snelle service

snelle service

correcte service

Fijn bedrijf om mee te werken, en goede en vlotte communicatie

Fantastisch product

Na zoeken op het internet op deze site terecht gekomen. Omdat we de spijlen liever eerst in het echt wilde zien zijn we naar de showroom gegaan. Echt top advies en hebben producten direct uit voorraad mee kunnen nemen. Top :)

Dag Joris, Hartelijk dank voor jullie leuke review! Groeten, Linda

Heel goede eraring

Snel kunnen ophalen

In de morgen besteld en kon begin van de middag ophalen.

Mooie spijlen.

Snelle levering.

top

prettig telefonisch contact, snelle levering.

prima!

Correct, snel, goede voorraad en snelle verzending

Snelle duidelijke communicatie, goede voorraad Snelle verzending Flexibel

Mooie leuninghouders, vriendelijk contact

Erg Vriendelijk behulpzaam en leveren kwaliteit

Erg Vriendelijk behulpzaam en leveren kwaliteit

Super!!

Super snelle levering. 2x bij jullie besteld en 2x de dag erna al in huis. Zo fijn dat je meteen weer door kunt met je werk en niet een aantal dagen op je pakketje moet wachten.

Erg mooi

Snelle levering en een mooi product.

Prachtige spijlen

Groot assortiment, goede prijzen en prachtige spijlen. Levering keurig netjes per stuk verpakt en binnen een week.

Onbetrouwbaar

Site gechecked voorafgaand, geen melding vakantiesluiting. Bestelling gedaan, betaald, blijken ze langdurig afwezig. Onbereikbaar, nog steeds geen enkele reactie. en mijn geld ook nog steeds niet terug.

top service!

Mooie spijlen

Mooi afgewerkte spijlen en ook de petten zijn super! Trap is helemaal opgeknapt!

De spijlen waren goed verpakt en in perfecte staat geleverd. En ook snel verzonden. Ben er erg tevreden mee!

Heel goed tevreden

Goede ervaring met Spijl in stijl. Zo doorgaan

Correcte levering

Een zeer mooi product aan een eerlijke prijs

Snelle afhandeling

Je hoeft niet lang op het artikel te wachten, en retour wordt ook op een snelle manier geregeld

Overzichtelijke webshop

Prima afgehandeld

Mooie producten slechte klanten service

Ik heb nog nooit een negatieve feedback op internet geschreven maar wat een vervelende en negatieve ervaring was dit. De producten zijn echt top maar als ze kapot arriveren is de klantenservice echt beneden maat. Het bedrijf hanteert blijkbaar niet de wettelijke minimale ‘op zicht’ termijn van twee weken maar een zelf ingestelde termijn van twee dagen, ook voor de producten die niet op maat gemaakt zijn. Dit werd op moment van kopen niet duidelijk op de website aangegeven. Daarnaast is het niet lijn met de rechten die je hebt als online koper. Wanneer je dan netjes meldt dat je product beschadigd is gearriveerd, binnen de wettelijk gestelde twee weken, komen daar alleen maar vervelende reacties en beschuldigingen op. Een bedrijf dat kwaliteit hoog in vaandel heeft zou hier in mijn optiek beter mee om moeten gaan. De toegestuurde foto gaf al voldoende duidelijkheid dat dit geen valbeschadiging was maar een defect in de poedercoating. Uiteindelijk hebben wij, uit principe - wegens alle naar ons gecommuniceerde onwaarheden, de rechtsbijstand ingeschakeld en hebben we toch ons geld retour gekregen. Zelfs in dat laatste gesprek werd ik nog beschuldigd door de klantenservice afdeling, bijzonder vervelend en onprofessioneel!

Snelle afhandeling

Product ziet er goed uit naar verwachting mis alleen bevestiging materialen.

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren, houten en rvs trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers en trapleuningen. Tevens verkopen wij bijpassende balusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!