goed en duidelijk advies en opties gegeven

Makkelijk kiezen met hulp van hun deskundige adviseur . Prima . Ook de aftersales was stipt en goed

Levering AED: prima service

Duidelijke informatieve Website met eenvoudig bestelproces. Snelle levering!

• Welk product heb je gekocht? AED

Kleine vertraging in de verzending, maar dat is prima opgelost. Afspraken worden nagekomen, en dat is belangrijk.

direkt geleverd binnen 24h top

Bestelling gelijk de dag erna geleverd.

• Welk product heb je gekocht? AED

Zeer snelle levering en uitermate behulpzaam.

Perfect en zeer aan te raden.

• Welk product heb je gekocht? Batterij

Duidelijke website

• Welk product heb je gekocht? Elektrode

Fijne website en vlotte levering

De AED webshop is een overzichtelijke website waarop je snel vindt wat je wilt. Tevens zijn er linkjes naar instructievideo's van de AED wat uiteraard erg handig is. De levering van de AED duurde bij mij 3 dagen wat prima is.

• Welk product heb je gekocht? AED

Geen aanmerkingen alles verliep vlot!

Goede en snelle service!

• Welk product heb je gekocht? AED

Snelle levering,goed product en prijs tav de concurrent

Houdbaarheid als reserve is ook.voldiende

Snel, efficient en voordelig

Website is heel overzichtelijk en duidelijk. Zeer concurende prijzen, goede bevestiging en levering zoals afgesproken. Dit laatste is bij andere partijen vaak niet het geval

• Welk product heb je gekocht? AED

Bestelling de volgende dag geleverd

• Welk product heb je gekocht? Batterij

Hele fijne service

Belt na geeft service

Prima geholpen!

AED was niet op voorraad en levertijd was erg lang, netjes gebeld en advies gekregen over een ander AED apparaat welke wel voorradig was. Deze besteld en volgende dag al in huis.

• Welk product heb je gekocht? AED, Wandkast

prima en snelle levering

snelle levering en goede prijzen

• Welk product heb je gekocht? AED

Een goede en snelle service.

• Welk product heb je gekocht? AED, Sticker

Snelle levering, goed product

We hadden onze AED binnen twee werkdagen, daarbij was het goedkoper dan op andere sites

Snelle en goede service!

Snelle en goede service! We zijn even gebeld om de order zo volledig mogelijk te maken wat betreft de info. Zeer tevreden!

• Welk product heb je gekocht? Sticker

Professionele trainer

Leerzame dag, Was goed om weer even te herhalen. Bedankt Geert.

• Welk product heb je gekocht? Herhalingscursus BHV

Hele fijne les.

Geert geeft echt heel goed, maar ook gezellig les.

• Welk product heb je gekocht? N.v.t.

Prettig, deskundig advies en snelle levering

Wederom gebruik gemaakt van de fijne service. Heldere webshop (fijn, meerdere foto’s), deskundig advies en snelle levering.

• Welk product heb je gekocht? Batterij, Wandbeugel

Goede, professionele training!

Binnen het bedrijf waar ik werkzaam ben, krijgen wij als BHV-ers elk half jaar een EHBO herhalingscursus. Dit vind ik altijd hele fijne lessen. Geert is een top coach die alles goed uitlegt, met je meedenkt en goede tips geeft. Zeker een echte aanrader!

• Welk product heb je gekocht? N.v.t.

Pakket nog steeds niet binnen.

UPS lijkt mij geen betrouwbare partner. Pakket nog niet bezorgd, berichten hierover komen binnen in een vreemde taal en telefonisch is UPS zo goed als onbereikbaar. Ik maak me, een week nadat ik besteld en betaald heb, grote zorgen over de levering.

Deze reactie is ter verduidelijking voor de lezer van deze Review: Klant heeft op vrijdag 2 sept tegen sluitingstijd product besteld. Deze is 5 sept (weekend gesloten) behandeld en product is op 6 sept aangeboden op aangegeven adres door UPS. Op adres werd echter niet open gedaan en dus is pakketje aangeboden bij afhaallocatie zoals dat gebruikelijk is. Klant hierover gebeld maar deze is herhaaldelijk niet bereikbaar en voicemail inspreken kan niet. Klant gemaild dat pakketje kan worden opgehaald. Klant geeft vervolgens aan zelf in het buitenland te zitten en de persoon waar het pakketje geleverd is kan niet snel aan de deur komen. Klant vraagt of pakketje nogmaals aan geboden kan worden. Ik heb gezegd dat klant hierover contact op moet nemen met UPS. Klant is hier zeer ontevreden over. Klant geeft dag later aan dat pakketje door een ander persoon opgehaald zou worden maar dat afhaallocatie het pakketje niet mee heeft gegeven. Bij nader contact door ons met afhaallocatie blijkt dat : a: persoon kan geen ID tonen die overeenkomt met klant b: persoon komt "beschonken" over (aldus afhaallocatie) Heb klant aangegeven dat pakketje (in overleg met afhaallocatie) afgehaald mag worden als persoon een appje/foto heeft met goede ID. NB: reden voor deze reactie van onze kant is dat de review niet laat zien wat de realiteit is en wij als AED-webshop er alles aan hebben gedaan om klant tegemoet te komen. Groet, Geert van den Brekel AED-webshop

Zeer klantvriendelijk

Na dat bestelling en betaling via internet mislukte, werd ik gebeld of ik het toch het bestelde wilde hebben. Nu via toegestuurde factuur alles perfect geregeld.

Snel en keurig geregeld

Nieuwe anodes voor onze AED besteld. Zijn we weer op orde voor ons Open Toernooi op de tennisclub.

Toppie

positief

Over Aed-Webshop

Sinds 2005 zijn wij gespecialiseerd in de AED (automatische externe defibrillator) en alle benodigde artikelen die daarbij horen zoals AED-kasten, elektrodes, batterijen en meer. Wij leveren alleen de beste AED’s die verkrijgbaar zijn. Ook voor advies en AED onderhoud kunt u bij ons terecht.