Helaas lange levertijd.

23 mei besteld en vandaag 2 juni nog steeds niet binnen terwijl er 3 tot 5 werkdagen staat. Hierdoor heeft mijn dochter niet de zitzak op haar verjaardag mogen ontvangen.

Niet

Nog steeds geen bevestiging levering en bevestiging van bestellen gehad is al een week geleden

Snel geleverd, vervolgens onbereikbaar

Let op; PostNL accepteert retourzendingen niet en ikwilzitzakken reageert op geen enkele wijze op e-mails en is telefonisch onbereikbaar. Zit je dan met je zitzak....

Niet te bereiken!!

Twee zitzakken besteld, bevestigingsmail gehad en daarna via niet één kanaal meer te bereiken. Voor 15 uur besteld, morgen geleverd kun je dus vergeten. Baal er enorm van en hoop de zitzakken überhaupt nog te ontvangen..

Comfortabel en kwalitatief - Langere levertijd

Wij hebben hier twee zitzakken besteld, vooral overtuigd door de snelle levertijd (1-3 dagen). Een bestelling bij de concurrentie had ik om die reden afgezegd, maar daar heb ik nu wat spijt van. Vandaag, 8 dagen later, heb ik nog maar 1 van de twee zitzakken ontvangen. Wat de kwaliteit van de ene zitzak betreft, zijn we wel zeer tevreden! Het geld meer dan waard, de kleuren zijn ook waarheidsgetrouw. Wij hebben de grootste maten besteld, maar laat je er zeker niet door afschrikken, ze vallen minder bombastisch uit dan wat je aanvankelijk denkt. Op het grootste formaat kan je al snel met twee zitten. Wij kijken alvast uit naar de levering van de tweede zitzak, om onze loungehoek eindelijk klaar te kunnen hebben.

Goeie kwaliteit !!

Super goeie kwaliteit. Zeer stevig en zit goed!

Zit super goed !

Heel fijne aanvulling in ons huis. Onze 12 jarige dochter sleurt de zitzak overal mee. Goede en snelle levering ook

Top product, snelle levering

Bestelling van de zitzak ontvangen in 2 dagen. Zoontje superblij. Kwalitatief materiaal en mooi design voor correcte prijs

Snel en goed verpakt geleverd.

Ik ben heel tevreden met mijn poef.

Leuke poef,mooie kleur en netjes thuis bezorgd.

Snelle levering ondanks Corona tijd!

Prima product dat meer dan voldoet aan de verwachting. Fijn dat betalen met Afterpay mogelijk is

Comfortabel!

Mooie zitzak, ziet eruit zoals op de site

De boys zijn elke dag weer een zitzak ervaring rijker

Goede zitzakken. Degelijk, stevig en goed vormbaar. Mijn zoons zijn er beide superblij mee.

Goede kwaliteit zitzak

Prima kwaliteit zitzak, direct te gebruiken na levering (geen gedoe met vullen). De twee zitzakken werden wel los van elkaar geleverd. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Wel via mail met relatief snel een antwoord.

Meer dan prima

Snelle en nette levering en top kwaliteit!

Een heerlijke poef.

Erg blij met deze poef ik zal hem vaak gebruiken....

Top snelle levering top systeem om te vullen dus

Top levering systeem om t3 vullen dus toppie

prima service goed product

Prima poef voor een redelijk bedrag geleverd binnen de afgesproken termijn.

Top, design prachtig, zitten goed, kunst op mijn vlonder.

De zakken worden netjes verpakt geleverd. Je wordt al blij als je het uitpakt. Ze staan bij mij op een vlonder en het creëert direct een lounge gevoel. En niet onbelangrijk, ze zitten heerlijk. Het is een eyecatcher!

Super leuk zitzak, alleen te klein besteld

Ik heb zitbal voor bij het bureau besteld. Omdat ik niet zo groot ben, heb ik 55 cm besteld. Dit is echter te klein (meer geschikt voor kinderen) zou fijn zijn geweest als er een soort van tabel bij is waaruit je de hoogte van de voor jouw geschikte zitbal kunt vinden.

fantastische webwinkel !!

Zitzak besteld,volgende dag genieten!! Met n eerdere bestelling ging t wat mis maar wat is dat goed opgelost !! Complimenten voor jullie en voor ons heerlijk genieten!!

Topzitzakken

Wel jammer dat de levering bijna 4 weken op zich liet wachten, maar een mail naar de klantendienst en een snelle reactie hebben dit verholpen. Zitzakken zitten geweldig, klantenservice en klantvriendelijkheid ook top!

Duidelijke webshop

Snel gevonden wat ik zocht

We hebben lang op de zending moeten wachten helaas

Mijn dochter is er super blij mee, maar nu wil mijn zoon er ook eentje

Topbedrijf

Alles goed en snel afgehandeld. Helaas liet de externe pakketdienst het een beetje afweten maar na contact met de klantendienst kreeg ik zeer snel reactie en is alles goed aangekomen waardoor ik nu al enkele weken kan genieten van deze geweldige zitzakken.

Over Ikwilzitzakken.nl

Met veel passie verkopen we producten waar we zelf ook heel blij van worden, dat is erg gaaf. We zijn constant op zoek naar mooie producten, waar zowel wij als onze klanten blij van worden. Ons motto: "Elke dag even weg van alle stress en deadlines. Even tijd voor jezelf." Waarom wij uniek zijn: - Een uniek en groot assortiment met originele zitzakken en poefs - Gratis thuisbezorgd en 30 dagen bedenktijd - Aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg