Zeer tevreden!

Een hele gave zitzak besteld. De levering was snel en de kwaliteit is fantastisch. Kortom, zeer tevreden!

Levering last op zich wachten en bellen en mailen niet terug.

De levering last al twee weken op zich wachten. De telefoon wordt netjes opgenomen. U zal zo snel mogelijk terug gemaild of gebeld worden, maar dat gebeurd helaas niet. Het cadeautje voor mijn jarige dochter komt op deze manier niet meer op tijd. Balen! Niet zeggen dat je dezelfde dag terug gaat bellen, als je het niet gaat doen! En dan niet één keer, maar meerdere keren.

Al een aantal keer wat besteld, goede kwaliteit, snel geleverd en zeer goede service.

Super product, snel geleverd.

Weinig toe te voegen aan de titel. Gewoon SUPER!

Update op voorgaande review met onderwerp “Product niet volgens toezegging geleverd.”

Ikwilzitzakken.nl heeft mijn ‘probleem’ direct opgepakt en excuses aangeboden en er alles aan gedaan om de volgende dag alsnog te leveren. Daarnaast heb ik, ter compensatie voor het te laat leveren, een korting ontvangen van 20 euro. Dus qua klantenservice niets op aan te merken. De zitzak heb ik nu een tijdje in gebruik en hoewel ik het idee had dat de zitzak iets groter zou zijn (mijn verkeerde inschatting) zit het goed en is het materiaal 100% in orde. Voor wat betreft de aanpak van de klantenservice om mij actief te benaderen om mijn review aan te passen voelt een beetje als onder druk zetten maar aan de andere kant verdienen ze een betere cijfer dan ik in eerste instantie had gegeven.

zitzak loungiez

Mails in de klantenservice worden veel te laat beantwoord. Na reactie wél onmiddelijk zitzak gekregen mét korting. En hij zit heerlijk!

Correcte en vriendelijke service

Vlotte afhandeling van bestelling. De kinderen genieten elke dag van de zitzak!

Snel geleverd en product voldoet aan alle verwachtingen!

De zitbal is zoals op de site beschreven. Perfect geleverd met duidelijke instructies om op de bal op te blazen. Ík raad wel aan om de bal op te blazen met een compressor.

Toppie

Ik zit goed op de nieuwe poef

Zeer goede klantenservice!!

In juli 2018 2 zitzakken besteld van Trono. Helaas na slechts enkele malen gebruik in de zomervakantie van 2019 een van de twee lek. Contact opgenomen met de klantenservice via de live chat waarbij dit direct zeer netjes is opgelost. Complimenten voor de klantenservice, dik tevreden.

waar blijft mijn zitzak!

7 juli zitzak besteld en betaald. zou geleverd worden binnen 3 tot 5 werkdagen. 22 julie nog niks ontvangen of gehoord. gebeld, zouden terug bellen. 24 juli nog steeds niks gehoord, weer gebeld en gemaild. ben benieuwd of de zitzak nog geleverd wordt. echt balen, deze zitzak is voor mijn invalide zoon om lekker te relaxen in zijn vakantie.

Beste mevrouw van Wel, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Helaas was de levertijd ten tijden van uw bestelling 1-2 weken, dit staat tevens vermeld op de orderbevestiging. Uiteraard hoort het niet dat u niet bent teruggebeld, onze oprechte excuses hiervoor. Inmiddels is er contact met u opgenomen, de zitzak is geleverd en we hebben u een compensatie voorstel gedaan. Wij wensen uw zoon veel plezier en genot van de zitzak! Met vriendelijke groet, Dennis van Ikwilzitzakken

Fantastisch!

Gisteravond heb ik mijn zitzak ontvangen en ben er hartstikke blij mee! Zeer vriendelijke personeel en ook nog eens een gemakkelijke webshop.

Fijne ervaring!

Heerlijke zitzak, goede kwaliteit met stoere poef erbij. Netjes verpakt verzonden en vlot geleverd.

Mooi product, snelle levering.

De zitzakken zijn van goede kwaliteit en werden snel geleverd. Levering door DHL vonden wij iets minder. Track en tracé kwam pas nadat DHL aan de deur was geweest, waardoor wij niet thuis waren. Volgende dag zouden de zakken opnieuw aangeboden worden, met wel een erg ruime marge...tussen 8.00 en 18.00 uur.

Vriendelijk en begripvol

Ik had een probleempje bij de levering , maar deze werd direct opgelost op een snelle en zeer klantvriendelijke manier .

Top service en super goede kwaliteit zitzak!

Zeer tevreden over de zitzak Zilalila, onwijs mooie design en super snelle bezorging. Vond het ook echt goed verpakt en raad iedereen ook zeker deze site en producten aan. Ik ben heel tevreden en blij met de zitzak en service!

Fanatische service én kwaliteit

Wij hebben de witte Outbag zitzak Newlounge binnen gekregen. Wat is dat een prachtige zitzak. Hij is erg comfortabel en de kwaliteit is ontzettend goed. Hij is perfect voor zowel binnen als buiten. Kortom wij kunnen niet meer zonder.

Prima, goede website, snelle levering

Ik heb een zitbal besteld van 65 cm. Deze maat werd aangeraden voor bureau-hoogte, dus om achter je bureau te gebruiken. Ik vind dit geen goed advies. Vind de bal veel te hoog. zou een kleinere maat bestellen voor achter het bureau.

Supersnel en topproduct

Goede website, fijne communicatie, snelle levering, perfecte zitzak

Mooi geel zakkie, zit lekkah.

Prima product

Vlotte levering,goed verzorgd en niet duur

Pluspunten

Tevreden met product en keurig op tijd gekregen.

Pluspunten

Snelle levering en zeer uitgebreid assortiment!

Pluspunten

SERVICE!!! Wat een service zeg. Wij hadden via hen een poef besteld van Label 51 en die was al na een paar weken stuk. Label 51 wilde niets doen maar van Ikwilzitzakken hebben we gewoon een nieuwe poef ontvangen die echt van VEEL BETERE KWALITEIT is. Wat een service zeg. TOP BEDRIJF!! en wat een vriendelijk klantenservice. Heel goed geholpen door DENNIS!!

Pluspunten

Fijne zitzakken en supersnel geleverd!

Over Ikwilzitzakken.nl

Met veel passie verkopen wij producten waar wij zelf ook heel blij van worden, dat is erg gaaf. We zijn constant op zoek naar mooie producten, waar zowel wij als onze klanten blij van worden. Ons motto: "Elke dag even weg van alle stress en deadlines. Even tijd voor jezelf." Waarom wij uniek zijn: - Een uniek en groot assortiment met originele zitzakken- en poefs - Gratis thuisbezorgd en 30 dagen bedenktijd - Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg