Snelle levering, lekkere snoepjes, gewoon top!

Onwijs goed geholpen.

Ik had met spoed flesjes nodig om uit te delen aan collega's voor de geboorte van mijn zoon. Deze is echt super snel geleverd (op verzoek extra snel). Super bedankt.

Fantastisch .

Bestelling kwam de andere dag al binnen . Zo snelle levering en ook nog eens keurig verpakt had ik niet durven dromen , super . De site is duidelijk en overzichtelijk , ik kom zeker hier weer . Bedankt . 😊😊😊

Dikke 10 !

Fijne, overzichtelijke website met ruime keuze. Vervolgens snelle levering. Snoepjes smaken en ruiken heerlijke zoet! Kortom, feestje en absolute aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle, goede service met heerlijkheden

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst bij Geboortesnoepjes. Net als de vorige keer een snelle levering! Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Super leuk assortiment

Echt een uitgebreid assortiment met niet alleen de standaard geboorte snoepjes. Snelle en nette levering inclusief klein presentje! Zet tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede duidelijke en ruim aanbod

Goede duidelijke site en een uitgebreid aanbod. Ook levering snel gebeurd en netjes verpakt. Kortom een aanrader!!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goede en snelle service

Alleen met de software cq de bestelprocedure vond ik iets omslachtig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service, en heerlijke snoepjes

Super snelle en goede levering. Heerlijke snoepjes !! We kregen zelfs een leuk blauw bad eendje erbij voor onze 2de toekomstige zoon. Voor de 2 keer besteld en super tevreden!

Super service!

Betrouwbaar , correct en super leuk het persoonlijke kaartje en de grappige attentie :-)

Beste service

Van te voren even telefonisch contact gehad omdat ik wat vraagjes had, werd goed naar me geluisterd en wisten overal meteen antwoord op te geven. Uiteindelijk bestelling geplaatst en nog geen 24 later had ik mijn snoepjes al binnen. Dit was de eerste keer dat ik hier een bestelling heb gedaan. Maar zou het zo weer doen en ook iedereen aanraden. En bij vragen kun je ze natuurlijk altijd ook eerst even bellen.

Leuke gender reveal

Originele manier voor een gender reveal

Snel en lekker!

De gekozen spekjes waren binnen 2 werkdagen in huis. En mijn leerlingen vonden ze heerlijk!

Super Service!

- Snel in huis - Persoonlijk kaartje erg leuk! - Goede kwaliteit / Prijs verhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel binnen, lekkere snoepjes. Duidelijke webshop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk, snelle mail, snelle levering met een lekker cadeautje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuke snoepjes voor de babyshower van een vriendin

Hele leuke snoepjes! De levering duurde wel langer dan op de website stond en DHL leverde ook niet volgens afspraak dus had wel een beetje stress maar het is gelukkig allemaal goed gekomen!

Super tevreden.

Duidelijke online shop, genoeg keuze, snelle levering, secuur verpakt. Kortom een aanrader 👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Websites is duidelijk. Je kunt filteren voor de goedkopere snoepjes

Snelheid verbeteren voor mobielshoppen. Ik merkte namelijk dat het vastliep waardoor ik via mijn laptop heb moeten bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en netjes afgeleverd. Helemaal tevreden.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette en snelle levering met leuke producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Geboortesnoepjes

Filter op Taal