Mooie kaartjes, vriendelijke service

Gebruiksvriendelijk om eigen kaartjes te ontwerpen, mooi resultaat en klantvriendelijk

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, levering volgens afspraak en alles wordt met zorg ingepakt en verstuurd.

Mooi resultaat

Mooi resultaat en snelle service. Kaartjes zijn gemakkelijk naar eigen smaak aan te passen

Weer een uniek origineel geboortekaartje ♡

Snel en vriendelijke service

Ik had gekozen voor een groeikaart. Ik had voor een bloemenmix gekozen die een beetje te druk was. Dit had ik zelf niet door. Ik was dan ook heel blij met een e-mail die ik had ontvangen of ik zeker was van mijn keuze. Ik kon het gelukkig nog veranderen. Super vriendelijke en snelle service. Ook het kaartje en kleinigheidje die je erbij krijgt was erg leuk. Super bedankt.

Mooie kwaliteit en super service!

Naast dat er mooie kaartjes zijn bij mooiook is de service ook echt super prettig. Ik kwam zelf niet helemaal eruit met lettertype en een extra aanpassing. Al snel had ik contact met Iris en zij heeft mij daarna geholpen om het mooiste geboortekaartje te maken!

Mooi drukwerk, mooie verpakking en leuker attentie

Sneller dan verwacht geleverd én met persoonlijke attentie!

Zelf een ontwerp gemaakt met de editor. Dit werkte goed en het bevat leuke illustraties. De geboortekaartjes van groeipapier waren de volgende dag al binnen. Het hele pakket was met zorg ingepakt en er zat een leuke, persoonlijke attentie bij. Echt een aanrader!

Goede service en kwaliteit

Fijne communicatie en mooie kaartjes.

Goede service en kwaliteit!

Snel geleverd, mooie kwaliteit. Goede service. Zeker aan te bevelen

Prachtige geboortekaartjes

Het ontwerp was prachtig en we konden eerst een voorbeeld ontvangen om ervoor te zorgen dat alles juist was. De bestelling kwam snel binnen. Echt een aanrader!

Originele kaartjes en top service!

Dit is de tweede keer dat we kaartjes hebben besteld via deze site, mede omdat we het hier prettig vonden hebben we voor deze keer besloten sowieso hier de kaartjes te kopen. Ook in dit geval hebben we meerdere keren contact gehad met dit bedrijf en alle keren supernetjes en snel geholpen. Toen we de kaartjes binnenkregen was dit voor ons een kadootje, super ingepakt en verzorgd!

Prachtige houten kaarten en uitstekende service

Onlangs voor de tweede keer houten geboortekaartjes, sluitstickers en een geboortebord besteld. Het is prachtig geworden. Iris heeft ontzettend goed geholpen met het ontwerp van het geboortebord. Helemaal naar wens gemaakt. Uitstekende service en goede kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.

Prachtige kaartjes, heel snel geleverd!

Het is moeilijk om een ecologische optie te vinden voor geboortekaartjes, maar met de kaartjes op groeipapier is dit toch gelukt! De kaartjes waren heel snel in huis en alles wat ik ervan verwacht had!

Super simpel en leuk

Voor de tweede keer maak ik hier een kaartje voor ons tweede zoontje. Heel gaaf met verschillende plaatjes een kaart samenstellen. Aanbod van tekeningen van jongens en meisjes mag nog groter :) misschien wat schetsjes ofzo. Heel gaaf dat jullie nu ook eco kunnen, ook eco stickers straks?

Mooie kwaliteit en topservice

Erg blij met de originele en duurzame geboortekaartjes voor ons kindje! Mooi Ook reageert snel op vragen en denkt goed mee bij ontwerp en afdrukken van de kaartjes. Er zijn veel mogelijkheden en de levering is zeer netjes. Ze maken de kaartjes zichtbaar met plezier: bij de levering zat een leuk cadeautje én een handgeschreven kaartje. Dat maakt het toch nóg leuker? Zeker een aanrader dus!

Persoonlijk en met zorg

Ik heb een aantal proefkaartjes laten maken en dit werd steeds met veel zorg opgestuurd. De uiteindelijke geboortjekaartjes en poster waren supermooi, al veel complimenten van gehad. Ik kreeg een email om zeker te zijn dat alles inorde was, alvorens ze aan de druk begonnen. Nadien gingen ze meteen aan de slag waardoor ik al na 2dagen het pakketje thuis (in België) kreeg. Zoals de vorige pakketjes ; met stijl, zorg en zelf met een kleine attentie bij. Zeer tevreden, top service!

Prachtig trouwkaartje, snel gemaakt en snel geleverd!

Prachtig trouwkaartje besteld, makkelijk ontwerp aangepast. De volgende dag al binnen, echt super. Ook heel netjes in gepakt! Dank.

Vriendelijk en dachten mee

Mooi Ook ging een stapje verder bij het ontwerp van ons kaartje. Op een vriendelijke wijze kwamen ze met allelei ideeën. We zij heel erg blij met het eindresultaat.

Stijlvol geboortekaartje met veel ruimte voor eigen inbreng

De standaard kaartjes van MooiOok zijn al mooi en bieden volop keuze voor ieders smaak. Daarbij zijn er ruime opties om aanpassingen te doen; veel meer dan bij andere geboortekaartjes-sites waar ik mee begonnen was. Ook het telefonisch contact was fijn en professioneel en heeft me geholpen tot de uiteindelijke versie te komen.

Erg tevreden met de mooie houten kaarten

Mooie ontwerpen, makkelijk aan te passen en snel geleverd.

Enthousiast!

Snelle levering, mooi verpakt en nog leuker dan verwacht!

Mooie betaalbare kaartjes

Je hebt volop keus uit verschillende kaartjes. Makkelijk aan te passen naar eigen smaak. Enige minpuntje is de iets langere levertijd zeker als je net voor het weekend besteld.

Heel mooie kaartjes, heel goede samenwerking.

Sylvia hielp ons heel goed en mailtje telkens snel terug, ze zorgde ervoor dat alles in orde was en men draaide nog een extra test om te zorgen dat de QR-code die op het kaartje staat ook zeker bruikbaar is. Heel tof! Dankjewel voor jullie vriendelijke service. De kaartjes zijn super in orde! Ze werden ook heel snel verstuurd en met veel zorg ingepakt en bezorgd. Veel dank.

Meedenkend en persoonlijk, goeie service met prachtig eindresultaat

Mooi Ook heeft heel ons heel persoonlijk geholpen met de wensen die wij hadden voor ons geboortekaartje. Ze hebben erg meegedacht en aan onze wensen voldaan. We zijn superblij met het eindresultaat en waarderen de service enorm.

Jeverweg 2-1

9723JE Groningen

06-20988112

Over MOOI OOK

Ontwerp zelf je kaartje zelf online of gebruik een bestaand template. The best design is yours! Met veel plezier en passie ontwerpen wij unieke duurzame geboortekaartjes, trouwkaarten en veel meer mooiook.nl. Omdat wij het belangrijk vinden dat je meer dan tevreden bent kun je alle ontwerpen online zelf naar wens aanpassen en staan we klaar om jou daarbij te helpen indien nodig en gewenst. Service en kwaliteit staat bij ons voorop en graag kijken we met je mee om eventueel tips mee te kunnen geven . Ontwerpen vinden wij leuk, nog leuker vinden wij het als jij geniet van het eindresultaat.