Mooie kaartjes, sluitstickers en geboortebord! Snel geleverd. Helemaal blij mee!

Super service!

Het ontwerpen van onze kaartjes ging wat lastig door een bugje in het programma, maar we zijn daar fantastisch mee geholpen door Iris van Mooiook. Top service, heel vriendelijk en snel.

Twee keer fantastische geboortekaartjes besteld

Hele fijn tool om mee te werken. Veel keuzes in papier (zoals groeipapier en handgeschept papier) en bijpassende opties zoals adreslabels, sluitstickers, labels, etc. Snelle levering, mooie kwaliteit en fijne communicatie. Twee keer geboortekaartje voor onze dochters ontworpen bij MOOI OOK en veel complimenten op ontvangen!

Mooie kaartjes en fijn contact

Na onze trouwkaart hebben Iris en Geert ook de geboortekaartjes van onze drie kinderen gemaakt. In de online editor hebben we de opzet gemaakt en Iris heeft hier op meegekeken en de nodige aanpassing gedaan/adviezen gegeven. Het resultaat is naar volle tevredenheid!!

Mooie kwaliteit kaartjes

Voor de geboorte van onze tweeling hebben wij via Mooi Ook kaartjes ontworpen en besteld. De kwaliteit van de kaartjes en de enveloppen is erg mooi. Ook is het zeer attent en super dat je bij de bestelling er nog een kleine verassing bij krijgt.

Wij hebben onze trouwkaartjes bij Mooi Ook ontworpen. Ruime keuze aan papiersoorten en ontwerpen. Het werkprogramma was even zoeken hoe dit werkt bij het ontwerpen van meerdere kaartjes, maar hier uiteindelijk wel uitgekomen. Toen er een fout zat in een geleverd item werd dit super snel hersteld en kregen we het de volgende dag dit herstelde item thuisgestuurd. Al met al een goeie ervaring met Mooi Ook.

Goede kwaliteit en topservice!

- Fijne ontwerp tool, ook bij gebruik van eigen afbeelding. - Grote keus uit verschillende, mooie en eco, papiersoorten. - snelle en nette reactie per mail. - snelle levering proef kaartje(s) en definitieve bestelling. - pakket is mooi en zorgvuldig ingepakt en een feestje om open te maken. - leuke (gratis) verrassing: naamslinger!

Een bedrijf dat hun werk doet met veel passie

Ik ben vooral tevreden over de communicatie, ze zijn hands on, vriendelijk, denken mee en gaan snel over tot de actie. We hadden onze prachtige kaartjes voor papa zijn begrafenis (met vergeet-me-nietjes) na 1 dag al. Iedereen was onder de indruk van de uniekheid van zo'n kaartje. Papa leeft voort in iedereen zijn tuin dankzij hen.

Prachtige kaartjes

Wij hebben geboortekaartjes laten drukken bij Mooi ook. Kwaliteit van de kaartjes is super. De ontwerpen van alle kaartjes zijn prachtig, ook veel keuze. De levering was snel en netjes. Erg blij mee!

Voor de tweede keer geboortekaartjes besteld en opnieuw erg tevreden. Goede communicatie, denken goed mee in mogelijkheden. En een prachtig resultaat!

Uitstekende service en communicatie!

Tijdens het ontwerpen van geboortekaartjes goed geholpen. Uiteindelijk de kaartjes heel netjes ontvangen.

Voor alledrie onze kinderen hebben wij kaartjes ontworpen bij Mooi Ook Het is heel gemakkelijk in gebruik, en geweldige service, ruime keuze , een echte aanrader. Wij zijn heel tevreden!!

Wederom een mooi geboortekaartje!

Ons tweede geboortekaartje bij deze drukkerij was weer mooi gedrukt en goed verpakt/verzonden. Er werd ook meegedacht over het ontwerp, omdat we iets passends zochten bij het vorige kaartje. Het is alleen jammer dat er voornamelijk via email wordt gecommuniceerd (vanwege drukte en dat is dan ook wel weer begrijpelijk), direct kunnen bellen is soms echt handiger en sneller. Vandaar het cijfer 8 en geen 10.

Prachtige kaarten en ontwerpmogelijkheden

Tweemaal hebben we een geboortekaartje bij Mooi Ook ontworpen en besteld. De beschikbare ontwerpen vinden we heel erg mooi, maar ook de mogelijkheden om een ontwerp aan te passen of zelf iets te maken. Beide keren (in 2021 en 2023) hebben we veel leuke reacties en complimenten gekregen! De proefkaartjes en de uiteindelijke bestellingen waren steeds in 1-2 dagen binnen. We gaan in de toekomst zeker weer gebruik maken van Mooi Ook.

Prachtige kaartjes en zo gemaakt.

Super fijne site om makkelijk en snel kaartjes te maken.

Mooi kaartje gevonden en eigen gemaakt met de hulp van Iris

Iris heeft ons net zo lang geholpen tot het ontwerp was zoals we het graag wilden. Met een snelle respons en heldere communicatie was het allemaal op tijd klaar en met veel zorg ingepakt.

Super mooie kaartjes en (snel) behulpzaam

Inmiddels voor beide dochters hier de geboortekaartjes ontworpen en besteld. De ontwerptool werkt prettig, gemakkelijk eigen designs in te laden. Ze zijn heel behulpzaam als je vragen hebt, denken met je mee. Veel keuze in papiersoort. Wij vonden het online al best duidelijk en ik kreeg per mail nog tips. Je kunt ook een papierwaaiertje bestellen. Ze hebben zelf ook hele mooie geboortekaartjes zag ik, bij de oudste heb ik daar ook inspiratie vandaan gehaald. Beide keren kregen we de kaartjes snel, we kregen zelfs wat kaartjes extra en een super leuke naamslinger erbij. Wij zijn echt heel tevreden!! Bedankt voor alles!

Super vriendelijk, professioneel en meedenkend

We hebben een heel mooi geboortekaartje, zelf ontworpen en getekend, maar mede dankzij het meedenken en de hulp van Iris, is het geworden wat het nu is. En ze hebben geoeipapier!

Snelle service en contact

Snelle levering van proef kaartjes en oplages. Zowel via mail als whatsapp snel geholpen! Heel blij met het resultaat en ons mooie geboortekaartje

Fantastische service

Ik heb recentelijk de geboortekaartjes voor mijn dochtertje bij Mooi Ook laten printen, alsook de kaartjes voor mijn zoon enkele jaren geleden. Ik werk erg graag met Mooi Ook. Iris heeft mij altijd bijgestaan en geen moeite was teveel om te helpen met de designs, aanpassingen etc. Wij wonen in het buitenland en konden het resultaat pas zien nadat e.e.a. opgestuurd werd. Iris was altijd ons contact punt en gaf haar oordeel hoe het resultaat er uitzag. Kortom, geweldige service en goed resultaat!

Fantastisch!!

Heb hier mijn geboortekaartjes laten maken. Snelle levering, fantastische service, supermooi resultaat en ontzettend lief, attent kadootje erbij gekregen. Het ontwerpen werkt gemakkelijk met de ontwerptool. Ontzettend handig is de optie van proefdruk en de optie om de soorten papier te bestellen. De afbeelding dekt zelfs op groeipapier erg goed. Ben er Ontzettend blij mee en zeer tevreden over de kwaliteit vd druk. Erg mooi ook ;-)

Mooie kaartjes en fijne service. Alles ging perfect.

Mooie kaartjes en fijne service. Alles ging mooi optijd. Goede kwaliteit van de materialen en kleuren. Heel veel complimentjes gehad. Groetjes.

Makkelijk mooie en duurzame kaarten ontwerpen

Via de website Mooi Ook heb ik met gemak op mijn mobiel een geboortekaartje ontworpen. De keuze aan duurzaam papier en ontwerpelementen was zeer ruim. Met de proefdruk en papier staalkaart vooraf wist ik zeker dat het eindresultaat naar wens was. Ook de levering was snel en ik vind de prijs voor het totaal en de snelle levering erg schappelijk. Een paar kaartjes hadden zwarte vlekken, anders had ik een 10 gegeven voor perfecte service.

Super advies en contact, prachtige geboortekaartjes

Bij allebei onze kinderen de geboortekaartjes hier laten drukken. Fijne editor, fijn en persoonlijk contact en aan iedereen aan te raden! Top.

Super mooie kaartjes en uitstekende service

Wij hebben voor de geboorte van ons zoontje zowel berkenhouten als linnen kaartjes besteld bij Mooi Ook. Op het kaartje stond een spelfout, die na contact met Iris nog voor het drukken is aangepast. Super fijn! De bestelling zelf was met heel veel zorg en liefde verpakt. We kregen er zelfs een naamslingertje bij met de naam van onze zoon. We krijgen vooral op het houten kaartje erg enthousiaste reacties. Dat is dan ook best iets bijzonders.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een bestaand template. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij unieke duurzame geboortekaartjes, trouwkaarten en veel meer mooiook.nl. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.