Uistekend

Horloge van bijna 1 jaar oud deed het niet meer. Batterij vervangen hielp niet. Ik heb vanwege de 12 maanden garantie eenn nieuw horloge ontvangen. Wat een geweldige service en garantie.

Bestelling niet ontvangen

Ik heb twee horloges besteld en heb er maar 1 binnen gekregen. Nadat ik ze had gemaild kreeg ik het antwoord dat het fout is gegaan en de andere horloge de week erop verstuurd zou worden. Even later had ik ze NOG niet binnen. Toen kreeg ik te horen dat ze contact hadden opgenomen met DHL en dat het pakketje vertraagd was, het zou uiterlijk dinsdag (vandaag) binnen zijn. Vandaag nog niet binnen dus heb ik zelf maar contact opgenomen met DHL. Zij gaven aan dat het pakketje überhaupt nog niet verzonden is en dus nog niet bij hun was. Ik was van plan een andere horloge bij ze te halen maar dit ga ik dus mooi niet doen doordat ze zelfs liegen.

Perfecte kwaliteit en supersnelle en vriendelijke service

Ik sta versteld van de snelle en goede service! Had niet eens durven hopen dat mijn bestelling nog vóór moederdag zou komen. Zo positief verrast! Enkele jaren geleden mijn eerste burker horloge gehaald en die draag ik nog steeds met veel plezier, iedereen voor wie ik deze kado heb gehaald is er ook tevreden mee. Zeker aan te raden!

Mooi

Prijswaardig

Beste Asmae, Bedankt voor je bericht. Ik heb onze mailbox gecontroleerd en wij hebben inderdaad een email van je ontvangen op 13 februari 2022. Wij hebben direct binnen 24 uur gereageerd, maar helaas hebben wij geen reactie van je ontvangen. Wij zagen in de mail die je had gestuurd, het probleem met je horloge. Daarin zagen wij dat je sluiting is los gekomen bij het instellen van je horloge. Dit kun je heel makkelijk weer plaatsen op je horloge. Het los komen van je sluiting is geen defect aan je horloge. Wij hebben ook een video toegevoegd in de email die wij je hadden gestuurd. Daarin kun je zien dat je binnen enkele seconden de sluiting weer op je horlogeband kunt plaatsen. Ik verzoek je vriendelijk om je mailbox te controleren of je instructieboek te lezen die je bij je horloge hebt ontvangen. Dan kun je ook zien hoe simpel je je horloge kunt instellen.

Pluspunten

Super schnelle Abwicklung der Ware! Danke für die Tollen Uhren!

Pluspunten

- Customer Service scoort op alle punten

n.v.t. op dit bedrijf!

Positive

Einfach nur perfekt danke Hab mich in meine Uhr verliebt Schneller Versand Sehr schnell helfen Sie einem Danke für so eine schöne Service

Verbesserungspunkte

Garnicht ihr seid einfach top

Pluspunten

Super snelle levering en top service!

Pluspunten

Super blij ermee!

Niks

Pluspunten

Goeie kwaliteit van uurwerken het is gewoon perfect

1 Stern: sehr schlecht, inakzeptabel

Ich habe meine ware nicht bekommen Lg Karatas

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Positive

Super Preis-Leistungsverhältnis. Ich würde immer wieder gerne nochmal bestellen.

Pluspunten

Snelle service!

Een mannen collectie mis ik

Positive

Schnelle, zuverlässige Lieferung. Wir sind sehr zufrieden mit Burker.

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Design, Produkt

Verbesserungspunkte

-Der Kundenservice (per Mail) ist nicht auf die gestellten Fragen eingegangen - Rückversand bei BURKER ist nicht kostenlos?! Bei einem reinen Onlineshop erwarte ich als Kunde, dass der Rückversand kostenlos ist. Mittlerweile bietet jeder 2. Onlineshop diese Möglichkeit an und es ist im eigentlichen Sinne ein kundenorientiertes Verhalten ;)

Pluspunten

Een bedrijf met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, en een goede service. Zeker aan te raden!

Positive

Ich liebe diese Uhren, sind elegant, modern und sportlich zugleich! Habe schon 3 verschiedene Modelle und Farben. Der nächste Einkauf kommt bald :)

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Schneller Versand und top Uhren!! Ich liebe sie!

Positive

Super nette Kundenservice !! wollte eine Uhr umtauschen ging alles schnell sehr hilfreich die Mitarbeiter am telefon. Bin wirklich sehr positiv überrascht :) ab jetzt immer Burkerwatches

Pluspunten

We hadden een klein probleempje met ons nieuwe horloge maar dit is top en echt super snel opgelost! Een aanrader dus!