Hoge kwaliteit ledlampen en zeer snel geleverd. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Snel geregeld

Makkelijke en duidelijke website

Snelle en vlotte afhandeling van de bestelling

Ik kreeg vrijwel direct bevestiging van ontvangst bestelling en klaar voor verzending. Wat op voorraad is staat aangegeven. Ik hoop nu op een vlotte levering.

tevreden

Goede kwaliteit

Een echte aanrader

Vlotte behandeling van de bestelling, ook voor een kleine bestelling als particulier! Via e-mail onmiddellijke berichtgeving bij elke uitgevoerde handeling en opvolging van de stand van de bestelling. Snelle levering en mogelijkheid de zending te volgen via track & trace. Post NL steeds vriendelijke leveranciers.

Smiddags besteld, meteen ingepakt en volgende dag in huis

Makkelijk kopen, moeilijk zoeken

Ik zoek al een tijdje vervangende lampjes voor mijn auto met verschillende fittingen. Het zoeken van lampjes (geen units) gaat eigenlijk alleen goed met Google; op de site vind je niet alles, terwijl het wel aanwezig is. Een betere zoekmachine met meer tags zou handig zijn. Voor de rest was het erg makkelijk om dingen in je winkelmandje te plaatsen en te betalen.

Eenvoudig te bestellen

Zijknipperlichten eenvoudig te bestellen en zijn snel geleverd.

Aanrader

Duidelijkheid en snelle levering. Mooi site.

Zeer snelle levering

Prima info omtrent levering, vooruitgang van bestelling.

Snel geleverd, volgens afspraak, goed product

Het product was eenvoudig te vinden. Kwaliteit lijkt uitstekend, zeker voor die kosten! Prijs 30% van het origineel en betere kwaliteit. Naar belofte, volgende dag geleverd. Uitstekende ervaring dus.

Duidelijke website en vlotte levering.

Duidelijke website met mooie producten. Snelle levering.

Super Service - schnelle Lieferung!

Super Service - schnelle Lieferung, gerne wieder !!

Stuurschakelaar: Prima product; snelle levering

Snel besteld en geleverd; artikel 99001 stuurschakelaar (alleen aansluitschema klopt niet)

Snel, volledig, betrouwbaar!

Een hele fijne e ervaring!

Het toppunt van webshoppen

We weten het allemaal, je koopt iets online wat weinig voor stelt en de site vraagt een berg aan onnodige info. Nog net niet je pincode zeg maar. Vervolgens mag je allerlei regels en voorwaarden accepteren en dan is het wachten. Wanneer komt ie… de review. Want ja, de score moet natuurlijk wel hoog blijven bij trustpilot en al die andere rating-sites. Deze webshop was echt het toppunt! Het product was nog maar net onderweg en bij lange na niet gearriveerd, maar ik kreeg m’n “shopevaring”-review. Echt? En wat krijg ik morgen? M’n “ontvangst-review”? En overmorgen m’n “uitpak-review”? Dit al naast de 5 andere mails over elk moment in het bestel-proces. Ik shop veel online, dus stel je doet 4 bestellingen, dan krijg je op een dag dus 25 (!) de e-mails. Doe s normaal joh… Neem de bestelling aan, laat me weten wanneer het komt met een tracktrace en verder: have a happy life.

uitstekend geholpen

uitstekend

Zeer goed !

Vlotte reactie op mail. Groot assortiment en gemakkelijk bestellen op de overzichtelijke website. Snel geleverd !

Past goed

Mooi op tijd geleverd

Bestelproces ging prima. Na het plaatsen van de bestelling wilde ik nog een wijziging van het artikel. Met een snel telefoontje was dit supersnel geregeld.

Netjes ook qua berichtgeving.

Mooi bedrijf en snelle levering.

Excellent

Very efficient

goede duidelijke site

Prima materialen en ze doen alles om je van goed advies te voorzien.

Prima materialen en ze doen alles om je van goed advies te voorzien.

Dubbel gevoel.

Aankoop en levering goed. Maar om 2 reflectors in een doosje te doen en vervolgens aan te vullen met verpakkings vulmateriaal polystireenschips, lijkt mij een beetje overdreven. Terwijl er ook noppenfolie envelope zijn. Neem dit mee in uw onkosten beleid. Grt Wil

About Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.