Op meerdere manieren contact gezocht maar geen succes

Ik heb gewhatsappt,gemaild en gebeld en er valt niemand te bereiken over mijn bestelling

Goede communicatie en klantenservice

Door een lange levertijd contact gezocht met de klantenservice. Hierop een persoonlijke en snelle reactie gekregen. De lange levertijd was veroorzaakt door Post NL! Hierop werd Post NL door de klantenservice op aangesproken!

Goede site

Ook nadat de bestelling ergens bij postnl was blijven hangen hebben deze mensen hun uiterste best gedaan om het pakje toch te kunnen laten bezorgen. Keurige Afhandeling.

Hoogwaardige producten, snelle levering, top leverancier!

Na wat zoeken, alle producten kunnen vinden om berm verlichting op de motor te maken. Bij openen van mijn bestelling verbaasd over de kwaliteit van de producten. Beter dan verwacht en de totale prijs valt zeer mee, enorm tevreden! Levering ondervond enige vertraging maar ook hier was werkenbijlicht zeer professioneel! Accuraat en snelle communicatie hierover, zeer geruststellend. Vriendelijk personeel wanneer hier telefonisch contact over opgenomen wordt. Mijn ervaring, uitermate tevreden!

Kwaliteitsproducten

Led achterlichten gekocht voor hapert aanhanger. Makkelijk uitwisselbaar en geen rare storingen. Ik ben een tevreden klant.

Super klantenservice

Deskundig te woord gestaan met een vraag over het aansluiten van led flitsers. Dit bedrijf is zeker aan te raden en heeft veel verstand van de waren die ze aanbieden!

Handig dat de website de product code van de hendel weergaf

Ik zocht een losse sleutel voor de hoofdschakelaar in mijn camper. De website gaf handig aan hoe is het betreffende product kon vinden. Helaas was het echter niet de juiste sleutel en ik zal proberen het te retourneren. Het product werd de volgende dag geleverd.

Super product, vriendelijk geholpen na een vraag

Lang gezocht naar een specifieke lamp en deze gevonden bij werkenbijlicht

Extreem lange levertijd

Levertijd van 3 maanden is echt te lang! Uiteindelijk is het wel bezorgd en was het prima in orde.

• Would you recommend us? No

Duidelijk site en snelle levering

Goed bezig

Heel correct en vlotte levering

Heel tevreden, een aanrader!!!!

Bestelling was snel verliep prima

Volgens verwachting

Alles binnen de beloofde levertermijn.

Erg snel en professionele service met kwaliteitsproducten.

Zeer tevreden over de verwerking en levering van mijn gekozen producten. Zeer tevreden klant.

snel

snelle levering en precies wat ik besteld had

Goed geholpen per mail

Snelle reactie met als gevolg dat ik mijn producten snel in huis heb. Keurig verpakt en snel via PostNL binnen.

Hoge kwaliteit verlichting

Kwalitatief erg goede producten voor scherpe prijs. Levering soepel en vlot en zal daarom iedereen dit bedrijf aanraden.

Klacht wordt zeer snel afgehandeld. Meteen de volgende dag nieuw artikel binnen. Echt geweldig.

zeer goed

zeer goed, geen problemen

Je krijgt wat je verwacht

Producten waren op voorraad en snel geleverd.

Goed en snel

Goed en snel

Juiste product, snel geleverd.

Product zoals omschreven en zeer snel geleverd.

Goede service!

Alles netjes ingepakt en snel geleverd. Per ongeluk dubbele bestelling geplaatst maar dat was met een belletje snel opgelost.

Even gebeld en overlegd, mailtje gestuurd, snelle reactie en de volgende dag al in huis. Zo hoort het natuurlijk, maar je verwacht het niet meer standaard tegenwoordig.

Over Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Zoals werklampen, achterlichten, verstralers, breedstralers, zwaailampen, flitsers, kentekenverlichting, zwaaibalken, signaleringsverlichting, mistlampen, koplampen, breedtelampen, markeringslampen, derde remlichten, zijmarkering, knipperlichten, reflectoren rallylampen, dagrijverlichting, veiligheidsspots, schakelaars, losse lampjes, connectoren, 230 volt verlichting, bouwlampen en nog veel meer! Altijd de nieuwste soorten ledverlichting en u bent verzekerd van de beste prijs-kwaliteitverhouding. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.