Kwaliteit goed, levering matig

Goederen niet op tijd geleverd door gekozen partner.

ze waren lekker

mijn man en ik vonden ze heel lekker

Bezorging is verschrikkelijk

De chocozoenen zijn heerlijk van zeer goede kwaliteit. Maar als je iets nodig hebt op dinsdag en er wordt na het sturen van een mail beloofd dat je de zoenen hebt op dinsdag en ze zijn er pas op donderdag....... Dan is het lastig trakteren op dinsdag. Dus je wilt zo verse mogelijke chocozoenen maar om ze op de dag of eerder te krijgen, mag je ze wel ruim op tijd bestellen........ Maar zoals gezegd.....de zoenen zijn heerlijk!

Heerlijke zoenen en allemaal heel aangekomen!

Bestellen ging soepel, door de feestdagen duurde het wel langer voordat ik ze had, eigenlijk te laat maar gelukkig zijn ze best lang houdbaar. Nog een tip: doe een briefje in de doos welke zoenen erin zitten, ik kon het niet direct proeven, ook de folder met smaken hielp niet goed en ik was vergeten welke 2 soorten ik besteld had. Ze zijn heerlijk!

Veel bijzondere smaken, snelle levering. Top voor een feestje!

Veel keus en heerlijke bijzondere smaken, die in de meeste gevallen duidelijk eruit sprongen. Goed gevuld, zien er leuk uit. Uitstekend op tafel bij een feestje, een high-tea, op het werk, nou ja, overal dus. Prijs viel me erg mee: een doos met 25 zelfgekozen smaken voor €19,95. Ze blijven erg lang vers en zelfs het koekje blijft lang goed, wat bij degenen die je in de supermarkt koopt, snel niet zo goed meer is, zodra de doos open is. Dat is dus niet het geval bij Chocozoenen! Snelle verzending, al kregen wij ze helaas pas na kerst, wat jammer was met alle kerstvisite, waardoor we na kerst met 50 chocozoenen zaten. Ze waren op tijd verzonden en de koerier gaf op de app ook aan dat ze de dag voor kerst bezorgd zouden worden, maar helaas werd dit dus na kerst. Dit lag niet aan Chocozoenen, maar de koerier, al bepaalt Chocozoenen natuurlijk wel welke koerier ze kiezen en je betaalt flink voor de verzending (€5,99 op een bestelbedrag van €39,90). Toch wat minpuntjes bij de verzending van een zelf samengestelde box: - de teller hoeveel je nog kunt bestellen klopt niet, waardoor ik blijkbaar teveel stuks aangegeven had, dit nergens aangegeven werd en Chocozoenen heeft bepaald dat er daardoor een aantal smaken niet geleverd werd; - er waren er toch best wat kapot; - doordat ik een mix-doos had, zaten er veel verschillende smaken in 1 doos, maar het was onduidelijk welke smaken het waren in veel gevallen. De bijgevoegde flyer gaf niet het complete assortiment en ook de foto’s op de website gaven niet in alle gevallen duidelijkheid over welke smaak het was. Een kleine sticker bij het vakje van de chocozoen welke smaak het is, was erg prettig geweest. Maar ondanks deze kleine puntjes zeker een herhaling van een bestelling!

Smakelijk en met zorg verstuurd

Het product was met veel zorg ingepakt, per stuk en met bubbelfolie en andere materialen om schokken bij vervoer te minimaliseren. Helaas waren enkele zoenen wel kapot, iets om rekening mee te houden bij een bestelling die per pakketpost verstuurd wordt. De zoenen waren erg lekker, we konden er niet genoeg van krijgen.

Op de afgesproken tijd geleverd, super lekker

Lekkere zoenen echter via de post geen succes

Het waren heerlijke zoenen! Echter 6 van de 25 kapot bij aankomst. Zou ze een volgende keer afhalen.

Heerlijke producten, langere levertijd

De producten zijn echt top, je moet wel op tijd bestellen want de levering duurde een aantal dagen.

Om te zoenen!

Fantastische kerstchocozoenen, zien er prachtig uit en smaken verrukkelijk!

De lekkerste ! !

Chocozoenen zijn de allerlekkerste ! Ik bestelde zowel voor mezelf ( uiteraard ! ) als voor het sinterklaaspakket van mijn volwassen kinderen! Er was een klein issue met de levering , maar dat werd in no time opgelost . Wij zijn fan !

Heerlijk lekker

Ze zijn goed verpakt bij ons was helaas de eerste gecrasht aangekomen ondanks dat ze het zo goed hadden verpakt maar de dag erna kwamen ze wel mooi aan !

top

Alles top

De heerlijkste slagroom bonbons die er zijn!

Jaren gezocht naar deze bonbons die vroeger altijd door een collega werden meegebracht uit s’Hertogenbosch. Nu eindelijk gevonden met dezelfde top smaken en kwaliteit. En nog bedankt voor de lieve reactie.

Ze smaken heerlijk

Die room muizen vond ik t lekkerste.Die kikkers met de advocaat waren ook wel lekker.maar ikvond ze een beetje sterk kwa smaak.maar verder wel lekker.heb nognooit zo 'n heerlijke muizen en kikkers gehad.zelfs mijn fam en vriendinnen vonden ze super lekker.ik bestelnog vaker bij jullie.gegroet mevr.a.klaassen

Heerlijk

Ze zijn echt heerlijk. Veel lekkerder dan die zoenen van de supermarkt.

Heerlijke traktatie.

Wil je eens wat anders maar wel op iets heerlijks trakteren of gewoon jezelf dan zijn de chocozoenen heel erg aan te raden. Veel keuze zodat er voor iedereen een goede smaak tussen zit.

Altijd lekker en uitstekend bezorgd.

De kwetsbare chocozoenen waren keurig ingepakt en kwamen heelhuids aan. Ik heb er weer van genoten.

Geweldig service en heerlijke zoenen.

De levering kwam maar niet en na een telefoontje is de zending nogmaals geleverd en is er heerlijk van gesmuld.

Lekker en feestelijk

Goede service. Online bestelling snel omgezet naar ophalen en verzendkosten teruggeblikt.

Verrukkelijk

Vriendelijke medewerkers en heerlijke producten. Met feesten een groot succes. Ook kinderen genieten ervan.

Leuke traktatie

Iedereen was super enthousiast en vonden het een originele traktatie met heerlijke smaken.

Heerlijke chocozoenen

Heerlijke zoenen. Alleen een paar die stuk waren.

Super snel en heerlijke zoenen leuk om cadeau te sturen

Kisses from heaven

Mooie én heerlijke Chocozoenen Zebra; kisses from heaven… . Ook goed verpakt bij afhalen. Een plaatje als je 24 stuks presenteert op een etagère. Bedankt!