perfect

Na 1 belletje en 1 grote online bestelling alles perfect geregeld. Tot en met vervoer tot aan de voordeur. Voor herhaling vatbaar

Prima bedrijf, gisteren besteld, volgende dag in huis

Helemaal top !

Goede producten tegen scherpe prijs

Producten mega snel en netjes geleverd alleen als je zelf inbelt voor advies dan krijg je een snauwend antwoord. Dat vond ik erg jammer. Maar voor de producten en qua prijs is het goed

Bijna helemaal goed

Duidelijke website. De levering was snel. Goed product voor goede prijs, de doos waar het ingeleverd was, was bij levering stuk ongetwijfeld door transport, 1 rol renovliesbehang was licht beschadigd.

Vlotte bezorging

De spuitbussen waren keurig verpakt en werden stipt bezorgd! Helemaal prima!

super bedrijf

perfecte kleur .en een snelle levering

Snelle levering. Over de verf kan ik nog niet veel zeggen. Project is nog niet gereed om te spuiten.

Besteld, Geleverd, Top!

Gewoon nette en duidelijke site, besteld, betaald en twee/drie dagen later geleverd. Ik zeg gewoon netjes.

Perfect op kleur en snel geleverd

Fijn dat RAL kleuren op voorraad staan en niet op bestelling gemaakt worden. Dat zorgt voor een heel snelle levering en perfecte kleur.

De kleur komt slecht overeen met wat op de site wordt weergegeven

De kleur van de trekkerverf OXID-rood was mooi diep rood-bruin weergegeven, maar bleek poep-bruin te zijn.

Vriendelijk geleverd en top kwaliteit!

Bestelling verliep vlot Snel persoonlijk gebracht door vriendelijk persoon prima kwaliteit verf

Snelle goede levering zelfs voor de kerst

Positieve ervaring met dit bedrijf. Aanrader!

Top bedrijf!

Concurrerende prijzen en de bestelde artikelen worden keurig verpakt thuis afgeleverd.

Goede service en zeer snelle levering!

Verf spuitbussen zijn altijd op voorraad. Goede kwaliteitsprijzen.

Erg goede service, advies en snelle levering

Erg goede service, advies en snelle levering

Fijn contact goed materiaal

Gebeld over een grote bestelling. deze daarna geplaatst via site. Kwamen ze zelf bezorgen! Op de voor mij meest handige tijd. Goede service!

Goede ervaring vriendelijke mensen

Behang en lijm besteld. Goed uitleg gehad aan de telefoon. Vriendelijke mensen. Klein probleem gehad met het bezorgen, maar na even gebeld te hebben gingen ze er meteen achter aan en is alles top opgelost.

Super snelle service

Verfspuitbus op ral kleur besteld, volgende dag al in huis!

Goede service, snelle levering!

Ons telefonisch contact was zeer vriendelijk, ik ben zeer tevreden en dat geeft mij een reden om een volgende bestelling te doen.

vlugge levering

duidelijk advies

Ik kreeg meer dan ik verwachte. Levering compleet en op tijd en ook nog een setje reserve afbreekmesjes toegevoegd bij de zending, helemaal top.

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Zeker waar voor je geld goed product snelle levering . Voor mij 10 punten

Correct, snel en betrouwbaar

Wat ik al aangaf, klant wordt naar geluisterd en zeer correct behandeld. Een bedrijf met een hele betrouwbare uitstraling

Geweldige service

Zeer vriendelijk personeel, alles werd snel en goed verpakt gestuurd