Een zeer goede ervaring

Vriendelijk in de winkel en een goede uitleg Snelle levering En bezorging was netjes en erg behulpzaam De droger gaat vandaag in gebruik daar kan ik nog niet over oordelen Maar deze winkel heeft er weer een klant bij

Weer fantastisch geholpen door Jona! Filiaal Tilburg

Denkt mee, komt met goede suggesties! Planning is flexibel en keurig eindresultaat! En niet te vergeten scherp geprijsd…

Zoals altijd prima in orde.Goede website en fijne winkel in Tilburg. Vriendelijke eigenaar die met je meedenkt. Ook gelijk de vriezerkast dezelfde dag netjes afgeleverd. En ook belangrijk service staat voorop bij hun.

Geweldige service

Op zaterdag gebeld om te vragen of een apparaat op voorraad was, per betaallink betaald, gebeld om het te vertellen en de dag erna, zondag, het apparaat al in huis. Vriendelijk en Topservice.

geweldige goede service

Ik had een nieuwe koel -vriezer combinatie nodig.Helaas kon ik zelf niet naar de winkel komen. Via de telefoon heel goed voorgelicht zodat ik mijn keuze kon maken. Vriendelijk personeel. Marrie Verboom .

Mooi apparatuur super service

Jongens hebben alles voor ons geïnstalleerd super vriendelijk

Heel netjes

Netjes goede sevice beleefd in 1 zin helemaal tevreden naar wens.

Super goede service

De bezorger was zeer vriendelijk en netjes. Heeft alles mee aangesloten en gecontroleerd. Tv heeft hij zelfs nog gauw mee opgehangen Ga zo door! Super service

Super service!

Vriendelijk telefonisch contact gehad, goede service, snelle bezorging, alles volgens afspraak.

heel erg klantgericht

Ik heb verschillende mensen gesproken. Opvallend dat ieder die ik sprak erg aardig was, klantgericht en begripvol. Reden voor mij om niet bij een concurrent te bestellen maar bij dit bedrijf in Tilburg

perfect

Bekend adres voor ons met prima kwaliteit

Wij zijn vaste klant van Smart Witgoed, altijd tot grote tevredenheid. Jammer dat nu de toegezegde afbeelding van de koelkast niet via een e-mail aan ons werd toegezonden, alleen de rekening. Maar zoiets kan een keer gebeuren

Goede kwaliteit van de apparaten.

Klantvriendelijke benadering, rustig contact met kopje koffie in de winkel, goede uitleg van de aan te schaffen apparatuur, duidelijke afspraken over de levering. Mis-communicatie wordt klantvriendelijk opgelost!

Duidelijke winkel

Je word geholpen door mensen die verstand hebben van electronica

Top bedrijf

Geweldig bedrijf heeft haar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.

goede service

Artikel besteld en werd snel verstuurd. Helaas bij PostNL zoek geraakt. Snelle reactie op iedere mail hierover en uiteindelijk is er een nieuw artikel gestuurd. Super bedrijf.

Prima geholpen

Ik had met spoed een wasmachine nodig en ik ben naar smartwitgoed gereden. Ze hebben mij daar uitstekend geholpen en een kopje koffie gekregen. Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. De wasmachine was de zelfde dag nog geleverd!

TOP SERVICE!

CHAPEAU ! VRIENDELIJK EN MIEE DENKENDE MEDEWERKERS . SNELLE BESTELLING EN BEZONGING .KEURIG GEPLAATST EN DUIDELIJK INFORMATIE OVER MIJN APPARAAT. ZEER TEVREDEN.

Correct contact en daarna levering op tijd.

Na googelen Samsung wasmachine fors goedkoper dan BCC, alwaar ik gelukkig de koop kon ontbinden (netjes!). Bij telefonisch contact met SmartWitgoed bleek het nog gunstiger te kunnen. Na even wat onzekerheid over de afleverdatum, toch prima netjes afgeleverd.

Goede aanbiedingen!

Ze hebben goede aanbiedingen en leveren ook nog eens snel! Ook is de klantenservice goed bereikbaar.

Pluspunten

Snelle levering en goed advies

• Communicatie

Pluspunten

Wat mega veel wasmachines hebben ze hier staan. Je kan ook duidelijk merken dat ze hier verstand van zaken hebben. Fijn geholpen en ik kreeg nog een bakje koffie tijdens de uitleg. En wat denk je? De zelfde dag werd het apparaat nog bezorgd!

Nog niet kunnen ontdekken

• Communicatie

Pluspunten

Het is de winkel voor alle elektrische apparaten, grote winkel, ruime sortering, hele vriendelijke bediening, goede prijzen en super snelle levering, kortom: ik kan het iedereen aanbevelen.

• Communicatie

Pluspunten

ruim overzichtelijke winkel met erg veel keus er loopt ook een hondje rond wat het erg gezellig maakt

• Communicatie

Pluspunten

Goede service - klantvriendelijk