Filters

9

De slagroom muizen zijn heerlijk

Goed verpakt en snel verzonden, TOP!!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Erg lekker, maar de helft kapot

De chocozoenen waren erg lekker. Ondanks dat ze goed waren ingepakt met de doos in een omdoos met bobbeltjesplastic was de helft van de chocozoenen fors beschadigd. Alsof er met de doos was gegooid. Dat ligt dus waarschijnlijk aan de transporteur en niet aan chocozoenen. Als ze onbeschadigd waren geweest had ik 5 sterren gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superlekker

Snelle levering , stevig ingepakt, en superlekkere smaken

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed!

Het waren hele leuke zoenen! Vond de bestellingskosten wel hoog had voor deze prijs ze beter zelf op kunnen halen,maar dat is achteraf! Ze waren heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

HEERLIJK

Heerlijke zoenen! Echt zo leuk al die verrukkelijke smaken. Keurig volgens afspraak bezorgd. Jammer dat ze met GLS bezorgen daardoor zijn niet alle zoenen heel aangekomen. Klantenservice lost het wel prima op!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk en snel bezorgd

Ook leuk dat je kunt personaliseren

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze zijn heerlijk

Altijd goed van smaak lekker smeuïg en netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja
7

Waren wel lekker

Jammer dat van de 25 bestelde er 8 stuks door transport stuk waren

  • Aanbevelen? Nee
10

Superlekker

Overheerlijke chocozoenen

  • Aanbevelen? Ja
7

Kies voor een kleurenfoto

Een zwart wit foto komt jammer genoeg niet zo goed tot zijn recht. Was in eerste instantie beetje teleurgesteld, maar was uiteindelijk toch wel blij met het resultaat. De gasten vonden het een mooi en lekker chocolade hartje. Mss wel wat groot voor oudere mensen waarvan er veel een kunstgebit hebben ...

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekkkkkkkkeer!!!

Overheerlijke grote chocozoenen met lekkere verrassende smaken. Dit gaan we zeker nogmaals bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Heerlijk

Ze zijn ng lekkerder dan de chocozoenen van vroeger. Room was lekker zacht mag minder zoet maar voor de rest heerlijk. Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn. .

  • Aanbevelen? Ja
5

Kwaliteit goed, levering matig

Goederen niet op tijd geleverd door gekozen partner.

  • Aanbevelen? Ja
10

ze waren lekker

mijn man en ik vonden ze heel lekker

  • Aanbevelen? Ja
4

Bezorging is verschrikkelijk

De chocozoenen zijn heerlijk van zeer goede kwaliteit. Maar als je iets nodig hebt op dinsdag en er wordt na het sturen van een mail beloofd dat je de zoenen hebt op dinsdag en ze zijn er pas op donderdag....... Dan is het lastig trakteren op dinsdag. Dus je wilt zo verse mogelijke chocozoenen maar om ze op de dag of eerder te krijgen, mag je ze wel ruim op tijd bestellen........ Maar zoals gezegd.....de zoenen zijn heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke zoenen en allemaal heel aangekomen!

Bestellen ging soepel, door de feestdagen duurde het wel langer voordat ik ze had, eigenlijk te laat maar gelukkig zijn ze best lang houdbaar. Nog een tip: doe een briefje in de doos welke zoenen erin zitten, ik kon het niet direct proeven, ook de folder met smaken hielp niet goed en ik was vergeten welke 2 soorten ik besteld had. Ze zijn heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel bijzondere smaken, snelle levering. Top voor een feestje!

Veel keus en heerlijke bijzondere smaken, die in de meeste gevallen duidelijk eruit sprongen. Goed gevuld, zien er leuk uit. Uitstekend op tafel bij een feestje, een high-tea, op het werk, nou ja, overal dus. Prijs viel me erg mee: een doos met 25 zelfgekozen smaken voor €19,95. Ze blijven erg lang vers en zelfs het koekje blijft lang goed, wat bij degenen die je in de supermarkt koopt, snel niet zo goed meer is, zodra de doos open is. Dat is dus niet het geval bij Chocozoenen! Snelle verzending, al kregen wij ze helaas pas na kerst, wat jammer was met alle kerstvisite, waardoor we na kerst met 50 chocozoenen zaten. Ze waren op tijd verzonden en de koerier gaf op de app ook aan dat ze de dag voor kerst bezorgd zouden worden, maar helaas werd dit dus na kerst. Dit lag niet aan Chocozoenen, maar de koerier, al bepaalt Chocozoenen natuurlijk wel welke koerier ze kiezen en je betaalt flink voor de verzending (€5,99 op een bestelbedrag van €39,90). Toch wat minpuntjes bij de verzending van een zelf samengestelde box: - de teller hoeveel je nog kunt bestellen klopt niet, waardoor ik blijkbaar teveel stuks aangegeven had, dit nergens aangegeven werd en Chocozoenen heeft bepaald dat er daardoor een aantal smaken niet geleverd werd; - er waren er toch best wat kapot; - doordat ik een mix-doos had, zaten er veel verschillende smaken in 1 doos, maar het was onduidelijk welke smaken het waren in veel gevallen. De bijgevoegde flyer gaf niet het complete assortiment en ook de foto’s op de website gaven niet in alle gevallen duidelijkheid over welke smaak het was. Een kleine sticker bij het vakje van de chocozoen welke smaak het is, was erg prettig geweest. Maar ondanks deze kleine puntjes zeker een herhaling van een bestelling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Smakelijk en met zorg verstuurd

Het product was met veel zorg ingepakt, per stuk en met bubbelfolie en andere materialen om schokken bij vervoer te minimaliseren. Helaas waren enkele zoenen wel kapot, iets om rekening mee te houden bij een bestelling die per pakketpost verstuurd wordt. De zoenen waren erg lekker, we konden er niet genoeg van krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Op de afgesproken tijd geleverd, super lekker

  • Aanbevelen? Ja
6

Lekkere zoenen echter via de post geen succes

Het waren heerlijke zoenen! Echter 6 van de 25 kapot bij aankomst. Zou ze een volgende keer afhalen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijke producten, langere levertijd

De producten zijn echt top, je moet wel op tijd bestellen want de levering duurde een aantal dagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Om te zoenen!

Fantastische kerstchocozoenen, zien er prachtig uit en smaken verrukkelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

De lekkerste ! !

Chocozoenen zijn de allerlekkerste ! Ik bestelde zowel voor mezelf ( uiteraard ! ) als voor het sinterklaaspakket van mijn volwassen kinderen! Er was een klein issue met de levering , maar dat werd in no time opgelost . Wij zijn fan !

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk lekker

Ze zijn goed verpakt bij ons was helaas de eerste gecrasht aangekomen ondanks dat ze het zo goed hadden verpakt maar de dag erna kwamen ze wel mooi aan !

  • Aanbevelen? Ja
10

top

Alles top

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Borneostraat 7

5215VB

073-6105565

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.