Goede service en mooie kaartjes

We zijn heel blij met de kaartjes. Ik had een fout gemaakt met het afleveradres en dat probeerde ze zo snel mogelijk voor me op te lossen. Daarnaast waren ze de etiketten op de verkeerde kant geprint en daar heb ik zonder er naar te hoeven vragen mijn geld van terug gehad. Goede service dus. En de kaartjes hebben uitgepakt zoals we wilden. Heel blij mee.

Mooi product maar wel wat problemen met de editor

Eindresultaat van de kaarten echt super. Ook de klantenservice heeft me goed geholpen. Enige probleem met de editor ik kon mijn afbeeldingen niet inladen. Deed ik via mijn account de afbeeldingen eerst uploaden dat waren deze wel zichtbaar in de Editor. Daarnaast kon ik bijvoorbeeld geen template vinden als ik geen paperclips wilde maar gaten voor de touwtjes net als in de label kaarten voor een groter formaat kaart. Dit zelf opgelost met een pons tang en een bolletje touw.

Fantastisch mooie prints en goede, persoonlijke service!

Wij wilden graag een eigen ontwerp kaartje geprint hebben, met verschillende soorten papier. De eigenaren hebben ons bij iedere stap ondersteunt en geadviseerd en het eindresultaat was precies wat we wilden. Ze waren vriendelijk, reageerden snel, waren professioneel en hebben verstand van zaken. De volgende keer bestellen we hier zeker weer onze kaarten!

Mooie kaart en snelle reacties!

MOOI OOK heeft een mooie collectie kaarten. Bij vragen wordt er snel contact met je opgenomen zodat je verder kunt met je (proef)bestelling. De bestelling is wordt mooi verpakt naar je opgestuurd, de bestelling kun je ook nog volgen via de berichten die je per email krijgt.

Prachtige, stijlvolle en originele kaarten

Voor onze dochter drie jaar geleden het geboortekaartje bij Mooi Ook gemaakt en gekocht. Een houten kaart met een strak ontwerp. Toen waren we erg tevreden en een mooiere kaart konden we niet vinden. Nu drie jaar later voor onze zoon weer opzoek naar een geboortekaart en weer sprong Mooi Ook er er voor ons uit. Dit keer wilde we ecologisch papier met ontwerp met een dier maar wel stijlvol. En dat vonden we. Dus weer bij Mooi Ook geslaagd. De software werkt goed, de proefdruk is super snel binnen en bij de uiteindelijke bestelling een leuk cadeau voor de baby. Kortom, wij zijn super tevreden en mochten we weer een kaart nodig hebben, dan zullen we zeker weer terugkeren.

Mooie kaartjes, goede service

Heel blij met ons groei geboortekaartje. Krijgen veel complimenten! Contact met Mooi Ook was erg prettig en snel. Goed dat er mogelijkheid is om een gratis proefdruk te bestellen zo haal je toch nog wat fouten eruit voordat je besteld.

Prachtige kaartjes met perfecte opvolging en levering

Prachtige kaartjes met perfecte opvolging en levering

Super behulpzaam en vriendelijk!!

Ik heb via de website zelf een kaartje ontworpen. Omdat ik niet geheel tevreden was maar niet precies wist wat te veranderen, even met team mooi ook gebeld. In alle rust nam ze de tijd om me te adviseren en dingen ter plekke aan te passen. Zo is het uiteindelijk een super mooi geboortekaartje geworden, geheel naar wens!

Goede ervaring

Fijn contact, mooie kaartjes. Misverstanden zijn goed opgelost. Veel complimenten gehad over de kaartjes.

Originele kaartjes die zijn aan te passen naar je eigen wensen en snelle en goede service. Zou er zeker weer bestellen!

Goede en persoonlijke service!

Als ik vragen of aanpassingen had was dit zo geregeld, fijn contact en snelle reacties. De kaartjes zijn precies geworden als ik wou!

Service die verder gaat

Voor de tweede keer besteld bij mooi ook. Niets is te gek. Ze denken super goed mee. Snelle Service en goede kwaliteit. Echte aanrader!

top!

snelle, correcte levering uitstekend resultaat

Fantastisch geholpen en meegedacht voor een mooi geboortekaartje

Fijn contact over het ontwerp van een geboortekaartje. Het resultaat was helemaal naar wens!

Perfect!

Helemaal in de wolken met onze geboortekaartjes, en niet alleen wij maar ook al zoveel toffe reacties mogen ontvangen. Kwaliteit is super en service met een persoonlijke touch. Een dikke, vette aanrader.

Mooie kwaliteit en heel goed zelf te ontwerpen.

Je kunt echt heel makkelijk je eigen draai geven aan je geboortekaartje. Daarbij was het voor ons heel belangrijk dat er een duurzame optie was qua papier.

Perfect !

Onze geboortekaartjes waren perfect , alles was in orde! Mooi verpakt & een leuk extratje ! Dankjewel !

Snelle levering, kwaliteitsvol materiaal en supervriendelijk!

Ik zou het zeker aanraden om een bestelling te plaatsen bij mooi ook. Ze staan altijd klaar met raad & daad, snelle reactie op vragen. In één woord : TOP!

Snelle, goede service!

In 2019 en 2022 geboortekaartjes besteld. Fijn contact met de klantenservice. Daarnaast waren de geboortekaartjes snel geleverd, super fijn!

Fijne en persoonlijke service

Wij hebben voor de 3e keer geboortekaartjes hier besteld en elke keer een goede en persoonlijke service. Er wordt meegedacht en het ontwerp wordt ook nagekeken.

Super service en kwaliteit!

Ze denken fijn mee voor het beste resultaat! Reageren snel en maken mooie concepten. Deze concepten kun je online gelijk bekijken. Al met al top service, top kwaliteit, top resultaat!! Het geboortebord in dezelfde stijl als het geboortekaartje laten maken. Echt een aanrader!

Blij met ons bijzondere kaartje!

Een kaartje van groeipapier, origineel en mooi resultaat!

Snelle service, mooi verpakt

Het ontvangen van onze bestelling was echt een feest: vlot geleverd en met zorg verpakt. Enige aandachtspunt was dat de print van de sluitstickers (van een eerdere bestelling) een beetje scheef was.

Mooie kaartjes een een goede service!

Kaartjes werden vlot geleverd en zijn helemaal geworden zoals we ze wilden!

Mooie kaartjes, vriendelijke service

Gebruiksvriendelijk om eigen kaartjes te ontwerpen, mooi resultaat en klantvriendelijk

Jeverweg 2-1 9723JE Groningen

06-20988112

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een bestaand template. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij unieke duurzame geboortekaartjes, trouwkaarten en veel meer mooiook.nl. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.