Snel en fijn contact. Snelle levering, hoge kwaliteit. Voor beide kids hier het geboortekaartje besteld.

Super snelle service en heel mooi kaartje!

We hebben gekozen voor een houten geboortekaartje. Zelf ‘ontworpen’ op de website ging heel gemakkelijk, proefdruk was gratis en binnen 1 á 2 dagen in huis. Hele mooie kwaliteit en zag er precies zo uit als op de website. De geboortekaartjes zelf lagen binnen 1 dag in onze brievenbus; heel mooi ‘ingepakt’ met een kleinigheidje erbij. We kunnen geen minpunt bedenken eigenlijk..

Prachtige kaarten, superfijne service!

Wij hebben onze trouwkaarten besteld en we zijn uitermate tevreden over de kwaliteit en het design van de kaarten, het hout is echt heel mooi en chique! We zijn er heel erg blij mee en we zullen de kaarten vol trots gaan versturen. Daarnaast hadden een afwijkend aantal nodig, na een mailtje te hebben gestuurd werd er supergoed meegedacht en is er een oplossing gekomen zodat we niet veel te veel kaarten zouden hebben! Echt perfect geregeld!

Prachtige geboortekaartjes

De geboortekaartjes die we hebben laten drukken zijn prachtig! We hebben een bestaand ontwerp gebruikt en enkel de kleuren laten aanpassen. Iris reageert zeer snel en is heel vriendelijk. Wij raden ‘mooi ook’ aan!

Mooie geboortekaartjes, snelle service

Heel tevreden met mijn geboortekaartjes. Proefkaartje was gratis, mooie papiersamples, en hele leuke voorbeeldkaartjes die je als inspiratie kunt gebruiken. Na bestelling heel snel geleverd en goede kwaliteit. Heel veel complimenten gekregen over het mooie kaartje.

Super! Denken mee en reageren snel

Heb zelf mijn geboortekaartje ontworpen via Mooi Ook. Bij vragen supersnelle reactie en ze denken helemaal met je mee. Top service en hele snelle levering van de kaartjes!

Klantvriendelijk, snelle service en prachtige kaartjes!

Zeer klantvriendelijk, makkelijk om zelf je eigen ontwerp te maken via de website. Mooie papiersoorten. Mijn visitekaartjes waren netjes en leuk verpakt en binnen 2 dagen in huis. Fijn dat je een proefdruk kan laten maken. Heel tevreden over dit bedrijf!

Uitstekende klantenservice en geweldig mooie kaarten

Ik heb de geboortekaartjes van onze zoon via Mooi Ook besteld. Hierbij gekozen voor kaarten op groeipapier. Ontwerpen aanpassen kan erg eenvoudig via de website. Af en toe waren er toch wat aanpassingen nodig en Iris stond altijd klaar om mij hierbij te helpen. De kaartjes zelf zijn van hoge kwaliteit en de verpakking bevatte een leuke kleine verrassing. Ik kan Mooi Ook van harte aanbevelen!

Behulpzaam en snelle service

Al 3 babykaartjes bij Mooi ook besteld. Nu voor de 3e heeft Iris geholpen met het ontwerp van de kaart door een afbeelding toe te voegen aan de beeldbank die ik graag wilde gebruiken.

Mooie kaartjes, sluitstickers en geboortebord! Snel geleverd. Helemaal blij mee!

Super service!

Het ontwerpen van onze kaartjes ging wat lastig door een bugje in het programma, maar we zijn daar fantastisch mee geholpen door Iris van Mooiook. Top service, heel vriendelijk en snel.

Twee keer fantastische geboortekaartjes besteld

Hele fijn tool om mee te werken. Veel keuzes in papier (zoals groeipapier en handgeschept papier) en bijpassende opties zoals adreslabels, sluitstickers, labels, etc. Snelle levering, mooie kwaliteit en fijne communicatie. Twee keer geboortekaartje voor onze dochters ontworpen bij MOOI OOK en veel complimenten op ontvangen!

Mooie kaartjes en fijn contact

Na onze trouwkaart hebben Iris en Geert ook de geboortekaartjes van onze drie kinderen gemaakt. In de online editor hebben we de opzet gemaakt en Iris heeft hier op meegekeken en de nodige aanpassing gedaan/adviezen gegeven. Het resultaat is naar volle tevredenheid!!

Mooie kwaliteit kaartjes

Voor de geboorte van onze tweeling hebben wij via Mooi Ook kaartjes ontworpen en besteld. De kwaliteit van de kaartjes en de enveloppen is erg mooi. Ook is het zeer attent en super dat je bij de bestelling er nog een kleine verassing bij krijgt.

Wij hebben onze trouwkaartjes bij Mooi Ook ontworpen. Ruime keuze aan papiersoorten en ontwerpen. Het werkprogramma was even zoeken hoe dit werkt bij het ontwerpen van meerdere kaartjes, maar hier uiteindelijk wel uitgekomen. Toen er een fout zat in een geleverd item werd dit super snel hersteld en kregen we het de volgende dag dit herstelde item thuisgestuurd. Al met al een goeie ervaring met Mooi Ook.

Goede kwaliteit en topservice!

- Fijne ontwerp tool, ook bij gebruik van eigen afbeelding. - Grote keus uit verschillende, mooie en eco, papiersoorten. - snelle en nette reactie per mail. - snelle levering proef kaartje(s) en definitieve bestelling. - pakket is mooi en zorgvuldig ingepakt en een feestje om open te maken. - leuke (gratis) verrassing: naamslinger!

Een bedrijf dat hun werk doet met veel passie

Ik ben vooral tevreden over de communicatie, ze zijn hands on, vriendelijk, denken mee en gaan snel over tot de actie. We hadden onze prachtige kaartjes voor papa zijn begrafenis (met vergeet-me-nietjes) na 1 dag al. Iedereen was onder de indruk van de uniekheid van zo'n kaartje. Papa leeft voort in iedereen zijn tuin dankzij hen.

Prachtige kaartjes

Wij hebben geboortekaartjes laten drukken bij Mooi ook. Kwaliteit van de kaartjes is super. De ontwerpen van alle kaartjes zijn prachtig, ook veel keuze. De levering was snel en netjes. Erg blij mee!

Voor de tweede keer geboortekaartjes besteld en opnieuw erg tevreden. Goede communicatie, denken goed mee in mogelijkheden. En een prachtig resultaat!

Uitstekende service en communicatie!

Tijdens het ontwerpen van geboortekaartjes goed geholpen. Uiteindelijk de kaartjes heel netjes ontvangen.

Voor alledrie onze kinderen hebben wij kaartjes ontworpen bij Mooi Ook Het is heel gemakkelijk in gebruik, en geweldige service, ruime keuze , een echte aanrader. Wij zijn heel tevreden!!

Wederom een mooi geboortekaartje!

Ons tweede geboortekaartje bij deze drukkerij was weer mooi gedrukt en goed verpakt/verzonden. Er werd ook meegedacht over het ontwerp, omdat we iets passends zochten bij het vorige kaartje. Het is alleen jammer dat er voornamelijk via email wordt gecommuniceerd (vanwege drukte en dat is dan ook wel weer begrijpelijk), direct kunnen bellen is soms echt handiger en sneller. Vandaar het cijfer 8 en geen 10.

Prachtige kaarten en ontwerpmogelijkheden

Tweemaal hebben we een geboortekaartje bij Mooi Ook ontworpen en besteld. De beschikbare ontwerpen vinden we heel erg mooi, maar ook de mogelijkheden om een ontwerp aan te passen of zelf iets te maken. Beide keren (in 2021 en 2023) hebben we veel leuke reacties en complimenten gekregen! De proefkaartjes en de uiteindelijke bestellingen waren steeds in 1-2 dagen binnen. We gaan in de toekomst zeker weer gebruik maken van Mooi Ook.

Prachtige kaartjes en zo gemaakt.

Super fijne site om makkelijk en snel kaartjes te maken.

Mooi kaartje gevonden en eigen gemaakt met de hulp van Iris

Iris heeft ons net zo lang geholpen tot het ontwerp was zoals we het graag wilden. Met een snelle respons en heldere communicatie was het allemaal op tijd klaar en met veel zorg ingepakt.

Bedrijfsgegevens

Jeverweg 2-1

9723JE Groningen

06-20988112

[email protected]

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een bestaand template. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij unieke duurzame geboortekaartjes, trouwkaarten en veel meer mooiook.nl. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.