Prachtige kaartjes, eigen designs en goede service.

Wij kwamen terecht op deze site vanwege de serie Hollandse Meesters. We waren op zoek naar de afbeelding van een specifiek schilderij en dat kon allemaal geregeld worden. Superleuk dat men dan de afbeelding van het schilderij uploadt, en dat je daarna volledig zelf aan de slag kan. Zo kan je zelf je kaartje ontwerpen! Als je problemen hebt met het programma dan komt er zeer snel een antwoord op je vraag als je een email stuurt (want het programma is wel even wennen) . Mooie kaartjes van goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Super fantastisch !

Na lang zoeken ons ideaal kaartje in hout gevonden bij jullie. Iedereen is vol lof over onze kaartjes, wij ook natuurlijk ! Prima service en oplage was op 1 dag al in huis (België). Zeker een aanrader !

Mooie kaartjes en goede, snelle en vriendelijke service

Mooie kaartjes en goede, snelle en vriendelijke service!! Zijn zeer tevreden. Verbeterpunt 1: gebruiksvriendelijkheid ‘kleureneditor’ online bewerkingsprogramma kaarten. Het was lastig om juiste kleur te kiezen/ selecteren voor kaart (welk nummer en via cirkel met ‘alle’ kleuren). Verbeterpunt 2: bij proefexemplaten enveloppen ook naam aanduiden (net zoals bij papier kaarten). Het valt wel te herleiden, maar dat zou nog makkelijker kunnen. Verbeterpunt 3: geef klanten optie om naam van jullie bedrijf eraf te laten. Desnoods tegen betaling. Blijft toch vreemd dat er reclame op geboortekaartje staat.(zeker bij de dubbelzijdige kaarten).

Weer een top geboortekaartje

Super dat je alles zelf kan veranderen op het kaartje met de wereldbol. Dit maakt het persoonlijk. Mijn eerste geboortekaartje was een zelfde versie maar dan net iets anders. Zoveel positieve reacties opgekregen dat ze zo matchen.

Ben erg goed geholpen

Persoonlijk en betrokken

Als goed ervaren en erg leuk dat we een uitvergrote kaart kregen!

Super mooie kaarten

We zijn heel erg blij met onze trouwkaarten. Mooi papier, goed gedrukt. Fijn dat je een gratis proefversie kunt aanvragen. Daardoor konden we goed zien wat we nog aan moesten passen.

Supermooie kaartjes, topkwaliteit en super klantenservice!

Bedankt voor de goede en vlotte service!!

Mooie kaartjes mogen ontvangen voor de geboorte van onze zoon. Veel complimenten erover gekregen. Mooi ook heeft net iets andere kaartjes dan de meeste bedrijven. Tijdens het bestellen van de proefdrukken ging er aan mijn kant iets mis. Dit werd meteen en snel opgelost. Kaartjes waren snel binnen!

Geweldige service en prachtige kaarten!

De service heb ik als zeer fijn ervaren en de kwaliteit van de kaarten is erg goed!

Overzichtelijke site met veel opties om de kaartjes persoonlijker te maken. Super snelle verzending, mooi ingepakt, echt al een kadotje om te krijgen. We krijgen veel positieve reacties op het kaartje terug van familie en vrienden.

Mooi kaartje, goede begeleiding

Wij zijn heel blij met het geboortekaartje voor onze dochter! Het had wel wat voeten in de aarde, omdat we hetzelfde soort kaartje wilden ontwerpen als voor onze oudste dochter, terwijl dat formaat niet meer standaard in het assortiment zit en er inmiddels met andere materialen gewerkt wordt. We zijn echter heel goed geholpen door Iris en Sylvia, zodat we alsnog het kaartje naar onze wens konden bestellen!

Persoonlijk

Goede uitleg gekregen telefonisch omdat ik er online niet helemaal uit kwam. Veel mogelijkheden om toch je eigen ontwerp samen te st3llen en het niet een standaard kaartje wordt.

Hele fijne service en echt geluisterd naar onze persoonlijke wensen

Fijne ervaring gehad. Ook mooi dat er een persoonlijk presentje bij de kaarten zat.. dat geeft echt een extra gevoel van service.

Super klantvriendelijk en snel!

Geboortekaartjes besteld, kreeg heel snel antwoord op vragen of wijzigingen in de ontwerpen, heel fijn!

Eerst heel goed daarna niet meer

Jammer, dat Ik als terug kerende klant met altijd geplaatste bestellingen na een proefdruk ineens niet meer gebruik mag maken van de gratis proefdruk. Hierdoor heb ik mijn kaarten bij iemand anders laten ontwikkelen en zijn jullie nu een klant verloren. De laatste levering op karton vond ik kwa prijs en kwaliteit verhouding te hoog

Hallo Marit, Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We hebben even nagekeken hoe dit tot stand is gekomen, want meestal doen we niet al te moeilijk over gratis proefkaarten. Dit keer hebben we dat wel gedaan, omdat we tot de ontdekking kwamen dat je meerdere accounts hebt aangemaakt waarmee je gratis proefkaarten hebt ontvangen. Daarnaast had je ook al een extra gratis proefkaart ontvangen, om je ontwerp ook nog op een ander papiersoort te kunnen beoordelen. Al met al werd nog een verzoek voor een gratis proefkaart ons iets te dol. Ook omdat we veel tijd en energie steken in (gratis) proefkaarten. Toch bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten en we hopen dat de kaartjes van de ander naar wens zijn.

Prachtige kaart en snelle levering

Goede service, fijne website, denken goed mee

Na het ontwerp te hebben opgestuurd, denken de medewerkers goed mee met de mogelijkheden en doen hun uiterste best alles zo snel mogelijk te leveren. De site werkt prettig en overzichtelijk. Enige nadeel was dat voor mij onduidelijk was of ik de kaart zelf nog in elkaar moest zetten na leveren of niet, maar uiteindelijk is dit ook goed te doen geweest.

Top service! Een mooi kaartje met leuke persoonlijk tintje.

Mooie kaartjes, goede service en wat leuk dat er een persoonlijk berichtje en een leuk naamslingertje bij onze geboortekaartjes zat.

Snel, goede kwaliteit, erg klantvriendelijk en hulpvaardig

Heel tevreden!

Top kwaliteit en snelle levering.

Bij Mooi Ook heb ik de geboortekaartjes van mijn dochter gemaakt en besteld. De ontwerpen zijn mooi en uniek en het personaliseren ging erg gemakkelijk. Een proefversie had ik de volgende dag al in huis. De kwaliteit is erg goed, de kleuren op de kaart komen overeen met die van de website en het papier (linnen) is erg mooi. Ik ben zeer tevreden!

Super tevreden

Voor de 2e keer geboorte kaartjes besteld en weer super tevreden. Na de eerste proefkaartje kreeg ik een mail of ze me konden helpen om de vormen strakker en mooier te maken. Super fijn want dit maakte het mooier dan dat ik zelf zou kunnen..

Fantastische afwerking, uniek en persoonlijk advies en hulp waar nodig

Wij hebben hele goede ervaringen met mooiook.nl we hebben ons geboorte kaartje op de site ontworpen, toen ik een afbeelding er niet goed op kreeg en om hulp belde/mailde had ik vrijwel meteen reactie. Er werd ingelogd op mijn profiel en de afbeelding werd er netjes opgezet! De proef kaartjes werden nog door het team netjes nagelopen en hadden we zo binnen. Toen we vanwege de feestdagen vroegen of er wat haast achter de bestelling gezet kon worden werd dit ook geregeld en hadden we alle kaartjes in no time binnen. We kozen voor de houten labels en hebben ontzettend veel complimenten gekregen over deze unieke kaarten! In een woord, prachtig! We gaan nog trouwen en zijn zeker van plan om ook onze trouw uitnodigingen te bestellen bij mooi ook! Naast de goede service en was het de communicatie en manier van benaderen wat om s erg aansprak aan het team van mooiook.

Vriendelijke en persoonlijke benadering van een bevlogen en creatief team.

Zoals hierboven omschreven, tevens mijn ervaring met Mooiook.

GOEDE SERVICE EN MOOI VERWERKT

Mooie site met leuke ontwerpen om ideeën op te doen. We konden gemakkelijk onze persoonlijke toets geven via de ontwerptools. Het gratis opsturen van een proefdruk haf ons ook meteen een zeer goed gevoel. Onze verwachtingen werden goed ingelost. Jullie doen goed werk en leveren kwaliteitsvolle kaartjes.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.