Geen levering, trage tot weinig response en na twee maanden nog steeds geen bevestiging van levering

Na ruim 2 maanden nog steeds geen bericht wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Zeer slechte service en geen reacties. Ik kan dit bedrijf van harte afraden. Ze geven postnl de schuld maar kunnen geen enkele info over een track&trace nummer doorgeven. Vervolgens zeggen ze de bestelling in orde te gaan maken en hoor je weer 2 weken niks!

prima zitzak met ???

Zitzak zelf zit en ligt prima, Maar de kleur komt niet eens in de buurt met de kleur die ik zag op de website en ik op meerdere mediaapparatuur heb bekeken. De zand kleur op de website is domweg mat oranje er zit geen lichtbruin in. Geld ook voor de donker bruine kleur. Veel donkerder en meer aanwezig dan op de afbeelding. Nergens op de website staat vermeld dat de dino bestaat uit twee losse Baloo zitzakken in een grote hoes. Redelijk relevante informatie, want in het midden liggen is dus minder stabiel dan op 1 zak zitten. Ook zat er een kleine vlek op mijn dino hoes. Wat ik verwacht van een webshop is dat je de consument laat zien wat hij koopt en niet wat hij wenst te kopen. Jammer, want al deze punten zijn makkelijk op te lossen. Ik ben teleurgesteld. Als dit zo blijft zal ik dit desondanks niet aanbevelen. (los daarvan. Postnl kwam snel langs, MAAR zonder enig track en trace. Gelukkig was ik thuis want ik woon alleen.)

Mooi product snelle levering

Snel kunnen kiezen, goeie degelijke zitzak. Snelle levering.

Snel reactie op mijn vraag en goed meegedacht.

Perfecte service!!!

Écht súper! De medewerking om nog op tijd de zitballen VLUV in huis te hebben als kado voor de kinderen is ongelooflijk. Omdat per post niet meer te garanderen was zijn ze persoonlijk bij ons afgeleverd. Dat is een service die je, al helemaal op het internet, niet meer tegenkomt. Heel blij verrast met het meedenken. Toen mijn dochter toch liever een andere kleur had is de omruiling ook bijzonder vlot verlopen. De kinderen hebben nu ipv een bureaustoel een prachtige VLUV-bal. Top kwaliteit. Zijn er heel blij mee. Dank aan Dennis en zijn vrouw!

Prima van bestelling tot levering

De zakken zijn stevig en mooi. Goeie kwaliteit! Werd netjes op tijd bezorgd.

Heel goede kwaliteit

Mooi en goed van kwaliteit ook de prijs was in orde ben er tevreden mee

Zeer snelle levering van een mooi gevulde zitzak

er was een klein euvel bij bpost, maar een zeer goede en snelle ondersteuning gekregen van ikwilzitzakken.nl ondertussen zeer tevreden over de zitzak :)

Geweldig leuk

Ik heb deze gekocht voor de slaapkamer van mijn zoontje. Ben blij dat ik dexe maat heb gekozen. Zo kunnen wij samen boekjes lezen.

Bezorging ging mis

Zitzak liet een paar weken op zich wachten. Geen bericht over levertijd ontvangen, waardoor levering gemist. Leveringen middels DHL Zakelijk kunnen voor het bedrijf kosten besparend zijn, maar voor de consument frustrerend (weet ik inmiddels uit meerdere ervaringen). Uiteindelijk de zitzak zelf gaan ophalen en hiervoor wel keurig door het bedrijf gecompenseerd.

Uiteindelijk prima geregeld

Door omstandigheden was onze bestelling vertraagd, dit is uiteindelijk netjes opgelost.

Mooi en degelijke kwaliteit

Mooi en degelijk, je kan em ook bij aan tafel zetten en laten staan als een stuk vh 🪑

Probleem opgelost

Uiteindelijk is probleem met retourneren naar tevredenheid opgelost. De eigenaar van de winkel heeft aangeboden om retourskosten op zich te nemen .

supersnelle levering

Wij kennen de Baloo zitzak al dus bestellen en 2 dagen later in huis hebben is echt super vlot. Erg fijn. Is een heerlijke "lig"zak.

Uitstekend!

Een overzichtelijke webshop waarmee ik in het grote assortiment makkelijk een keuze heb kunnen maken. Na levering blijkt dit ook zeker de juiste keuze! De zitbal staat mooi in het kantoor en zit goed.

Vlot en snel geleverd

Correct en snel geleverd dag na de aankoop. Zitzak is van een prima en mooie kwaliteit. Hij zat wel los in de doos en die was door transport wat beschadigd. De zitzak was perfect en ongeschonden. Maar mss toch best extra folie voorzien.

Ik heb voor het eerst een zitzak bij jullie besteld.En we zijn erg tevreden mooie kleur en een hele goede kwaliteit

Snelle levering - prachtig product

Vluv bal zit erg goed en is leuker dan een stoel :)

Twee dezelfde zitzakken besteld waarvan 1 niet voldeed. Het heeft wel een tijdje geduurd via live chat tot een akkoord gekomen maar na een week nog niets ondernomen. Via telefoon was de dag erna een nieuwe zitzak opgestuurd. Dus eind goed al goed.

Goed afgehandeld

Na mijn review over de zeer slechte communicatie ontving ik een mail van de eigenaar. In deze mail bood hij zijn excuses aan. Door omstandigheden was de communicatie slecht verlopen. Hij bood aan om de helft van het aankoopbedrag terug te storten als ik de review zou aanpassen. Al met al goed opgelost en geniet mijn dochter nu van de zitzak!

Snelle levering, kwaliteitsproduct

Erg blij met mijn Vluv zitbal. Snel geleverd en top product.

top service

mijn ervaring is beperkt, pakje staat klaar als geschenk voor nieuwjaar 2020 levering was snel en top factuur nog niet ontvangen !!! Ben Thyssen

Zowel product als service uitstekend

Goede service en prijs-kwaliteit verhouding, snelle leveringa

Goede service en prijs-kwaliteit verhouding, snelle leveringa

Via de website een Vetsak aangeschaft, nu kwamen we er na een paar maanden achter dat de binnenzak gescheurd was. Na enkele mailwisselingen een nieuwe binnenzak ontvangen. Ook deze bleek na een paar maanden niet sterk genoeg. Na e-mailen werd ons meteen een nieuwe (sterkere binnenzak) met bijpassend kussen toegezegd. Het kussen had niet gehoeven, maar dit is wel een uitstekende service waar naar mijn mening menige webwinkel en bedrijven nog een voorbeeld aan kunnen nemen.

Over Ikwilzitzakken.nl

Met veel passie verkopen we producten waar we zelf ook heel blij van worden, dat is erg gaaf. We zijn constant op zoek naar mooie producten, waar zowel wij als onze klanten blij van worden. Ons motto: "Elke dag even weg van alle stress en deadlines. Even tijd voor jezelf." Waarom wij uniek zijn: - Een uniek en groot assortiment met originele zitzakken en poefs - Gratis thuisbezorgd en 30 dagen bedenktijd - Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg