Top service!

Ik ben erg prettig geholpen in de winkel en het advies was super! Mijn kozijnen kunnen er weer voor jaren tegenaan.

Goede ervaring

Mijn bestelling werd snel verzonden en werd keurig op tijd geleverd. Erg tevreden.

Zeer klantvriendelijk

Onlangs verf gekocht bij de Vos verf in Tuk. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en hoe ik werd geholpen. Zeker een aanrader!

snelle levering top hoor

kleur besteld ral 8025 deze firma kon het snel leveren .

Supersnel en eerlijk !

Werd gebeld met de vraag waarvoor ik de verf wilde gaan gebruiken ,........... Men stelde voor om een goedkoper alternatief af te sturen en het verschil terug te storten . Waar maak je deze eerlijkheid nog mee ? Alles binnen 2 dagen geregeld . In 1 woord TOP !!

lach al kaar voor mij

zeer goed

Snel geleverd en goede service en kwaliteit

lage prijzen en snelle levering

mooie webshop met lage prijzen en goede kwaliteit en snelle levering, ik ga zeker vaker bij deVos - verf bestellen.

geleverd zoals beloofd

Vlot opgestuurd, precies wat ik had verwacht

Snel duidelijk mooie producten

Fijne producten om mee te werken

goed product, snelle levering

Pluspunten: Snelle verzending en een goede kwaliteit verf geleverd. Zijn goede spuitbussen. Verbeterpuntje: Na bestellen kreeg ik geen orderbevestiging en of betaalbevestiging, en daarna ook geen verzendbevestiging. Dit maakte mij aan het twijfelen of het wel betrouwbaar was. Uiteindelijk dus snel goede producten ontvangen, maar het is een verbetering waard.

Besteld en gelijk verstuurd Binnen 3dagen geleverd.

Prima.

Perfect geregeld. Verf netjes geseald en een goede beschrijving voor de siliconen druppels erbij gedaan.

Super snelle en zeer vriendelijke service.

Gebeld of op voorraad was. Gelijk apart gelegd. Betaald via site en zelfde dag verzonden. Zeer vriendelijk aan de telefoon. Werken voor hun plezier (als ik het kan inschatten aan de telefoon :) )

Goed product

Snelle levering super

Zeer vlotte levering

Goed levering aan huis.

Zeer goede spuitlak prima

Snel geleverd( helaas geen track trace) en perfecte kwaliteit

Snelle levering.( helaas geen track trace)

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Snel geleverd top

Spuitbus op kleur besteld , snel bezorgd en super product. Kleur goed en heel snel droog

Goede snelle service. Kwamen zelfs persoonlijk bezorgen omdat het vlakbij was. De werknemer zette alles netjes binnen in de hal. Spullen van goede kwaliteit.

Prima prijs en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Prima ervaring.

goede site en snelle levering

Gewoon zoals het hoort. Snel juiste product kunnen zoeken en bestellen. Levering was ook snel. Prima dus.

Snelle levering en een goede prijs

Goed product en een nette prijs