Nette afhandeling en snel antwoord

Voor mijn Kadett C bestelde ik een boel delen, naderhand kwam ik erachter nog enkele delen te hebben gemist. Dit kon, na een mailtje, opgelost worden met een betaalverzoek vanuit hun kant waar ze mijn order bijwerkten. Fijne service, groot assortiment en snel antwoord.

geweldig

asje besteld en keurig geleverd helemaal blij mee dank voor de service

hebben veel en komen afspraken na.

Prima kwaliteit snel geleverd.

Vlot en snel levering

Snelle levering en goede communicatie.

Goed en vlot geregeld

I'm so glad to buy here

Item description was exactly as I wanted. Then, shipping time was so fast and I received my parts properly packed. Sales communication was very good.

het juiste product snel in huis

Vriendelijk, snel en kundig

Vriendelijk mensen, goede informatie, snel reactie en kundig.

Very fast responses and fast shipping.

Very fast responses and fast shipping.

Duidelijke webshop en snelle levering.

Overzichtelijke webshop

correct

vlotte afhandeling

alles correct verlopen

snelle levering, goede service

Snelle levering, na een misverstand ivm een pakking is het direct opgelost naar volle tevredenheid

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat wij u naar alle tevredenheid van dienst konden zijn!

Bestelling en opvolging verliep perfect.

gut schnell günstig

hat alles wie beschrieben funktioniert das einzige sind relativ hohe Versandkosten nach Deutschland

Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Ich freue mich, dass Ihre Bestellung wie erwartet gelaufen ist.

Zondag benzinetank besteld dinsdag al in huis gewoon perfect

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Goed om te horen dat alles volgens verwachting is verlopen!

Heel goede service. Alleen jammer dat de klant de bestelling niet kan volgen eens deze is opgestuurd…

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Er zijn voor nagenoeg alle pakketten (op enige uitzonderingen na) gelukkig wel altijd track & trace beschikbaar, deze worden alleen inderdaad niet meer automatisch verstuurd naar de ontvangers. Wij zullen gaan kijken of wij dit weer goed ingesteld krijgen!

lang moeten wachten

het versturen duurt wel erg lang . 6 dagen op moeten wachten en dat lag niet aan de post.

Vaak worden wij vergeleken met een bol.com of dergelijke platforms. Wij werken hier in een klein, bescheiden MM Opelparts team. Deze bestelling is vrijdag avonds 20:00 geplaatst. Op maandagochtend vroeg gefactureerd en ja, door alle weekend bestellingen helaas pas dinsdags verstuurd. Excuses voor de vertraging.

Goede prijs en korte levertijd

Ze hebben concurrerende prijzen en binnen een paar dagen zijn de artikelen geleverd

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn dat u alles in goede orde heeft ontvangen. Hopelijk weer tot een volgende keer!

Goeie en snelle service

Vriendelijke en goeie service.

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Das erste mal Bestellt und die halbe Lieferung bekommen!

Ich hab 2 stk Zündkontaktsatz bestellt und bezahlt jedoch wurde nur 1 stk geliefert! Ich habe eim Email geschrieben und es ist nicht geantwortet worden!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag, Zunächst entschuldigen wir uns, dass die Lieferung nicht so ist, wie Sie es sich erhofft haben. Leider haben wir hierzu noch keine E-Mail erhalten. Würden Sie uns bitte dennoch eine E-Mail mit Ihrer Rechnungs- und/oder Bestellnummer Ihrer Bestellung zukommen lassen, dann können wir das Problem prüfen und Ihnen das fehlende Teil schnellstmöglich zusenden. Ich hoffe, sie hiermit eine passende Lösung angeboten zu haben. Mit freundliche grüßen, MM-Opelparts

Ich habe sehr gute Erfahrungen gesammelt, die Stornierung des Auftrages lief reibungsfrei.

Sehr freundlich und hilfsbereit :-)

Die Mitarbeiter haben schnell und freundlich auf Rückfragen reagiert.

Mijn vraag goed beantwoord en onderdel snel geleverd

Een vraag gesteld voor een onderdeel snel een reactie gehad makkelijk besteld en heel snel geleverd gewoon top.

Over MM-Opelparts

MM-Opelparts is de specialist in onderdelen voor uw moderne en klassieke Opel. Bestel eenvoudig automaterialen, plaatwerk, carrosseriedelen, radiateuren, reparatieplaatwerk, technische delen en motoren. Wij leveren ook voordelig een turbo, gasklephuis of EGR-klep.