prima service, snelle reactie per mail. verzending ok

zie hierboven

snel en top service

vandaag bestelt dag er na al binnen. top service

Snelle en goede service

Perfecte service

Goed geholpen, meegedacht

So sollte Online-Handel funktionieren - Perfekt

Sowohl die Kommunikation, als auch die Lieferung des Ersatzteiles haben einwandfrei funktioniert. Das das Ersatzteil, obwohl eine Nachfertigung, eine super Qualität hat, war dann auch nicht mehr verwunderlich.

Zeer tevreden met de aankoop. Een echte aanrader dit bedrijf!

De door mij gezochte onderdelen voor mijn klassieke Opel waren "wereldwijd" erg lastig te vinden maar bij M en M is dat toch gelukt. Snelle verzending, goed verpakt en goede prijs/kwaliteit-verhouding. Ik zal hier in de toekomst zeker weer onderdelen bestellen!

Kurze Wege kompetent

Sehr kompetent und haben alle wichtigen Daten um die Teilerecherche zu vollster Zufriedenheit erledigt Beratung war richtig gut vielen Dank

Snel reageren

En netjes opsturen

Vlotte verzending

En gedegen oude Opel onderdelen

Vlotte afwikkeling en duidelijke site

Qualität und Service sehr gut.

Versand ist etwas zu teuer.

vlot

gemakkelijke en vlotte afhandeling

envoi rapide

Bon contact envoi rapide, je pense que les injecteurs sont remanufacturés et non des neufs la date marquée sur le corps des injecteurs est de 2016 et le corps de 2 injecteurs était rouillé

Sehr guter Service und Kommunikation

MM-Opelparts hat sehr schnell den Versand veranlasst über Spedition nach Deutschland (Sperrgut) gegen vorher vereinbarten Zuschlag über Standard-Versandkosten hinaus. Kommunikation war sehr einfach möglich, ebenso in deutscher Sprache. Original Opel/GM-Sparepart (größeres Bleichteil Seitenwand innen), genau wie angeboten.

Very good!

perfekt!

Positief

Duidelijke omschrijving van het onderdeel, nieuw en snelle verzending

Alles top!

Habe einen AGR-Kühler für meinen Astra bestellt. Es wurde nach der Fahrgestellnummer gefragt um sicherzustellen, dass der Kühler passt. Einwandfreie Originalware geliefert, die bestens verpackt war. Sehr schnelle Lieferung - War innerhalb von 2 Tagen in Österreich. Ich kann eine klare Empfehlung abgeben.

Meedenkend

Had zelf onderdeel besteld echter door vakkundigheid en terug koppeling van hun kant onderdeel moeten annuleren omdat t niet de juiste was ,binnen een dag stond t geld weer op de rekening van mij terug . Top geregeld en goede service

Schneller Versand

Bin sehr zufrieden

Und gerne gemacht :-))

Uitmuntend

Betrouwbaar en zeer correcte afhandeling Alles keurig op tijd. Geen aanmerkingen, kortom super Bedankt Dank

geweldige ervaring

Ik was op zoek naar een onderdeel voor mijn vectra uit 2002, het was een artikel die niet meer word gemaakt maar wel bepaald of je motor kan draaien of niet zonder koeling dus niet. Ik heb de radiateur slang bij MM-Opelparts gevonden snel besteld en erg snel geleverd dank u wel

Super problemlos!

Alles easy bei Abholung. Netter Typ :)

Sehr gut.

Ich habe nur gute erfahrungen mit MM-Opelparts.

very good

Excellent service to the point i've made a another large order which i hope they can forfill

Gewoon goed

Snelle levering Normale prijzen

Over MM-Opelparts

MM-Opelparts is de specialist in onderdelen voor uw moderne en klassieke Opel. Bestel eenvoudig automaterialen, plaatwerk, carrosseriedelen, radiateuren, reparatieplaatwerk, technische delen en motoren. Wij leveren ook voordelig een turbo, gasklephuis of EGR-klep.