Prima snelle en goede service

En mooie kwaliteit

Alles van goede kwaliteit en netjes verpakt!

Houten kaartjes besteld, allemaal mooi bedrukt. Kaartjes, enveloppen en stickers waren allemaal netjes verpakt en binnen 2 werkdagen ontvangen.

Prachtige unieke kaartjes

We hebben prachtige houten geboortekaartjes voor de geboorte van onze zoon besteld. Erg leuk dat je ze kan aanpassen naar je eigen wensen. We hebben veel positieve reacties op de kaartjes gehad.

Pro-actief, service gericht en betrokken.

Ik kreeg bij het bestellen pro-actief tips voor een mooier resuktaar. Goed bereikbaar. Een aanrader.

Mooie kaarten, handig om zelf te ontwerpen, snelle levering

Wat een super originele kaartjes hebben jullie! Wij hebben het geboortekaartje op echt berkenhout laten drukken! Hou simpel en mooi kan het zijn. Alles word keurig verpakt! En er zat zelfs nog een leuke naamslinger bij als cadeau! Hartelijk dank voor de schitterende kaartjes en de goede service!

Wat een toppers!!

De volle 5 sterren! Het begint natuurlijk al met bet gemak van de site, de keuze uit kaartjes en de gratis proefdrukken die je kunt krijgen! Daarnaast is de kwaliteit erg goed! En de service is snel, duidelijk en fijn! Wij hadden houten kaartjes besteld, we krijgen van iedereen terug dat het zo’n gaaf kaartje is! Wij zijn heel blij met jullie!

Goede kwaliteit en snelle levering

De kaartjes zien er mooi uit en werden binnen 2 dagen geleverd

Wij hebben ons geboortekaartje zelf ontworpen via mooiook.nl en werden hiervoor zeer professioneel bijgestaan door de designers. Ze gaven persoonlijke tips en hielpen ook met de uiteindelijke versie. Bij het bestellen van de kaartjes werden we opgebeld om ons te feliciteren! Wij zijn zeer tevreden.

Snelle en professionele hulp

Mijn craag over mijn trouwkaarten, die ik op hout wilde laten bedrukken werd snel beantwoord. Na onze proefdruk, die door MOOI OOK nog een klein beetje werd aangepast om nóg mooier te worden waren we overtuigd en hebben we onze trouwkaarten bij hen besteld.

Super kaartje

Erg leuke houten kaart, die ik zelf naar smaak heb kunnen aanpassen. Had 3 kaarten ontvangen die niet compleet waren met printen maar dit was ook aangegeven op de site bij het maken van de bestelling. Erg tevreden. Mooi originele kaart 🥰

Prachtige producten, team dat meedenkt

Zeer tevreden over het geboortekaartje van echt hout. Op verschillende momenten in het bestelproces denkt het team van Mooiook met je mee, heel prettig!

Mooi product

Mooi product, we zijn erg blij met ons kaartje. Echter heeft het wel lang geduurd voordat het opgestuurd wordt. Geboortekaartje was daardoor ruim 1 week later de deur uit. Vervelend..

quick service, lovely designs with great quality

I was very happy because the cards were delivered faster than promised, the cards were very nicely done, the website was simple and user friendly, I am very haappy with the service!

De trouwkaartjes die wij hebben besteld zijn erg mooi geworden. We kregen twee gratis proefdrukken en toen we de uiteindelijke bestelling binnenkregen zat er een handgeschreven kaartje met felicitatie bij en ook een slinger met onze twee namen. Dat vonden we ontzettend leuk en heel persoonlijk.

Zeer tevreden over het resultaat en de manier waarop we het aangeleverd hebben gekregen

Ik ben heel tevreden over de service van dit bedrijf. Snelle levering en prachtig product.

Super service, zelfs op zondag!

Snel en persoonlijk contact, denken mee, betaalbaar en snelle levering. Top!

Prettig ontwerpprogramma, mooi resultaat en een behulpzaam team

Wij hebben het houten kaartje zelf ontworpen en zijn blij met het eindresultaat. Team heeft onze goed geholpen met het ontwerp en vragen. Kaartjes werden snel geleverd. Een paar waren niet goed gedrukt, maar werden na een mail snel opnieuw geleverd.

Goede Service!

Besteld en de volgende dag in huis. Heel fijn! Ook als er vragen zijn worden ze snel beantwoord en staan ze voor je klaar.

Duidelijk, snel, mooi resultaat

Snelle service, prachtige kaartjes!

Onze geboortekaartjes werden heel snel geleverd! Het hout geeft net even een speciale twist aan het kaartje, we hebben al veel complimenten gehad!

Zéér tevreden over onze prachtige uitnodigingen!

We hebben de uitnodigingen voor ons huwelijk besteld bij 'Mooi ook', en zijn zeer tevreden! Prettige, vlotte communicatie, denken mee over het ontwerp en het resultaat is prachtig!

Goede service en kwaliteit, prima software om de ontwerpen naar je eigen smaak aan te passen.

Zie bovenstaande

Helemaal perfect!

Leuke originele producten. Ik kreeg erg fijn hulp toen bepaalde dingen met ontwerpen niet helemaal lukte. Mooi OOk helpt tot je helemaal tevreden bent! Levering snel, en keurig mooi verpakt. Absolute aanrader dit bedrijf!

Uitstekende dienstverlening en kwaliteit!

Wij zijn super blij met de prachtige geboortekaartjes. De gratis bijgekregen slinger is ook super mooi.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.