Beter dan verwacht

Via een Opel forum ben ik op deze eebshop gekomen. Ik vroeg me wel meteen af of het legitiem was. Google maps op het adres was niet zo’n succes. Echter ik kon via PayPal betalen. Dus mijn geld kon ik terug krijgen indien het niet goed zou gaan. Echter binnen 2 dagen gad ik mijn nieuwe veerschotel en mijn Astra F is weer door de keuring! Bedankt voor de service

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn dat u uw bestelling snel en in goede orde heeft mogen ontvangen. Het is ons inderdaad bekend dat er bij zoeken op google maps de achterkant van ons pand tevoorschijn komt, dit gebeurd soms ook met de route. Wij hebben al meermaals geprobeerd via google om dit goed te laten zetten, maar dat is helaas nog niet gelukt. Bedankt voor uw vertrouwen in onze webshop en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, MM-Opelparts

Ware top Versandkosten extrem hoch

Federteller Opel Monza passen super. Lieferung war schnell. Aber Versandkosten von 28€ für ein kleines Paket ist extrem teuer daher nur 3 Sterne

Veel inzet en passie

Vooral doorgaan! Gr www.ARTAparts.nl

Alles bestens

Sehr schnell und zuverlässiger Partner. Ware kam zügig und sehr gut verpackt.

Top Bedrijf

Snelle Reactie op je Bestelling....Top!

super Ware, leider hohe Versandkosten

Einwandfrei. Vielleicht gibt es für Dichtungen einen günstigeren Versanddienstleister

Prima geregeld, goed passende onderdelen

Alles netjes geregeld

Noe vanskelig å orientere seg .

Noe vanskelig å finne fram til deler .

• Vil du anbefale oss? Ja

Alles Bestens, guter Shop, faire Preise, sehr gute Kommunikation und sehr schnelle Lieferung

Der Webshop ist sehr übersichtlich und die Artikel sind aussagekräftig beschrieben und fair bepreist. Die Kommunikation lief sehr gut, schnelle und klare Antworten. Die Lieferung nach Deutschland erfolgte sehr schnell und richtig gut verpackt! Die Qualität der Ware entspricht exakt der Beschreibung und ist damit ebenfalls Bestens.

perfect

zeer snelle levering

Goede service, voorraad beperkt. .

Blij met Opel Parts. Maar zeer vervelend en heel frustrerend dat niet alle onderdelen meer leverbaar zijn. Verder 1x radiateur besteld bleek niet juiste onderdeel te zijn. Nu zojuist stuurkolom besteld. Afwachten hoe de levering igaat verlopen.

Tot nu toe goed

1e keer besteld en tot nu toe goed. Hoop dat het product (nabouw) ook goed is. Alleen vond ik de prijs p/stuk nog aan de hoge kant.

Great pannels

Great selection of parts reasonably priced

Thank you for your positive feedback! Hopefully again till next time!

Original Teile, preisgünstig und sehr schnelle Lieferung

Hallo, leider kann ich nur ein wenig niederländisch, daher erscheint meine Bewertung in deutsch. Ich habe mm-opelparts beim Suchen im Internet gefunden. Es sind tatsächlich Originalteile, die zu einem preisgünstigen Angebot zu bekommen waren. Die Qualität ist sehr gut und der Versand lief sehr schnell ab. Innerhalb von 2 Tagen, nach Bestellung waren meine Teile vor Ort in Deutschland. Zeer aanbevolen. Hartelijk dank.

vielen Dank für Ihr positives Feedback! Schön, dass alles geklappt hat und hoffentlich bis zum nächsten Mal!

Pakket verstuurd zonder enige vorm van controle

Pakket verstuurd zonder huisnummer,, bij DPD pakketservice pas opgemerkt ,inmiddels retour gestuurd,, na een week nog steeds niks ontvangen ,,beetje slordig van mijzelf ,, maar ook zeker van opelparts

Goedendag, wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met uw bestelling. Wij hebben uw bestelling inderdaad iets te snel verstuurd en hadden helaas net te laat ontdekt dat het huisnummer ontbrak. Helaas kregen wij u telefonisch niet te pakken en hebben wij u direct hierover gemaild, maar konden wij niet tijdig de aanpassing doorgeven waardoor het pakket automatisch weer retour is gekomen. Ik zie dat het pakket direct weer met correcte gegevens naar u toe is verzonden! Ik hoop dat wij het hiermee weer netjes hebben opgelost. Onze excuses voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer!

very good!

fast shipping and no problems

Thank you for your positive feedback! Hopefully till next time!

schnell, zuverlässig und sehr gute Qualität

Von der Beratung bis zur Bestellung und der anschließenden Lieferung und das Produkt selbst waren sehr gut.

Heel net en keurig te woord gestaan deskundig advies en levering goed op tijd Ontvangen

Onderdeel goede kwaliteit

Alleen duurde 4 dagen voordat ik het onderdeel had, en dat is behoorlijk lang als je erop zit te wachten.

Snel en keurig verpakt.

Snel geleverd, netjes verpakt.

in een woord uitmuntend !

lastig verkrijgbare onderdelen gewoon op voorraad en in 2 dagen in huis ...een redder in nood voor oldtimer liefhebbers .

Goede service niet te duur perfect voor de Opel liefhebber

Goede service en vriendelijk

Excellent

Always a pleasure to deal with this company

Altijd gevonden wat ik zocht en prima geleverd.

Altijd gevonden wat ik zocht en prima geleverd.

Over MM-Opelparts

MM-Opelparts is de specialist in onderdelen voor uw moderne en klassieke Opel. Bestel eenvoudig automaterialen, plaatwerk, carrosseriedelen, radiateuren, reparatieplaatwerk, technische delen en motoren. Wij leveren ook voordelig een turbo, gasklephuis of EGR-klep.