Prachtige kaartjes

Ik bestelde groeikaartjes en die waren echt heel erg prachtig! Ik kijk al uit om ze te begraven en te zien bloeien eens ons feest voorbij is. Ik bestelde ook sluitstickers, die waren niet helemaal zoals ik ze verwacht had. Ik werd er wel heel erg snel mee geholpen en uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en heb ik ook prachtige stickers! Ik zou meer sterren willen geven, maar dat kan niet.

Helemaal super!

De kaartjes zijn ontzettend mooi geworden! ontwerpen, bestellen van een proefdruk en de uiteindelijke kaartjes gaat erg makkelijk en snel. Communicatie is ook heel goed. Ik had een typfoutje gemaakt en niet opgemerkt. Kreeg hier heel netjes bericht over. Mooiook heeft het voor mij aangepast en de kaartjes dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Hartelijk dank voor onze mooie geboortekaartjes!

Uniek, gemakkelijk en nog Mooi Ook!

Na goede ervaringen met het geboortekaartje van onze eerste dochter hadden we geen twijfel om bij onze tweede dochter weer voor Mooi Ook te kiezen. En ook dit keer was de ervaring top! Ontwerpen is heel gemakkelijk en de mogelijkheden eindeloos. (Proef-)kaartjes zijn snel binnen en als je wil wordt er fijn met je meegekeken. Aanrader!

Goede service en mooie kwaliteit!

We kwamen bij mooi ook terecht omdat we graag geboortekaartjes wilden drukken op groeipapier. Dankzij de prachtige ontwerpen van Iris konden we snel een keus maken en met behulp van de website konden het kaartje makkelijk personaliseren. Vragen over her groeipapier werden snel via mail en zelfs instagram beantwoord en de levering ging super snel. Nogmaals dank!

Heel erg tevreden

Geboortekaartjes zijn makkelijk te ontwerpen. Goede keus uit verschillende soorten papier. Maar bovenal snel geleverd en kwaliteit super goed. Er zat ook een kleine persoonlijke verassing tussen de kaartjes, heel attent!

Kaarten van topkwaliteit, uitstekende service

Op zoek naar een originele condoleance-bedankkaart kwam ik terecht bij Mooi Ook. Prachtige website met geboorte- en trouwkaarten, en rouwdrukwerk doen ze dus ook! Het team reageerde direct op mijn vragen en maakte een ontwerp dat precies de goede snaar raakt. De kaarten zijn mooi gedrukt op groeipapier en stijlvol ingepakt in een stevige doos. Zeer snelle levering. Alles boven verwachting. Heel blij mee.

Wonderschone kaart!

Hele vriendelijke service en wat een wonderschone geboortekaart. Het geleverde kaartje kwam met een persoonlijk kaartje en slinger met onze zoon z’n naam. Hartverwarmend!

Mooie kwaliteit en vriendelijke service!

Voor ons tweede kindje opnieuw gekozen voor een kaartje van Mooiook. Heel tevreden van de kwaliteit, levertijd en het vriendelijke contact. Bedankt!

Top service, prachtig resultaat

Wij bestelden geboortekaartjes voor onze eerste zoon bij Mooiook.nl en er was voor ons geen twijfel over mogelijk dat we ook voor onze tweede kaartjes bij Mooiook zouden bestellen; vriendelijke en snelle service, supermooi afgewerkte kaartjes, een snelle proefdruk. Wij zijn helemaal happy!

mooie kaarten en uitstekende service

Super blij met de kwaliteit van de kaart en zelfs een mooie verrassing gekregen. Zal zeker weer bestellen als ik gepersonaliseerde kaarten nodig heb! Bedankt!

Mooie kaartjes, veel keuze, goede kwaliteit

Wij hebben voor alle drie onze dochters de geboorte kaartjes hier laten drukken en ook onze trouwkaart. Heel tevreden. Goede kwaliteit en snelle service.

Mooie kaartjes, snel geleverd.

Extra leuk: de slinger die je cadeau krijgt met de naam van je kindje erop.

Prachtige kaarten, snelle verzending.

Uitgebreide keuze mogelijkheden in diverse stylen die ook helemaal naar wens zijn aan te passen. Vriendelijk contact, vlot geleverd. Nadeel; alleen via mail bereikbaar (ze bellen wel snel terug) pittige prijs (325€).

Snelle levering.

Snelle levering en makkelijk je eigen ontwerp maken.

Snelle communicatie en levering

Zelf kaartjes ontworpen waarbij ik soms hulp vroeg,deze kwam snel. Kaartjes zijn tof geworden

Correcte levering

Handig om testexemplaar gratis te verkrijgen

Wat een fantastische klantenservice!!

Heb bij Mooi Ook mijn trouwkaarten besteld en door problemen met de post leek alles een beetje mis te gaan. Problemen zijn door Mooi Ook fantastisch opgelost en ik heb gratis een nieuwe proefdruk toegestuurd gekregen. Ook bij de uiteindelijke bestelling werd super meegedacht en heel snel gereageerd op mijn vragen via e-mail. Kaartjes zijn door al m’n gasten prachtig bevonden! Echt een super fijn bedrijf met fantastische klantenservice, raad iedereen die opzoek is naar mooie kaarten van top kwaliteit Mooi Ook aan.

Heel fijne communicatie en er wordt goed meegedacht.

Prachtige kaartjes!

Wij hebben onze trouwkaartjes gemaakt bij Mooi ook. De editor werkte na wat oefening prima en de kaartjes zijn prachtig geworden!

Super mooie kaartjes

Heel gemakkelijk om zelf kaartjes te ontwerpen en aan te passen indien nodig.

Blij met het geboortekaartje!

Fijn om zelf het geboortekaartje te kunnen ontwerpen! Site werkt goed en er is veel mogelijk. Snelle levering en goede service.

Fijn contact en snelle levering!

Denkt bij vragen mee. Snelle reactie. Checkt zelfs uit zichzelf nog even of de bestelling wel helemaal klopt.

Mooie kwaliteit en fijne website

Ik heb een geboortekaartje aangepast, proefdrukken besteld en hieruit gekozen, enveloppen besteld en een geboorte bord ontworpen en besteld: Hele mooie ontwerpen Website zit goed in elkaar: -duidelijke info, kleuren komen overeen met hoe het op kaartje en bord worden afgedrukt -Fijn ook dat er uitgebreide info over dikte en materiaal kaarten op staat. Je kunt dit ook bestellen als je een proefkaart besteld om het nog beter te zien en voelen -Programma om in te werken is prettig en duidelijk - Leveringstermijn zoals aangegeven klopt Bij vragen per mail kreeg ik snel een reactie De kaarten en het geboorte bord zijn van erg mooie kwaliteit De kaarten worden zorgvuldig ingepakt Ben heel blij dat ik bij Mooi Ook heb besteld!

Prima product en snelle service

Heel tevreden met onze trouwkaarten op groeipapier. Snelle en professionele service.

Prachtige kaart en goede ondersteuning indien nodig

Snelle levering, mooie ontwerpen en makkelijk aan te passen. Aanrader.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een bestaand template. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij unieke duurzame geboortekaartjes, trouwkaarten en veel meer mooiook.nl. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.