Mooi resultaat en Snelle levering

Het kaart was precies wat we wilden. Leuke persoonlijke toegift, de naamslinger en handgeschreven felicitatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kaartjes, goede en snelle service. Fijn contact. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel mogelijkheden en goede begeleiding bij het maken van een fantastsich geboortekaartje.

De mogelijkheden in het samenstellen van een geboortekaartje naar wens zijn eindeloos en het programma is heel gebruiksvriendelijk. Het digitaal aanpassen van het kaartje gaat daardoor gemakkelijk en is erg leuk om te doen. Door gebruik te maken van de mogelijkheid tot proefdrukken kun je het resultaat goed beoordelen. De grafische opmaak is een vak apart en daar zijn we door de medewerkers van Mooi ook goed en snel mee geholpen. Heel klantvriendelijk en men levert uitstekende kwaliteit. We hebben veel positieve reacties ontvangen op de geboortekaart. Kortom heel tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, snel en attent

Zowel onze proefkaartjes als de definitieve kaartjes werden snel geleverd. Heel fijn, zo konden we de kaartjes snel versturen na de geboorte van onze dochter. Ook leuk dat er een kleine attentie bij de levering zat en dat alles mooi verpakt werd geleverd.

Geweldige service

Geweldig mooie kaartjes, en snel geleverd zonder enige problemen. Zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi, precies zoals gehoopt!

Goede service, kaartjes waren snel geleverd (met een klein presentje, erg leuk!). Veel positieve reacties op ons kaartje gehad.

Heel goed!

Duidelijke website, mooie producten. Snelle levering.

Fantastische service!

Wij hebben onlangs de geboortekaartjes van onze dochter bij mooiook besteld. We kregen netjes een mail dat er een spelfout in het kaartje stond welke ze eruit hebben gehaald. Ook hebben we twee versies gekregen waaruit we konden kiezen. Er werd goed met ons meegedacht. De levertijd was sneller dan verwacht ondanks dat hemelvaart en het weekend ertussen zaten. Kortom, wij zijn ontzettend tevreden, hebben een mooi origineel kaartje en zullen in de toekomst ook zeker weer gebruik gaan maken van mooiook!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en hele goed service

Het is enorm fijn dat jullie de kaartje, bekijken en waar nodig aanpassen. We hebben veel leuke reacties op ons kaartje gekregen!

Goed en snel

Fijn contact, mooie kaartjes. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

MooiOok levert snelle en persoonlijke service, de kaart is aangepast aan onze persoonlijke wensen.

MooiOok levert snelle en persoonlijke service, de kaart is aangepast aan onze persoonlijke wensen en we hebben er erg veel complimenten over gekregen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel leuke tool om zelf kaartjes te maken en daarbij een goede service en snel antwoord op je vragen

Leuk programma om zelf iets te ontwerpen. Goede service. Suggestie: mogelijkheid tot printen van andere items zoals posters en dergelijke

Mooie kaartjes

Handig dat ze met betaallinkjes werken. Gelukkig kon alles gewoon via de mail want van het account en zelf ontwerpen werd ik niet veel wijzer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meedenken, snelle reactie en levering. Goed geleverd product

Voor ons tweede kindjes wederom gebruik gemaakt van jullie diensten. Toen en nu weer heel tevreden. Jullie denken mee, zijn oplettend en leveren een heel mooi product af. Er is van alles mogelijk, verschillende keuzes. Goed en veel mail contact ook om te vragen of alles in goede orde is ontvangen. Het pakket was op zich al een cadeautje om open te maken. Wat zag dat er professioneel uit, alles mooi en leuk ingepakt. En toen nog het kaartje, wij zijn nog steeds erg tevreden en krijgen nog steeds veel positieve reacties. Dank voor het mooie resultaat

Snelle service, mooi product

De door ons ontworpen geboortekaartjes waren zeer snel in huis en van goede kwaliteit. Erg tevreden! Zelf een klein presentje bij de bestelling die nu mooi hangt op de kamer van de kleine meid. Enige verbeterpuntje dat we graag zouden zien is het kunnen verwijderen van de vermelding van de website mooiook op de kaartjes. Ik begrijp dat dit hun manier is van 'reclame' maken en het is ook redelijk subtiel. Maar ik had het niet erg gevonden om bijvoorbeeld een klein bedrag te betalen voor het kunnen verwijderen hiervan. Oh en het zou ook handig zijn als je postzegels mee zou kunnen bestellen!

heel meedenkend en meewerkend

Fijn communicatie, snelle reactie mooie levering van proefdrukken en kaartjes afwijkende formaten en wensen mogelijk

Helemaal top!

Geweldig snelle service en levering!

Positief, goede en snelle service

Positief, goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Positieve ervaring. Erg tevreden!

Goede service, mooi resultaat

Ik had een paar vragen over de kaart en ben direct telefonisch goed te woord gestaan en geholpen. Het resultaat van de kaart mag er ook zijn. Wij zijn erg blij met het eind resultaat en hebben ook veel positieve reacties op de kaart ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kaarten met zorg verpakt en verstuurd

Onze trouwkaarten op echt hout zien er leuk en mooi uit. De afwerking is heel netjes en alles was verzorgd verpakt met oog voor detail. Een leuke persoonlijke attentie maakte het helemaal af!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en mooi design!

Heel goed geholpen, steeds persoonlijk contact via de berichtenservice zodat ik de ontwerpen kon aanpassen.

Snelle en fijne afhandeling

Nette afhandeling. Eerste bestelling was niet helemaal goed gegaan, maar dit is snel, professioneel en vriendelijk opgelost. We krijgen veel leuke reacties op ons geboortekaartje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kwaliteit, goede service!

Super tevreden over kwaliteit, service en snelle levering van de geboortekaartjes.

Persoonlijk en betrokken

Makkelijk programma om mee te werken. Snelle reactie en fijne feedback. Kaartjes waren snel geprint en geleverd. De houten kaartjes zijn erg in de smaak gevallen!

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.

Filter op Taal