Pluspunten

Top service en snelle opvolging op mijn vragen!

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle afhandeling.

Het afleveren. Bij 1x niet aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen, volgt er geen 2e poging.De bestelling moet bij een afhaalpunt, afgehaald worden. Dit kost me een uur:(

Pluspunten

Snelle levering Achteraf te betalen

Geen

Pluspunten

Snelle en deskundige service. Er werd goed meegedacht welke AED het beste zou aansluiten bij mijn wensen. Zeer klantvriendelijk.

Hartelijk dank voor uw review. Bij evt vragen over uw AED horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team AED-webshop

Welpenheuvel 20

5425 PL De Mortel

Over Aed-Webshop

Sinds 2005 zijn wij gespecialiseerd in de AED (automatische externe defibrillator) en alle benodigde artikelen die daarbij horen zoals AED-kasten, elektrodes, batterijen en meer. Wij leveren alleen de beste AED’s die verkrijgbaar zijn. Ook voor advies en AED onderhoud kunt u bij ons terecht.