Mooi product, snelle levering.

De zitzakken zijn van goede kwaliteit en werden snel geleverd. Levering door DHL vonden wij iets minder. Track en tracé kwam pas nadat DHL aan de deur was geweest, waardoor wij niet thuis waren. Volgende dag zouden de zakken opnieuw aangeboden worden, met wel een erg ruime marge...tussen 8.00 en 18.00 uur.

Vriendelijk en begripvol

Ik had een probleempje bij de levering , maar deze werd direct opgelost op een snelle en zeer klantvriendelijke manier .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service en super goede kwaliteit zitzak!

Zeer tevreden over de zitzak Zilalila, onwijs mooie design en super snelle bezorging. Vond het ook echt goed verpakt en raad iedereen ook zeker deze site en producten aan. Ik ben heel tevreden en blij met de zitzak en service!

Fanatische service én kwaliteit

Wij hebben de witte Outbag zitzak Newlounge binnen gekregen. Wat is dat een prachtige zitzak. Hij is erg comfortabel en de kwaliteit is ontzettend goed. Hij is perfect voor zowel binnen als buiten. Kortom wij kunnen niet meer zonder.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima, goede website, snelle levering

Ik heb een zitbal besteld van 65 cm. Deze maat werd aangeraden voor bureau-hoogte, dus om achter je bureau te gebruiken. Ik vind dit geen goed advies. Vind de bal veel te hoog. zou een kleinere maat bestellen voor achter het bureau.

Supersnel en topproduct

Goede website, fijne communicatie, snelle levering, perfecte zitzak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi geel zakkie, zit lekkah.

Prima product

Vlotte levering,goed verzorgd en niet duur

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en zeer uitgebreid assortiment!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

SERVICE!!! Wat een service zeg. Wij hadden via hen een poef besteld van Label 51 en die was al na een paar weken stuk. Label 51 wilde niets doen maar van Ikwilzitzakken hebben we gewoon een nieuwe poef ontvangen die echt van VEEL BETERE KWALITEIT is. Wat een service zeg. TOP BEDRIJF!! en wat een vriendelijk klantenservice. Heel goed geholpen door DENNIS!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne zitzakken en supersnel geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele behulpzame klantenservice!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

* Goed product * Compensatie voor de slechte communicatie

* Communicatie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Goed product, snelle levering, goed verpakt. ik ben tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies en snelle levering. Erg goede service en sterke prijs/kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer mooi product toegestuurd gekregen! Heel decoratief en prachtig afgewerkt ! Ben er zeer tevreden mee !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel en mooi

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

het product was al eerder aan iemand anders aangeboden en geretourneerd.Sticker zat er zelfs nog op .Slecht herverpakt. na grondige controle van de zitzak geen beschadigingen kunnen vinden dus gehouden maar kan me voorstellen dat niet iedereen dit accepteert. Doet niet proffessioneel aan. het gaat tenslotte niet om iets van een paar tientjes. Blij verrast daarna een email te ontvangen waarin ze een gratis bijpassend kussen aanbieden tav 45 euro. Met excuus. Netjes afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg mooie zitzakken, goed assortiment!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Ikwilzitzakken.nl

Filter op Taal