Vriendelijk geleverd en top kwaliteit!

Bestelling verliep vlot Snel persoonlijk gebracht door vriendelijk persoon prima kwaliteit verf

Snelle goede levering zelfs voor de kerst

Positieve ervaring met dit bedrijf. Aanrader!

Top bedrijf!

Concurrerende prijzen en de bestelde artikelen worden keurig verpakt thuis afgeleverd.

Goede service en zeer snelle levering!

Verf spuitbussen zijn altijd op voorraad. Goede kwaliteitsprijzen.

Erg goede service, advies en snelle levering

Erg goede service, advies en snelle levering

Fijn contact goed materiaal

Gebeld over een grote bestelling. deze daarna geplaatst via site. Kwamen ze zelf bezorgen! Op de voor mij meest handige tijd. Goede service!

Goede ervaring vriendelijke mensen

Behang en lijm besteld. Goed uitleg gehad aan de telefoon. Vriendelijke mensen. Klein probleem gehad met het bezorgen, maar na even gebeld te hebben gingen ze er meteen achter aan en is alles top opgelost.

Super snelle service

Verfspuitbus op ral kleur besteld, volgende dag al in huis!

Goede service, snelle levering!

Ons telefonisch contact was zeer vriendelijk, ik ben zeer tevreden en dat geeft mij een reden om een volgende bestelling te doen.

vlugge levering

duidelijk advies

Ik kreeg meer dan ik verwachte. Levering compleet en op tijd en ook nog een setje reserve afbreekmesjes toegevoegd bij de zending, helemaal top.

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Zeker waar voor je geld goed product snelle levering . Voor mij 10 punten

Correct, snel en betrouwbaar

Wat ik al aangaf, klant wordt naar geluisterd en zeer correct behandeld. Een bedrijf met een hele betrouwbare uitstraling

Geweldige service

Zeer vriendelijk personeel, alles werd snel en goed verpakt gestuurd

Meedenkend en sneheid

Vakkundig, vriendelijk advies

Goed en goedkoop

Mooi en sterk renovlies behang voor een hele goede prijs. Erg handig dat je het per meter kan bestellen. En een snelle levering!

Vriendelijke en goede service.

Twee bussen verf besteld en snel in huis tegen een schappelijke prijs. Wat wil je nog meer.

Vriendelijke en goede service.

Twee bussen verf besteld en snel in huis tegen een schappelijke prijs, wat wil je nog meer.

Doen wat ze beloven en qua prijs niet de duurste.

2e keer wat besteld, en weer snel en goed geleverd. Volgende bestelling zeker weer bij De Vos-Verf Deze kwaliteit, service en prijs vast houden, gaat het zeker goed.

prima snelle service

goede producten

Pluspunten

Goede snelle service. Fijn telefonisch contact gehad, duidelijk uitleg gekregen, goede productkennis

Track and tracé aan de verzending koppelen zodat je weet wanneer je het pakket krijgt. Niet alleen de dag maar ook een tijdsvak

Pluspunten

Vriendelijk, snel, correct