Netjes en snel zoals beloofd en zeer redelijke prijs

Geleverd zoals beloofd en dat voor een nette prijs .

super

super...correct ...snel....zeer goede verpakking Doe zo voort...Dank u Mvg Roger

Goed, klantvriendelijk

Ik werd opgebeld omdat de led tl buizen die ik had besteld niet meer voorradig waren, ze stelden voor om een andere soort te nemen en werden de dag zelf nog opgestuurd. Zeer tevreden van de service.

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen

Snelle professionele afhandeling

Snelle oplossing gevonden voor extra bestelling.

Perfect, snel en erg goed

Na telefonische informatie besteld, net te laat na 1700. Toch de volgende dag in huis, perfect, hier kunnen heel wat bedrijven wat van leren, Beter gaat niet, complimenten van heel tevreden klant!

Makkelijke en overzichtelijke site

De producten zijn goed te vinden, en je wordt goed deinformeerd over de bestelstatus

Snelle verzending, ik had een klein foutje gemaakt in bestelling.. hebben ze onmiddellijk aangepast ook snel antwoord gekregen en de prijzen vallen heel goed mee! Bedankt!

Snelle levering, mooi verpakt. Ruime info over het verloop van de bestelling.

Aanrader!

Goede duidelijke website, ruime keuze aan producten en bovenal de volgende dag al in huis. Goede kwaliteit van de producten.

Het was zoeken naar het juiste product

Ik ben een particulier zonder enige kennis op dit gebied, dat kleurt mijn ervaring. Mijn broer vroeg voor Sinterklaas twee lampjes voor in de koplampen van zijn oude Opel Kadett. Het intypen van het typenummer van de lamp leverde geen hit op, maar gelukkig had hij op zijn verlanglijstje een foto staan van het product en een deel van de zoekopdracht op de werkenbijlicht pagina, op die manier ben ik er uiteindelijk gekomen. Positief: heel groot assortiment, snelle levering, goede communicatie

Super netjes en klant gericht. En ook nog eens snel in leveren

Goed verpakte produchten

heel eenvoudig te vinden en verder verliep alles super vlot !

gewoon heel goed

uitstekend

snelle levering, ruime sortering artikelen en redelijke prijzen

Goede samenwerking. Snelle levering. Prima!

Website is niet mobiel vriendelijk

Goede duidelijke website ! Alles werkt goed alleen is het op de telefoon niet te doen omdat er pop ups niet komen of ze blijven juist staan … heel vervelend maar verwacht dat ze dit goed kunnen aanpassen Gr. Jeroen

Goede snelle service

Snelle service. Netjes verpakt.

Klein probleempje

Je achterlichten moeten wel compitabel zijn met de wattage….Abarth Punto Evo achterlichten willen ze niet maar passen wel! De lichten doen het niet en gaan knipperen

Helemaal SUPER !!!!!

Helmaal SUPER snel en goeie spullen.

Snel en duidelijk

Prettige website, duidelijk order proces, levering zoals toegezegd

Eerste en goede ervaring

Bestelling, op beloofd tijdstip geleverd, alles verliep correct

Aankoop goed, aandacht minder

De bestelling was goed. Maar de gratis aansteker levensgevaarlijk. De vlam stond zeker 5 cm hoog. Ik heb me wenkbrauw ermee verbrand. Niet echt heel fijn. Verder dik tevreden....:):)

Lamp is zoals omschreven!

Alles netjes, snel en overzichtelijk. Binnen 16 uur al geleverd!

Ze zijn goed in hun advies welke verlichting en waarom Daarbij zijn ze heel eerlijk en gaan ze niet alleen maar voor de omzet De kwaliteit van werken bij licht vind ik top

Snel en behulpzaam

Snelle levering en helder telefonisch advies.

31 Hassinkweg

Hengelo 7556BV

About Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.