Beste ,Top service vriendelijke dank .Met vriendelijke groeten .Verhoeyen Glen.

Snel en correct geleverd

Super !!!!!

Wat een fijn bedrijf en wat een fijne hulp ... Professioneel, weet waar ie over praat, voorbeelden, zoek maar uit, demonstratie ... Nix is te gek ... Tot de volgende Keer

Prima winkel

Voor de eerste keer een bestelling gedaan en de verkoop ging vlot en gemakkelijk. Veel in voorraad. Voor 17.00 besteld op vrijdag en hopelijk op zaterdag de bestelling binnen.

Goed en snel

Tot nu toe goed

Snelle aktie!

Uitstekende ervaring. Waar vind je dat nog. Snel geleverd tegen een zeer acceptabele prijs.

Niks mis mee

Makkelijk te bestellen

gewoon goed

Setje auto lampen besteld, snel geleverd. Ga zo door!

Gisteren besteld en vandaag geleverd. Super snelle service.

Dat verliep snel en efficiënt

Het juiste product vinden duurde wel even door het grote aanbod maar de technische omschrijving was zeer duidelijk. Een snelle levering zoals beloofd ondanks de problemen bij post.nl in België. Heldere communicatie

goede en snelle service.

snelle reactie en antwoord op mailvraag waarna ik 2 verstralers heb aangeschaft voor op de motor. Volgende dag geleverd. mooi en degelijk product.

Snel!

Sneller dan het licht!

tot nu toe oke

tot nu toe oke

Mijn bestelling weg zeer vlot verwerkt en de volgende dag werden wij spullen al gelever.

Goede ervaring snelle levering

Goede ervaring snelle levering

perfect geholpen

goede kwaliteit. Hangt wel prijskaartje aan

Makkelijk en overzichtelijk

Goed op de hoogte gehouden van status bestelling

Super snelle service

Voldeed aan mijn verwachtingen en super snel geleverd ☺️

Günstiger Preis und guter Service

Freundlicher Kontakt und Hilfestellung

snelle levering en gewenst resultaat

als je ze hier niet vind dan vind je ze nergens ,snelle levering als beloofd,goede kwaliteit

Goed en snel

Goede stekkers

Rundherum alles Perfekt.

Habe am Donnerstag Mittag eine Bestellung aufgegeben was man in Deutschland nirgends Bestllen konnte (Osram H8 LED) und am Samstag war es schon bei mir in Deutschland. Einfach nur perfekt.

Verkeerde item geleverd en geen reactie op mails voor dit op te lossen.

Verkeerde item geleverd en geen reactie op mails voor dit op te lossen. Een vergissing kan altijd gebeuren. Maar voor slechte communicatie heb ik niet zoveel begrip.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Michiel, Bedankt voor uw beoordeling. Mijn excuses voor het verkeerd geleverde artikel. Inmiddels hebben we het juiste artikel toegestuurd. U ontvangt per mail het retourlabel waarmee het verkeerd geleverde item geretourneerd kan worden, uiteraard kosteloos. Hopelijk bent u alsnog tevreden over de oplossing. :) Mvgr, Stijn Werkenbijlicht

Zeer snelle keuze kunnen maken.

Zeer tevreden over het opzoeken van een produkt. Degelijke omschrijving.

zeer goed

voor de bestelling goed en vriendelijk te woord gestaan. bestelling netjes verpakt en snel verzonden

Über Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.

Kiyoh Bewertungen