Geregeld zoals het moet!

Keurig geregeld, Gekregen wat ik besteld had, foto’s op site weken niet af! Snelle levering, goed verpakt. Mijn oudste zoon was erg blij met zijn traktaties, dus helemaal naar wens!

Snelle, goede levering

Snelle levering, leuke en lekkere snoepjes

Ik vond het best lastig om snoepjes via internet te kopen, maar deze snoepjes zijn echt zoals ik verwacht had. Leuk en lekker. Goed voor een geslaagde babyshower.

Kon de bestelling de volgende dag ophalen, ideaal

Top snelle levering

Grote assortiment en snelle levering

Sneller levering

Hele sneller levering. Jammer dat er 2 zakjes open gegaan waren in de doos en een groot deel van die suikerbonen gebroken waren.

Beste Kimberly, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat het niet is aangekomen zoals het zou moeten. Heb je een foto gemaakt? kan je die dan mailen, dan zorgen wij dat er wat nieuwe suikerbonen worden nagestuurd

Heel goed!

Erg tevreden! Goede en snelle levering.

Direct bevestigingsemail van de bestelling, binnen 24 uur stond de bestelling klaar, ook hiervan direct een email. Handig!

Goede service, goede kwaliteit

Snelle levering, goede communicatie, lekkere snoepjes, kortom: zeer tevreden en een aanrader voor anderen!

Lekker en snelle/goede service

Zeer tevreden over de bestelling. Was precies op aangegeven tijd binnen. Netjes op de hoogte gehouden van de status per mail. Goede producten!

Geweldig en super snel in huis

Goed verpakt Snel in huis Super blij

Perfect!

Goede website, snelle verwerking. Bestelling heel mooi en netjes verpakt.

Mooie producten verkrijgbaar in een overzichtelijke webshop!

Een overzichtelijke webshop met mooie producten! Mijn bestelling was netjes en verzorgd ingepakt.

Precies waar ik verwachtte en goede prijs

Jij bestelling was er snel. Het was precies hoe het op de site beschreven was. Goede prijs kwaliteit verhouding. Lekkere snoepjes!

Snel en netjes geleverd

Tevreden over het product, goed verpakt en niet geheel onbelangrijk; het smaakt goed

Snelle levering mooie producten.

Snel geleverd. Mooie spulletjes. Goed verpakt.

Netjes en verzorgd

Het zag er netjes en verzorgd uit. De flesjes waren even niet op voorraad maar kreeg daar netjes een mailtje over gestuurd.

Aanrader!

Goede prijs-kwaliteitverhouding en nette levering.

Top en snelle service

Snelle levering!

Goede service, duidelijke communicatie en snelle levering

Goede en snelle service

Snelle verzending en netjes verpakt! Ik zou deze site aanbeveleen!

Snelle levering en goed verpakt

Supersnelle levering en product voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

De snoepflesjes die ik had besteld werden heel snel geleverd en waren precies zoals op het plaatje. Erg leuke traktatie.

Netjes en verzorgd

Heel netjes verpakt snelle levering

heel snel en goed verpakt

goed en vers ingepakt en heel snel binnen