Super product, snel geleverd.

Weinig toe te voegen aan de titel. Gewoon SUPER!

Update op voorgaande review met onderwerp “Product niet volgens toezegging geleverd.”

Ikwilzitzakken.nl heeft mijn ‘probleem’ direct opgepakt en excuses aangeboden en er alles aan gedaan om de volgende dag alsnog te leveren. Daarnaast heb ik, ter compensatie voor het te laat leveren, een korting ontvangen van 20 euro. Dus qua klantenservice niets op aan te merken. De zitzak heb ik nu een tijdje in gebruik en hoewel ik het idee had dat de zitzak iets groter zou zijn (mijn verkeerde inschatting) zit het goed en is het materiaal 100% in orde. Voor wat betreft de aanpak van de klantenservice om mij actief te benaderen om mijn review aan te passen voelt een beetje als onder druk zetten maar aan de andere kant verdienen ze een betere cijfer dan ik in eerste instantie had gegeven.

Correcte en vriendelijke service

Vlotte afhandeling van bestelling. De kinderen genieten elke dag van de zitzak!

Snel geleverd en product voldoet aan alle verwachtingen!

De zitbal is zoals op de site beschreven. Perfect geleverd met duidelijke instructies om op de bal op te blazen. Ík raad wel aan om de bal op te blazen met een compressor.

Toppie

Ik zit goed op de nieuwe poef

Product niet volgens toezegging geleverd.

Ik kan het product nog niet beoordelen, deze review gaat over het leverproces. Op de site staat dat mijn product de volgende dag geleverd wordt wanneer het vóór 15:00 besteld is. Ik heb zelfs mijn bestelling afgerond de avond daarvoor. Ik krijg nu echter het bericht dat door een fout mijn bestelling pas een dag later geleverd wordt. Normaal gesproken geen groot probleem maar het is een kado en juist om de toezegging dat het de volgende dag geleverd wordt, heb ik dit artikel hier besteld. De oorzaak zal waarschijnlijk gegrond zijn maar het effect is echter wel dat het product voor mij te laat komt. Op basis van mijn ene ervaring betreffende de levertijd, moet ik bij aanbeveling 'nee' zeggen. Mijn aanbeveling heeft uitsluitend te maken met het leverproces. Zodra ik het product heb ontvangen en een tijdje heb uitgeprobeerd zal ik ook nog een review op het product achterlaten.

Zeer goede klantenservice!!

In juli 2018 2 zitzakken besteld van Trono. Helaas na slechts enkele malen gebruik in de zomervakantie van 2019 een van de twee lek. Contact opgenomen met de klantenservice via de live chat waarbij dit direct zeer netjes is opgelost. Complimenten voor de klantenservice, dik tevreden.

waar blijft mijn zitzak!

7 juli zitzak besteld en betaald. zou geleverd worden binnen 3 tot 5 werkdagen. 22 julie nog niks ontvangen of gehoord. gebeld, zouden terug bellen. 24 juli nog steeds niks gehoord, weer gebeld en gemaild. ben benieuwd of de zitzak nog geleverd wordt. echt balen, deze zitzak is voor mijn invalide zoon om lekker te relaxen in zijn vakantie.

Beste mevrouw van Wel, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Helaas was de levertijd ten tijden van uw bestelling 1-2 weken, dit staat tevens vermeld op de orderbevestiging. Uiteraard hoort het niet dat u niet bent teruggebeld, onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels is er contact met u opgenomen, de zitzak is geleverd en we hebben u een compensatie voorstel gedaan. Wij wensen uw zoon veel plezier en genot van de zitzak! Met vriendelijke groet, Dennis van Ikwilzitzakken

Fantastisch!

Gisteravond heb ik mijn zitzak ontvangen en ben er hartstikke blij mee! Zeer vriendelijke personeel en ook nog eens een gemakkelijke webshop.

Fijne ervaring!

Heerlijke zitzak, goede kwaliteit met stoere poef erbij. Netjes verpakt verzonden en vlot geleverd.

Mooi product, snelle levering.

De zitzakken zijn van goede kwaliteit en werden snel geleverd. Levering door DHL vonden wij iets minder. Track en tracé kwam pas nadat DHL aan de deur was geweest, waardoor wij niet thuis waren. Volgende dag zouden de zakken opnieuw aangeboden worden, met wel een erg ruime marge...tussen 8.00 en 18.00 uur.

Vriendelijk en begripvol

Ik had een probleempje bij de levering , maar deze werd direct opgelost op een snelle en zeer klantvriendelijke manier .

Top service en super goede kwaliteit zitzak!

Zeer tevreden over de zitzak Zilalila, onwijs mooie design en super snelle bezorging. Vond het ook echt goed verpakt en raad iedereen ook zeker deze site en producten aan. Ik ben heel tevreden en blij met de zitzak en service!

Fanatische service én kwaliteit

Wij hebben de witte Outbag zitzak Newlounge binnen gekregen. Wat is dat een prachtige zitzak. Hij is erg comfortabel en de kwaliteit is ontzettend goed. Hij is perfect voor zowel binnen als buiten. Kortom wij kunnen niet meer zonder.

Prima, goede website, snelle levering

Ik heb een zitbal besteld van 65 cm. Deze maat werd aangeraden voor bureau-hoogte, dus om achter je bureau te gebruiken. Ik vind dit geen goed advies. Vind de bal veel te hoog. zou een kleinere maat bestellen voor achter het bureau.

Supersnel en topproduct

Goede website, fijne communicatie, snelle levering, perfecte zitzak

Mooi geel zakkie, zit lekkah.

Prima product

Vlotte levering,goed verzorgd en niet duur

Pluspunten

Tevreden met product en keurig op tijd gekregen.

Pluspunten

Snelle levering en zeer uitgebreid assortiment!

Pluspunten

SERVICE!!! Wat een service zeg. Wij hadden via hen een poef besteld van Label 51 en die was al na een paar weken stuk. Label 51 wilde niets doen maar van Ikwilzitzakken hebben we gewoon een nieuwe poef ontvangen die echt van VEEL BETERE KWALITEIT is. Wat een service zeg. TOP BEDRIJF!! en wat een vriendelijk klantenservice. Heel goed geholpen door DENNIS!!

Pluspunten

Fijne zitzakken en supersnel geleverd!

Pluspunten

Hele behulpzame klantenservice!

2 sterren: slechter dan verwacht

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

* Goed product * Compensatie voor de slechte communicatie

* Communicatie

Over Ikwilzitzakken.nl

Met veel passie verkopen wij producten waar wij zelf ook heel blij van worden, dat is erg gaaf. We zijn constant op zoek naar mooie producten, waar zowel wij als onze klanten blij van worden. Ons motto: "Elke dag even weg van alle stress en deadlines. Even tijd voor jezelf." Waarom wij uniek zijn: - Een uniek en groot assortiment met originele zitzakken- en poefs - Gratis thuisbezorgd en 30 dagen bedenktijd - Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg