Top kaarten

Wij hebben houten geboortekaartjes laten maken. Proefdruk zag er mooi uit en de enveloppen die mee waren gestuurd ook! Toen onze geboortekaartje, de bestelling definitief gemaakt en de kaarten met 2 dagen in huis. Al veel complimenten gehad op de kaarten! Top service!

Prachtige geboortekaartjes

Prachtige geboortekaartjes gevonden bij mooiook, net even anders dan 'standaard', ik hou ervan! Service is ook om super blij van te worden. Contact verloopt soepel en problemen worden snel opgelost. Snelle levering ook. Aanrader!

Prachtige kaarten en goeie service

Kaartjes werden snel geleverd en kwamen prachtig verpakt aan met een naam slinger erbij. Erg blij met de snelle service en de mooie kaarten,zeker een aanrader!!

Super goede service en mooi kwaliteit

Wij hebben geboortekaartjes besteld, super goede service; meedenken met hoe de tekst van het kaartje moet staan zodattie niet op de rand komt te staan en ze hebben geholpen met zelfde kleur opzoeken voor 2e bladzijde Het enige wat verbeterd kon worden is dat de kaartjes iets te vroeg op elkaar zijn gelegd na het drukken van de kaartjes, dat had bij sommige kaartjes afgegeven (de inkt) op de andere helft, dat ontdekte we pas toen het bij de ontvangers de kaartjes binnen waren Heel leuk dat we de naam op een slinger kregen Snelle levering

Super leuke kaarten en top service

Erg leuke collectie en dan kun je de kaarten ook nog helemaal naar eigen zin maken. Wanneer je proefkaartje besteld en men denkt dat wellicht een andere lettertype beter overkomt worst dit geadviseerd, mae ze denken met je mee. Daarnaast snelle service. Helemaal top. Enige aandachtspuntje is de ontwerptool. Zowel op ren Ipad als een laptop reageert deze niet altijd goed. Met name plaatjes op grote aanpassen of tekst willen selecteren levert nog wel eens problemen op.

Snelle service, denken fijn mee ook met eigen ontwerpen.

Snel en vakkundig geholpen. Prachtige kaartjes, mooie materialen.

Goede service, meedenken met de klant en mooie producten

We hebben op de website van MOOI OOK houten geboortekaartjes samengesteld en sluitstickers besteld. Super leuk dat er wordt meegedacht met het ontwerp. Dat laat je toch weer andere mogelijkheden zien! Er waren wat sluitstickers die niet mooi geprint waren. Super snel kregen we reactie en nieuwe sluitstickers toegezonden. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het geboortekaartje!

Goed en snel

Too communicatie en ontwerp!

Ons geboortekaartje is erg uniek geworden doordat team MooiOok hem naar onze zin heeft aangepast! Zo blij mee! Ons eigen ontwerp, aangepast door MooiOok is helemaal naar wens! De communicatie verloopt ook heel goed! Top bedrijf, wij hebben hier 3 geboortekaartjes laten maken!

Top service, mooi kaartje, goede kwaliteit!

Super service!

Snelle reactie, ze denken goed met je mee om een kaartje helemaal naar je zin te maken! Ontzettend tevreden over de beide kaartjes van onze kids!

Wauw!

Wat een prachtige kaarten. We hebben op MOOI OOK. Onze houten geboortekaartjes laten maken. De complimentjes blijven nog steeds binnenstromen. Heel mooi strak gedrukt. Bedankt!

Super blij met onze geboortekaartjes op hout. We hebben er veel complimentjes voor gekregen. Ook de service en hulp bij het ontwerpen zijn mij goed bevallen. Levering was steeds lekker snel. Ook nog bedankt voor de leuke naamslinger die we bij de levering hebben ontvangen. Ga zo door!

Alles geweldig!

Ons geboorte kaartje op hout is precies zoals we wilden. Alles is ook goed verzorgd zoals meedenken met de proefdruk, de proefdruk zelf met extra’s die mogelijk zijn en de snelheid (binnen 1 dag) van de levering van de kaartjes. Echt top!

Uniek, klassevol en kwalitatief!

Wij kozen het geboortekaartje voor onze eerste dochter 2 jaar geleden uit de Museumcollectie en waren toen al razend enthousiast. Voor onze tweede dochter ontwierpen we zelf een gelijkaardige kaart met andere achtergrond en zelfde details. De ontwerptool op de website is heel gebruiksvriendelijk, dus we kwamen snel tot het perfecte ontwerp. Opnieuw was de kaart heel kwalitatief, met mooie kleuren en stevig papier met een klassevolle uitstraling. De levering (naar België) verliep vlot en de klantendienst is zeer goed bereikbaar. Het zijn niet de goedkoopste kaarten op de markt, maar de mooie kaarten zijn het geld meer dan waard! Wij kregen alvast heel positieve commentaren van vrienden en familie en zijn (opnieuw) zeer tevreden klanten!

Goede service, communicatie en mooi eindresultaat!

Heel fijn hoe Mooi Ook snel reageert op vragen, meedenkt over het ontwerp en kwaliteit kaartjes aflevert. Zou ze zeker aanbevelen!

Super service en heel mooi eindproduct

Nu voor de tweede keer kaartjes besteld. Ze denken zeer goed mee. Bereikbaarheid (site/mail/telefonisch) echt helemaal super. Zou het aan iedereen aanraden!

Heel erg tevreden!

De kaartjes waren sneller geleverd dan verwacht en alles was prachtig en goed ingepakt. Tevens een kleine verrassing en persoonlijk kaartje voor onze pasgeboren zoon ontvangen; uiteraard ontroerend voor een nieuwe moeder! De kwaliteit van de kaarten is ook erg goed en iedereen is er over te spreken. Daarom heel erg tevreden!

Super goede en snelle service

We hebben ontzettend veel complimenten gekregen over ons geboortekaartje. De print op hout is ook echt super gaaf geworden. Gezien de omvang van de bestelling werd nog een extra check gevraagd voordat de kaart werd gemaakt; dat is nou echt een goede service. En vervolgens ook super snel geleverd. Top!

Goede service, prachtig kaartje

Geboortekaartje is erg mooi geworden. Bij een typefout wordt savonds nog gereageerd op mijn mail en wordt dit aangepast. Erg fijne service! Ook kregen we een kleine slinger met zijn naam erop erbij, erg leuk.

Goede service, prachtige kaarten

Mogelijkheden vollop voor het creëren van een persoonlijk geboortekaartje

Super! Meedenken en kwaliteit leveren.

Erg leuke reacties gehad op ons stoere geboortekaartje. Ik had per ongeluk de verkeerde papiersoort aangeklikt met bestellen, daar stuurden ze toch nog een mailtje achteraan of het zo wel de bedoeling was. Daardoor nog kunnen aanpassen. Fijn dat ze zo meedenkend waren!!

Super! Mooie kwaliteit en super snelle levering

Tevreden over alles van begin tot eind! Service, snelle levering. Kwaliteit ook zeer goed. Wij kregen veel complimenten over ons geboortekaartje.

Super kwaliteit!

De kaartjes zijn precies zoals we wilden. Super leuke slinger erbij gekregen, erg attent en dit gaf het gevoel dat er echt naar de bestelling is gekeken!

Goede service en snel antwoord

We zijn goed geholpen mer het maken van de kaartjes van onze dochter. Er ging wat fout met de enveloppen maar dit is netjes en kostenloos opgelost. We zijn erg blij met de kaartjes en de service.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.