Jammer dat de communicatie is misgelopen

Na een fout van mij, verkeerd email adres doorgegeven duurde het vrij lang voordat ik op de chat antwoord kreeg op mijn vragen. Als er een open venster staat waarin je direct vragen kunt stellen verwacht je ook per omgaande bericht terug. Verder is de transactie naar voldoening verlopen.

Super geregeld

Bestelde delen aed in 24 uur in huis

Het bestelde product was niet leverbaar.

Een AEd besteld. Type niet leverbaar. Duidelijk aangegeven door contactpersoon. Later met een voorstel gekomen om een ander type te bestellen. Prima geregeld. Overmacht kan niemand iets aan doen!

Ruim voldoende

AED wandbeugel besteld en voldoet aan verwachtingen. Over de bezorger UPS ben ik minder te spreken. Ik moest het product ophalen op een ophaallocatie zonder dat het op het afleveringsadres is aangeboden.

Goed geholpen en snelle bezorging!

Accu voor de AED besteld. Kon op rekening met een zakelijk account en dat is een hele fijne service. Er werd meteen gekeken of het om de juiste accu ging en of die op voorraad was. Meteen de volgende dag in huis. Kortom prima webshop!

Ik ben zeer tevreden over het contact en de snelle levering van de AED webshop. Enige minpunt is dat de bijgeleverde binnen kast veels te groot is ! Die ga ik dus niet ophangen.

prima service, en goed op de hoogte gehouden gedurende de leveringsproblemen.

Via internet bij de AED webshop gekomen. Prima service tijdens het bestel/aflevertraject. Het enige commentaar dat ik heb is dat je zelf de gebruiksaanwijzing dient uit te printen.

Keurig geleverd.

Correcte opvolging van de bestelling

Ondanks de leveringsmoeilijkheden werd er duidelijk en regelmatig gecommuniceerd door de verkoper.

Snelle levering, vlotte website

de door mij bestelde elektrodes werden snel geleverd. Het informeren over het moment van leveren was prima en de aangegeven tijdspanne was juist. ook de informatie over de wijze waarop de elektroden dienen te worden verwisseld is goed geregeld.

Super snelle service!

Op zoek naar een AED. Duidelijke website, snel mijn keuze gemaakt. Bestellen was makkelijk en de levering snel. Wij zijn blij met ons product.

Gewoon goed

Snel geleverd product

Snel geleverd. Wat niet van te voren zichtbaar was: dat je, over het bedrag wat je kwijt bent voor betaling via je creditcard, welk wel zichtbaar was en dus mee akkoord gaat, ook nog eens 9% btw moet betalen over het creditcardbedrag. Dat zie je pas op de daarna verzonden nota. Dat vond ik jammer. Mede omdat dat daar niet ( van te voren) op gewezen wordt.

Klant service

dat klantenservice zal trachten om correspondentie niet in spam mail terecht laten komen. afwikkeling van een retour zending en terugstorten is veder naar wens verlopen

Beste J.R. Ondanks het feit dat wij u netjes en snel een retourformulier hebben toegezonden, welke volgens u in uw spammap terecht is gekomen, heeft u besloten ons toch negatief te beoordelen. Uiteraard vinden wij dit uw goed recht en laten de review dan ook staan. U heeft inmiddels uw product terug gestuurd en wij hebben uw geld netjes en snel gecrediteerd. Dit alles ondanks het feit dat u het product niet op reguliere wijze heeft terug gestuurd. Wij vinden dan ook dat wij conform de geldende regels en snel het probleem hebben opgelost. Deze reactie schrijven wij dan ook om bij andere klanten een volgens ons onterecht beeld weg te nemen. Vriendelijke groet, Geert van den Brekel Team AED-webshop

Eind goed al goed! Bestelling opgehaald op aangegeven adres. Vriendelijke groet Bart Wijers

goede info en service en betrouwbaar

3 AED apparaten aangeschaft, vlot geleverd. Vragen ook een jaar na aanschaf snel en helder beantwoord. Goede service

Telefonisch contact gehad voor een aantal vragen die ik had. Netjes geholpen waarna de bestelling gedaan is

Prima en snel geleverd

Heb wel een beetje de communicatie gemist, maar verder ging alles prima.

perfect, goede service

goede voorlichting en advies, snelle levering. Denkt met je mee.

Bestelling gedaan en volgende dag in brievenbus; gewoon goed

Nogmaals: Bestelling gedaan en volgende dag in brievenbus; gewoon goed

prima niks aan toe te voegen

Correct geleverd.

Zeer tevreden.

Snelle en correcte levering.

Degelijk verpakt, snel geleverd.

Over Aed-Webshop

Sinds 2005 zijn wij gespecialiseerd in de AED (automatische externe defibrillator) en alle benodigde artikelen die daarbij horen zoals AED-kasten, elektrodes, batterijen en meer. Wij leveren alleen de beste AED’s die verkrijgbaar zijn. Ook voor advies en AED onderhoud kunt u bij ons terecht.