Fijne hulp! Prachtige kaartjes!

Ook voor het geboortekaartje voor onze derde dochter kwamen we weer bij jullie terecht. Wederom een top ervaring. Ik ben zo fijn geholpen, het kaartje werd precies zoals ik in gedachten had. Omdat ik nog in het ziekenhuis verbleef was het heel fijn dat jullie een betaalverzoek konden sturen zodat ik de kaartjes snel in huis had. Dankjulliewel voor alles!

Leuke kaartjes en fijne service

Een fijne site waar je zelf relatief makkelijk je kaartje kunt ontwerpen. Bij vragen word je goed geholpen en indien er onduidelijkheden zijn vanuit Mooiook vragen ze je gewoon, erg plezierig! Alleen jammer dat we 1x een kaartje hadden aangepast en opgeslagen die later niet meer terug te vinden was.... Maar al met al een fijne, eenvoudige site met goede service!

Mooie kwaliteit, fijne service en super lieve attentie bij bestelling. Zeer enthousiast!

Ik heb een eigen ontwerp laten drukken door Mooi Ook en ben zeer te spreken over de persoonlijke service en kwaliteit van het karton (710 grams) waarop ik het ontwerp heb laten drukken. Het is fijn dat je proefkaarten kan laten drukken en als je vragen hebt staat het team van Mooi Ook voor je klaar.

Fantastische service en prachtig werk!

Vlotte communicatie, goede tips, snelle verzending en een fantastisch mooi product dat werd afgeleverd!

Persoonlijke benadering en super service!

De communicatie verloopt snel en soepel. Een erg persoonlijke benadering, absoluut geen massaproductie. Ze denken met je mee en helpen waar nodig! Snelle service en bezorging, met ook hierbij een persoonlijke touch.

Helemaal zoals verwacht!

Kaartjes werden snel en correct geleverd. De enveloppen ontbraken en werden onmiddellijk naverzonden. Prima en persoonlijke service!

Prachtige producten en geweldige service

Je wordt heel goed geholpen en als het product niet is zoals je verwacht of wanneer er een foutje in zit word je goed geholpen en desnoods sturen ze kostenloos nieuwe.

Topkwaliteit

Goede service en goede kwaliteit! Aanrader

Kwaliteit en lay-out van geboorte kaartje is goed

Kwaliteit van geboorte kaartje is goed ook de hulp bij het maken van je persoonlijke geboorte kaartje is uitstekend.

Makkelijk ontwerpen en snelle levering

Top customer service

Wij wonen in Canada en wilde graag een uniek en toepasselijk kaartje bestellen voor onze vrienden en familie in Nederland. Het team van Mooi ook hebben ons uitstekend geholpen met het controleren van het kaartje, aangezien het opsturen van een proefdruk geen optie voor ons was. Alles was in de puntjes geregeld. Het eindresultaat was precies waar we op hadden gehoopt. De kaartjes waren met veel zorg verpakt met een leuke verrassing inbegrepen. Super bedankt (Nienke) team Mooi ook! Ondertussen is ook ons kaartje aangekomen in Canada! Keep up the good work! Highly recommend!

geweldig aanbod!

Onze groeikaartjes zijn super positief ontvangen en de kwaliteit was heel goed. snelle en vriendelijke service.

Zeer professioneel met een persoonlijke touch!

Inmiddels heb ik al drie keer een geboorte kaartje mogen ontworpen bij en met Mooi Ook! Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de geboortekaartjes maar ook van de persoonlijke service die ik ontvangen heb.

Superkwaliteit, snelle reactie en fijn contact!

Ik raad Mooi Ook van harte aan voor geboorte kaartjes. Je wordt super goed geholpen door een leuk team. Reageren snel en je hebt enorme keuze uit verschillende designs!

Geweldig, ontzettend tevreden

Geweldig mooi geboortekaartje met mooie kwaliteit. Ontzettend veel leuke en positieve reacties gehad erop. Bedankt voor alles. Mvg Rianne Stolk

Alleen maar positieve ervaringen, van de eerste proefdruk tot de eindbestelling

Onze ervaring bij MOOI OOK was super. Na onze eerste proefdruk wilden we enkele aanpassingen maken, waarvoor we de hulp van een medewerker hebben ingeroepen. Zij beantwoordde onze mails snel en correct en was zeer behulpzaam. Bij onze eindbestelling zat een leuk kaartje om ons proficiat te wensen met de geboorte van onze zoon en ook een slinger met zijn naam. Die hangt nu mooi boven de verzorgtafel. MOOI OOK streeft duidelijk naar tevreden klanten en dat hebben ze bij ons bereikt. We hadden geen betere service kunnen hebben.

Mooie originele geboortekaartjes

Twee keer een proefkaartje besteld en vanuit daar een eigen creatie samengesteld. Ik werd erg vriendelijk geholpen toen ik mijn nieuwe idee voorlegde en dit ontwerp werd klaargezet in mijn account. Kaartjes zijn precies geworden zoals we wilden. Erg vriendelijke en goede service. De kaartjes werden snel verzonden en waren mooi ingepakt, met een persoonlijke touch van het bedrijf. Bij een evt. volgend kindje ga ik hier zeker weer geboortekaartjes bestellen.

Top kaartjes

Er wordt goed meegedacht, de service is uitstekend. Helemaal blij met de geboortekaartjes!

Fijn contact en mooie kaartjes!

Erg tevreden over de kwaliteit van de houten kaartjes, snelle levering en fijne communicatie.

Fantastische service en onwijs vriendelijk personeel

Deze lieve mensen hebben ons super goed geholpen met ons geboortekaartje. We hebben altijd op korte termijn antwoord ontvangen en in alles wordt meegedacht! De kaartjes zijn snel geproduceerd in verband met naderende feestdagen. De service is voortreffelijk en we hebben zelfs een presentje mogen ontvangen nadat per ongeluk een foutje was gemaakt. Dit was waarschijnlijk te wijten aan de snelheid waarmee deze mensen ons hebben willen voorzien van het geboortekaartje! Niets dan lof!

Professioneel en persoonlijk!

Wat zijn wij blij met onze geboortekaartjes! De begeleiding van het team van 'Mooi Ook' was professioneel en bovenal persoonlijk. Dat vonden wij erg fijn!

Heel goede service en mooi resultaat/product

Ik kon gemakkelijk contact opnemen voor vragen en werd steeds meteen en heel vriendelijk verder geholpen, zowel per mail als telefoon. Het programma om zelf je ontwerp te maken werkt gemakkelijk en fijn. Men ging soepel om met bijvoorbeeld een beschadigde poster opnieuw op te sturen, extra samples enveloppen toe te voegen enz, wat heel fijn was. Het resultaat van onze kaartjes vonden we heel geslaagd!

Superblij met het resultaat en de service!

Zeer gebruiksvriendelijke website. Super dienstverlening! We krijgen alleen maar positieve reacties op onze houten kaartjes

Wondermooi kaartje en top service.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.