Fantastisch originele kaartjes gemaakt door geweldige mensen

Vóór onze geboorte van onze dochter hebben we 4 proef kaartjes besteld. Het vriendelijke Mooi Ook team was meteen klaar om te helpen en nam zelf contact met ons op. Toen onze dochter er eindelijk was heb ik mijn bestelling doorgeven op een zondag en het team was weer meteen aan de slag. Ik was zo onder de indruk dat ze dit zelfs deden op een zondag. De kaartjes zijn echt heel mooi afgewerkt en exact hoe we het wilden. Ik kan ze aan iedereen aanbevelen!

Geweldige service

Goeie service op voorhand en hulp om kaartjes optimaal te krijgen

Helemaal tevreden, goede service!

We zijn erg tevreden over de service van Mooi.ook. Persoonlijk contact, snelle levering en snelle reacties. De kwaliteit van het kaartje is ook goed.

Wat een fijn bedrijf. Kaartje uitgekozen, deze zelf op de website kunnen aanpassen naar eigen wens. Proefdruk was gratis incl. Voorbeeld enveloppen. Daarna het kaartje nog paar keer aangepast. Uiteindelijk ook den adressen lijst kunnen invoeren zodat deze ook klaar stond. Toen Jovani was geboren alleen nog de genoortegegevens aangepast. De adressen op stickers laten afdrukken en binnen een paar dagen had ik een pakket van enveloppen, adres stickers en de unieke houten kaartjes thuis. Echt super!

Hele goede service en prachtige houten kaarten

Goede service en ondersteuning

Een goed contact, ze denken mee en reageren snel. Prima!!

leuke site, goede levering

De Site MOOI OOK is ideaal, het opslaan van gegevens en het aanmaken van adresstickers werken ideaal. het heeft ons goed geholpen.

Goede service en mooie kwaliteit

Wij hadden wat speciale wensen waarover we contact hebben gezocht. Elke keer kregen we op zeer korte termijn (zelfde dag) antwoord. Wat een service en altijd vriendelijk! Prachtige kaartjes op hout besteld. Reacties van iedereen op het kaartje waren erg leuk en positief. Een keer iets anders dan standaard. Super snel bezorgd!!!

mooie zelf getekende kaart ophout

Fijn contact met de klantenservice over opmaak etc. Hebben de kaart aangepast dat kleuren perfect uitkomen

Zeer klantvriendelijk, wel wat telfoutjes

Na een belletje na sluitingstijd werd ik de volgende dag meteen teruggebeld. Vriendelijk geholpen. Helaas niet het precieze aantal bestelde kaartjes ontvangen. Gelukkig wel snel nageleverd met als goedmakertje een grote afdruk van het bestelde geboortekaartje. Wel gek dat zowel van de enveloppen, de labels als de kaartjes geen enkel aantal oveenkwam met de bestelde 90.

Heel blij mee!

Snelle reactie, behulpzaam en hele mooie (geboorte)kaartjes!

Zoals steeds : mooi resultaat, snel en persoonlijk!

Wij hebben voor de tweede keer ons geboortekaartjes gemaakt bij MooiOok. Zoals steeds met een mooi resultaat, een vlotte bediening en een erg persoonlijke opvolging - wij zijn erg tevreden !

Snel geleverd, top kwaliteit!

Wij hebben geboortekaartjes op hout laten drukken en waren erg blij met het resultaat en de snelheid vd service. Ook leuk waren de kleine details en extra's die erbij kwamen kijken(naamslingertje en handgeschreven kaartje). We kregen, na het verzenden vd geboortekaartjes, erg veel berichtjes over hoe mooi het kaartje op hout was.

De kaartjes zien er prachtig uit

We hebben kaartjes met eigen stickers ontworpen, die zijn prachtig geworden. We hadden alleen verwacht dat het inclusief enveloppen was gezien de relatief dure prijzen maar dat is dus niet zo. Dat was enigszins teleurstellend.toen de doos kwam.

Prachtige kaart en top service

Een hele mooie houten geboortekaart ontworpen via MooiOok. Hij is heel mooi geworden en de kaarten werden ook heel snel geleverd. Wij hebben van heel veel mensen complimenten gekregen over de kaart en dat hij zo origineel is. Bij levering zat er ook een hele leuke naam slinger van ons meisje bij die wij nu aan de box hebben opgehangen, erg leuk en attent!

Geweldige service, mooi verpakt en snel geleverd

Blij met alle hulp om het geboortekaartje helemaal naar wens te krijgen!

Erg klantvriendelijk, snelle antwoord en levering.

Snelle en goede service

Kaartjes snel en online gemaakt. En binnen een dag in huis. Kaartjes worden precies zoals we hoopte. Daarnaast zat er nog een leuke verrassing bij, een leuke naamslinger.

Top service, perfecte kwaliteit en prachtige designs

Nog steeds zo ontzettend blij dat ik bij Mooi Ook terecht gekomen ben in de zoektocht naar een geboortekaartje. Niet alleen de kaartjes zelf zijn ontzettend leuk en met origineel design, maar ook de service is echt ontzettend fijn!

Supermakkelijke manier om een eigen kaartje te ontwerpen. Iedereen is onder de indruk! Snel geleverd, met een extra attentie! Bedankt voor de goede zorgen mooiook!

We hebben het geboortekaartje van onze dochter via Mooi Ook laten drukken. Eerst hadden we een proefdruk aangevraagd waar we al enthousiast van werden. Daarna met wat puntjes op de i en nog een overleg via de mail is het uiteindelijke resultaat afgedrukt waar we erg blij mee zijn!

Heel persoonlijke en professionele service

We zijn door de medewerkers van mooi-ook steeds heel persoonlijk en professioneel benaderd. Ze reageren heel snel op de mails met vragen en stonden ons steeds snel bij bij de aanpassingen die we wenste. Bij de zaken die we zelf niet voor elkaar kregen, werden we steeds goed geholpen. De afwerking van het kaartje was goed! Heel erg bedankt voor het mooie kaartje!!

Keurige software voor het ontwerpen en zelf toen ik een foutje had gemaakt op het kaartje werd ik gebeld of ik dit misschien nog wilde corrigeren voordat de kaartjes werden gedrukt :). Wel een beetje vervelend dat kiyoh mijn op adres gaat opslaan e.d.

Bedankt voor de schitterende service

Net zoals bij onze eerste dochter 3 jaar geleden, bestelden we opnieuw onze geboortekaartjes bij jullie. Tijdens het ontwerpen, hier en daar een vraagje gehad. Jullie waren steeds vlot bereikbaar en stonden klaar met hulp. De effectieve bestelling van het geboortekaartje ging heel vlot, kaartjes werden snel geleverd (België) en de kwaliteit is perfect. Bedankt!

Goede keus geweest om via MOOI OOK onze geboortekaartjes te bestellen!

Goede service, zeer vlotte levering en prachtige kaarten van goede kwaliteit. Misschien een beetje aan de prijs, maar het resultaat was er absoluut naar. Aanrader.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.