Super snel en heerlijke zoenen leuk om cadeau te sturen

Kisses from heaven

Mooie én heerlijke Chocozoenen Zebra; kisses from heaven… . Ook goed verpakt bij afhalen. Een plaatje als je 24 stuks presenteert op een etagère. Bedankt!

Zeer correct

Gewoon gedaan wat er besteld is

alles was perfect en erg lekker

heerlijk soms wel moeilijk om te zien wat wat is maar verder erg lekker

Heel lekkere chocozoenen supper

Heel vlugge bestelling gekregen en heel veilig ingepakt het waren heeeel lekkere chocozoenen een aanrader supper

Eerste doos zaten heel veel kapotte zoenen in. Na correspondentie hier over kregen ik kosteloos een nieuwe doos toegestuurd. Top service maar bovenal ze zijn heerlijk! Chocozoenen heeft er een klant bij.

s 'ochtend telefonisch contact. Uurtje later zelf opgehaald. Top service

Doos met 24 chocozoenen gehaald. Prima kwaliteit en variatie. Top!

Goede ervaringen

De bestelling is in redelijke staat aangekomen op het afhaalpunt, er waren wel een paar zoenen kapot (4 van de 37) maar de smaak was goed en de reacties erop waren erg leuk.

taai

ik had een doos chocoijsjes en chocozoenen besteld. de zoenen zijn oke. wat taai maar op zich prima te eten alleen jammer dat je niet kan zien welke smaak het is. de ijsjes daarentegen zijn erg muf. ze ruiken muf maar smaken nog muffer. het hoorntje is eigenlijk ook gewooj niet eetbaar. de bovenkant is mwah. kortom erg jammet dat het zo tegenvalt want het ziet er wel leuk uit.

ik vond het persoonlijk niet lekker

ik vond de smaken niet lekker, het schuim was ook geschronken waardoor de halve zoen leeg was.

Gebroken

De suikerfiguurtjes bovenop waren stuk van alle zoenen en 2/6 zoenen waren zelf kapot

Er was blijkbaar iets mis gegaan met de verpakking want er waren aantal zoenen behoorlijk beschadigd. Na het sturen van een foto binnen twee dagen gratis nieuwe doos bezorgd. Top service

Zeker om door te geven

Het waren lekkere zoenen,met zoveel verschillende smaken. Op de etagere was het een hele mooi aanblik. Jammer dat er met het vervoer toch alles bij elkaar een doos beschadigde zoenen waren.

Eindelijk heb ik ze weer gevonden! Eerst 1 doos besteld en zoveel mensen vinden ze zo lekker! Dus was snel op. Van de week nieuwe bestellen! Heerlijke chocola, vulling niet te klef en wafel na een week nog steeds knapperig! Heerlijk! En goed verpakt ook

Super lekker, super service.

Leuk om te geven, heerlijk om te geven. Fijn geregeld.

Niet heel geweldig

Choco ijsjes waren er bij levering al 2 stuk Ze waren snel taai Het antwoord wat ik op m’n mail kreeg was niet heel vriendelijk. Ik zal er niet zo snel weer bestellen. Neemt niet weg dat m’n zoon ze geweldig vond en leuk vond om te trakteren

Lekker en zorgvuldig bezorgd

Lekkere verschillende smaken naar eigen keuze te bestellen. Bijna allemaal heel aangekomen.

Zijn echt heerlijk! Kreeg er een kortingsbon bij maar die werkt niet als ik weer wil bestellen! Was bij de vorige bestelling ook het geval! Dus daar moeten jullie even naar kijken.

Heerlijke zoenen

Goede service er was wat mis gegaan. Maar dit hebben ze goed opgelost door kosteloos een nieuwe doos toe te sturen. En de zoenen zelf waren heerlijk!

Slecht gevuld

Sommige zoenen hadden bijna geen vulling. De rest minder dan de helft jammer had een beter product verwacht.

Heerlijke zoenen. Leuk cadeautje.

Aanrader

Verukkelijk

Was een heel smakelijke ervaring voor herhaling vatbaar Totaal niks op aan te merken en zeker snelle levering

Zending van €15, toen chocozoenen over datum

Zelden geef ik negatieve reviews, maar ik baal erg van mijn mislukte verjaardagscadeau aan een gebakjes/chocolade liefhebber :( Dolgelukkig dat ik unieke chocozoenen met pistachevulling had gevonden, bestelde ik de chocozoenen voor extra verzendkosten van €15 voor “zekere zending”. De jarige was niet thuis en de zoenen kwamen terecht bij buren aan de verre andere kant van het appartementencomplex. Er lag geen briefje in de brievenbus van de jarige én er stond geen “vers pakket, graag bewaren in de koelkast” oid op de doos. Het resultaat: de zoenen lagen 2 dagen op de gang van de buren, tot ik voorzichtig aan de jarige (ik wilde immers niet vragen om een compliment) vroeg of zij ze wel had ontvangen. Ze wist nergens vanaf. De zoenen zijn in de prullenbak beland, want ze durfde het niet meer aan… Erg jammer dus! Wellicht een super bedrijf met heerlijke chocozoenen, maar ik had op betere service gehoopt voor een verzendprijs van €15. Tip aan Chocozoenen.com : als jullie in het vervolg een briefje in de deur van de ontvanger doen, en op het pakketje schrijven “Niet de ontvanger? Bewaar dit pakketje voor je buren graag in de koelkast!” bijvoorbeeld (want dit komt vast veel vaker voor) vermoed ik dat jullie meer blije klanten hebben :-) En dan kom ik misschien ook terug voor een volgende bestelling… Poging 2 voor de “jarige”.

beste milou , de chocozoenen zijn na een week nog niet oud! blijven 3-4 weken goed na ontvangst. , bewaren op een koele droge plek , niet in de ijskast ! verder krijgt elke klant van ons een track en trace , en kan hiermee zijn pakket volgen . de 15.- verzendkosten is een zend methode die gegarandeerd de volgende dag geleverd word . normale zendingen kunnen een dag vertraging oplopen .

Heerlijk

1 Doos met 25 chocozoenen besteld om kado te geven aan een stel lekkerbekken. Het pakket kwam prima verpakt aan, maar er bleken jammer genoeg toch 5 chocozoenen te zijn beschadigd. Dit kan m.i. niet anders gebeurd zijn dan tijdens transport, aan de verpakking kan het haast niet gelegen hebben. Misschien een kleine tip: er zat een sticker op van "Fragile/voorzichtig" misschien een extra toevoeging erop met "rechtop houden" ?! Een mail gestuurd met daarin de vraag of 5 breuk op 25 een reeel aantal is, daarop 2,50 euro retour gekregen. Dat is netjes, maar het kado bleef enigszins beschadigd, desalniettemien, geniet de ontvanger van de heerlijke chocozoenen

Top service en heerlijke chocolade voor betaalbaar prijs

Borneostraat 7 5215VB