GEEN STERREN

De bestelling is nooit geleverd en er is ook op geen enkele manier over gecommuniceerd

Super lekker

Heb mijn man verrast met een doos chocozoenen en mocht ook meegenieten. Heerlijke chocolade met een super luchtige vulling in allerlei smaken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijke zoenen, lekker cadeautje

Heerlijke traktatie, leuk om cadeau te geven.

Geweldig! chocozoenen zijn een leuke traktatie

Ik ben zeer tevreden over de chocozoenen. Ze zijn erg lekker en superleuk om te trakteren. Nu een paar keer gedaan op mijn verjaardag en mijn collega's vonden ze super lekker en leuk om te zien. Ook het bestellen gaat makkelijk en ze zijn op binnen en goed verpakt. Ga zo door!!

Heerlijke chocozoenen, netjes verpakt

Heerlijke chocozoenen, netjes verpakt

Jammer dat het maar 2 soorten waren.

Ik had de verjaardagszoenen besteld voor mijn zoontje om te trakteren. Op de plaatjes staan 5 dierenkoppen. We kregen zelf 2 soorten geleverd . Dat vond ik jammer, want dat vind ik niet heel duidelijk aangegeven. Ook zaten er in een paar after eight vulling. Niet super lekker voor kinderen. Verder zagen ze er wel prachtig uit!!

Goede ervaring

Bestelling was heel goed ingepakt. Verzending gebeurde ook snel! En zeker niet te vergeten, goed van smaak.

verslavend

uitermate tevreden met chocozoenen super snel geleverd netjes verpakt..veel keuze met smaken echt een aanrader

Goed meedenkend

Ik had een bestelling geplaatst, en ik moest de volgende ochtend mijn bestelling al binnen hebben ivm mijn dochter verjaardag. Er werd meteen mee gedacht en stelde voor om ze op te komen halen en mijn bezorgkosten waren meteen alweer terug gestort. Dikke pluim voor jullie! En ze zijn super lekker.

Lekkere chocozoenen maar slechte service

Totaal onduidelijk wanneer de order geleverd zou worden. Zo was ik op het moment dat het geleverd werd niet thuis en kon ik het 3 dagen erna pas ophalen bij een post locatie. Erg jammer, maar de chocozoenen waren wel erg lekker!

de service is hier niet zo slecht Wouter , maar op vrijdag avond voor Kerst bestellen en dan verwachten dat het er voor Kerst nog is , lukt helaas niet altijd !

Superlekker

Werd snel bezorgd en smaakte superlekker!

Goed!

Snel geleverd en goede kwaliteit, lekker knapperig.

De chocozoenen, zijn heerlijk en perfect verpakt.

Ze waren mooi verpakt en lekker!

Ze waren mooi verpakt,lekker0en ook goed verpakt om de verzending door te staan!En snel geleverd!

Lekker

Helaas waren bij levering een paar stuk gegaan(levering naar Belgie), maar ze zijn super lekker vooral de mengeling van smaken.

Heeeerlijk

De chocozoenen waren een grote hit met Kerst. Iedereen genoot ervan. Helaas waren 2 van de 37 zoenen kapot gearriveerd, ondanks de zeer goede, beschermende verpakking. Ik kan me dat dan ook wel voorstellen na zo'n lange reis: De zoenen zijn nu eenmaal ietwat fragiel. Dat heeft de pret echter niet gedrukt, ook kapot zijn ze nog heerlijk! Aanrader!

Super goed

De levering was keurig op tijd. Bij mijn bestelling zat een etagère super leuk om de zoenen feestelijk op te presenteren. En de zoenen vielen echt in de smaak, men zei tis weer eens wat anders dan gebak of koek…..

Je ziet en proeft,dat t met zorg bereid En verpakt is

Er was eerst twijfel over de bezorging, die werd steeds een dag uitgesteld, maar werd gelukkig toch nog op het eerste 9genoemnde) moment bezorgd. Chocozoenen werden goed ontvangen als traktatie. Leuk om uit te delen.

Nooit bestellen!

Ik bestelde voor mijn dochter haar meter een chocolade eend, samen met 6 chocozoenen. Mijn zus is namelijk verzot op chocozoenen! En de eend met foto van mijn dochter op, was natuurlijk mooi meegenomen! Ik kreeg mijn cadeau aan, maar was meteen teleurgesteld omdat 5 van de 6 chocozoenen stuk waren. Het is toch de bedoeling dat alles net verpakt wordt zodat het heel aankomt bij de klant?? Zij zijn dus niet van die mening, want toen ik vroeg of er nieuwe konden opgestuurd worden, kon dit, als ik € 6.95 verzendkosten betaalde! Dat de chocozoenen niet perfect aankwamen bij mij, is toch niet mijn fout? SLECHTE SERVICE!

beste Sanne, het product was de eend met foto ! en daar was niets mis mee ! de foto die we kregen toegestuurd van de kapotte zoenen waren niet door transport beschadigd anders was je eend ook kapot geweest ! we hebben de kapotte chocozoenen netjes terug betaald aan je . wij versturen al vele jaren onze producten en weten heus wel hoe we moeten inpakken en hoe klanten ons proberen te belazeren .

Heerlijke chocozoenen! Verpakt in een nette doos, snelle verzending, helemaal goed

Smaak was lekker, jammer van de breuk

Ik bestelde 50 stuks om uit te delen, een halve doos chocozoenen waren stuk. Mijn fout om het niet te checken. Ik kwam er tijdens het uitdelen pas achter omdat ik druk met mijn werk was en tijdnood had. Weer een les geleerd, je moet er bovenop zitten en meteen foto's maken want vertrouwen op je woord is er niet meer bij. Je maakt geen foto meer wanneer de mensen al om je heen te staan om te pakken.

eerste keer, geweldig en lekker

Ga zo door

Heerlijke smaak en prima service

Heerlijke smaak en prima service

Alles kapot

Gls kon eerst de locatie niet vinden dit dat en nu kwamen ze helemaal kapot aan. Jammer