Persoonlijke benadering en goede service. Prachtig product ontvangen.

Fijne en snelle ondersteuning, zodat het op maat geleverde product geleverd kan worden. Zeer content met de berkenhouten kaarten die we besteld hebben. Zien er fantastisch uit.

fijne site! hele mooie kwaliteit kaartjes

Heel goed!

Voor alle drie de kinderen prachtige kaartjes ontworpen en gedrukt!

Bij twee kinderen de kaartjes laten ontwerpen door Mooi Ook. Altijd goed contact en snelle levering. Voor ons derde kindje zelf ontworpen via de tool op de website en dit heeft ook heel goed uitgepakt. Druk kwaliteit prachtig!

Heel mooie kaartjes!

Makkelijk om zelf te ontwerpen en snel geleverd

Goede en snelle hulp

Als je hulp nodig hebt, helpen ze goed en reageren snel. Heel fijn met proefdruk en prachtige kaartjes voor beide kinderen hier laten drukken.

Super mooie kaartjes, snel geleverd

Super mooie kaartjes. Snel geleverd. Goede service. Wij krijgen geen derde kindje meer maar anders zou ik er zeker weer bestellen.

Heel erg tevreden, goede service en prachtige kaartjes! Levering ook snel Ook ontzettend attent en lief de slinger met naam en het handgeschreven felicitatie kaartje. Dat waarderen wij enorm!

Fantastische geboortekaartjes

De geboortekaartjes waren echt perfect. Mooi afgewerkt en in de doos heel netjes verpakt. Zeer snel in huis. Daarnaast zat er een leuk kaartje bij en een verrassing voor de geboorte van onze kleine meid. Heel attent! Ik zou iedereen aanraden om hier te bestellen.

Topresultaat & topervaring!

Goede service en heel mooi resultaat

Origineel, betrokken, stijlvol

Originele ontwerpen met een handige interface om deze verder te personaliseren, met daarbij een uitstekende service (waarbij ik nog werd teruggebeld omdat ik ergens een punt was vergeten), geleverd in stijlvol verzorgde verpakking.

Snelle reactie, top kwaliteit

Zowel voor het geboorte kaartje van onze eerste dochter als nu voor de 2de een kaartje gemaakt via mooi ook. Zelf ontworpen en precies wat we zochten. Indien we een vraag hadden werd deze snel beantwoord via de klantenservice. Het pakketje werd snel bezorgd en een echt kadotje om te krijgen zo mooi verzorgd. Een aanrader!

Aanrader!

Team Mooi Ook biedt goede, snelle en vriendelijke service! Wij wilden graag het kaartje op een ander formaat laten drukken. Kon allemaal en was snel geregeld. Kaartjes zijn van mooie kwaliteit! Heel erg tevreden met onze geboortekaartjes!

Snelle en nette service

Ik bestelde mijn kaartjes in de hoop dat ze nog voor het einde van het jaar binnen zouden zijn. Ik werd niet teleurgesteld. Ze zitten er daarbij ook nog eens precies uit zoals ontworpen, top! Al leuke complimenten ontvangen. Aanrader!

Mooie kwaliteit, snel en duidelijk.

Als je geboortekaartjes wil bestellen heb je genoeg andere dingen aan je hoofd. Gelukkig maakt mooi ook het bestellen heel Simpel en duidelijk en leveren zij super snel. De kaartjes zijn nog mooier dan verwacht. Het zijn niet de goedkoopste kaartjes maar zeker het geld waard. Wij zijn fan!

Snelle service, makkelijk te ontwerpen, leuk ontvangen

Ik was opzoek naar geboortekaartjes voor onze zoon, liefst handgeschept en kon nergens wat vinden zonder honderden euro’s te betalen. Na lang googlen kwam ik op deze site, prijs was leuk, ontwerpsysteem was ook makkelijk en na wat heen en weer gestoei met mn wederhelft zijn we tot een voor ons super mooi kaartje gekomen. Proefkaartje laten komen en na wat aanpassingen, was die perfect! Kaartjes besteld en het is een cadeautje om uit te pakken! Kwaliteit is goed, service is snel! Wij zijn er blij mee

Prettig

Snelle service en goede kwaliteit!

Mooie kwaliteit & snelle levering

Mooie kwaliteit kaartjes & een snelle levering. Ook erg leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat met een leuke naamslinger van onze zoon!

Mooie producten & snelle levering!

Erg blij met het ontwerp van onze geboortekaartjes en het geboortebord. Mooie kwaliteit en een snelle levering!

Leuke en handige tool om zelf te ontwerpen

Ook ons tweede geboortekaartje hebben we weer hier laten maken. Die van ons eerste zoontje 3,5 jaar geleden was goed bevallen; mooie kwaliteit, de mogelijkheid om zelf het ontwerp te maken en het kaartje te laten drukken op hout waren voor ons redenen om ook ons tweede kaartje hier te bestellen. We hebben het oude ontwerp aangepast, waardoor het tweede kaartje echt in dezelfde stijl was. Enige nadeel was een vastgelopen bug, waardoor het ontwerp er op beeld wat anders uit kwam te zien dan in het echt. Maar door dit even per mail te checken werd het ontwerp bevestigd en was ook het proefkaartje naar wens, dus klaar om naar volle tevredenheid te bestellen! Oh en de adreslabels zijn ook een tip! Zo makkelijk om de kaarten snel te kunnen versturen!

Leuke en handige tool om zelf te ontwerpen

Originele kaartjes van mooie kwaliteit en goede service

Ik heb geboortekaartjes besteld bij Mooiook. Proefdruk aanvragen online gaat heel makkelijk. Ook denkt het team goed met je mee als je daarom vraagt (bijv. aanpassen design van een enkele kaart naar een dubbele kaart). Er was iets kleins misgegaan met mijn bestelling en ook daar kwam snel een goede oplossing voor. Ik ben enorm tevreden!

Goede service en mooie kaartjes

We zijn heel blij met de kaartjes. Ik had een fout gemaakt met het afleveradres en dat probeerde ze zo snel mogelijk voor me op te lossen. Daarnaast waren ze de etiketten op de verkeerde kant geprint en daar heb ik zonder er naar te hoeven vragen mijn geld van terug gehad. Goede service dus. En de kaartjes hebben uitgepakt zoals we wilden. Heel blij mee.

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een bestaand template. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij unieke duurzame geboortekaartjes, trouwkaarten en veel meer mooiook.nl. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.