliteit van de kaart, de kleuren en de envelop!

Uitstekend, goede service, mooie kwaliteit

Ik wilde graag een geboortekaartje dat niet te standaard is en waar ik zelf aan kon wijzigen (eigen ontwerp). Mooi ook heeft houten kaartjes en kaartjes die je kunt planten. Doordat je de kaartjes helemaal naar wens kunt customizen, krijg je een origineel en persoonlijke kaart. Daarbij was de service ook top.

Kwaliteit, snelheid en leuke attentie!

Gewoon goed! Mooie designs, mooie kwaliteit papier, snelle verzending en een leuke attentie erbij. Dik tevreden!

Erg behulpzame medewerkers! Voor de 2e keer op rij een prachtig kaartje! Nergens anders mooiers kaartjes dan bij mooiook!

Goed bereikbaar, denken mee, vele mogelijkheden in ontwerp en uitvoering.

Top service en fantastische levering!

Volledige begeleiding bij het ontwerpen van het kaartje, heel goed contact en een cadeautje om te ontvangen!

Goede ervaring

Fijne site om eigen ontwerp te maken! Snelle levering. Goede kwaliteit van druk en papier werk! Erg tevreden met ons resultaat

Makkelijk zelf aan te passen leuke kaartjes en goede service

Leuke creatieve kaartjes, gemakkelijk aan te passen naar eigen wens en goede service

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.