Dat ding zit heerlijk

Toen ik mij liet neerploffen op de zitzak, was het liefde op het eerste gezicht. Ik denk dat ik hem nooit meer los laat.

Te laat! Bezorgtijd meer dan 5 werkdagen.

Het is dat U zo aandringt op mijn reactie: Mij was beloofd dat het versturen 3-5 werkdagen zou duren. Bestelde zondagavond 28/10 een zitzak voor mijn binnenkort jarige kleindochter. op woensdag 2 vond ik het bericht dat hij "in de regio van de ontvanger" was aangeland dus dat klonk redelijk goed. Verder pas weer bericht op 8/10 dat hij de volgende dag bezorgd ging worden. Hij werd inderdaad op 9/10 bezorgd maar dat was dus te laat om er op zondag 6 oktober triomfantelijk bij de op die dag 8 jarige kleindochter binnen te lopen. In plaats daarvan; lege handen! Wij hadden geen ander cadeau dan de zitzak voor haar gekocht. Duur genoeg. Vanwege programma van ouders en onszelf kon ze hem pas twee weken later in ontvangst nemen. Teleurstellend. Overigens valt de zitzak wel in de smaak. Aanbevelen? geeft niet de mogelijkheid tot nuancering dus dat wordt "Nee", terwijl ik "hangt ervan af" zou willen zetten. De sterren idem.

Snelle levering, goede kwaliteit, super service

Zitzak besteld voor mijn dochter, perongeluk een verkeerde kleur besteld. Snel een mail gestuurd, voordat ik het wist kreeg ik de zitzak binnen en in de juiste kleur. Hij zit heerlijk, Echt super blij mee. Nogmaals bedankt voor de snelle en goede service

Perfecte levering

Goed product met een snelle en perfecte levering

vlotte levering

Vlotte levering en super kwaliteits vetsak zitzak.

Echt perfect!

1 jaar geleden een zitzak besteld en ik zocht nog een bijpassende poef. de klantenservice heeft me goed geholpen!

Snel en goed verpakt geleverd

Een mooie poef besteld die snel en goed verpakt werd geleverd.

Mooie zitzak, prima kwaliteit.

Product voldoet aan de verwachtingen. Netjes op tijd bezorgd. Niets te klagen.

Goede kwaliteit, snelle levering en goed verpakt.

Leuke zitzak voor onze kleindochter

De zitzak heeft hoogwaardige uitstraling, de gebruikte stof is eigentijds en oogt kwalitatief goed. De zitzak zelf is nog wat hard voor de 11 kg wegende kleine dame maar dat zal nog wel goed komen bij wat langer gebruik.

leuke extra large zitzak waarvan de dochter al veel hangplezier heeft gehad ☺️

Leuke zitzak voor een leuke prijs ... correcte site , met leuke artikelen , een aanrader .

Product prima. Performance waardeloos

"Vandaag besteld, morgen geleverd". Na een kleine week nog niets in huis, klacht ingediend, Auto reply, maar geen antwoord. 2 dagen later nogmaals klacht ingediend. Weer auto reply en geen antwoord. Thuiswinkel waarborg ingeschakeld en IWZ ook maar eens gebeld. Telefoon werd beantwoord door ?? en uiteindelijk product gekregen met m.i. smoes verhaal. Dank aan thuiswinkel Waarborg, want de klacht via hun kwam blijkbaar wel aan. Echter: Zo wil ik niet behandeld worden en zal er nooit meer zaken mee doen.

Een gaaf product van goede kwaliteit

Het product is van goede kwaliteit en de kinderen vinden het fantastisch. In mijn ogen heeft ikwilzitzakken.nl nog wel wat te regelen wat betreft levering, omdat dit echt een paar weken heeft geduurd ipv de 5 werkdagen van de website. In de huidige tijd van webshops moet je m.i. hier snelheid bieden.

Super tevreden van de zitzak, na een dagje te laten staan en op te schudden super comfortabel. we passen er zelfs met 2 in.

Na lang zoeken heb ik hier de perfecte zitzak gevonden die erg goed past bij mijn interieur, en bovenal heerlijk zit!! Erg tevreden!

Ik heb een hele leuke zitzak hier besteld, snel ontvangen maar nog belangrijker is dat ik heel tevreden ben en heerlijk na een dagje hard werken kan ontspannen.

Overzichtelijk, prima service, snel geleverd.

Snelle uitstekende service + levering

Goede kwaliteit/prijs verhouding en ook zeer snelle service!

Prima zitzak voor een goede prijs.

Hele fijne en mooie zitzak.

Snel en correct geleverd!

Duidelijke website. Het pakketje kwam mooi op tijd toe en met de duidelijke instructies was de zitbal in geen tijd in gebruik genomen.

Slechte service en prijs/kwaliteit

Nog 2x moeten mailen voordat verzending plaatsvond. Zitzak was van matige kwaliteit en kleur anders dan op de site.

Comfortabel in het begin maar niet bruikbaar na een maand

Helaas geen goede ervaring met dit zitzak! Na een maand is het zitzak compleet vervormd en is niet meer bruikbaar

In een woord TOP

Snelle levering, goede kwaliteit, En hele goede service. We zijn echt zo blij met onze nieuwe zitzak.

fantastisch

Super goed geholpen ..beste zit zakken ooit

Snel & Goed!

Goede zitzak en snelle levering

Over Ikwilzitzakken.nl

Met veel passie verkopen we producten waar we zelf ook heel blij van worden, dat is erg gaaf. We zijn constant op zoek naar mooie producten, waar zowel wij als onze klanten blij van worden. Ons motto: "Elke dag even weg van alle stress en deadlines. Even tijd voor jezelf." Waarom wij uniek zijn: - Een uniek en groot assortiment met originele zitzakken en poefs - Gratis thuisbezorgd en 30 dagen bedenktijd - Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg