Uitstekend!

Ontwerp programma werkt super, zitten enorm leuke Templates bij maar alles kan nog aangepast worden. Kwaliteit is uitstekend en bij bestelling enorm leuk ingepakt met persoonlijk bericht erbij plus een kleine verassing. Kortom super service en zou er zo weer kaartjes bestellen.

Mooie geboortekaart

Goed geholpen bij vragen en als resultaat een prachtige geboortekaart, erg blij!

Mooie kaart, mooie ontwerpen

Mooie ontwerpen op de site die je zelf nog kunt aanpassen. Wordt met je meegedacht als iets niet mooi uitkomt/klopt. Keuze lettertypen wat beperkt. Heel mooi eindresultaat.

Hele goede service!

Wij zijn heel goed geholpen met de vragen die wij hebben gehad betreft het ontwerpen en bestellen van de geboorte kaartjes van ons eerste kindje. Bij ontvangst van de geboorte kaartjes van onze dochter hebben we een leuk presentje gekregen en kaartje met felicitaties. Super attent! Bedankt team van Mooi Ook!

Geweldig product, geweldige service!

Hele mooie unieke kaartjes met super service. De dames denken mee zodat de kaartjes ondanks de eigen aanpassingen altijd de professionele look houden. Ik raad iedereen aan om de grote leveranciers over te slaan en bij dit bedrijfje kaarten te bestellen.

Snelle reactie per mail, wordt mee gedacht prettige site en tevreden over levering. Leuk extra slingertje met naam toegevoegd.

Ze dachten goed mee met mijn ontwerp!

Heel fijn dat ze goed meedachten met hoe het ontwerp nog beter eruit zou komen op karton. Ook een fijn programma om zelf je kaartje te ontwerpen. Het is net even anders dan andere websites met geboortekaartjes!

Mooie kaarten, goede service!

Blij met onze kaarten, veel mogelijkheden qua ontwerp en de service is erg goed! Er werd snel gereageerd en gehandeld bij vragen.

Goede service, snelle levering en vriendelijk personeel. Denken goed mee!

Top ervaring!

Super ervaring! Ontwerpers kijken echt mee en doen voorstellen. Bij de definitieve bestelling kregen we nog een leuk extra'tje

Mooi afgewerkte kaartjes

Ik ontving mooi afgewerkte kaartjes die ook nog eens de perfecte kleur hadden. Heel erg blij mee.

Super behulpzaam en goede kwaliteit

Ik heb nu 2 kaartjes besteld bij mooiook en ik vind het team heel behulpzaam en de website makkelijk in gebruik. De kwaliteit is uitstekend en ik zou het iedereen aanraden.

klantgericht op maat en professioneel

Mooie kwaliteit, originele ontwerpen

Helaas was de voorkant van de kaart niet geheel in het midden... de proefdruk wel, jammer dat er geen extra check plaats heeft gevonden. Al met al wel blij met de kaart.

Alle drie de kids hun kaarten hier besteld

Prima snelle Service, mooie kwaliteit

Prachtig kaartje, goede service!

Dolblij met het kaartje, de snelle bezorging, de goede service en duidelijke communicatie bij MooiOok!

Prachtige kaartjes en goede service

Zeer tevreden over de bestelde houten geboortekaartjes en de klantgerichtheid van MOOI OOK.

Goed!

Goede service , mooi product! Erg blij mee. Ook blij met de communicatie!

Hele goede service !!!!

Goede service ! Alleen het programma om de kaartjes aan te passen zou misschien ietsje gebruiksvriendelijker mogen ..

Goede service, persoonlijk tintje word zeer gewaardeerd

Snelle proefdruk, persoonlijk nagekeken. Goede communicatie per mail. Als verrassing een geschreven felicitatie en slinger als kadootje. Prachtige kaartjes, goede kwaliteit.

Kwalieteit met personlijke service!

Snel geleverd! Veel mogelijkheden om het een persoonlijk kaartje te maken! Super leuke naam slinger bij levering met personlijke boodschap! Aanrader om hier je kaartje te bestellen! Erg tevreden!

Snel en mooi

Mooie designs, handige configurator en prachtig resultaat!

Goede service, fijne kaart editor

Met plezier en gemak hebben we onze trouwkaarten in de configurator ontworpen. Mooie houten kaartjes en snel geleverd. Wel even goed de proefkaart checken op eventuele productiefoutjes, indien het geval wordt dat prima verholpen. Goede service!

Snelle levering Gevarierd aanbod kaartjes Hip en uniek design Mooi ingepakt Leuk dat er een kleine verrassing bij zit!

Superservice

Fijn meegedacht en zelfs een extra kaartje gekregen toen er een verloren leek te zijn gegaan bij de post! Levering van de hele oplage ook nog eens veel sneller dan verwacht :)

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.