heerlijk en snel bezorgd

assortimentsdoos besteld, verrassend lekker , goed verpakt en snel bezorgd

Heerlijke traktatie!

Makkelijk bestellen en goed verpakt en snelle levering en dan genieten.

Vind goeie kwaliteit

Heerlijk en nette levering

De zoenen zijn heerlijk en ondanks dat ze een hele reis door Nederland moesten maken zijn ze ongeschonden aangekomen! Zeker voor herhaling vatbaar

Super goede snelle bezorging en de choco zoenen zijn heerlijk

De service is opzich goed, maar als je per koerier aanklikt vind ik het nogal aan de prijs (15.99). Het is dat ik de andere bezorg bedrijven niet vertrouw, zoveel gekke dingen meegemaakt. De ontvanger was zeer tevreden hoe het Ingepakt was,ze kwamen heel aan en hij vond ze super lekker, en daar doen we het voor.

Verrukkelijk

Een keer helemaal iets anders op de verjaardag! De verschillende smaken uitzoeken is al een feestje! En dan de smaak, ze zijn verrukkelijk!!!

Heeeeeerlijk

Dit was onze 2de bestelling en het was wederom heerlijk. Een echte aanrader!!

Super fijne producten en snelle verzending Gewoon top

bestellen, leveren klaar.

Geweldige service. Je kado supergoed verpakt en precies volgens afspraak geleverd. Wij zijn fan.

Netjes geleverd, lekkere smaken!

Balen

Ik bestelde nav een heerlijke omschrijving chocolade. Helaas kwam het pakket heel aan, maar de inhoud niet. De chocolade was te zacht: Kan gebeuren, maar zo kon ik het niet als cadeau geven. Ik kreeg een nieuw artikel. Helaas ook grotendeels kapot. Netjes foto's gestuurd. Ik kreeg een nare reactie. Aangegeven dit niet prettig te vinden. Verbinding verbroken met de opmerking "ik laat me de les niet lezen". Dat kan allemaal. Maar als ik een cadeau bestel, dan kan ik toch moeilijk met een volledige chocolade prut aankomen? Ik kan het niet helpen, maar verwacht inderdaad wel een fijne service en oplossing. Dus helaas was het verzenden geen succes.

Response from the business owner

je had schade aan je pakket , waarvan wij de inhoud die kapot was , opnieuw hebben klaar gemaakt en verstuurd ! echter had je de 2e keer minimale schade ! jij wilde weer nieuwe chocozoenen hebben . echter doen wij dat niet omdat 3x verzendkosten duurder is als jou aankoop . daarom hebben we je financieel schadeloos gesteld voor de 2e schade. we hebben ook niet gevraagd om 1e en 2e schade terug te sturen . zo werkt het , en wij bepalen zelf de regels .

De slagroom muizen zijn heerlijk

Goed verpakt en snel verzonden, TOP!!!

Erg lekker, maar de helft kapot

De chocozoenen waren erg lekker. Ondanks dat ze goed waren ingepakt met de doos in een omdoos met bobbeltjesplastic was de helft van de chocozoenen fors beschadigd. Alsof er met de doos was gegooid. Dat ligt dus waarschijnlijk aan de transporteur en niet aan chocozoenen. Als ze onbeschadigd waren geweest had ik 5 sterren gegeven.

Superlekker

Snelle levering , stevig ingepakt, en superlekkere smaken

Goed!

Het waren hele leuke zoenen! Vond de bestellingskosten wel hoog had voor deze prijs ze beter zelf op kunnen halen,maar dat is achteraf! Ze waren heerlijk!

HEERLIJK

Heerlijke zoenen! Echt zo leuk al die verrukkelijke smaken. Keurig volgens afspraak bezorgd. Jammer dat ze met GLS bezorgen daardoor zijn niet alle zoenen heel aangekomen. Klantenservice lost het wel prima op!

Heerlijk en snel bezorgd

Ook leuk dat je kunt personaliseren

Ze zijn heerlijk

Altijd goed van smaak lekker smeuïg en netjes geleverd

Waren wel lekker

Jammer dat van de 25 bestelde er 8 stuks door transport stuk waren

Superlekker

Overheerlijke chocozoenen

Kies voor een kleurenfoto

Een zwart wit foto komt jammer genoeg niet zo goed tot zijn recht. Was in eerste instantie beetje teleurgesteld, maar was uiteindelijk toch wel blij met het resultaat. De gasten vonden het een mooi en lekker chocolade hartje. Mss wel wat groot voor oudere mensen waarvan er veel een kunstgebit hebben ...

Lekkkkkkkkeer!!!

Overheerlijke grote chocozoenen met lekkere verrassende smaken. Dit gaan we zeker nogmaals bestellen.

Heerlijk

Ze zijn ng lekkerder dan de chocozoenen van vroeger. Room was lekker zacht mag minder zoet maar voor de rest heerlijk. Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn. .

Kwaliteit goed, levering matig

Goederen niet op tijd geleverd door gekozen partner.