Snel geleverd, volgens afspraak, goed product

Het product was eenvoudig te vinden. Kwaliteit lijkt uitstekend, zeker voor die kosten! Prijs 30% van het origineel en betere kwaliteit. Naar belofte, volgende dag geleverd. Uitstekende ervaring dus.

Duidelijke website en vlotte levering.

Duidelijke website met mooie producten. Snelle levering.

Super Service - schnelle Lieferung!

Super Service - schnelle Lieferung, gerne wieder !!

Stuurschakelaar: Prima product; snelle levering

Snel besteld en geleverd; artikel 99001 stuurschakelaar (alleen aansluitschema klopt niet)

Snel, volledig, betrouwbaar!

Een hele fijne e ervaring!

Het toppunt van webshoppen

We weten het allemaal, je koopt iets online wat weinig voor stelt en de site vraagt een berg aan onnodige info. Nog net niet je pincode zeg maar. Vervolgens mag je allerlei regels en voorwaarden accepteren en dan is het wachten. Wanneer komt ie… de review. Want ja, de score moet natuurlijk wel hoog blijven bij trustpilot en al die andere rating-sites. Deze webshop was echt het toppunt! Het product was nog maar net onderweg en bij lange na niet gearriveerd, maar ik kreeg m’n “shopevaring”-review. Echt? En wat krijg ik morgen? M’n “ontvangst-review”? En overmorgen m’n “uitpak-review”? Dit al naast de 5 andere mails over elk moment in het bestel-proces. Ik shop veel online, dus stel je doet 4 bestellingen, dan krijg je op een dag dus 25 (!) de e-mails. Doe s normaal joh… Neem de bestelling aan, laat me weten wanneer het komt met een tracktrace en verder: have a happy life.

uitstekend geholpen

uitstekend

Zeer goed !

Vlotte reactie op mail. Groot assortiment en gemakkelijk bestellen op de overzichtelijke website. Snel geleverd !

Past goed

Mooi op tijd geleverd

Bestelproces ging prima. Na het plaatsen van de bestelling wilde ik nog een wijziging van het artikel. Met een snel telefoontje was dit supersnel geregeld.

Netjes ook qua berichtgeving.

Mooi bedrijf en snelle levering.

Excellent

Very efficient

goede duidelijke site

Prima materialen en ze doen alles om je van goed advies te voorzien.

Prima materialen en ze doen alles om je van goed advies te voorzien.

Dubbel gevoel.

Aankoop en levering goed. Maar om 2 reflectors in een doosje te doen en vervolgens aan te vullen met verpakkings vulmateriaal polystireenschips, lijkt mij een beetje overdreven. Terwijl er ook noppenfolie envelope zijn. Neem dit mee in uw onkosten beleid. Grt Wil

Nicht leserlich???

Die bestellten Teile sind soweit ganz o.k. Pünkliche Lieferung. Was fehlt ist ein "Schaltplan" für die Rücklichter, daher kann ich Ihnen leider nur vier Sterne bei der Geamtbewertung geben. P.S. Der Text auf dem Fragebogen für die Bewertung ist sehr blass und kaum leserlich.

Good products and service minded staff!

I got fast reply in my questions and the order process went smooth!

Kit eclairage remorque

Commande correct correspond bien à la description. Pas encore installé, Encore merci.

Snel en netjes verpakt geleverd.

Duidelijke informatie over mijn onderdeel Had lampen besteld bij iemand anders en gingen niet goed op mijn caravan na een beetje opzoek werk kwam ik bij jullie uit voor een controle box

Prima bedrijf .werd zeer goed geholpen

Online besteld en de volgende dag opgehaald heb niks geen negatieve opmerkingen

overzichtelijke duidelijke site

Via Google op deze site gekomen. Goede duidelijke informatie en snelle levering en degelijk verpakt. 2 werklampen (breedstralers) besteld en ontvangen. Weet nog niet of het goed werkt, moet nog gemonteerd worden. Uiterlijk ziet het er stevig en solide uit.

Alles ok

Gemakkelijke site

Zou graag een factuur willen ontvangen van deze order

Helemaal goed

Goede webshop goede en snelle service top

Over Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.