We hebben een prachtig geboortekaartje en enveloppen besteld bij Mooi Ook. De enveloppe hadden we eerder besteld, zodat we die alvast konden schrijven. Zowel bij de enveloppe als het kaartje zaten er 2 extra bij, super handig voor als er iets fout gaat. Bij de bezorging van de geboortekaartjes werden we verrast, er zat een leuke naamslinger bij! Een klein gebaar met grote impact; element of surprise ✨ Daarnaast is het groeipapier echt fantastisch, ziet er prachtig uit. We zijn super blij dat we voor Mooi Ook hebben gekozen.

Zelfontworpen kaartje, veel mogelijkheden en snel geleverd.

Wij hadden ons geboortekaartje zelf ontworpen. De tool hiervoor kan veel en is erg handig. Ook vonden wij de vele mogelijkheden die Mooi Ook biedt echt fantastisch! Het werd snel geleverd en in een prachtige verpakking. Het enige lastige was de verschillende routes van bestellen op de website, daar hadden we hulp bij nodig.

Servicegericht, snel, aangenaam

Zie boven

Prijs kwaliteit goed en attente klantenservice

Goeie ervaring. Mooie kaartjes, goeie klantenservice. Wel goed om proefdruk op paar soorten papier te laten drukken ivm opzuigen inkt op papier.

Hele mooie kaartjes!

Kan beter

Goed en makkelijk contact. Kreeg snel een reactie op een vraag via de email. Dit heb ik als erg positief ervaren. Helaas waren er een paar dingen verkeerd gegaan, zoals; - eerste druk proefkaartje met beschadigingen, - levering enveloppen en adres stickers was erg lang 2 a 3 weken. - Na het bestellen van eigenkaartjes bleek dat het PDF bestand niet geopend kon worden bij Mooi ook, hierdoor was er vertraging op de bestelling, en heb ik dit nogmaals moeten doen. -verkeerde levering van de bestelde kaartjes ontvangen (van andere mensen), hiervan wachten we nog steeds op het retour label om deze kaartjes terug te kunnen sturen. -Uiteindelijk de juiste kaartjes ontvangen. Mooie en lieve compensatie gekregen, kaart druk op beter papier en een poster A4 formaat van het gedrukte kaartje. Dit was erg fijn dat we dit nog kregen. Ik hoop dat het bij ons gewoon domme pech was van de op eenstapeling wat er mis is gegaan. Verder erg tevreden over het eind resultaat van het kaartje. Er mooi en blij mee.

Goede en snelle service

Mooie kaartjes goede kwaliteit! Snel.geleverd ondanks de feestdagen!

Echt hele mooie kaartjes gemaakt in samenwerking met Mooiook.

Niet nauwkeurig omgegaan met persoonsgegevens en afspraken niet nagekomen

Onze geboortekaartjes uiteindelijk 7 dagen na de besteldatum pas ontvangen. Eerst kregen we telefoon van iemand uit Noord Holland (wij wonen zelf in Brabant) dat onze doos geboortekaartjes daar afgeleverd waren en of wij toevallig die van hen hadden ontvangen. Daarna contact opgenomen met MooiOok dit was een fout en als gevolg hiervan beloofden ze onze kaartjes die dag opnieuw te drukken en voor een spoedlevering te betalen. Na 2 dagen echter nog niets binnen en ik heb toen zelf PostNL gebeld aangezien MooiOok geen gehoor gaf aan telefoon/voicemail/email. Post NL deelde vervolgens mede dat er helemaal niet betaald was voor een spoedlevering (!!). Gelukkig was post NL heel medelevend waardoor we nog dezelfde dag de kaartjes hebben ontvangen. Sommige kaarten waren ook nog eens niet recht gedrukt maar gelukkig hadden we er wat extra besteld. Ik raad mooi ook dus aan niemand aan. Ik wacht nog steeds op een reactie voor een eventuele compensatie.

Hoi Nathalie, Helaas zijn er twee adresetiketten verwisseld in de drukste periode van het jaar bij alle pakkettenbezorgers. We begrijpen daarom je reactie. Met vriendelijke groeten, de mensen van MOOI OOK

Goede site om een persoonlijke geboortekaart zelf te ontwerpen.

Super site met veel mogelijkheden om eigen geboortekaart te ontwerpen. Duidelijke informatie, prijs overzichtelijk, snelle verzending en proefdruk is gratis.

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooi ook levert de producten snel en van goede kwaliteit. Het is mogelijk om voor relatief lage kosten proefdrukken te bestellen. De communicatie met de designers kan beter. Er werd geen antwoord gegeven op vragen die we hebben gesteld.

Je stuurt iets wat je zelf creëert, en wat anderen blij maakt, mooier kan niet.

Het was eerst even uitzoeken hoe het moest, maar als je het eenmaal door hebt , maak je iets heel moois. Voor mij was het een bedank kaartje voor de mensen die mij bij stonden bij het overlijden van mijn moeder. Het werd een prachtige kaart die eigenlijk zonde is om in het voorjaar te platen, maar wat een mooie gedachten dat mijn moeder van de zomer iedereen verrast met prachtige klaprozen.. zo passend bij haar. Ben erg blij dat ik een buurvrouw heb die mij een geboortekaartje van jullie stuurde en dat ik zo bij jullie dit heb mogen maken. Warme groet Merel

Prachtig geboorte kaartje besteld

Site werkt goed, fijn dat je al je veranderingen in de kaartjes kunt opslaan en kunt terug vinden. En wat wij super leuk vonden is dat wanneer we de geboorte kaartjes hadden besteld dat er een handgeschreven kaartje bij zat namens jullie. Heel attent, konden we zeker waarderen!

Mijn eigen ding kunnen doen en hulp gekregen waar nodig

Het is de tweede keer dat ik een geboortekaartje maak bij Mooi ook. Bij mijn dochter was ik al heel tevreden over de service en nu nog eens. Het was ook heel leuk dat ik een design kon maken dat aansluit bij het geboortekaartje van mijn eerste kind. Ik heb bv hetzelfde meisjessilhouet kunnen gebruiken en daar een broertje bij kunnen zetten. Ook heb ik subtiele elementen kunnen laten terugkomen. Ik vond de juiste kleur niet in het kleurenpallet, maar na een mailtje te versturen, heeft het team mij hiermee uitstekend geholpen. Daarna heb ik nog een aantal vragen gesteld waarmee ze mij super goed en snel mee hebben geholpen. Indien ze niet dezelfde dag konden helpen (1 keer gebeurd), lieten ze dit ook weten en werd mij beloofd om de dag erna mij zeker te helpen. Die belofte werd ook nagekomen. Het verzenden was, ondanks de eindejaarsdrukte, stipt op tijd. Ook de koerierdienst was erg stipt. Heerlijk om mijn eigen ding te kunnen doen en hier achteraf complimentjes over te krijgen van familie en vrienden die de geboortekaartjes ontvingen. Wanneer mijn kinderen groot zijn kan ik hen met veel trots vertellen dat mama hun geboortekaartje zelf met veeeel liefde heeft gemaakt. Dat maakt het toch extra speciaal!

Handig, degelijk en goede service.

Gemakkelijk je eigen kaartje ontwerpen, mooie en degelijke kaartjes en een goede service en communicatie. Enigste minpuntje was de wachttijd. Alvorens de kaartjes gedrukt werden moest ik nog eens bevestigen of alles correct was. Terwijl ik op die termijn dacht de kaartjes te hebben. Verder alles tip top!

Prima ervaring!

Mooie kaartjes, die je zelf nog kan aanpassen. Het gratis proefkaartje gaf ons een goed idee vooraf. Fijn contact met de klantendienst. Snelle levering. De bestelling was perfect in orde en we hebben de kleine attentie voor de geboorte van onze dochter erg geapprecieerd! Enige puntjes van verbetering zou de kaartjes editor kunnen zijn: ik miste meer opties om elementen uit te lijnen bvb perfect in het midden zetten. Of elementen zoeken op naam in de bibliotheek. En de leveringskost naar België ligt vrij hoog.

Ook voor onze tweede kindje hebben wij kaartjes laten drukken bij Mooiook. Wederom tevreden over de levertijd, kwaliteit en service. De kaarten waren keurig verpakt. Bij de levering van de bestelling zat een kleine attentie en dat doet het altijd goed. Persoonlijk zou ik bij een bestelling van zo'n 300 euro geen verzendkosten meer vragen, maar dat is meer een gevoel van mijzelf. Bij vragen over de kaartjes of de ontwerpen krijg je snel reactie. Ook de mogelijkheid om proefkaartjes te bestellen is een groot voordeel. Al met al, super tevreden.

Mooie kaartjes! Duidelijk! Zeer compleet en veel mogelijkheden! Mooi ingepakt afgeleverd.

Mooie kaartjes, snelle levering

Mooie geboortekaartjes besteld, voor de tweede keer. Mooi resultaat, goede service en snelle levering

Nadat we vorig jaar bij ons eerste kindje voor een kaartje gingen van Mooi ook, wilde we bij ons 2e kindje iets in dezelfde stijl. En dat is zeker geslaagd. Bij twijfel over de verdeling van de tekst etc, is er altijd hulp. Telefonisch goed bereikbaar etc, niet te klagen

Gewoon super!

Het geboortekaartje van onze dochter hebben we 4 jaar geleden ook hier laten maken/drukken. Het is fijn dat je bestaande ontwerpen helemaal kan omtoveren tot een uniek kaartje voor jouw kindje. Bestel een proefkaartje, zo zie je wat je evt nog wil/moet/ kan veranderen. Snelle levering en ze denken met je mee. Makkelijk te bestellen en makkelijke ontwerptool!! Mooi en netjes verpakt met een kleine attentie zo leuk! Wij hadden een houten kaartje besteld en zijn echt super blij met t resultaat! Van iedereen lovende woorden over t kaartje van origineel, eco, helemaal jullie, stoer, tof tot gewoon wauw! Dat wil je toch?! Wij kunnen mooi ook alleen maar aanraden!

Tevreden!

Het zelf ontwerpen van kaarten is makkelijk en biedt beperkte, maar voldoende keuze. Kleine details werken niet/ slecht, maar daar liep ik niet echt op vast. De kaarten hebben een mooie kwaliteit en worden snel geleverd. Al met al zeer tevreden!

Zorgvuldig en met aandacht prachtige kaartjes ontworpen en ontvangen

Hele mooie kaartjes, allemaal snel en makkelijk geregeld!

Hele mooie kaartjes, allemaal snel en makkelijk

Super snelle reactie en top service

Via internet kwam ik terecht bij MOOIOOK voor het geboorte kaartje van ons tweede kindje! De site is heel duidelijk en overzichtelijk en het personaliseren van het kaartje kan heel gemakkelijk. Je kan met je vragen altijd terecht en krijgt snel reactie! Top service en heel blij met het geboorte kaartje voor onze dochter.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer op mooiook.nl en kaartjeophout.nl Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.