Top service en heerlijke chocolade voor betaalbaar prijs

Superlekker en Geweldige verpakking

We hebben genoten van de heerlijke chocozoenen. Er zijn zoveel smaken dat keuzestress om de hoek ligt. Wij gaan zeker vaker bestellen.

Slecht

Helaas komt levering niet overeen met bestellingen

beste Annemiek , we weten helaas niet wat je van je bestelling verwacht had ? wat je besteld hebt is geleverd . ....

Heerlijk!

De chocozoenen waren heerlijk qua smaak. De foto was zoals ik had ingestuurd. Het was goed verpakt en de levering snel. Echt top! Mijn gasten waren verrast en vonden het een super leuke traktatie.

geweldig

prachtig verpakt heerlijk product in een woord geweldig

Goede service, snel verzonden, stevig verpakt

Valentijnzoenen hier besteld. Snel verzonden alleen helaas door de post kwijtgeraakt. Contact opgenomen met chocozoenen en snelle reactie terug en opnieuw weer snel verzonden. Zat goed en netjes verpakt en was ook erg lekker.

goede service

een aanrader

Qualiteit zoenen

Heel divers aantal smaken. Lekker.

Tijdige correcte levering

Alles volgens wens

GEEN STERREN

De bestelling is nooit geleverd en er is ook op geen enkele manier over gecommuniceerd

beste Albert , je pakket is afgeleverd op 11 januari ! je ontvangt ook een track en trace om je pakket te volgen ,hiermee kun je zien waar je pakket zich bevind . omdat je niet thuis was , is je pakket naar een pakketpunt gebracht . ook hier krijg je melding van . daarna heb je 14 dagen de tijd om je pakket af te halen . daarna gaat het retour richting de afzender. na 4 weken kom jij dan met de melding dat je niets ontvangen hebt ! erg fraai , ik had me al eerder gemeld.

Super lekker

Heb mijn man verrast met een doos chocozoenen en mocht ook meegenieten. Heerlijke chocolade met een super luchtige vulling in allerlei smaken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijke zoenen, lekker cadeautje

Heerlijke traktatie, leuk om cadeau te geven.

Geweldig! chocozoenen zijn een leuke traktatie

Ik ben zeer tevreden over de chocozoenen. Ze zijn erg lekker en superleuk om te trakteren. Nu een paar keer gedaan op mijn verjaardag en mijn collega's vonden ze super lekker en leuk om te zien. Ook het bestellen gaat makkelijk en ze zijn op binnen en goed verpakt. Ga zo door!!

Heerlijke chocozoenen, netjes verpakt

Heerlijke chocozoenen, netjes verpakt

Jammer dat het maar 2 soorten waren.

Ik had de verjaardagszoenen besteld voor mijn zoontje om te trakteren. Op de plaatjes staan 5 dierenkoppen. We kregen zelf 2 soorten geleverd . Dat vond ik jammer, want dat vind ik niet heel duidelijk aangegeven. Ook zaten er in een paar after eight vulling. Niet super lekker voor kinderen. Verder zagen ze er wel prachtig uit!!

Goede ervaring

Bestelling was heel goed ingepakt. Verzending gebeurde ook snel! En zeker niet te vergeten, goed van smaak.

verslavend

uitermate tevreden met chocozoenen super snel geleverd netjes verpakt..veel keuze met smaken echt een aanrader

Goed meedenkend

Ik had een bestelling geplaatst, en ik moest de volgende ochtend mijn bestelling al binnen hebben ivm mijn dochter verjaardag. Er werd meteen mee gedacht en stelde voor om ze op te komen halen en mijn bezorgkosten waren meteen alweer terug gestort. Dikke pluim voor jullie! En ze zijn super lekker.

Lekkere chocozoenen maar slechte service

Totaal onduidelijk wanneer de order geleverd zou worden. Zo was ik op het moment dat het geleverd werd niet thuis en kon ik het 3 dagen erna pas ophalen bij een post locatie. Erg jammer, maar de chocozoenen waren wel erg lekker!

de service is hier niet zo slecht Wouter , maar op vrijdag avond voor Kerst bestellen en dan verwachten dat het er voor Kerst nog is , lukt helaas niet altijd !

Superlekker

Werd snel bezorgd en smaakte superlekker!

Goed!

Snel geleverd en goede kwaliteit, lekker knapperig.

De chocozoenen, zijn heerlijk en perfect verpakt.

Ze waren mooi verpakt en lekker!

Ze waren mooi verpakt,lekker0en ook goed verpakt om de verzending door te staan!En snel geleverd!

Lekker

Helaas waren bij levering een paar stuk gegaan(levering naar Belgie), maar ze zijn super lekker vooral de mengeling van smaken.

Heeeerlijk

De chocozoenen waren een grote hit met Kerst. Iedereen genoot ervan. Helaas waren 2 van de 37 zoenen kapot gearriveerd, ondanks de zeer goede, beschermende verpakking. Ik kan me dat dan ook wel voorstellen na zo'n lange reis: De zoenen zijn nu eenmaal ietwat fragiel. Dat heeft de pret echter niet gedrukt, ook kapot zijn ze nog heerlijk! Aanrader!

Borneostraat 7

5215VB