Bestelling en opvolging verliep perfect.

gut schnell günstig

hat alles wie beschrieben funktioniert das einzige sind relativ hohe Versandkosten nach Deutschland

Zondag benzinetank besteld dinsdag al in huis gewoon perfect

Heel goede service. Alleen jammer dat de klant de bestelling niet kan volgen eens deze is opgestuurd…

lang moeten wachten

het versturen duurt wel erg lang . 6 dagen op moeten wachten en dat lag niet aan de post.

Vaak worden wij vergeleken met een bol.com of dergelijke platforms. Wij werken hier in een klein, bescheiden MM Opelparts team. Deze bestelling is vrijdag avonds 20:00 geplaatst. Op maandagochtend vroeg gefactureerd en ja, door alle weekend bestellingen helaas pas dinsdags verstuurd. Excuses voor de vertraging.

Goede prijs en korte levertijd

Ze hebben concurrerende prijzen en binnen een paar dagen zijn de artikelen geleverd

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn dat u alles in goede orde heeft ontvangen. Hopelijk weer tot een volgende keer!

Goeie en snelle service

Vriendelijke en goeie service.

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Das erste mal Bestellt und die halbe Lieferung bekommen!

Ich hab 2 stk Zündkontaktsatz bestellt und bezahlt jedoch wurde nur 1 stk geliefert! Ich habe eim Email geschrieben und es ist nicht geantwortet worden!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag, Zunächst entschuldigen wir uns, dass die Lieferung nicht so ist, wie Sie es sich erhofft haben. Leider haben wir hierzu noch keine E-Mail erhalten. Würden Sie uns bitte dennoch eine E-Mail mit Ihrer Rechnungs- und/oder Bestellnummer Ihrer Bestellung zukommen lassen, dann können wir das Problem prüfen und Ihnen das fehlende Teil schnellstmöglich zusenden. Ich hoffe, sie hiermit eine passende Lösung angeboten zu haben. Mit freundliche grüßen, MM-Opelparts

Ich habe sehr gute Erfahrungen gesammelt, die Stornierung des Auftrages lief reibungsfrei.

Sehr freundlich und hilfsbereit :-)

Die Mitarbeiter haben schnell und freundlich auf Rückfragen reagiert.

Mijn vraag goed beantwoord en onderdel snel geleverd

Een vraag gesteld voor een onderdeel snel een reactie gehad makkelijk besteld en heel snel geleverd gewoon top.

Positief

Snelle

Helemaal goed

Meer service gekregen dan verwacht en nodig is!

Snel geleverd, alles prima

Bestellingen geplaats, betaald en volgende dag al geleverd, super.

Snelle service, goed geprijsd, echte aanrader!

Prima ervaring met dit bedrijf. Willen je echt verder helpen.

Quality service

The ordered parts arrived very quickly and in perfect condition. It's a great job.

Very happy with the transaction.

Very happy with the whole transaction. Very helpful company. Item was well described and was delivered very fast.

Excellent OEM product

Easy to order, item arrived on time 5 star.

Prima bedrijf.

Goede en snelle service

Ik heb de afgelopen tijd 2x wat besteld voor mijn Opel Kadett, en had het met spoed nodig. Alles werd snel en goed geleverd.

Excellent seller

For a long time I was looking for a rare part that I found here. Prices are fair and delivery is fast. I strongly recommend it to everyone.

Snelle afhandeling van bestellingen

Vandaag besteld is morgen in huis. Prijzen liggen onder of gelijk aan andere aanbieders

Prima dienst na verkoop bij verkeerde bestelling door mij.

Bestelling

Perfect te surfers

Teleurgesteld

Opel Ascona C geselecteerd. Geleverde deurpen te kort. 8 deurpennen in mandje, maar na registratie bleek er maar 1 geleverd. Vond het bedrag al laag, maar ik dacht misschien bij nieuwe klant automatisch introductiekorting oid. Nu 6.62 kwijt voor noppes en ik kan niet verder met de auto.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het uiteraard zeer vervelend om te horen dat uw bestelling niet volgens wens is verlopen. Wij hebben inderdaad uw bestelling ontvangen met 1x Scharnierpen 8 x 50 + brievenbus pakket. Dit heeft u als het goed is ook zo als orderbevestiging binnen gekregen en deze order hebben wij dan ook exact zo als het bij ons is binnen gekomen afgehandeld. Indien gewenst kunt u alsnog 7x de Scharnierpen 8 x 50 bestellen, deze zullen wij u dan zonder portokosten toesturen. Mocht u hiervan gebruik willen maken, kunt u gerust een e-mail sturen naar info@mm-opelparts.nl dan lossen wij het graag zo met u op.

Over MM-Opelparts

MM-Opelparts is de specialist in onderdelen voor uw moderne en klassieke Opel. Bestel eenvoudig automaterialen, plaatwerk, carrosseriedelen, radiateuren, reparatieplaatwerk, technische delen en motoren. Wij leveren ook voordelig een turbo, gasklephuis of EGR-klep.