Comfortabel!

Mooie zitzak, ziet eruit zoals op de site

De boys zijn elke dag weer een zitzak ervaring rijker

Goede zitzakken. Degelijk, stevig en goed vormbaar. Mijn zoons zijn er beide superblij mee.

Goede kwaliteit zitzak

Prima kwaliteit zitzak, direct te gebruiken na levering (geen gedoe met vullen). De twee zitzakken werden wel los van elkaar geleverd. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Wel via mail met relatief snel een antwoord.

Meer dan prima

Snelle en nette levering en top kwaliteit!

Een heerlijke poef.

Erg blij met deze poef ik zal hem vaak gebruiken....

Top snelle levering top systeem om te vullen dus

Top levering systeem om t3 vullen dus toppie

prima service goed product

Prima poef voor een redelijk bedrag geleverd binnen de afgesproken termijn.

Top, design prachtig, zitten goed, kunst op mijn vlonder.

De zakken worden netjes verpakt geleverd. Je wordt al blij als je het uitpakt. Ze staan bij mij op een vlonder en het creëert direct een lounge gevoel. En niet onbelangrijk, ze zitten heerlijk. Het is een eyecatcher!

Super leuk zitzak, alleen te klein besteld

Ik heb zitbal voor bij het bureau besteld. Omdat ik niet zo groot ben, heb ik 55 cm besteld. Dit is echter te klein (meer geschikt voor kinderen) zou fijn zijn geweest als er een soort van tabel bij is waaruit je de hoogte van de voor jouw geschikte zitbal kunt vinden.

fantastische webwinkel !!

Zitzak besteld,volgende dag genieten!! Met n eerdere bestelling ging t wat mis maar wat is dat goed opgelost !! Complimenten voor jullie en voor ons heerlijk genieten!!

Topzitzakken

Wel jammer dat de levering bijna 4 weken op zich liet wachten, maar een mail naar de klantendienst en een snelle reactie hebben dit verholpen. Zitzakken zitten geweldig, klantenservice en klantvriendelijkheid ook top!

Duidelijke webshop

Snel gevonden wat ik zocht

We hebben lang op de zending moeten wachten helaas

Mijn dochter is er super blij mee, maar nu wil mijn zoon er ook eentje

Topbedrijf

Alles goed en snel afgehandeld. Helaas liet de externe pakketdienst het een beetje afweten maar na contact met de klantendienst kreeg ik zeer snel reactie en is alles goed aangekomen waardoor ik nu al enkele weken kan genieten van deze geweldige zitzakken.

De zitzak zelf is prima, maar de levering is hopeloos

19 dagen geleden 2 zitzakken besteld met een levertijd van 3-5 dagen, ze zijn nog steeds niet aangekomen. Informatie is ook schaars. Op basis van een eerder bestelde zitzak (zelfde model) kan ik wel zeggen dat deze prima is.

Snelle levering en kwaliteit

De zitzakken zijn van een hoge kwaliteit en de snelle levering was een enorm groot pluspunt. Heel tevreden van m’n aankoop

Zeeer zeer slechte ervaring met deze zaan

De service is ronduit slecht. Je hebt je product snel maar als je wil omruilen of terugsturen geven ze niet thuis en wordt je van kastje naar muur gestuurd. Ik zou hier nooit meer iets kopen.

Slechte klantenservice

Onlangs een mail gestuurd, helaas geen antwoord ontvangen!

Snelle levering top

Super snelle levering en hij ligt heerlijk echt top super

Super levering en erg blij met de zitzak

Goede en snelle service. Erg blij met deze keuze!

Duidelijke website. De ontvangen producten voldoen aan mijn eisen en zien er goed uit.

Gave zitzakken - Goede kwaliteit

Superblij met onze twee zitzakken, hebben er direct nog twee besteld! Wordt een lange en relaxte zomer in de achtertuin!

Supersnelle levering binnen één dag!

Sit&joy Largo zitzak - Lime is volgende dag geleverd, zoals beloofd op de website (voor 15.00 uur bestellen). Kleur lime is precies zoals op de foto, mooi. Onze pubers genieten volop, liggend of zittend, het werkt perfect! Mooi product.

Goede website, duidelijk in gebruik

Enkel het melden dat de bestelling Verwerkt is en vertrokken op transport Kan iets beter gecommuniceerd worden

Snelle levering, topkwaliteit, zeer tevreden.

Over Ikwilzitzakken.nl

Met veel passie verkopen we producten waar we zelf ook heel blij van worden, dat is erg gaaf. We zijn constant op zoek naar mooie producten, waar zowel wij als onze klanten blij van worden. Ons motto: "Elke dag even weg van alle stress en deadlines. Even tijd voor jezelf." Waarom wij uniek zijn: - Een uniek en groot assortiment met originele zitzakken en poefs - Gratis thuisbezorgd en 30 dagen bedenktijd - Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg