Uitstekend zoals het hoort!

Duidelijke website met veel producten, goede communicatie per mail en snel geleverd.

Goed en snel advies

Goed geholpen Snelle opvolging

Super geholpen

Telefonisch besteld doordat er kabels van een dtp moesten worden voorzien. De bestelling moet nog komen maar zeer goed geholpen.

Snel geleverd, goed verpakt. Top dat er wat met de extra verzoeken is gedaan. Blij mee.

Prima ervaring

duidelijke website.

mijn ervaring omschrijf ik als positief. je word netjes op de hoogte gehouden van je bestelling. Nette en overzichtelijke factuur.

goed keurig op tijd geleverd

Correcte bediening

Het was mijn eerste bestelling en alles was top,vanaf de bestelling tem de levering

Fijn bedrijf om iets te kopen

Duidelijke site, snelle afhandeling, goede verpakking

Goed en snel geregeld

Mijn kompliemente. !!!

dik in orde

Alles naar wens.

niet goed

bestel stukken van 2 meter en krijg stukken van een meter

Response from the business owner

Goedemiddag Wim, Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist heb ik u teruggebeld. We verkopen de kabelbeschermers per 0,5 meter. De verkoopeenheden vindt u terug op de productpagina. Hopelijk bent u tevreden over onze verdere service! Mvgr, Stijn Werkenbijlicht

snelle levering en super led lampen van wesem

goede website en goede service.

Vlotte levering !

Meer dan keurig en netjes

Meer dan keurig en netjes en mooie producten

Snelle bestelling, goede service

Even zoeken waar het bedrijf zat. Snelle afwikkeling.

mijn ervaring met Werkenbijlicht is goed

mijn bestelling is goed en snel afgehandeld en snel bezorgt de ontvangen producten zien er goed uit

Super vriendelijk als je vragen heb kan je via Whatsapp doen

goed en snel geleverd

snel en correct geleverd

Eerste aankoop zeer goed bevallen.

Ik was op zoek naar specifiek getypeerde LED-autolampen van Osram en Werkenbijlicht gaf mij de meeste keus met een concurrerende prijsstelling. Ook door uitgebreide en controleerbare gegevens over het bedrijf en externe reviews, had ik vertrouwen in een solide aankoop en aftersales indien nodig. Einde middag de artikelen bijeengezocht, besteld en betaald, alles verliep soepel. Tevens werd gewaarschuwd voor een mogelijk verlate aflevering wegens drukte in het bezorgingstraject. De voorraadindicatie bleek correct aangezien ik de volgende dag een verzendbevestiging ontving. Binnen 48 uur na bestellen had ik het pakketje ontvangen. Hopelijk gaan de LED-lampen bevallen.

Response from the business owner

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Hier worden we blij van en daar doen we het voor !! :) Mvgr, Stijn Werkenbijlicht

alles volgens afspraak, goed geregeld

Lampen netjes aangekomen, Alles volgens afspraak. Goed te volgen via track and trace

Valt mij wat tegen.

Mooie lampen om te zien, maar.... Jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit... 12 talen behalve Nederlandstalig. Ik had metalen behuizing verwacht en geen plastic. In de lamp zit weinig ruimte voor de kabels en stekkers.

Goed en snelle levering

Duidelijke informatie en goede en snelle levering

Heel snel geleverd en ben ook tevreden omdat ik kon alles vinden op de site van wat ik heb gezocht. Wat duurder dan op de andere sites maar ook betrouwbaar en goede kwaliteit.

Webshop zoals het moet #hoemooiishetomlampentekopen

Makkelijk toegankelijke website, alles goed te vinden en toch volop keuze, duidelijke info en prettige prijzen. En lekker snelle levering, kortom prettig om bij jullie te kopen, aanrader!

31 Hassinkweg Hengelo 7556BV

About Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.