Vers, goed verpakt en snel verzonden

2 jaar geleden ook geboorte chocolade besteld via jullie site, wederom snelle verzending, goed verpakte mooie chocolade en het blijft verslavend❤️

Super snel geleverd

Snel mijn bestelling binnen

Super snelle levering!

Bestelling gedaan, en zag dat ik iets verkeerds had gedaan, gebeld, en het werd meteen geregeld! Dag later in de bus! Super bedrijf! En heerlijke snoepjes!! Dank jullie wel! 🌹

Prima geregeld en accurate service

Op dag 1 besteld, op dag 2 geleverd. Heb je tijdens het bestellen een vraag, wordt je accuraat geholpen en evt. snel teruggebeld. Perfect

Snelle levering, behulpzaam, makkelijk bestelproces

Overzichtelijke website, snel en gemakkelijk besteld. Ik was iets vergeten en dit was geen probleem om later toe te voegen. Heel behulpzaam en dit ging ook gemakkelijk. Snelle levering en de producten zien er leuk uit.

Prima service, goed verpakt en snoep heeft een ruime houdbaarheidsdatum

Alles is keurig verpakt en snel geleverd. En je hebt een leuk uniek product! Net even iets anders. Super!

Perfect!

Snelle levering, netjes verpakt, voldoet aan de verwachtingen, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle service en lekkere snoepjes!

De traktatie was snel binnen! Wij werden goed op de hoogte gehouden van de verzending en de snoepjes zijn heerlijk! Dank daarvoor.

Top service!

Lekkere snoepjes en een snelle verzending! Top service zeker voor herhaling vatbaar

Jammer dat de chocolaatjes niet goed verpakt worden

Voor de geboorte van mijn dochter babychocolaatjes besteld. Deze worden met vele in een klein zakje opgestuurd waardoor de chocolaatjes beschadigd raken en er niet meer mooi uitzien. Ik wilde ze als een soort van bedankje per stuk inpakken, dit ziet er nu niet meer mooi uit. Heel jammer terwijl het absoluut geen goedkope chocolaatjes zijn. Enorme teleurstelling. De rest van de bestelling is wel goed bevallen.

Bedankt voor de reactie lien, dat is uiteraard niet de bedoeling. kan je ons een foto mailen en ook de naam op de kaart van degene die het heeft ingepakt, dan gaan wij het hier nakijken voor je.

Super snel!

Snelle verzending! Goed verpakt en persoonlijk kaartje bij de verzending. Tevens meteen een kortingscode. Echt tevreden.

Snelle en nette levering!

Goede snelle service een aanrader

Prima ervaring.. Snelle service en levering... Een echte aanrader

Helemaal top!

Goede service en snelle levering!!

Bestellen is simpel, wordt op tijd geleverd

Super snel, en goede service

Erg snel binnen. Goede service. En snel mail contact.

Groot assortiment

Snelle levering en groot assortiment. Veel verschillende soorten en smaken op voorraad. Wij hebben nog niet van de snoepjes geproefd omdat de baby nog niet geboren is, maar kunnen niet wachten om te gaan proeven van deze lekkernij. Oh, en de houdbaarheid is lang dus dat is een voordeel zodat je voor de geboorte kunt zorgen dat alles in huis is. Heel fijn :)

Lekkere snoep en snelle levering

We hadden snoepjes besteld voor het kraamfeest van ons zoontje. De snoepjes vielen goed in de smaak. De levering was ook heel snel wat heel fijn was.

Uitstekend!!

Lekkere snoepjes, snel geleverd. Uitstekend service!!

Ik had mijn bestelling snel binnen en ben erg tevreden. Ook de prijsklasse is super. Ook leuk om nog eens 10% korting te krijgen. In een woord SUPER!

Precies zoals omschreven

Het was de volgende dag in huis en de producten waren precies zoals op het plaatje / in de omschrijving.

Zo leuk!

Wat een leuke site! Met superoriginele snoepjes! Hier zocht ik naar en ze hebben het. Niet duur. Goed aanbod. Snelle levering. Ontzettende aanrader!

Duidelijk en snel besteld en geleverd

Prima, levering was netjes gebracht en snel bezorgd. Wat fijn zou zijn is om te vermelden bij de producten hoeveel snoep je bijv. nodig hebt om een zakje of potje van een bepaalde grootte te vullen. Dit is makkelijk om de juiste hoeveelheid te bestellen.

Snelle levering, lekkere snoepjes, gewoon top!

Onwijs goed geholpen.

Ik had met spoed flesjes nodig om uit te delen aan collega's voor de geboorte van mijn zoon. Deze is echt super snel geleverd (op verzoek extra snel). Super bedankt.