Dat verliep snel en efficiënt

Het juiste product vinden duurde wel even door het grote aanbod maar de technische omschrijving was zeer duidelijk. Een snelle levering zoals beloofd ondanks de problemen bij post.nl in België. Heldere communicatie

goede en snelle service.

snelle reactie en antwoord op mailvraag waarna ik 2 verstralers heb aangeschaft voor op de motor. Volgende dag geleverd. mooi en degelijk product.

Snel!

Sneller dan het licht!

tot nu toe oke

tot nu toe oke

Mijn bestelling weg zeer vlot verwerkt en de volgende dag werden wij spullen al gelever.

Goede ervaring snelle levering

Goede ervaring snelle levering

perfect geholpen

goede kwaliteit. Hangt wel prijskaartje aan

Makkelijk en overzichtelijk

Goed op de hoogte gehouden van status bestelling

Super snelle service

Voldeed aan mijn verwachtingen en super snel geleverd ☺️

Günstiger Preis und guter Service

Freundlicher Kontakt und Hilfestellung

snelle levering en gewenst resultaat

als je ze hier niet vind dan vind je ze nergens ,snelle levering als beloofd,goede kwaliteit

Goed en snel

Goede stekkers

Rundherum alles Perfekt.

Habe am Donnerstag Mittag eine Bestellung aufgegeben was man in Deutschland nirgends Bestllen konnte (Osram H8 LED) und am Samstag war es schon bei mir in Deutschland. Einfach nur perfekt.

Verkeerde item geleverd en geen reactie op mails voor dit op te lossen.

Verkeerde item geleverd en geen reactie op mails voor dit op te lossen. Een vergissing kan altijd gebeuren. Maar voor slechte communicatie heb ik niet zoveel begrip.

Response from the business owner

Beste Michiel, Bedankt voor uw beoordeling. Mijn excuses voor het verkeerd geleverde artikel. Inmiddels hebben we het juiste artikel toegestuurd. U ontvangt per mail het retourlabel waarmee het verkeerd geleverde item geretourneerd kan worden, uiteraard kosteloos. Hopelijk bent u alsnog tevreden over de oplossing. :) Mvgr, Stijn Werkenbijlicht

Zeer snelle keuze kunnen maken.

Zeer tevreden over het opzoeken van een produkt. Degelijke omschrijving.

zeer goed

voor de bestelling goed en vriendelijk te woord gestaan. bestelling netjes verpakt en snel verzonden

prima ervaring !

correct, efficient, snel en eerlijke prijs

Snelle levering en goede prijs

De bestelde artikelen werden keurig verpakt en snel geleverd. De artikelen zien er qualitatief zeer goed uit en dat alles voor een nette prijs !

mooie lampen, wel veel irritante reclame achteraf via internet

Super klantvriendelijk

Toen ik hen erop wees dat op de site stond dat de lamp inbegrepen was en ik ze toch moest betalen, reageerden ze direct dat ze de fout op de site gingen rechtzetten en ik alsnog mijn geld terug kreeg. Fijne eerste ervaring bij Werkenbijlicht

Ik had 2 losse lampen bestelt terwijl ze ook leverbaar waren als set. Ik werd gebeld dat dit goedkoper was en dat ik dan geld terug gestuurd kreeg. Heel netjes!

Gewoon goed

Goede ervaring. Mooie prijs en goede kwaliteit. Ook een zeer vriendelijk persoon om vragen te beantwoorden , Stijn 10 op 10 .

Goede prijs kwaliteit verhouding,

Bestelproces en levering eenvoudig en betrouwbaar

Bestelproces en levering eenvoudig en betrouwbaar

About Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.