Nicht leserlich???

Die bestellten Teile sind soweit ganz o.k. Pünkliche Lieferung. Was fehlt ist ein "Schaltplan" für die Rücklichter, daher kann ich Ihnen leider nur vier Sterne bei der Geamtbewertung geben. P.S. Der Text auf dem Fragebogen für die Bewertung ist sehr blass und kaum leserlich.

Good products and service minded staff!

I got fast reply in my questions and the order process went smooth!

Kit eclairage remorque

Commande correct correspond bien à la description. Pas encore installé, Encore merci.

Snel en netjes verpakt geleverd.

Duidelijke informatie over mijn onderdeel Had lampen besteld bij iemand anders en gingen niet goed op mijn caravan na een beetje opzoek werk kwam ik bij jullie uit voor een controle box

Prima bedrijf .werd zeer goed geholpen

Online besteld en de volgende dag opgehaald heb niks geen negatieve opmerkingen

overzichtelijke duidelijke site

Via Google op deze site gekomen. Goede duidelijke informatie en snelle levering en degelijk verpakt. 2 werklampen (breedstralers) besteld en ontvangen. Weet nog niet of het goed werkt, moet nog gemonteerd worden. Uiterlijk ziet het er stevig en solide uit.

Alles ok

Gemakkelijke site

Zou graag een factuur willen ontvangen van deze order

Helemaal goed

Goede webshop goede en snelle service top

Tot nu toe zeer ontevreden.

Post nl zegt dat het pakket geweigerd is, maar er is niemand geweest. Ik heb de hele dag zitten wachten. Ik verwacht dat de bestelling dinsdag alsnog geleverd wordt.

Bestellen ging vrij makkelijk

Artikel snel gevonden op de site. Account aangemaakt en besteld en gelijk betaald met ideal . Dit ging allemaal vrij makkelijk.

schnelle Lieferung, alles gut

problemlos, einfache Bezahlung, schnelle Lieferung

Zoals verwacht

Makkelijk keuze maken en snel bestellen. En de verwachting is ook dat het snel geleverd wordt.

Goede en duidelijke uitleg plus persoonlijke benadering!

Beoordeling

Beetje moeilijk om een beoordeling te posten als je de bestelling nog niet hebt ontvangen…. Dus beter de vraag voor beoordelen afstemmen op de leveringsdatum?

Beste ,Top service vriendelijke dank .Met vriendelijke groeten .Verhoeyen Glen.

Snel en correct geleverd

Super !!!!!

Wat een fijn bedrijf en wat een fijne hulp ... Professioneel, weet waar ie over praat, voorbeelden, zoek maar uit, demonstratie ... Nix is te gek ... Tot de volgende Keer

Prima winkel

Voor de eerste keer een bestelling gedaan en de verkoop ging vlot en gemakkelijk. Veel in voorraad. Voor 17.00 besteld op vrijdag en hopelijk op zaterdag de bestelling binnen.

Goed en snel

Tot nu toe goed

Snelle aktie!

Uitstekende ervaring. Waar vind je dat nog. Snel geleverd tegen een zeer acceptabele prijs.

Niks mis mee

Makkelijk te bestellen

gewoon goed

Setje auto lampen besteld, snel geleverd. Ga zo door!

Gisteren besteld en vandaag geleverd. Super snelle service.

Over Werkenbijlicht

Professionele leverancier in werk- en voertuigverlichting. Bezoek onze showroom in Hengelo aan de Hassinkweg 31 of bestel online via onze webshop. Wij leveren aan bedrijven en particulieren.