Houten kaartjes waren erg mooi

Houten geboortekaartjes besteld. Proefdrukken waren steeds snel binnen, uiteindelijk druk liet toch langer op zich wachten. Ook waren de houten kaartjes direct opgestapeld, waardoor de inkt doorliep op de andere kaartjes.

Tevreden over kwaliteit en communicatie

Wonderful service

I choose MooiOok because it was one of the postcard services where I could design my own card with a whale fish (I was searching for this specific animal as it was a theme for our son). The design and test print service worked great and fast. The only suggestion is to add 'foily' letters or elemets option into design editor (also to calculate price). I really wanted to have it but 'get in touch' option would be time consuming, so I opted for 'no foilie'.

Mooie kaartjes!

De kwaliteit van de kaartjes is erg goed. Precies zo mooi als ik me had voorgesteld en een goede snelle service. Een ster minder omdat ik het erg jammer vind dag voor deze prijs op elk kaartje de website staat. Zonder deze reclame absoluut 5 sterren waard.

We krijgen veel complimenten over het geboortekaartje!

Heel mooi kaartje, op groeipapier laten drukken. Dit gaf voor ons een mooie extra dimentie aan het geboortekaartje. De levering en service waren top. Bedankt!

Een snelle en goede ervaring

Wij zijn erg tevreden over het geboortekaartje. Ik kon het zelf niet aanpassen op mijn telefoon of iPad. Toen ik een mail stuurde wat ik op het geboortekaartje wilde hebben kreeg ik snel reactie en was het zo klaar en binnen 3 dagen waren de kaarten en enveloppen binnen.

Gepersonaliseerde kaarten

Goede service en veel opties voor gepersonaliseerde kaarten. Mooi ook heeft een fijn systeem om in te werken en is goed bereikbaar voor vragen, denkt mee en reageert snel. Betaalbare, maar speciale kaarten, echt waar voor je geld! De kaarten zijn snel geleverd en als een cadeautje verpakt, een feestje om te openen.

Kwaliteit!

Kwaliteit en uitstekend service! Echt een aanrader!

Perfect!

Net zoals ik het in gedachte had. Vaak een proefkaartje besteld en werd telkens heel netjes afgeleverd. De definitieve oplage in hout hadden we sneller dan verwacht zelfs. Bedankt!

Goede klantenservice, maar onhandige website

De templates zijn goed en is goed over nagedacht. De klantenservice is, zover ik tot nu toe heb meegemaakt, zeer behulpzaam en vriendelijk. Zo hadden wij per ongeluk een spatie teveel, dit werd opgemerkt en aangepast door de klantenservice. Dikke pluim! Het werken met de templates op de websites zelf is echter best omslachtig. Om een aantal dingen te noemen: Op sommige plaatjes werken niet alle kleuren; Je kunt opslaan, maar je kunt deze template later niet bewerken. Deze moet je kopieren en die kopie kun je dan bewerken. Het oude template kun je ook niet verwijderen. De papierkeuze is lastig, wij hadden proefkaarten besteld en gekozen voor groeipapier. Dit uiteindelijk gekozen, maar hier was met een 'berkenprint' overheen gedrukt omdat dit ergens verborgen in het template zat. Verder is de website erg traag en mag het gebruikersinterface echt beter. Pro: Erg aardige klantenservice en er wordt met grote zorg met het product omgegaan. Con: Het zou echt goed zijn om de website na te laten kijken door een professional. De gebruiksvriendelijkheid zal enorm omhoog gaan.

Hele goede kaarten maar...

Ik baal ervan dat de website op de geboortekaartjes moet staan. Ik snap het volledig vanuit een marketing perspectief, maar als je de hoofdprijs betaalt wil ik niet dat de mooie boodschap wordt vertroebeld door reclame

Hoi, bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat de kaarten heel goed zijn. De vertroebeling was dezelfde als op de gratis proefkaart die jullie hebben ontvangen. Alles is in overleg aan te passen. De "hoofdprijs" zit 'm in de (groei)papiersoort waarvoor jullie gekozen hebben. Het is geen goedkope papiersoort, maar met deze papiersoort zitten we aan de onderkant van de markt. We hopen dat jullie leuke reacties krijgen op de kaartjes en wensen jullie veel geluk met de kleine.

Heel tevreden !

Het ontwerpen van de kaartjes gaat heel makkelijk. Uiteindelijk snelle verzending en een presentje bij de bestelling. Wij zijn super tevreden

Vakkundig, snel en met aandacht.

Voor de geboorte van onze dochter hebben wij geboortekaartjes op groeipapier besteld. De kaartjes had ik de volgende dag inhuis. Zoals gewoonlijk met aandacht verpakt. De kaartjes zagen er perfect uit, aanrader om hier te bestellen

Goede persoonlijke service en mooie producten

Goede service, kreeg elke keer snel reactie bij vragen. Ook erg persoonlijk waar er graag met je mee wordt gedacht en gekeken. Uiteindelijk een snelle levering, mooi verpakt met een leuke persoonlijke naamslinger. Kaartjes zijn erg leuk geworden!

Zelf kaart maken is tof en een lief handgeschreven kaartje bij de levering

Mooi programma om zelf jullie kaarten mee te customize, het enige wat wij misten waren een soort vaste uitlijnpunten zodat je tekst goed in het midden kwam te staan. Gratig proefkaartje was top zodat wij snel e beslissing konden maken of dit het kaartje was dat we wilden hebben. Bij de levering een lief handgeschreven kaartje en naam slingertje, voelt heel persoonlijk doen jullie goed!

Mooi kaartje snel werk en een lief extraatje erbij

Zowel de proefdruk als de oplage waren snel bezorgd. Het zal mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Erg blij met jullie service.

Fantastische houten geboortekaartjes

Anderhalf jaar geleden al een keer geboortekaartjes besteld die prachtig waren nu nogmaals geboortekaarten besteld. Mooie houten kaarten, goede kwaliteit, snelle levering.

We hebben meerdere oefenkaartjes gemaakt en deze waren telkens topkwaliteit. Toen we onze stickers bestelden kwamen de kleuren helemaal anders uit dan op de computer. Mooi ook heeft ons onmiddellijk geholpen om de juiste kleuren te bekomen en stuurde ons snel nieuwe stickers op. Heel tevreden!

Goede service en kwaliteit

Goeie snelle service. Mooi drukwerk. Bij onduidelijkheid snel persoonlijk contact. Je voelt je geen nummer.

Super mooi geboortekaartje

Heel mooi geboortekaartje! Heel fijn dat je het zelf kan ontwerpen en de papiersoort kan kiezen. Veel complimenten gehad. Verder goede en snelle service. Bij alle onze drie kinderen hier besteld, echt top!

Alles naar wens en goede service

Omdat ik twijfelde over het ontwerp van het kaartje heb ik contact opgenomen. Ik ben goed en snel geholpen en heb daarna de juiste keuze kunnen maken. Eenmaal besteld, zijn de kaartjes heel snel gedrukt en opgestuurd met nog als extra een naamslinger erbij!

Helemaal naar wens

De service van Mooi Ook vond ik echt super. De levering van de bestelde artikelen was ook heel snel. Een paar keer proefkaartjes besteld en die kwamen altijd netjes verpakt. Toen het definitieve kaartje uiteindelijk gedrukt kon worden zag het er prachtig uit. Alles was netjes per onderdeel met zorg en aandacht verpakt.

Top service!

Snelle levering. Telefonisch contact gehad om kaartje te perfectioneren; hoofdletters en spatie’s op advies aangepast.

Prachtig

De geboortekaartjes zijn prachtig

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een ontwerp van ons. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij geboortekaartjes, trouwkaarten, posters en meer op mooiook.nl en kaartjeophout.nl Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.