In blijde verwachting

Beste, Het bestelproces liep vlot, snel betalen heb ik kunnen doen maar goederen die nog niet geleverd werden kan ik moeilijk beoordelen. Ik was er mij van bewust dat ik koos voor een artikel dat niet voorradig was maar blijkbaar loopt deze communicatie niet simultaan met dit beoordelingsplatform. Een kleine bemerking wil ik graag toevoegen. Ik vond het op zich goed dat er mij na mijn bestelling een mail gestuurd werd met een alternatief product dat wel voorradig zou zijn. Het artikelnummer werd zelfs meegegeven maar helaas kan je met de zoekfunctie op jullie website geen artikelnummer terugvinden. Ik ben dan ook bij mijn initiële keuze gebleven en wacht verdere communicatie af.

Zeer goede service

Zeer goede en snelle service bij een defect ledlamp Direct na een telefoontje snel opgepakt en een nieuwe toegestuurd gekregen

Super! Ik beveel dit bedrijf aan.

Mijn bestelling is verzonden zoals beloofd en we hebben deze in perfecte staat ontvangen. De producten zijn kwaliteitsproducten, gene rommel. Hier bestel ik zeker opnieuw! Tot een volgende!

goed product, snel geleverd

mijn ervarig is goed met dit bedrijf. doen wat ze beloven.

Mooie flitsers vaan een goede prijs

Degelijk materiaal met mooie lange kabels eraan.

Snelle levering!

Goed product, snelle levering. Zeker aan te bevelen!

snelle levering en degelijk materiaal geleverd,zal positieve reclame maken.mgv luc uit laakdal

goede verlichting ,snelle levering.

Alles goed gegaan van begin tot eind van bestelling

Je wordt tijdens het bestelproces goed op de hoogte gehouden hoe en wat.

Goed product

Ondanks de kleine bestelling is het pakket snel en goed verpakt verstuurd. Ik verwacht in de toekomst zeker terug te komen.

Breed assortiment

Verstralers voor op de auto besteld die kwalitatief goed er uit zien.

Snel, goed en goedkoop

Ga vooral zo door!

Bestelling 3 maanden geleden geplaatst nog steeds niet geleverd

Op 17/3/20 heb ik bestelling geplaatst voor Osram 50W LED Werklamp 230V + handvat en tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen. Ik heb de eerste weken geduld gehad omwille van Covid-19 toestanden maar dit loopt nu toch wel de spuigaten uit. Regelmatig bel ik met jullie kantoor en een vriendelijke persoon kan niet anders dat te bevestigen dat de leveringen op zich laten wachten. Ik heb verder het raden naar of mijn bestelling nog opgevolgd wordt of stilletjes vergeten wordt. Alles is ondertussen wel reeds netjes betaald. Intussen werk ik verder ZONDER licht...

Waardeloos

Zeer slecht, mail wordt niet op gereageerd, weggegooid geld. Lijkt op oplichting!!

strak in prijs goed geleverd

levering mag iets sneller

prima voor elkaar

klant is koning en dat is bij jullie zeker het geval adres opgeslagen voor een volgende bestelling,top

Zeer vlugge levering

Goed product

Prima kwaliteit product, snelle levering

Prima kwaliteit product, snelle levering

Fijne winkel en producten

Bestelling goed aangekomen en goede prijs/kwaliteit!

Prima, wel lange levertijd, maar verder prima

top advies en service

advies niet voor duurste maar voor functionaliteit.

Mooie producten , snelle levering , goede communicatie

Goede en snelle service , hier zal ik ZEKER nog bestellingen plaatsen voor mijn bedrijf van de nodige verlichting en benodigdheden te voorzien!!

snel en correct geleverd en goedkoopste gevonden op internet

super !

TOP !!!!!!!!!!!

Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Over Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Zoals werklampen, achterlichten, verstralers, breedstralers, zwaailampen, flitsers, kentekenverlichting, zwaaibalken, signaleringsverlichting, mistlampen, koplampen, breedtelampen, markeringslampen, derde remlichten, zijmarkering, knipperlichten, reflectoren rallylampen, dagrijverlichting, veiligheidsspots, schakelaars, losse lampjes, connectoren, 230 volt verlichting, bouwlampen en nog veel meer! Altijd de nieuwste soorten ledverlichting en u bent verzekerd van de beste prijs-kwaliteitverhouding. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.