Goede kwaliteit en een prachtig kaartje. Super snelle levering

Veel keus uit geboorte kaartjes en mogelijkheden tot eigen ontwerp in een gemakkelijk programma. Ook genoeg keus uit papiersoorten. De kaartjes werden snel geleverd en waren van goede kwaliteit. Super blij met de geboorte kaartjes van onze dochter!!

Behulpzaam, persoonlijk en vriendelijk!

We hebben meerdere keren contact opgenomen, omdat wij afwijkende wensen hadden. Er wordt snel opgenomen, met je meegedacht, persoonlijke service verleend en zelfs op verzoek nieuwe mogelijkheden op de website geplaatst. Ook werden de proefdrukken snel geleverd. Wij zijn bijzonder tevreden!

Heel tevreden. En mooi resultaat

Ontzettende mooie kaarten. Past goed bij ons.

Hele mooie originele geboortekaartjes

Wij hebben houten kaartjes besteld met een berenafbeelding en bos op de achtergrond. Mooie kwaliteit, niet te zwaar voor 1 postzegel en normale leveringstijden (2-4 werkdagen). Kortom: wij zijn tevreden!

Wederom super en snelle levering

Snelle levering van kaartjes, maar eerder ook van enveloppen. Mooie kwaliteit. En tijdens ontwerp snelle hulp om kaartjes uit te lijnen.

Zeer tevreden!

Geboorte kaartjes besteld, eenvoudig zelf naar eigen smaak aan te passen op de website. Goede prijs kwaliteitsverhouding, pakket met kaartjes is verzorgd en met aandacht verpakt. Laagdrempelige en snelle communicatie via mail over het ontwerp of andere opties. We zijn echt heel tevreden met het resultaat en de service, we zouden MooiOok zeker aanbevelen aan anderen en er nogmaals wat bestellen.

Mooi resultaat!

Super kwaliteit, afwerking en persoonlijke aandacht!

Snelle service en goed bereikbaar

3x geboortekaartjes besteld bij mooiook. Goed en snel geholpen door mooiook met de vormgeving. Kaartjes zijn van goede en mooie kwaliteit. De levering was snel.

Perfect!

Super fijne en snelle service en prachtig eindproduct! Voor de tweede keer geboortekaartjes besteld en opnieuw weer erg tevreden.

Het geboortekaartje op groeipapier die we zelf hebben ontworpen is nagekeken en uitgelijnd, fijne service. Toen we hebben gingen bestellen week het papier af van de proefbestelling en werden we gemaild of dit klopte, dus er wordt mee gedacht. Ik was/ben aangenaam verrast, een aanrader!

Heel fijne en makkelijke website. Goed en snelle levering!

Top service en prachtige kaarten!

Heel fijne en vriendelijke persoonlijke service - mijn kaartje werd voor mij op maat aangepast en nog eens goed gecheckt voor hij naar de drukker ging. Super toffe bijpassende sluitstickers en geboortebord. Kleuren op het bord kwamen wel iets minder mooi over. Heel positieve reacties op het kaartje gekregen!

Het gemak van online bestellen met het persoonlijke van een drukkerij!

Toevallig kwam ik Mooi Ook tegen op Google afbeeldingen omdat ik op zoek was naar geboortekaartjes met landschappen/bergen. Prachtige en unieke ontwerpen, rustige kleuren, precies wat wij zochten. Het zelf ontwerpen/aanpassen was eenvoudig. Ik had geen hulp nodig maar ga ervan uit dat contact met het team naar tevredenheid zou zijn geweest. De (bijna gratis) proefdrukken en papiersoorten werden snel verzonden en gaven een goede indruk van wat Mooi Ook te bieden heeft. De uiteindelijke geboortekaartjes kwamen ook snel en er was zeer veel zorg besteed aan de verpakking, inclusief een kleine attentie. Al met al een uitstekende en toch persoonlijke ervaring!

Snelle service, fijn meedenken, flexibel

De kaartjes zijn wederom schitterend geworden. Mooi karton, recht gesneden en vliegensvlug geproduceerd en verzonden. Ronduit top. Enige aandachtspunt is wellicht de druktechniek. Ons eerste kaartje 5,5 jaar geleden hebben jullie met een traditionele drukmal gemaakt, de kleur van dat kaartje is zo ontzettend mooi / vet / vol. De 2 kaarten die daarna geprint (?) zijn hebben iets minder contrast/kleurdiepte. Desalniettemin zijn wij erg blij met de laatste serie. Bedankt!

De geboortekaartjes waren helemaal naar wens! Super service, persoonlijk contact is fijn, snelle levering! Kortom een fijn bedrijf!

Superservice!

Het was erg makkelijk om zelf ons geboortekaartje te ontwerpen. Uitstekende service toen de papiersoort van onze keuze niet beschikbaar leek. Kaartjes waren heel snel klaar en echt prachtig!

Goede service en maatwerk

Het programma om de kaartjes mee te maken werkt goed. Daarnaast stond Mooiook ook voor ons klaar om te helpen. Je kan zoveel proefkaartjes bestellen als je wil en je krijgt altijd als een cadeautje op gestuurd!

Mooie kwaliteit, snelle levering en makkelijk designen

Ik heb hele mooie houten kaartjes ontworpen a.d.h.v. het makkelijker programma van mooiook. De kaartjes werden sneller geleverd dan werd aangegeven. Ik heb erg veel complimenten gekregen op de kaartjes. Ik kreeg veel te horen : ' bijzonder mooi, nog nooit eerder gezien, net een schilderijtje '.

Persoonlijk en snel

De mensen bij Mooi Ook hebben goed met ons meegedacht om tot een mooi ontwerp te komen. Ze reageerden persoonlijk en snel, nette levering.

Goede service. Reageren snel.

Ik vond de service heel fijn. Ze reageerde snel op de mail. Bij ons was de officiële druk niet goed opgeslagen. Dit hadden ze door en ze hebben ons meteen gebeld. Zo konden we de juiste versie opslaan en werden de juiste kaartjes gedrukt. Hier waren we heel blij mee!

Ontzettend mooi en verzorgd product!

Heel mooi pakketje ontvangen met de bestelde kaarten. Aangenaam verrast door de persoonlijke touch en de mooie kwaliteit. Zou hier zeker een volgende keer opnieuw bestellen!

Gebruiksvriendelijke website, snelle service

We hebben het geboortekaartje voor onze dochter kunnen personaliseren via de gebruiksvriendelijke website. Met de gratis proefdruk die ons snel werd toegestuurd hadden we het concept concreet in handen en waren we zeer enthousiast over de kwaliteit van het product. Het gaf ons inzicht in wat we nog wilden veranderen en deze aanpassing was eenvoudig te realiseren. De reacties op het geboortekaartje stromen inmiddels binnen: iedereen is dolenthousiast!

Geboortekaartje van hout

Het resultaat is echt prachtig! We hebben er veel complimenten over gekregen. Snelle service en goede communicatie. En super lief: als verrassing zat er een naamslingertje bij voor onze pasgeboren dochter! Het zijn de kleine dingen die het doen. Aanrader dus!

Veel mogelijkheden en behulpzaam

Kaartje naar wens ontworpen met hun hulp. Als ik iets wilde wat zelf niet lukte, werd er direct met mij contact opgenomen. Ze paste dan het kaartje aan naar mijn wensen. Hier kwamen verder geen extra kosten bij kijken. Ik ben erg blij met het eindresultaat en heb veel leuke reacties gekregen.

Super product en levering

Hele mooie website met een super handige online tool om je eigen kaartjes samen te stellen. Ook heel erg leuk om te doen trouwens! Het geprinte product was precies wat ik bedoelde. Mooi Ook besteed daarnaast extra veel aandacht aan het mooi verpakken. LOVE IT!

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer op mooiook.nl en kaartjeophout.nl Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.