Prima dienst na verkoop bij verkeerde bestelling door mij.

Bestelling

Perfect te surfers

Teleurgesteld

Opel Ascona C geselecteerd. Geleverde deurpen te kort. 8 deurpennen in mandje, maar na registratie bleek er maar 1 geleverd. Vond het bedrag al laag, maar ik dacht misschien bij nieuwe klant automatisch introductiekorting oid. Nu 6.62 kwijt voor noppes en ik kan niet verder met de auto.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het uiteraard zeer vervelend om te horen dat uw bestelling niet volgens wens is verlopen. Wij hebben inderdaad uw bestelling ontvangen met 1x Scharnierpen 8 x 50 + brievenbus pakket. Dit heeft u als het goed is ook zo als orderbevestiging binnen gekregen en deze order hebben wij dan ook exact zo als het bij ons is binnen gekomen afgehandeld. Indien gewenst kunt u alsnog 7x de Scharnierpen 8 x 50 bestellen, deze zullen wij u dan zonder portokosten toesturen. Mocht u hiervan gebruik willen maken, kunt u gerust een e-mail sturen naar info@mm-opelparts.nl dan lossen wij het graag zo met u op.

Gemakkelijk bestellen. Nieuwe onderdelen. Zorgvuldig ingepakt en verzonden. EN, leuke prijzen. Conclusie: 100 punten.

dik tevreden

alles is netjes en vlot geleverd

Goede ervaring snelle en corecte levering Een aanrader voor opel parts

Prettige omgang en erg deskundig

COPE heeft bijna alles voor je oude Opeltje. En vaak ook nog origineel GM fabrikant.

Top volgende keer weer

Netjes op tijd geleverd tegen de juiste prijs.

Service und Qualität passt einfach!

Bei Unklarheiten wird nachgefragt und der Versand ist zügig. Immer wieder gerne!

Gewoon goed

Gewoon bestellen volgende dag in huis supet

Nvt

Site is gebruikers vriendelijk, de bestelde onderdelen 100%

Prettig, zal er vaker iets kunnen gaan bestellen

Veel beter en vriendljjker geholpen dan bij de andere Opel parts leverancier.

De meeste onderdelen kunnen vinden en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon om later via mail een passende oplossing te krijgen!

Einfach gut

Tolle Ersatzteile die so fast nicht mehr zu finden sind.

Je suis très Opeliste, je roule en Opel depuis plus de 40 ans.

Très bonne, prix des pièces assez chère mais d'origine Opel et garantit. Continuez ainsi. Très rapide les envois. Merci.

Schnelle Lieferung, aber nicht original...

Lieferung erfolgte schnell, Verpackung war ganz okay. Das Wasserrohr für den Astra G x20xev war aber kein Originalteil... Nachbauteil mit Aufkleber von MM Dronten mit Teilenummer, aber keine GM Prägung... Auf dem Foto wurde das Originalteil abgebildet... In Deutschland nennt man so etwas Betrug...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer tevreden.

Ik was lang op zoek naar deze onderdelen en kwam ze uiteindelijk bij MM-Opelparts tegen!

prima service

Vlot antwoord.

Super en snelle afhandeling

Zeer snelle afhandeling

artikel snel gevonden op de site en snel geleverd

Net en correct bedrijf

Kon alles behoorlijk goed vinden en snelle reactie op vraag over andere onderdelen.

schneller Versand nach Deutschland. Super !!!

Versand sehr schnell mit Sendenummer. Ware ist mit DPD geliefert worden.

Valt niks af maar moeilijk dingen te zoeken

Graag wat specifiekere foto's bij de producten zodat alles wat duidelijker is maar voor de rest allemaal top

netjes en zeer snel bezorgt

Over MM-Opelparts

MM-Opelparts is de specialist in onderdelen voor uw moderne en klassieke Opel. Bestel eenvoudig automaterialen, plaatwerk, carrosseriedelen, radiateuren, reparatieplaatwerk, technische delen en motoren. Wij leveren ook voordelig een turbo, gasklephuis of EGR-klep.