Mijn ervaring is erg goed met mm opelparts

Ik ben goed geïnformeerd voordat ik de bestelling plaatste. Was binnen 2 dagen in huis. Top geregeld zo.

Very good

Good original item. Fast delivery. Fare price

Carrosserieonderdelen besteld voor mijn Manta van '72. De volgende dag reeds geleverd! Top!

Snelle reactie en levering. Correct verpakt

Snelle reactie en levering. Correcte verpakking en geleverd produckt. Fijne site om op te zoeken en geregeld aanbod nieuwe onderdelen.

goede en snelle service

duidelijke website en goed gerangschikt op merk en type

Alles prima verlopen

Nul klachten snelle reactie op mail Geen formele kletspraat maar gezellige

Alles super

Schnell und unkompliziert. Aber... eBay Shop liefert laut Shop nach Österreich, es ist aber schlussendlich kein direkter Kauf im eBay Shop möglich. Dies solltet ihr beheben.

gegeerde onderdelen aan een correcte prijs voor de klassieke opel

ik heb een voorscherm besteld voor mijn opel kadett d, intussen schaars geworden, beschikbaar tegen eerlijke correcte prijs. Verzending wel niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld, Fantastisch goed en stevig ingepakt zodat er absoluut geen deuken aan te pas kunnen komen, een gans voorscherm is ook een serieus pakket om op te sturen. Maar kwam perfect uit de doos! Reeds meermaals bij MM-Opelparts besteld en telkens heel tevreden!

Goede service en snel verstuurd

Super fine

Nice and smooth.

soweit so gut. Leider war das Paket nicht ganz richtig adressiert.

Der Namen des Rechnungsempfängers und des Paketempfängers wurden vertauscht. Paket ist dann aber auf Anfrage doch noch zum Vorschein gekommen. Betrifft Opel Kadett Türdichtung, versendet an Kellenberger in Laufenburg. Beschriftet mit Probst in Laufenburg.

Perfekt

Meine Bestellung und Lieferung war schnell und gut

Gebrauchte Drosselklappe bestellt - sah fast wie neu aus

Schnelle und einwandfreie Lieferung

Schnell und einfach, original Teile, Versandkosten leider zu hoch

Soweit alles gut, aber Versand zu hoch

Materiale ottimo!

Ho comprato per curiosità questo articolo, e sono rimasto molto contento per la buona qualità! Venditore ottimo lo consiglio!

Alles schnell geliefert u. Wie beschrieben geliefert

Alles zur besten Zufriedenheit abgelaufen

Heel klantvriendelijk

Vrijdag om 4 uur bestelt en dezelfde middag nog op de post gegaan

angemessener Preis, aber teurer Versand

Eine deutschsprachige Seite mit Opelteilen in den Niederlanden- soweit so gut, allerdings ist der sehr teure grenzüberschreitende Versand wirklich ein Problem. Das wird mich zukünftig wahrscheinlich eher abhalten hier zu stöbern.

Falsches Ersatzteil geliefert worden

Meine Bestellung war ein Schwungrad für einen Corsa d. Ich habe dieses nach Teilenummer bestellt somit konnte ich mir sicher sein das dieses auch passt. Leider wurde mir jedoch ein Schwungrad vom Corsa E zugeschickt und ich konnte bei unseren Corsa die Achse sowie Getriebe zweimal rausnehmen. Der Verkäufer weigert sich die Kosten zu übernehmen und möchte mir unbedingt ein neues Schwungrad zuschicken welches jedoch jetzt nicht mehr benötigt wird. Unverschämt sowas !!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Opzoek naar onderdelen en in oogwenk gevonden

Good web site found what I wanted

After finding your website I found it easy to use had a little bit of trouble registering but that was soon sorted parts came today so just got to wait for them to be fitted. Thank you

Top Service, Lieferung innerhalb von einem Tag da

Alles Top

This was my first purchase from you but it won't be the last

First time I heard about this company and it was an excellent experience. Keep it up

Gewoon goed.

Gewoon goed op tijd mail beantwoordt. Gewoon zo door gaan.

Snelle en correctie levering maar onderdeel past niet

Ik had een Pookhoes 4-bak 1.2/1.6/1.9 besteld voor mijn Ascona A van 1973. De levering was supersnel maar enkele dagen dus daar heb ik niets op aan te merken. Maar bij het trachten te monteren van de nieuwe pookhoes is deze gescheurd omdat de bovenste opening totaal niet groot genoeg is om ver genoeg over de pook te schuiven. Jammer genoeg geen nuttig product naar mijn mening. Jammer van het product want de webwinkel lijkt me wel een zeer goede met een snelle en correcte service.

Pioniersweg 19

8251KS Dronten

+31(0)321-318635

Over MM-Opelparts

MM-Opelparts is de specialist in onderdelen voor uw moderne en klassieke Opel. Bestel eenvoudig automaterialen, plaatwerk, carrosseriedelen, radiateuren, reparatieplaatwerk, technische delen en motoren. Wij leveren ook voordelig een turbo, gasklephuis of EGR-klep.